Olemme olleet 3 vuotta yhdessä, josta yli puolet naimisissa.
Viime keväänä meillä alkoi olla paljon erimielisyyksiä ja mietimme eroa.
Sitten minulle tarjoutui parin kuukauden työkomennus toisella paikkakunnalla. Päätin ottaa sen vastaan, jotta voisimme miettiä asioita kumpikin omilla tahoillamme.
Kokeilimme siis erikseen elämistä ja sovimme, että emme ole yhdessä, kumpikin on siis vapaa tapaamaan toisia.
Emme suuresti ikävöineet toisiamme ja meillä molemmilla oli pari seikkailua kesän aikana.
Kun sitten alkukesän jälkeen tapasimme toisemme, niin se tuntui tosi hyvältä. Kerroimme seikkailuistamme ja päätimme yrittää uudelleen.
Vaimoni lupasi lopettaa yhteydenpidon tuohon uuteen miesystäväänsä.
Kaikki meni sitten kuukauden verran todella hyvin. Nyt kuitenkin viikonloppuna tuo vaimoni tapaama mies alkoi lähetellä tekstiviestejä hänelle. Hän on edelleen vapaa ja kiinnostunut vaimostani.
Vaimoni ei edes kertonut alkaneensa viestien vaihdon hänen kanssaan vaan kertoi saavansa viestejä serkultaan. Minua alkoi asia epäilyttää kun puhelin piippasi koko päivän vähän väliä. En voinut vastustaa kiusausta katsoa hänen puhelintaan hänen ollessaan vessassa.
Meille tuli asiasta suuri riita. Vaimoni mielestä hän on vapaa tekstailemaan kenen kanssa haluaa, eikä minulla ole oikeutta tutkia hänen puhelintaan.
Minä sanoin, että hän oikeassa, mutta minä en halua olla hänen kanssaan jos hän tekstailee tuon "vanhan panon" kanssa.
Hän selitti asiaa, että hän ei ole oikeasti kiinnostunut tuosta miehestä, mutta nauttii saamastaan ihailusta, eikä halua tuottaa pettymystä miehelle, joka kuitenkin on ollut ihan kiva häntä kohtaan.
Hän sanoi, että hänellä on oikeus olla miespuolisia ystäviä, kunhan hän ei mene heidän kanssaan sänkyyn.
Minusta tuollainen ystävyyden pito kesäheilaan häiritsee pahasti, vaikka uskonkin, että vaimollani ei ole suunnitelmia hänen suhteensa.
En nauttinut ajanvietosta vaimoni kanssa, kun hän oli koko ajan kännykkä kädessä ja odotti viestejä.
Kysynkin, että kuka tässä tekee väärin?
Olenko minä liian mustasukkainen, kontrolloiva ja omistushaluinen ?
Vai eikö vaimoni kunnioita minua ja yritystämme jatkaa suhdettamme?
apua ristiriitaan!
4
178
Vastaukset
- harkitkaapa
Uskotko, että vaimosi ei ole oikeasti kiinnostunut hänestä?
Tuo toisen puhelimen tutkiminen on kyllä tosi rumaa, mutta toisaalta on ymmärrettävää, että ei ole kiva viettää aikaa yhdessä jos toinen koko ajan keskittyy epäilyksiä herättävään tekstiviestintään.
Oletteko varmoja, että oikeasti haluatte jatkaa suhdetta?
Oliko tuo kesän jälkeisen tapaamisen ihanuus vain jotain ikävää, joka loppui kun palasitte yhteen? - kiitos näkemiin
Minä olen nainen ja en katsoisi tommoista touhua mieheltä sekunttiakaan. En ole mustis päin vastoin hyvä hermoinen ja itsetuntoinen nainen. tuollainen paska aivo joka naisesi on kannattaa potkia lopullisesti elämästäsi.
Oikeesti hän lämmittelee kumpaankin suuntaan . ottaa kummaltakin pojalta parhaat palat. Et ole vielä saanut vaimoasi takaisin päin vastoin. Näen eron edessä- - Ota hyvä mies ero
Jos vaimo sanoo että serkulta tulee viestejä sinulle, siitä voit nyt päätellä onko puhtaat jauhot pussissa. Ja jatkaa selittelyä että hän saa viestiä kenen kanssa vaan ja hän ei halua sitä miestä enää, haluaa vaan huomioo.
Lue rivien välistä, meidän juttu on ohitse, parempi että häivyt pois ja annat mun nussia vieraan äijän kanssa.- Niinpä niin
Jos aloittaja olisi nainen, häntä olisi haukuttu ja uhkailtu, keskittyen vain siihen että kännykän ratsaus on rikos.
Ja pelaileva mies on vain syytön raukkaparka.
Jostain syystä vain jos miestä kohdellaan törkeästi, kaikki on sitä mieltä että akalle lapikasta.
Mutta meidän naisten kuuluu sietää pettäviäkin miehiä, saati vieraille naisille tekstailevia.
Mustasukkaiseksi hulluksi haukutaan, jos nainen ei pettävää miestä siedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462