Kenellä toiminut "tauko"?

helpmeeee

Olemme mieheni kanssa tällä hetkellä niin sanotulla tauolla, tuntuu, että muut keinot on jo käytetty. Minulla siis tunteet edelleen miestä kohtaan samat, mutta hän on jotenkin muuttunut... Eli onko täällä ketään, kenellä tauko OLISI toiminut?

7

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raukkkiz

Just. Tauko toimii yleensä tasan siten, että toinen puolisoista saa mahdollisuuden ottaa raukkamaisen pehmeän laskun eroon.

• eroksi_vaan

En ymmärrä tunteidenne tilaa mutta minulla asumusero auttoi ja suhde kukoistaa; nyt on vuosi erojupakasta.

Voin suositella taukoa/eroa mutta ongelmista on silti puhuttava ja etsittävä niihin rakentavia ratkaisuja.

Jos ero johtaa lopulliseen eroon, niin siinäkin molemmat voittaa, koska silloinkaan ei yleensä keskustella ja ilmapiiri on raskas. Sellaisesta luopuminen on tervettä.

• Eipä toiminut

Ei toiminut, lähtijä vain teki lähtönsä helpommaksi.

• rgttt

Mulla oli kerran joku parin päivän tauko tyttöystävän kaa. Se oli vaan enemmänkin sen takii, että tunteet viilenivät ja sitten just sen parin päivän jälkeen otin yhteyttä ja sanoin:"nyt tauko loppu, en jaksa enää". Ollaan siis vieläkin yhdessä. En sitten tiiä miten tauko vaikuttaa pidemmillä aikaväleillä.

• ...........

Meillä autto. Varsinaisesti kyllä erottiin ja sit palattiin yhteen. Tapauskohtaista.

• guog

kuten edellinen sanoi, tapauskohtaista. tietyt asiat on kuitenkin johtanut kyseiseen tilanteeseen ja ne pitää selvittää

• TERO..,

noh se on vähän miten sen ottaa ja miten se sovitaan kun TOUKO ON että siloin ei olisi muita kumpaneita vaan että molemmat olisi itsekseen eikä niin että toinen halua taukoa ja sitten menään ns tauon aikana toisen kanssa sänkyyn ja sitten palataan takaisin yhteen ja jälkeen päin oikeudetetaan se että ME OLIMME TAUOLLA siloin voi johtaa eroon joissain määrin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2098
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      779
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      722
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe