Elikkäs olen kiinnostunut kollegastani ollut jo pidempään. Kyseessä on keskikokoinen työyhteisö ja riippuen työvuoroista näen tätä naista milloin mitenkin.
Aivan mahdottoman paljon ei ole juteltu ja hän ei tietäne minusta paljoakaan. Itse olen hieman ottanut hänestä selvää ihan perusjuttuja.
Sen ajan kun olen ollut töissä nykyisessä työpaikassa niin hän on kaiketi ainakin kahdesti seurustellut. Siinä välissä on ollut jonkin sortin tauko nähtävästi.
Ongelma on se että koko tuon ajan hän on toisinaan vaikuttanut aivan kuin voisi olla minusta kiinnostunut, mutta on torjunut minut pariin otteeseen. Edellisellä kerralla hän oli varattu, mutta ekasta kerrasta en ole niin varma oliko hän varattu.
Olen yrittänyt hänet unohtaa ja varsin hyvin onnistunutkin siinä, mutta minua vaivaa tietyt asiat ja signaalit joita hän antaa jotka voisivat osoittaa että hänellä voisi olla jonkin sortin tuntemuksia sekä ainakin jonkin asteista kiinnostusta minua kohtaan.
Aiemmat yritykseni olivat suhteellisen suoria, mutten tahdo tehdä itsestäni pelleä hänen edessään taas yrittäen suoraa aloitetta varsinkin kun joudumme työskentelemään myös jatkossa jollakin tavalla yhdessä.
Onko ehdotuksia miten toimia varsinkin epäsuorasti asiassa?
Olisi kiva tutustua ja katsoa miten asiat etenisi sekä voisi kiinnostusta löytyä enempään.
Tällä hetkellä ollaan vain pattitilanteessa.
Hankala tilanne, miten toimia?
5
227
Vastaukset
- Instructions4victory
Sinuna muuttaisin taktiikkaa sillai et oot kylmän viilee sitä kohtaan, MUTTA kuitenkin asiallinen. Akat ei kestä että niitä kohtaan ollaan neutraaleja/välinpitämättömiä, jos ne on yhtään susta kiinnostunu, that's a fact. Jos huomaat mitään merkkejä että muija saattas olla millää lailla kiinnostunu ni ota rohkeesti seuraava askel ja koita päästä lähempään kontaktiin! Ja tällä en tarkoita sitä että meet puristelee sen ( . )( . )
- porkka----
Minkä merkin nää akat lähettää kun on viilee ja välinpitämätön? Rehellisesti voin kertoa, että kuka tahansa työpaikalla olisi minulle yht'äkkiä välinpitämätön, on aika selkeää, että loukkaantuisin.
- oletko tosissasi?
Miesvaltaisella työpaikalla on aika säännönmukaista, että saa asiatontakin/perusteetonta huomiota sekä työkavereilta että asiakkailta. Kannattaa vakuuttaa toinen sillä, että on tosissaan, eikä vain heiluttele huulia omaksi ilokseen.
- rva vaan
Yrität jonkin ajan kuluttua tosimielellä ja kerro tämä myös silloin kollegallesi! Minä "hellyin "aikanaan miehelleni kun hän kyseli ainakin 3 kertaan mua treffeille...ja viimen suostuin..(olin välillä varattukin) Kyllä kannatti..:) Naimissa jo 20v...
- kollega nr. 1
Olen välillä yrittänyt suhtautua välinpitämättömästi koska olen ajatellut että on varattu ja en tiedä sitten mutta nyt vaikuttaa siltä ettei hänellä taida olla sen enempää kiinnostusta.
Tätä samaa tilannetta on kuitenkin jatkunut jo niin kauan enkä jaksa jahdata häntä sillä perusteella mikä hänen päivän tuntonsa ovat.
Välillä vaikuttaa niin avoimelta ja etsii suoraan katsettani kun taas välillä vaikuttaa täysin päinvastaiselta.
Kuvittelisi tuollaisen vaikkakin nuoren naisen osaavan tehdä aloitteen jos siltä hänestä oikeasti tuntuu.
Ehkä on parempi unohtaa etten johda tilannetta entistä kiusallisemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462