Neuvoja

yksinäinen 19v poika

Voisitteko auttaa hyvät ihmiset?

Haluaisin saada neuvoja kuinka voisin mennä juttelemaan ihastukselleni. Olen vasta pari viikkoa nähnyt kyseisen tytön. Ihastuin saman tien kyseiseen tyttöön. Kuinka voisin saada tietää onko tyttö vapaa vai varattu, kun olen itse niin ujo että en uskalla mennä kysymään suoraa. Olisiko jotain neuvoja kuinka voisin lähestyä tyttöä?

6

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuorilikka

Missäs näit tän tytön?? :)

• yksinäinen 19v poika

Näin tytön koulussa!

• Toinen ujo

Mikäli tyttö liikkuu sosiaalisessa mediassa(lue facebook) niin mahdollinen seurustelu pitäisi käydä ilmi.

Mitä sitten tulee tytön lähestymiseen, niin suosittelen että lakkaat olemasta niin ujo. Helpommin sanotu kuin tehty tiedetään mutta vaihtoehtona on on olla ikuisesti sinkku.

• ex ujo mies

Lähesty vaan ja mieti jo valmiiksi mitä aiot sanoa..niin eivät sanat juutu kurkkuun:) Voit vaikka moikata ja kysyä että mitä hän opiskelee? ja onko opinnot lähteneet ok-käyntiin..ja onko fb?...jos olet(tai uskaltaudut) vähän macho-Kehu hänen silmiään tsm..ja voit kysyä vaikka:Anteeksi neitonen-kuinka löydän tien sydämeesi?..Anna mennä vaan! Muuten voi olla että joku muu ehtii ensin...ja jos hän on varattu-älä masennu! Tyttöjä ja nättejä sellaisia on muitakin..

• gjhfgjgfjgjfh

19-v. tytöltä ei kannata kyllä kysyä kuinka löytää tien hänen sydämeensä. Jos on ihan peruspirkko siis luonteeltaan. Todennäköisesti nauraa makeat naurut.

• yksinäinen 19v poika

Kiitoksia neuvoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe