Elenin ohitaa maan 23.9.2011

DoomGay

siis ensviikon perjantaina !

26

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Folio Hattunen

      Google earth väittää että 26.9.2011

      onhan tää nyt ihan kamalaa jos tarkuus o totaluokaa kaikilla?
      Siitä kai kaikki on yhtä mieltä että se hujahtaa suoraan etelänavan ali?
      Joten täällä jää katselun ilo pois.

      • sanoo minä

        Sanoo, siis kaveri jolla ei ole edes kiikaria. Saati sitten kaukoputkea. :)
        Muista mennä kirkkoon, ennen kuin mopoilet. Jeesus pelastaa.


    • DoomGay

      siinäpä mietittävää folion alle.
      Miksi Nasan laskut on poskelaan?

    • Jos niin tekee

      Niin onko sillä paskankaan väliä sillä te ette itse yhtään ymmärrä missä se menee taivaalla?

      Kuukauden päästä todetaan, että sinne hujahti ja paskanjauhajat olivat jälleen paskanhauhajia, mutta eihän tarpeeksi tyhmää se edes hävetä.

      • Kronos buster

        No ne keksii äkkiä jonkun uuden kohteen ja niitähän riittää avaruudessa.
        Pitäsköhän varmuuden vuosi ostaa oikeen kalliita ja herkullisia leivoksia ja ahmia niitä ennen tuota ennustepäivää.
        Ei jäis harmittaan, kun ei tullut herkuteltua ajoissa ja kohta on myöhäistä.


      • leon58
        Kronos buster kirjoitti:

        No ne keksii äkkiä jonkun uuden kohteen ja niitähän riittää avaruudessa.
        Pitäsköhän varmuuden vuosi ostaa oikeen kalliita ja herkullisia leivoksia ja ahmia niitä ennen tuota ennustepäivää.
        Ei jäis harmittaan, kun ei tullut herkuteltua ajoissa ja kohta on myöhäistä.

        OSTA sä niitä foliohattuja. Miksi sä muuten olet katsonut SciFi-elokuvien TYPERIMMÄN pätkän?
        Kertoo vähän sun elämästäsi?
        Popcornia ja silleen? :D Voi, jesse. Hankkisit tietoo ennen, kun luterilaiseen uskontoosi perustuvia luulojasi täällä ilmoittelet.


    • DoomGay

      Ei paskankaan väljä. Oikein!

      Vai oma perse on tärkeä!

    • Hänteri

      Kaukokartoitussatelliitti UARS (Upper Atmospheric Research Satellite) saattaa pudota maahan jo 23. syyskuuta, päivää aikaisemmin kuin alun perin ennustettiin.

      YLLÄTTÄEN

    • starseeker

      Eleninin lähtiohitus Maan kanssa tapahtuu IKÄVÄ KYLLÄ VASTA 16.10.2011.

      Ota asioista selvää, ENNEN kuin tulet tänne jauhamaan paskaasi.

    • Ohittaahan se Elenin Maan joka päivä, kun ei osu, mutta lähimmillään meitä se on tosiaankin vasta 16.10.2011 ja silloinkin peräti 35 miljoonan kilometrin päässä. ; )

      • starseeker

        Eihän se mitään "ohittaa Maan" joka päivä. "Ohittaa Maata" korrektimpaa ehkä. Mutta koska ohitus katsotaan sellaiseksi vasta kun kappaleen lentorata alkaa loitota Maasta, olet väärässä :-)


    • kuka tietää varmasti

      Voiko Elen tuhota maapallon?

      • Kaikki, jotka tietävät edes jotain, tietävät että komeetta Elenin ei ole törmäyskurssilla Maan kanssa, ei nyt eikä tulevaisuudessa.


      • Perjandaina olutta
        Kollimaattori kirjoitti:

        Kaikki, jotka tietävät edes jotain, tietävät että komeetta Elenin ei ole törmäyskurssilla Maan kanssa, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

        Ja jos sen perjantaiksi pitäisi tänne ehtiä ja olisi kyllin suuri aiheuttamaan jotakin maan päällä niin kyllä sen näkisivät jo nekin, jotka eivät tähtitiedettä harrasta.

        Mutta:
        http://www.youtube.com/watch?v=sOON3sjZ7eA


      • m=e/c2

        Ei ehkä suoraan, mutta välillisesti se saattaa aiheuttaa vuorovesi ilmiöiden voimistumista, maanjäristyksiä, tulivuorten aktivoitumista yms. Kaikki riippuu sen massasta, jota meille ei kerrota.
        Jos sillä olisi tarpeeksi massaa, saattaisi ilmaantua täällä maanpäälläkin pieniä ongelmia kun se repisi ilmakehämme ulkoavaruuteen. Eikös marsissakin joskus ollut "ilmakehä", en tiedä mutta ainakin siellä on aurinkokuntamme korkein mitattu tulivuori.


        http://www.youtube.com/watch?v=fqKsJwMhCt0


    • Prepared?

      Kannattaa lopettaa toi elenista jauhaminen ja katsella taivalle vuosinä 2029 ja 2036 jolloin ollaan jo ihan oikeasti vaarassa kun eräs 99942 Apophis niminen asteroidi tulee aika perhanan lähelle maata. Nasa ei osaa vielä arvioida osuuko se vai eikö mutta siihen on mahdollisuus. Kyseinen kivi on vain 270 metrinen mutta tekisi osuessaan pahaa jälkeä, ei tuhoaisi koko maapalloa mutta nykyiset tsunamit ja järistykset näyttäs melko pieneltä tähän verrattuna.
      Arvio iskun voimasta taisi olla jotain 800 megatonnin luokkaa.

      Tämä möhkäle löydettiin vuonna 2004 eli vasta äskettäin.
      Ei pidä aliarvioida mahdollista uhkaa tuolta ulkoavaruudesta näiden asteroidien muodossa. Toki aurinkokuntamme suurin planeetta toimii suojana mutta ei siihenkään kannata 100% luottaa.
      Vaikka ei mitään maapalloa halkaisevaa järkälettä päälle tulisikaan niin jo tommonen 250 metrinen kivi saisi aikaan pahaa jälkeä.


      Wikipediasta löytää lisää tietoa.

      • Viimeisimmän laskelman mukaan Apophiksen kumulatiivinen osumatodennäköisyys Maahan on 7,4 miljoonasta.

        Onhan se kuitenkin äärettömän paljon suurempi kuin Eleninillä. ; )


      • litsi

        Joo. Ja minä veikkaan, että oman paniikin välttämiseksi ja muiden.
        Vähättelijöitä tulee olemaan tuolloinkin.


    • Zonfoz Ziller

      Ajatelkaapa nyt näitä kaikkia vanhuksia ja muita, joilla ei ole nettiä.
      Ne ei tiedä näistä asioista yhtään mitään.
      Ei tiedoitus välineet uutisoi, eikä kerro näistä asioista mitään.
      Jos johonkin lehteen asiasta kirjoitat, niin sitäpä ei julkaista.
      Ilman nettiä elävät elävät täysin pimennossa, eivätkä tiedä, että kohta tapahtuu suuria ja maailmaa mullistavia tapahtumia.

      Eikä ne, joilla on netti, ole tietoisia näistä asioista, jos heitä ei kiinnosta
      mikään muu, kuin joku leivontablogi, muotiblogi tai joku muu pehmoblogi.

      Se on todellisuudessa hyvin pieni joukko, joka on näistä asioista tietoisia, ne joita kiinnostaa ympäröivä avaruus ja salaliittoteoriat, luonnonmullistukset, he ovat tietoisia maapalloa uhkaavista vaaroista, eivätkä mene heti paniikkiin, koska tietävät mitä on tapahtumassa ja ovat siihen valmistautuneet.
      Meneppäs kysymään kadulla vastaantulevalta iäkkäältä ihmiseltä, että tietääkös mummo, mikä se Niburu on ja mikä se Elein on, niin mummo
      vaan päätä pyörittää, että enpäs tiedä.

      • Biff45678

        Parempi kun ei tuollaisesta keksitystä paskasta tiedäkään mitään.


      • X7091

        Kerropa sitten, mikä merkitys on sillä tietääkö eli ei? Jos tämä pallo poksahtaa, niin onko tiedolla merkitystä? Tieto tuskaa lisää...
        Ajatteles, jos pelkää ja "valmistautuu" vuosikaudet johonkin ehkä-mahdolliseen-törmäykseen, jota ei kenties tapahdukaan, niin on mennyt tosi paljon aikaa ihan pelkkään spekulointiin.... Mikäs idea siinä sitten on?
        Ja mikä on Nibiru?
        Missä se on?
        Kuka on sen löytänyt?
        Mistä se tulee ja mihin on menossa?
        Faktaa, ystäväni!
        Olipa kerran jossain joku nähnyt unen ja kuullut ääniä, että tuolta galaksista on tulossa planeetta. Hän oli ufojen kuullut sanovan, että sen nimi on Nibiru. Kukaan ei tiedä mikä se on, mutta sillä on niin hauska spekuloida ja pistää heikkohermoiset haahuilijat ja muut "kekseliäät" hieman sekaisin uskottelemalla, että se tulee ja pamauttaa maata niin, että navat siirtyvät ja se on sorrono! Ja sen pituinen se.....


      • 0 > -1

        Mummo on paljon tietävämpi kuin kyselijä. Häneltä uupuu pelkästään asioiden faktat, kyselijällä taas on asiasta aivan väärää tietoa.


      • yyr674r754eo7e7eu
        0 > -1 kirjoitti:

        Mummo on paljon tietävämpi kuin kyselijä. Häneltä uupuu pelkästään asioiden faktat, kyselijällä taas on asiasta aivan väärää tietoa.

        Niin. Mummo on nähnyt monta kertaa usemmin komeetan kuin nuo nassikat... :-D


      • litsi
        Biff45678 kirjoitti:

        Parempi kun ei tuollaisesta keksitystä paskasta tiedäkään mitään.

        Sait juuri eräältä mainitsemista esimerkeistä vastauksen.
        Antaa siis mummojen kuolla.
        Si nulle. Ymmärrän pointtisi. Suomessa varsinkin on vaikeaa saada tietoa ja tiedoiteta ei. Ei tiedoitettu aikoinaan edes neuvostoliitomn ydinonnettomuudestakaan. Itse sain tiedon siitä, kun ystävä Iso- Britanniasta soitti ja kysyi , olinko minä kunnossa.


      • litsi
        X7091 kirjoitti:

        Kerropa sitten, mikä merkitys on sillä tietääkö eli ei? Jos tämä pallo poksahtaa, niin onko tiedolla merkitystä? Tieto tuskaa lisää...
        Ajatteles, jos pelkää ja "valmistautuu" vuosikaudet johonkin ehkä-mahdolliseen-törmäykseen, jota ei kenties tapahdukaan, niin on mennyt tosi paljon aikaa ihan pelkkään spekulointiin.... Mikäs idea siinä sitten on?
        Ja mikä on Nibiru?
        Missä se on?
        Kuka on sen löytänyt?
        Mistä se tulee ja mihin on menossa?
        Faktaa, ystäväni!
        Olipa kerran jossain joku nähnyt unen ja kuullut ääniä, että tuolta galaksista on tulossa planeetta. Hän oli ufojen kuullut sanovan, että sen nimi on Nibiru. Kukaan ei tiedä mikä se on, mutta sillä on niin hauska spekuloida ja pistää heikkohermoiset haahuilijat ja muut "kekseliäät" hieman sekaisin uskottelemalla, että se tulee ja pamauttaa maata niin, että navat siirtyvät ja se on sorrono! Ja sen pituinen se.....

        Meneppä nettiin. Äläkä syytä muita heikkohermoisiksi.
        Olisi hauskaa löytää tietoa?
        Siellähän sitä on netissä.
        Ja turha syyttää surkeaa kielitaitoa. Katsot kuitenkin Kauniita ja Rohkeita. Ja Suomessa opetettu ainakin 60 vuotta englantia.
        Heikkohermoinen taidat olla itse.


    • X.7091

      Elenin - 2012hoax
      www.2012hoax.org/elenin - Käännä tämä sivu
      30 Mar 2011 – NASA's David Morrison on Comet Elenin claims ... in the field of view of the SOHO LASCO C3 instrument between September 23rd and 29th, ...


      Tuolla on aikas kivasti infoa eri tahoilta... ja muutakin... ilman mitään salaliittoteorioita....!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe