Hei ihan oikeesti miehet tällä palstalla, RYHDISTÄYTYKÄÄ! Ettekö ymmärrä, että teidän oma päänsisäinen maailma on aiheuttanut sen että teillä ei niitä naisia ole. Voin kertoa nyt teille vinkkejä, kuinka päästä alkuun naisten kanssa.
1. Miehen pukeutumistyyli ja ulkonäkö merkitsevät paljon. On typerää väittää että se ei merkkaisi, sillä kyllähän miehet jaksavat kokoajan juoksennella hyvännäköisten naisten perässä, joten yhtälailla komeat/hyvännäköiset miehet ovat halutumpia, kuin tavikset. Ja voin näin naisena kertoa, että ne hyvännäköiset ja upeat naiset ovat kyllä itsekkin panostaneet ulkonäköönsä, jotta näyttävät hyvältä! Joten heittäkää ne mustat kolitsipaidat, -housut, lenkkarit, kanaloihin asti kiskotut farkut, bändipaidat, typeriä huumoritekstejä sisältävät paidat ym. mauttomuudet roskiin tai ainakin niin syvälle kaapin perälle, että tuleva nainen ei niitä treffeille pääse näkemään. (Kyseiset vaatteet voi sitten kaivaa esille, kun on seurustellut jo jonkin aikaa eikä pukeutumisella ole enää niin suurta merkitystä..) Hius ja partatyylillä on paljon vaikutusta ulkonäköön, kuten myös hymyllä. Jos hampaat ovat ylikeltaiset, käy valkaisemassa ne. Mene käymään parturissa/stylistilla ja käy kaupassa pyytämässä naismyyjää avuksi vaatevalintoihisi. Jos sinulla on ylipainoa, ala harrastamaan liikuntaa, josta pidät. Ihmisen hyvinvointi heijastuu ulospäin muille ihmisille ja vaikka et olisikaan kedon komein kukka, mukava persoona korvaa sen 150 prosenttisesti. Huolehdi aina hygieniasta! Paskalle ja hielle haisevat miehet harvaa houkuttelevat. Muista pestä myös "kaveri" ja jos hirveä puska rehottaa alapäässä, sitä voi harventaa hieman. Osta siis deodorantti ja mielellään joku kunnon miesten tuoksu! Opettele laittamaan hiuksia.
Nyt kuitenkin joku ajattelee, että en varmasti tee noita asioita. "Minun täytyy kelvata sellaisena kuin olen." Joo tottakai voit ajatella niin, mutta silloin et ehkä löydä ketään tai ainakin mahdollisuutesi pienenevät. Silloin on typerää vaatia naiseltakaan puunausta ja tuunausta. Silloin suosittelen tyytymään ja ihailemaan tavisrillipäätä, jolla on huonot hampaat, akne ja maantienharmaat hiukset. Sillä melkein jokainen nainen olis tällainen ilman puunausta :P No ei ny sentään, mut tajusit varmaan pointin? Miksi miehet saavat vaatia naisilta, että heidän pitää näyttää hyvältä, mutta naiset eivät miehiltä? Joo.. meni taas aiheen vierestä.
2. Ryyppy-, p.i.l.l.u-, ki.kkeli- ja kakkajutut on ala-arvoisia. Älä juttele näistä naisseurassa. Tälläisia juttuja voi sitten jutella naiselle sen 1,5 vuoden seurustelun jälkeen.. Älä kommentoi/arvostele ohikulkevia naisia/ihmisiä naisseurassa. Ala-arvoista!
3. Lapsellinen uhoaminen naisseurassa on naurettavaa. Mulla on sitä ja tätä jeejee. Ei kiinnosta. Älä uhoa ja älä kehu itseäsi liikaa. Kysele mieluummin naiselta kiinnostuksen kohteita. Naiset tykkää siitä, että heitä kohtelee erityisesti. Kun olet kiinnostunut jostain naisesta, älä vilkuile hänen seurassaan muita.
4. Ole iloinen ja älä valita, että elämässä on sitä ja tätä, plaaplaa. Ei ketään kiinnosta kuunnella! Suruista voi valittaa sitten kun on tutustunut toiseen kunnolla. Ei heti alkumetreillä. Ole positiivinen. Negatiivisuus vie energiaa ja kukaan ei jaksa sellaista katsella.
Joo olis vielä lisää juttuja, mut en jaksa nyt kirjottaa. Kirjotan sitten taas vaikka huomenna lisää kun ootte ensin lytänny nää mun vinkit täällä ;)
VINKKEJÄ! NÄIN SAAT NAISEN!!!
26
2309
Vastaukset
- 20+14
Saanen kysyä, että mikä sitten on siistiä peruspukeutumista jos farkut peruspoolo ei sitä ole? Puku tai lähelle sitä oleva asuste on toki ihan ok erityistapauksiin mutta kyllä se jossain baarissa menee jo ylipukeutumiseksi. Onko kauluspaita farkut sitten merkittävästi tyylikkäämpi parsi?
Myös ikäsi kiinnostaa, eri ikäryhmien toiveet kun poikkeaa monesti paljonkin.
Ja rehellisesti sanottuna tossa ei oikeastaan ollut mitään, mitä ei maalaisjärkikin jo sanoisi. En kyllä harrasta 2,3 kohtia edes anonyymina netissä joten ainakin minulle ne tuntuu päivänselviltä, en tiedä muista miehistä :P- VAstaus ....
http://www.beautytwist.com/wp-content/uploads/2011/03/mens-fashion.jpg
Tos on ihan ihan ok. tyylisiä, virallisten housujen tilalle vaan farkut, niin on vähän rennompi lookki arjessa.
Farkut rento t-paita on myös jees :) - Ex Pinp
VAstaus .... kirjoitti:
http://www.beautytwist.com/wp-content/uploads/2011/03/mens-fashion.jpg
Tos on ihan ihan ok. tyylisiä, virallisten housujen tilalle vaan farkut, niin on vähän rennompi lookki arjessa.
Farkut rento t-paita on myös jees :)Ja se rennon t-paidan helma EI OLE farkkujen sisäpuolella! Poolo ei todellakaan ole seksikäs (älä kysy miksei, en ole nainen).
- mies..
Kuule, meit on vaikka kuinka paljon naisettomia miehiä, jotka huolehtii ulkonäöstä/hygieniasta, ei puhu **skaa eikä valita.
Nuo eivät ole vinkkejä vaan nuo ovat itsestäänselvyyksiä. - dfdfdfdfa
Vai tuollaisia vikoja ja puutoksia nainen jo automaattisesti ajattelee yksinäisessä miehessä olevan riippumatta siitä onko niitä oikeasti vai ei..
- 4575685
Olen huomannut, että pukeutumiseen panostaminen vaikuttaa oikeastikin. Ostin mm. kalliin nahkatakin, istuvat farkut, laadukkaat nahkakengät ja wayfarerit. Tulos näyttää "leffatähdeltä" tällä rumalla naamallakin!
Eikä ole pakko ostaa mitään kalliita merkkejä tai "trendikkäitä" vaatteita. Esimerkiksi en itse ole koskaan seurannut muotia. Erona "vanhaan minään" on se, että olen kiinnittänyt huomiota vaatteiden istuvuuteen ja en käytä vaatteitani enää niin pitkään vaan heitän kuluneet kappaleet salivaatteiksi. Olen ostellut "klassisia" kappaleita, koska muodin seuraaminen ei ole minua enkä tuntisi itseäni kotoisaksi missään trendivaatteissa. Eikä mielestäni ole tärkeää pitävätkö naiset sinua trendikkäänä vai ei. Tärkeää on se, että viihtyy itse niissä vaatteissa. Sitä kautta saa itseluottamusta, mikä edesauttaa aloitteellisuutta. Mun tyyliin kuuluu musta Suomen Amstaffiliiton paksu huppari ja farkut. Partatyyli vähän vaihtelee goateesta sellaseen pukinpartaan (En ole vielä päättänyt kumpi on tyylikkäämpi)
Kyllä siistit farkut ja college-paita pitäisi kelvata, ja jos noin muuten osaa käyttäytyä niin sen pitäisi kyllä riittää.
Mihinkään homo stailisteille ei kyllä aleta menee!- hunninko
"Älä uhoa ja älä kehu itseäsi liikaa."
Paino sanalla liikaa. Parempi että kehonkieli on itsevarmaa, ja jos kerrotaan positiivisia juttuja itsestä, ne tulevat tavallaan "vahingossa" sanottua. - paperianainen
Nainennnnn - toi on niin totta! Toivotaan, että miehet uskois sua.....
- 56je57ry6kl
Tuo naismyyjän kyseleminen avuksi vaatekaupassa ei todellakaan auta mitään.
Nehän sanoo kaikkien vaatteiden näyttävän hyvältä sun päällä :D
Parempi vinkki makutuomariksi on esim muotitietoinen sisko.
Ylipäätään aika moni varmasti tajuaa nuo itsestäänselvät "vinkkisi", mutta ne ei välitä.
Kunhan mikään asia ei mene extremen puolelle niin varmasti käy flaksi. - vihainen mies
entäs jos miehellä huonot hampaat , harjaamaton tukka , eikä kiinnosta hygienia , ja saa naisen kuin naisen ??
- massiaainavaan
Sitten vaan massia peliin. ;-P
- Sannamariamaria
Ai että on itsestäänselvyyksiä vai? No ei todellakaaan siltä vaikuta! Jos kaikki miehet osaisivat seurata näitä perusjuttuja niin meillä naisillahan olisi kissanpäivät!
- wy6j5y7
Etkö osaa lukea?
"..mutta ne ei välitä".
Itsestäänselviä nuo asiat ovat aikuiselle ihmiselle.
- ms.ketku
mulle kyllä riittäis kunhan olis mies, joka ymmärtäis mua ja kohtelis tasavertaisesti.
- Jotain täältäkin
Mul on kans yks vinkki. Älä pue päällesi mitään missä et tunne olevasi oma itsesi. Jos et omaa tyylitajua se on ihan ok. Sanot jollekkin daamille sitten että se voi auttaa sua pukeutumaan. Minut sai iskettyä kyllä ihan tyylitajuton kaveri vaikka olen itse melko tyylitajuinen. Puolen vuoden seurustelun jälkeen viskasin sen junttikledjut mäelle ja ostettiin tilalle uusia. Eikä mies tykkännyt ollenkaan pahaa vaan kiitti kauniisti. Nyt kyllä muutkin naiset pyörii sen kimpussa eli vähän niinkuin kaivoin kuoppaa omien jalkojeni alle. Mies on poikkeuksellisen komea puettava eikä lököverkkaritkaan olleet sillä vastenmieliset...mutta nyt..vau. Tärkeätä oli kuitenkin löytää sellaiset releet sille missä se edelleenkin viihtyy. Kyllä tuolla ulkona näkee miehiä jotka ovat vähän liikaa yrittäneet rakentaa itsestään viimosen päälle ja olemus henkii kuitenkin muuta. Ei minun takia tarvitse pukeutua eikä tuoksua partavedeltä. Kyllä se että mies on taitava jossakin tekee vaikutuksen heti. Hienoa kun joku juntilta näyttävä omaa rouheen itseluottamuksen! Se on vastustamatonta ja se kun joku heittää voltin keskellä katua tai osaa laulaa hyvin tai uskaltaa olla ihan oma osaamaton itsensä eikä edes esitä osaavansa!
Itseironia uppoo myös hyvin. Tosimies nauraa itselleen! mut joo...hampaat tietenkin voi pestä.- sdg47457
Ei muuta kuin voltteja opettelemaan!
- dfhgkdfgk
Heitä muija voltti!
- Se muija
dfhgkdfgk kirjoitti:
Heitä muija voltti!
just noin =) Se heittää joka osaa..
Jännää. Huomatkaa ettei aloittajan kaikki vinkit paranna mahdollisuuksia kaikkien naisten kanssa. Kaikki naiset eivät myös todellakaan ole niin herkkiä kuin aloittaja ja saattavat jopa itse kertoa kakkavitsejä.
Positiivisiin juttuihin keskittyminen kun tavataan uusi ihminen on hyvä vinkki. Olen sitä itsekin jaellut.- uiouiouiouiouiouioui
Kuuleppas tuhmeliini...asiallista kieltä treffeillä, jookosta.
- Sinkkumies 44
Aloittaja kirjoitti oikein sujuvasti ja hauskasti. Mutta miehiä hän tuntui pitävän jotenkin jälkeenjääneinä. Kyllä nuo pitäisi olla kaikille aikuisille miehille aivan selviä asioita. Ja ovat myös, väitän. Minulle ainakin. Akkaa mulla ei kuitenkaan ole. Johtunee muista syistä :)
- Player 28
Olen ilmeisesti yksi harvoista miehistä joka on samaa mieltä aloittajan kanssa. Tälläiset ns. putkiaivoiset miehet eivät tajua pukeutumisen ja hiustyylin ym. merkitystä. Olen 28v mies ja aina sanottu hyvännäköiseksi mutta hiljattain rupesin panostamaan pukeutumiseen ostamalla merkkivaatteita, kenkiä, vöitä sekä hankin rusketuksen ja kasvatin sopivan hiustyylin ja hoidin hampaat kuntoon ja vaikutus on ollut todella suuri. Ennen minulle tuli juttelemaan aika tavis tasoiset naiset, nykyään tulee ihan baarin parhaimmat naiset juttelemaan! Ei sellaista ennen tapahtunut koskaan. Huomiota saa välillä aivan älyttömästi, flirttiä tulee ja naiset repii tanssilattialle, pyytää puhelinnumeroa, repii kädestä ulos ja suoraan taksiin ja siitä sänkyyn. Siis oikeasti hyvännäköiset naiset. Aloitin myös treenaamisen vaikka olen luonnostaankin hieman atleettinen ja ylimääräistä ei ole. Sen avulla saa kuitenkin homman vielä paremmin toimimaan. Kannattaa käyttää kaikki keinot hyväksi jos meinaa hyvännäköisiä naisia saada. Tämän myötä myös itseluottamus kasvaa automaattisesti.
Pukeutumisesta vielä sen verran että vaatekaupan myyjiltä tai naisilta ylipäätänsä välttämättä ei kannata kysyä neuvoa. Sen sijaan kannattaa miettiä omasta lähipiiristä joku hyvin pukeutuva miespuolinen kaveri jolla naisia riittää. Kannattaa siitä ottaa mallia.- eräskin kekkuli
Tuo pätee myös naisille puhumisessa ja muussa käytöksessä. Jos on joku kaveri, joka mielelllään ei ole kovin paljon paremman näköinen kuin itse, ja joka saa naisia jatkuvalla syötöllä, kannattaa seurata miten hän käyttäytyy. Ja poimia parhaat palat ja sovittaa ne omaan käytökseen.
- Player 28
eräskin kekkuli kirjoitti:
Tuo pätee myös naisille puhumisessa ja muussa käytöksessä. Jos on joku kaveri, joka mielelllään ei ole kovin paljon paremman näköinen kuin itse, ja joka saa naisia jatkuvalla syötöllä, kannattaa seurata miten hän käyttäytyy. Ja poimia parhaat palat ja sovittaa ne omaan käytökseen.
Joo tosiaan tähän kannattaa kiinnittää huomiota ja se oma tyyli hioutuu siitä ajan mittaan. Body language on tärkeä homma miten tuot itsesi esille. Jos olet jäykän ja pelokkaan näköinen niin naiset eivät välttämättä kiinnostu vaikka olisitkin ulkoisesti muuten pätevä. Kaveri joka pystyy olemaan yökerhossa rennosti tavallaan kuin kotonaan viestii itsevarmaa kuvaa itsestään ja tämä vetoaa suuresti naisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462