Olen 25v mies ja haluaisin kovasti löytää mukavan naisen tähän vierelleni asumaan mutta kysymys kuuluukin että mistä hänet löydän ja miten saan iskettyä hänet?
En oo ikinä seurustellut saatikka harrastanut seksiä kenenkään naisen kanssa vaikka haluja olisi kyllä ollut! Netissä on kyllä ilmoituksia ollut nettipalstalla monta vuotta mutta eihän sieltä oo kuin pari naista lähtenyt kanssani treffeille mutta kumpikaan ei ollut kuitenkaan minun tyyppiäni joten sekin homma meni puihin! =( Joten mistä lähden naista etsimään, baareissa tulee silloin tällöin käytyä mutta ei kuitenkaan joka viikko tai edes joka toinenkaan ja olen sen verran arka kuitenkin menemään juttelemaan oudoille naisille jos ne vaikka ovat kavereidensa kanssa siellä. Olisin valmis aloittamaan vaikka kenties uuden harrastuksen mutta tarvisin siihen jonkun ketä lähtisi kanssani siihen mukaan kun tosiaan yksin ei oo kauheesti intoa lähteä sinne mitään harrastamaan ja jos sitä kautta löytyis joku ihana nainen jonka kanssa vois alkaa seurustelemaan? Mikäs vois olla sellainen harrastus missä naiset käyvät? En oo kuitenkaan mikään urheilevaa tyyppiä vaikka ehkä pitäis kuitenkin mutta ei oo silti intoa lähteä esim. kuntosalille taikka tanssimaan kun en sitäkään osaa. =(
Toisinaan käydään kavereiden kanssa myös kahvilla eri paikoissa mutta eihän sielläkään ketään naisia oikein oo kenen kanssa vois puhua ja pyytää vaikkapa treffeille. Oon kuitenkin luotettava ja mukava, rauhallinen ja minun kanssani pärjäisi kyllä varmasti joku ihana nainen kun vain jostain sen löytäisin? Alkaa konstit loppumaan joten sen takia kysyn täältä että mistä sitä naista kannattaa alkaa etsimään ja sitten vielä että miten kannattaa alkaa puhumaan ja kyselemään naiselta kaikenlaista? Jos osaat auttaa minua ja pystyt antamaan hyvän vinkin naisen hakua varten niin olen ikuisesti kiitollinen sinulle. Myös hyvät naisten isku vinkit ja hakupaikat otetaan vastaan kiitollisina. Joskus tuntuu että en taida ikinä löytää ketään mutta en kuitenkaan oo vielä heittänyt toivoa pois, nyt toivoisin sinun auttavan minua. Kiitos jo etukäteen! =)
Miten löydän/isken mukavan ja luotettavan naisen?
10
525
Vastaukset
- nää mieleen nyt
Kokeile vaikka kansanopistojen kielikursseja,ohjattuja kuntosaliryhmiä..uintiryhmiä..opiskeletko? työelämässä? Tee enemmän aloitteita illanistujaisiin..sielläkin voit tutustua mukaviin nuoriin naisiin..Se ei ole mikään huono juttu kahviloissa käynti..mun ystävätär kerran sai treffipyynnön nuorelta mieheltä keskellä päivää ja niin sujuvasti puehelinnumerot vaihdettiin...Se vaatii pokkaa mutta jos ei onnistu-tyttöjä riittää..suakin varten joku jossain lymyää:) Opettele vaan rohkeasti iskemään silmää tytölle ja kehu vaikka kauniita silmiään..
- - - Lukutoukka - -
Kirjasto löytyy joka kunnasta! Mene kirjastoon romanttisten-, historiallisten-, tai ihmissuhdekirjojen osastolle väijymään naisia. (Siis osastolle, missä on paljon naisten suosimia kirjoja) Sitten, kun kivan oloinen nainen on näkyvissä menet pokalla kysymään häneltä kirja vinkkejä. Kannattaa esittää vaikka, että olet lainaamassa mummolle kirjoja, mutta et saanut muuta ohjetta kuin tuo jotain mukavia kirjoja. Ystävälliset naiset kyllä auttavat sinua ja siinä samalla voivat muutenkin kevyesti jutella. Avun jälkeen voit yrittää tarjota naiselle kahvit kiitokseksi.
- löytääkö vaiko ei?
Ei ollenkaan huonoja vaihtoehtoja, jotain noista vois kyllä koittaakin, ehkä toi kirjasto hommaa vois koittaa tai jotain muuta. En oikein harrasta uintia enkä mitään kieliä ni sieltä tuskin tulee löytämään. Kahviloissa tulee silloin tällöin käytyä mutta ei aina. Joo kyllä mua varten luultavasti on se joku ketä mua tällä hetkelläkin odottelee mutta mistä hänet löydän? Se on vielä mysteeri! Mutta miten saada mysteeri selvitettyä? Lisää hyviä vinkkejä, kiitos.! =) Ja tosiaan oon töissä käyvä mies ja haluaisin naisen kenen kanssa tehdä kaikkea kivaa. Pitää varmaan jotain illanistujaisia alkaa järjestämään jos sitä kautta löytäis jonkun söpöliinin mutta lisää hyviä vinkkejä kaivataan edelleen. =) Kiitos.....
- löytääkö vaiko ei?
Mistä löydän sen oikean tai edes tyttöystävän? Nyt hyviä vinkkejä kaivataan tosi paljon!!!!! Auttakaa jos osaatte! =)
- Toinen etsijämies
Hyvät naiset ei kulje vapaana eli jos haluaa todella hyvän naisen, se on melkein
vietävä joltain toiselta mieheltä. Vapaana liikkuu vain ne naiset, jotka ei kelpuuta ketään tai jotka ei kelpaa kellekkään. Kummassakin tapauksessa naisessa on paljon vikaa.- 5ew6je57yurk
Hyvä nainen lähtee toisen miehen matkaan? aijaa.
- 6lop2ret55cde
5ew6je57yurk kirjoitti:
Hyvä nainen lähtee toisen miehen matkaan? aijaa.
Viedä= varastaa, anastaa, ottaa väkisin? Naiset ei kai lähde
hyvien miesten luota? Huonojen ehkä.
- 23 v nainen
Heipä hei,
Ennen kuin lähdet naista etsimään, kannattaa varmistaa että on puitteet kunnossa. Eli kannattaa panostaa siisteyteen; puhdas tukka, ehkä hieman after sheiviä (naiset huomaavat tällaiset asiat), siistit vaatteet (et tartte mitään merkkikamaa mutta jätä ne ysäriverkkarit/ Iron maiden T-paita kotiin). Kaikkein kauheinta on mies, joka haisee hielle!
Yritä olla luonnollinen ja anna huumorintajusi näkyä! Älä ole liian innokas, naisenkin pitää saada hieman jännittää/yrittää tehdä vaikutusta. Hymy kolahtaa melkein aina, sekä luonnollinen kohteliaisuus/ toisen huomioiminen. Hyvä itsetunto saa olla, kunhan se ei vaikuta itserakkaudelta.
Muista, että ei me tytöt lopppujen lopuksi mitään kiiltokuvapoikia etsitä, vaan ihan tavallisia, mukavia poikia/miehiä joista saisi oman kullan itselleen.
Onnea matkaan :) - herra helepon tek
Huokaus. Olen 25 v. ja samanlainen tapaus kuin aloittaja paitsi nainen ja ihan just tajusin, että yksin eläminen onkin noloa ja tylsää vaikka tähän asti luulin olevani poikkeuksellisen onnellinen ja vapaa. Lähdenpä tästä kirjastoon ja kahvilaan etsimään naista väijyviä nyhveröitä, niin tilanne korjaantuu. Onpas elämä helppoa.
- löytääkö vaiko ei?
Mistäs päin oot kotoisin? Olispa mukavaa päästä harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa ketä olis neitsyt sillä itselläkin on vielä poikuus tallella. Se ei ehkä oo kovin helppoa löytää elämän kumppani mut eihän sitä tiedä missä se kävelee vastaan. Silti haluaisin löytää sen oman kullan tähän viereeni, kainalooni. ;)
Joo osaan myös kyllä pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla enkä varmasti haise hielle. Ja oon normaali ja mukava sekä luotettava mies. Sen voin vielä sanoa että musta saa joku nainen hyvän miehen, enkä kirjoita tätä siksi että haluaisin kehua itseäni. Sopii tulla katsomaan, että minkäs moinen mies täällä on. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532