Myös uskonasioissa, varsinkin kun niin paljon on erilaista informaatiota saatavilla. Lehdet, kirjat, tv, internet ja eri uskonnot jne..tulvii tietoa.
Epäilevää ei voi syyttää ateismista, joka sekin alue kannatta tutkia, että miksi joku ajattelee.
Asioiden tervekäsittely vahvistaa omaa uskoa.
Epäily on tervettä, asiassa kuin asiassa.
46
119
Vastaukset
- v.d,e-es-
Usko ei ole tietoa!
Tieto ei ole uskoa!
Jeesus ei ollut uskovainen vaan Hän oli Jumalallisuuden tietoudessa!
Usko on uskoa epäjumalaa Jumalaksi.
Jumalan Valtakunnassa ei uskota! - suvaitseva jestas
mikäs logiikka tämä on
Usko ei ole tietoa!---------------- se on uskomus
Tieto ei ole uskoa!--------------- tieto on tietäjän käsitys
Jeesus ei ollut uskovainen vaan Hän oli Jumalallisuuden tietoudessa!..... jeesus oli idoli hyvyydessä
Usko on uskoa epäjumalaa Jumalaksi-------------- usko on uskomusta tuntemattomaan---
Jumalan Valtakunnassa ei uskota! sitä emme tiedä, se olisi sielun liveä.- ...............
et tunne kahta luomiskertomusta ja sitä mitä ne merkitsee!!!
- teuta
............... kirjoitti:
et tunne kahta luomiskertomusta ja sitä mitä ne merkitsee!!!
Turha sinun örvelö on esittää asiantuntijaa koska kaikki se
minkä olet tänne lataillut , ei ole lähelläkään uskoa . Ja ethän sinä usko , tai niin olet väittänyt ,kiven kovaa.
Toiseksi tuommoisia asioita kuin sinä tänne kirjoitat
ei varmasti ole kuin ihmisen taaperoisten tekstaamia .
Jos Jeesus ei ollut uskomassa , ainakin Hän vaati kaikilta
USKOA, ja sanoi: Ellette tule niinkuin tämä lapsi , ette
pääse sisälle Jumalan valtakuntaan . Tiedemihet ja Raamatun tutkijat on tulleet siihen tulokseen , että kysymyk-
sessä oli n.4 v. ikäinen poika lapsi .
Lapsi uskoo aivan kaiken , häneltä puuttuu vertailut sen
tähden se on parasuskon kohde , ellette usko niinkuin tämä lapsi , ette taidatulla Jumalan valtakuntaan . Minusta siellä
uskotaan , mutta jos ei niin sinne pääsee vain uskomalla
ja siksi olen sanonut örvelölle , ei se ole noin kun
hän sanoo. - b.f.e.3w
teuta kirjoitti:
Turha sinun örvelö on esittää asiantuntijaa koska kaikki se
minkä olet tänne lataillut , ei ole lähelläkään uskoa . Ja ethän sinä usko , tai niin olet väittänyt ,kiven kovaa.
Toiseksi tuommoisia asioita kuin sinä tänne kirjoitat
ei varmasti ole kuin ihmisen taaperoisten tekstaamia .
Jos Jeesus ei ollut uskomassa , ainakin Hän vaati kaikilta
USKOA, ja sanoi: Ellette tule niinkuin tämä lapsi , ette
pääse sisälle Jumalan valtakuntaan . Tiedemihet ja Raamatun tutkijat on tulleet siihen tulokseen , että kysymyk-
sessä oli n.4 v. ikäinen poika lapsi .
Lapsi uskoo aivan kaiken , häneltä puuttuu vertailut sen
tähden se on parasuskon kohde , ellette usko niinkuin tämä lapsi , ette taidatulla Jumalan valtakuntaan . Minusta siellä
uskotaan , mutta jos ei niin sinne pääsee vain uskomalla
ja siksi olen sanonut örvelölle , ei se ole noin kun
hän sanoo.teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN . - teuta
b.f.e.3w kirjoitti:
teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .Ef. 1:23. Joka on Hänen ruumiinsa , nimittäin täyttymys , joka
kaikki kaikessa täyttäisi . 1642 painos
Tästä nähdään ettei Jumala ole Ilman kaikkien kappalten katsomusta . Muutamia valinnut ja muutamia hyljännyt .
Mutta Hän on Kristuksen päälle katsonut , ja Uskon jolla me Hänen meille omistaa ja Hänen ansionsa ,ks. jae :10 .
"Siitä armotaloudesta , minkä Hän aikojen täyttyessä alkoi toteuttaa , - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki , mitä on taivaissa ja mitä on maanpäällä ."
Yhdistäisi Jumalan tahto , että kaikki olisittew Kristuksen alle annettu ja että Hän niiden Herrana ja päänä pidettäisiin , ks.
Ps. 8. .. Niin että jolla ei Hän ole Ei hänellä myös oikeeaa
Jumalaa ole, ks. jae 11. "Hänessä me myös olemme saaneet
perintö osan , ollen siihen edeltämäärätyt Hänen aivoituksensa mukaan, Hänen , joka vaikuttaa kaikki omaan tahtoonsa päättämän mukaan ."
Vaikuttaa nimittäin mitä meidän autuutemme tulee , ks. jae 20
" Jonka hän vaikutti Kristuksessa , kun Hän herätti Hänet
kuolleista ja asetti Hänet oikealle puolelleensa Taivaassa ".
Omalle oikealle kädelle . Nimittän Hänen ihmisen luontonsa
puolelta .
Ei ehkä juuri sitä mitä hait , mutta tämä vastaus tuli luokseni
jo aamulla , ja kirjoitin sen ylös silloin , katsotaan lisää. - . .y.7.rd
teuta kirjoitti:
Ef. 1:23. Joka on Hänen ruumiinsa , nimittäin täyttymys , joka
kaikki kaikessa täyttäisi . 1642 painos
Tästä nähdään ettei Jumala ole Ilman kaikkien kappalten katsomusta . Muutamia valinnut ja muutamia hyljännyt .
Mutta Hän on Kristuksen päälle katsonut , ja Uskon jolla me Hänen meille omistaa ja Hänen ansionsa ,ks. jae :10 .
"Siitä armotaloudesta , minkä Hän aikojen täyttyessä alkoi toteuttaa , - oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki , mitä on taivaissa ja mitä on maanpäällä ."
Yhdistäisi Jumalan tahto , että kaikki olisittew Kristuksen alle annettu ja että Hän niiden Herrana ja päänä pidettäisiin , ks.
Ps. 8. .. Niin että jolla ei Hän ole Ei hänellä myös oikeeaa
Jumalaa ole, ks. jae 11. "Hänessä me myös olemme saaneet
perintö osan , ollen siihen edeltämäärätyt Hänen aivoituksensa mukaan, Hänen , joka vaikuttaa kaikki omaan tahtoonsa päättämän mukaan ."
Vaikuttaa nimittäin mitä meidän autuutemme tulee , ks. jae 20
" Jonka hän vaikutti Kristuksessa , kun Hän herätti Hänet
kuolleista ja asetti Hänet oikealle puolelleensa Taivaassa ".
Omalle oikealle kädelle . Nimittän Hänen ihmisen luontonsa
puolelta .
Ei ehkä juuri sitä mitä hait , mutta tämä vastaus tuli luokseni
jo aamulla , ja kirjoitin sen ylös silloin , katsotaan lisää.per....kele!!!! JOS JEESUS EI OLE ITSE OMALLA SANALLAAN ILMOITTANUT OLEVANSA OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN RIKOLLISTEN JA KRISTINUSKON TAI SEN LAHKOJEN RUUMIS, NIIN TAAS JAAT VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JEESUSTA PILKATEN!!!
LAITA JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO TAI SUKELLA HELEVETIIN VALHEINESI??? - Teuta
b.f.e.3w kirjoitti:
teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .Jeesuksen USKONTUNNUSTUS OLI silloin , kun
Hän meni Kasteelle JOHANEKSEN LUO.
MIETI. - fered.
b.f.e.3w kirjoitti:
teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .Massapostittaja
- teuta
............... kirjoitti:
et tunne kahta luomiskertomusta ja sitä mitä ne merkitsee!!!
Minulla on oikeus laittaa sinun peheesi väärin ymmäretyksi
EI OLE KAHTA LUOMISKERTOMUSTA . jos joku niin sanoo
hänen tietämys on mennyt visusti hulluuden puolelle .
On vain yksi lumiskertomus jonka Raamattu todistaa mieti .
jos on muita , ne on satukirjan arvoisia uskotko ?
Olen joskus kirjoittanut ekoisteille sellaistä joka ei voi
koskaan toteutua , eli lämpimässä märässä liejussa oli
muka jotain elämää , ei kannata uskoa . Sillä se on varmasti
huu-haa ,
Jos joku kuitenkin vielä painii tuon ajatuksen kanssa olisi
varmasti hyvä miettiä , mikä on mahdollisuus eloon ,sillä Jumala on kaiken luonut isolla L.. mitään ei ole jätetty
pelleilyn varaan (kahta kertomusta) keksi parempia juttuja.
Minä tiedän mitä se merkitsee ...että voisi koettaa tehdä
toisten tunteet sekaiseksi , tai ainkin koettaa saada epä-
usko vireytymään .. - htev.f,e,
Teuta kirjoitti:
Jeesuksen USKONTUNNUSTUS OLI silloin , kun
Hän meni Kasteelle JOHANEKSEN LUO.
MIETI.OLET RIKOLLINEN; ANNAT VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JEESUKSEN NIMEEN JEESUSTA PILKATEN!!!
Vihje:
Lue raamattua, katekismus valehtelee! - v.e.e3,
teuta kirjoitti:
Minulla on oikeus laittaa sinun peheesi väärin ymmäretyksi
EI OLE KAHTA LUOMISKERTOMUSTA . jos joku niin sanoo
hänen tietämys on mennyt visusti hulluuden puolelle .
On vain yksi lumiskertomus jonka Raamattu todistaa mieti .
jos on muita , ne on satukirjan arvoisia uskotko ?
Olen joskus kirjoittanut ekoisteille sellaistä joka ei voi
koskaan toteutua , eli lämpimässä märässä liejussa oli
muka jotain elämää , ei kannata uskoa . Sillä se on varmasti
huu-haa ,
Jos joku kuitenkin vielä painii tuon ajatuksen kanssa olisi
varmasti hyvä miettiä , mikä on mahdollisuus eloon ,sillä Jumala on kaiken luonut isolla L.. mitään ei ole jätetty
pelleilyn varaan (kahta kertomusta) keksi parempia juttuja.
Minä tiedän mitä se merkitsee ...että voisi koettaa tehdä
toisten tunteet sekaiseksi , tai ainkin koettaa saada epä-
usko vireytymään ..teuta... sinunkin katumus katekismus valehtelee!!!
Raamatussa on kaksi luomis kertomusta mutta ei niitä molempia katekismuksen herraa palvelevat usko!!! - teuta
v.e.e3, kirjoitti:
teuta... sinunkin katumus katekismus valehtelee!!!
Raamatussa on kaksi luomis kertomusta mutta ei niitä molempia katekismuksen herraa palvelevat usko!!!Olet väärässä , koska on vain yksi Luomiskertomus , se joka
tehtiin silloin kun Jumala loi kaikki ALUSSA. Hän kaiken Loi
ja siitä tuli se mailma , joka sitten hävitettiin vedellä.
Vain ne 8 ihmistä pelastui jotka silloin eli Jumalaa peläten
Mutyta ei sitä alkua sitten sen jälkeen luotu , Jumala oli järjestänyt asiat niin että kaikkia oli , eläimiä , lintuja , hmisiä
ja ruoho kasvoi ja niin sai taas eläimet ravintoa .
Ja niin Jumala teki Liiton NOOAN kanssa ,
Ja antoi kaikkia elämiä koskevan lupauksen , kaikki mikä
liikkuu ja elää olkoon teille ravinnoksi , niin kuin olen antanut teille viheriäset kasvit , annan minä teille nämä kaikki.
Muta älkää syökö eläintä jossa on sen sielu vielä VERI .
Ja minä teen liiton teidän kanssanne ( nyt hän puhui myös
pojille) Ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman
veden paisumuksella , eikä enää vedenpasumus koskaan maata turmele .
Ja minä laitän kaareni pilviin ja se on oleva liiton merkkinä
Minun ja maan välillä . Muistan Minä Liittoni , joka on minun ja teidän kaikkien elävien olentojen kaiken lihan välillä , eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa .
Ja Nooa eli vielä 350 vuotta ja hänen koko elinaika oli 951 - fered
b.f.e.3w kirjoitti:
teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .massapotittaja.
- kalle.
b.f.e.3w kirjoitti:
teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .Massa postittaja , en ymmärrä sinun äyttätymistä ,
tässä asiassa ja toisessa .
Matt. 3:13 Jeesus tuli Galileasta Jordanille , Johanneksen
tykö Hänen kastettavakseen.
14. Mutta tämä esteli Häntä , sanoen : "Minun tarvitsee , saada sinulta kaste, , ja sinä tulet minun tyköni". (Johannes)
15. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle : "Salli Nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurusrskaus". Silloin hän salli sen tapahtua hänelle .
Vaikka maailman silmissä on tämä asia nyt katsottu halvaksi , se ei tärkoita sitä , että se olisi niin ...
Silloin kun Kastetaan JUMALAN nimeen, kastetta eivät
suorita ihmiset: vaan JUMALA itse . Vaikka välikappaleena siis onkin ihmiskäsi , se on silti silti Todella JUMALAN teko , Jokainen voi tämän perusteella itse päätellä , että se on paljon suuriarvoisempi teko kuin yksikään niistä, joita ihminen
ja pyhimykset ovat suorittaneet . Eihän mikään teko voi olla Suurempi kuin JUMALAN teko .
Mutta per-ke-le onkin nyt käynyt töihin sokaistakseen meidät
(paremminkin örvelö) valheellisella ulkonisella pyhyydellä ja johtaakeen meidät Jumalan teoista omiin tekoihimme . Niimpä kartusiinimunkkien lukuisat ja vaikeat suoritukset käyttävät meitä paljon kallisarvoisenpiin kuin . Ihmistyöt - fered
b.f.e.3w kirjoitti:
teuta,
LAITA ESIIN SE RAAMATUN UT:n KOHTA JOSSA JEESUS SUORITTAA USKONTUNNUSTUKSEN?
Ellei sitä ole raamatussa, niin se on sinun aivopieru äälöimäisyydessä!
saatana, raamatun mukaan kiusasi Jeesus muistaakseni 40 vrk mutta Jeesus ei alkanut sitä palvelemaan niinkuin rikollisen kristinuskon eri lahkojen uskovaiset epäjumalan palvelijoina!
Se, että sinä laumassa hoet uskon tunnustuksia EI TEE JEESUSTA uskovaiseksi. He, jotaka tietävät eivät usko! ..joten pilkkaat taas Jeesusta yrittämällä todistaa että Jeesus oli muka uskovainen... kohta varmaan Jeesuksen pilkkaajan väität että Jeesus oli lestadiolainen ja sai muka syntinsä anteeksi rippi ja salarippi saatanallisuus rituaaleissanne!!!!!!
Olet Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heidät sekä Pyhän Hengen samalla kieltänyt joten voit mennä helevettiin kertomaan herroillesi ettei sinua uskota!!!!
TÄSSÄ lestadiolaisen ATEISITIPIRUN AIVOPIERUJA:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9616541/48095597
"Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
14.5.2011 16:22
Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
kun mitä siinä lukee ..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
teuta
26.5.2011 07:32
vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
jne....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .Massa, massa postittaja
- julli hullikka
3- luomiskertomusta, valitse, evoluutio, raamattu 7day ja se syntyi simsalapim..!!!
kuka tietää, mutta uskomuksia vain.- bn.r-.3e
totta mutta
SE EI OLE RAAMATUSSA! - teuta
Niin kuka tietää .
Mutta Raamatun mukaan minä elän , ja se on tarkasti sen
mukainen , kuin tuo keskimmäinen vaihtoehtosi , mutta
kukatietää niiden 7 pv. mitat onhan ne voineet olla vähän
pidemmät , Jumalalle ei mikään ole mahdotonta , Hän on
kaikkivaltias , osaa kaiken , tietää kaiken , ja siksi juuri
muutvaihtoehdot on pois suljettu .
PYHÄ HENKI ON valaissut kaikki Raamatunkirjoittajat .ja
siksi on voinut , kirjoittaa kaiken alusta alkaen niin kuin se on tapahtunut JA SE ON HELPPO USKOA, KOSKA SE ON TOTUUS , ENSIMMÄINEN OLI ,MOOSES .
Joka syntyi leeviläisen perheeseen ,v. 1527. eKr. ja koska silloin oli
käsky Faaraolta , että kaikki poikavauvat oli surmattava
niin mooseksen isä ja äiti piilottelivat vauvaa 3 kk. kun
äiti punoi korin ja voiteli sen maapihkalla , veden pitäväksi
asetti pehmikkeet ja pojan koriin , laski korin niiliin .
Se ajelehti hovin kylpypaikkaan , ja koska Faaraon sisko
oli rukoillut omalta jumalata lasta , hän sai sen , ja nimeksi
tuli vedestä nostettu (Mooses ) Tämän lapsen jumala pelasti
Faarao koulutti hänet kuten poikansakin Prinssiksi , eli
luku , kirjoitus, sotilas ,rakennus mestari ym. Hän rakenutti
Faaraolle Ramses kaupungin n. 100 v. päiväksi
Silloin Mooses oli 40 v. ja joutui maanpakoon (1487)
erinäisten vaiheiden jälkeen hän pääsi Midianin pappi
Jetron luo , meni naimisiin vanhimman tytön kanssa .
kun aikaa kului Jumala otti hänet puheille , palavan pensaan luona , joka ei kulunut .Ja sanoi sinun on mentävä vapauttamaan veljesi ekyptista , se Faarao joka sinut karkoitti
ei ole enää elossa tässä vaiheessa oli aika kulunut 1447.eKr.
Alkoi valömistelut , tuli kymmenen vitsausta Ekyptiin , mutta
Jumala oli antanut lupauksen ja he vaputuivat ja pääsivät
lähtemään. Siinain vuorelle Jumalaa palvelemaan. Mooses
otti luvun kaikista miehstä 20 täyttäneita ja vanhemmista jotka oli sota kuntoisia , heitä oli 600'000 miestä kun tästä
lasketaan kansa päädytään lukuun 6'000'000 henkeä.
v. 1447 oli se vuosi jolloin alkoi Mooses kirjoittaa ensimäistä
kirjaansa , Ja Pyhä Henki antoi ohjeet (se on Jumalan henki)
jatkan joskus . - Mitä miettii, OOOOOO
Maailma lähti alulle; Jumalan simsalapim..!!!
- alakaahan laputtaa
Ei yht5ään keromusta. Luminen joka Raamattuun on kirjoitettu on de fakto.
- ................
ota rauhallisesti.... kyllä se siitä kun vielä harhoittelet... uskovaisena olemista
- ------------
ookko nä ammatiltas joku lappuliisa joka laputtaa?
- voi iyhmisparkoja
- Jeesus ei vahvistanut Jumalan Mooseksen kautta Israelin kansalle antamaa lakia, VAAN Jeesus TÄYTTI LAIN.
Örvelön jumala on vain hänen oma sairas mielikuvituksensa.
Örvelö on kolme vuotta yrittänyt täällä kaupata omaa mielisairauttaan muille jumalaksi.
Hän on hullu mies, jolla ei ole alkeellisintakaan kykyä ymmärtää Raamatusta lukemaansa tekstiä.
Jumalan tekemää ei kukaan vahvista, täydellinen on täydellistä ja kestää iankaikkisesti ilman vahvistuksia. Minkä Jumala on KERRAN kivitauluihin kaivertanut, se on siinä ja pysyy. Ongelma oli, ja on tänäänkin siinä ettei kukaan ihminen kykene lakia täyttämään.
Örvelö vääntelee ja vääristelee Raamattua kuin itse piru, ja on täysin pihalla koko evankeliumin salaisuudesta, - USKOSTA KRISTUKSEEN!
Jeesus on Jumala itse.
JEESUS TÄYTTI LAIN.
Jolla on usko Jeesukseen, hän pelastuu Jeesuksessa Kristuksessa.
Ilman uskoa Kristukseen on mahdoton pelastua. Siksi iankaikkinen kadotus on örvelön loppu oleva!!! Kamalinta mitä ihmiselle voi koskaan tapahtua.
Moni muukin tänne kirjoittava henkilö on menossa epäuskonsa vuoksi samaan paikkaan.- ,m.y.eki
VAINIIN!!! VAI EI JEESUS VAHVISTANUT LAKIA!!!
ETTET VAAN OLE JUMALAA JA JEESUSTA PILKKAAVA ATEISTI!!!
PIENIÄ ESIMERKKEJÄ JEESUKSENKIN ANTAMA ETTÄ LAKI ON VOIMASSA!
Johanneksen evankeliumi:
8:51 Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa.
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
1.Johanneksen kirje:
3:24 Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
HUOM!!! "PITÄMÄÄN KAIKKI" TARKOITTAA MYÖS LAKIA:
Matteuksen evankeliumi:
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
14:23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Roomalaiskirje:
13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
Jaakobin kirje:
2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja. - SU
Jeesus ei ollut Jumala. Hänellä oli sama Jumala kuin hevosmiehellä ja minullakin.
- teuta
SU kirjoitti:
Jeesus ei ollut Jumala. Hänellä oli sama Jumala kuin hevosmiehellä ja minullakin.
Kyllä Hän oli Jumala , Hän oli ollut jo lähes 6000 meidän vuotta
Jumalana Taivaassa , ennen Inkarnoitumista (marian ) kautta
tähä'n maailmaan jossa kasvoi enemmän ihmelapsena kuin
tavallisena lapsena , mutta sai apuja ylhäältä miten Rukouksilla
Kuvittele tilannetta Jeesus oli 15 v. kun Joosef Kuninkaan työmaalla putosi tellinkiltä , ja loukkasi pahoin , kuoli 4:tenä
päivänä ,USKOSSA, ...Siinä oli paha tilanne , Maria oli raskaana , odotti 5:ttä lastaan .Olen tästä joskus vähän kir -
joittanut , Hän siis Jeesus nousi vourelle joka ilta , olipa missä
tahansa , ja ryhtyi Rukoilemaan
Hän sai aina yhteyden .
Ja avun näistä ei ole paljon raamatussa , mutta kun Aika oli
tullut Johanneksen kasteelle , näkyy selvästi että Hänelle oli
annettu jo paljon tietoa , mistä Isält'ä mm. usko on siinä
Kasteessa Isän antama . - alahan jo nostella
SU kirjoitti:
Jeesus ei ollut Jumala. Hänellä oli sama Jumala kuin hevosmiehellä ja minullakin.
Savon mäntti taas vauhdissa! :-)))))))))))))
MIksi sinä toistuvasti kirjoittelet palstalle, jonka keskustelunaiheesta et todellakaan tiedä mitään?
Ainoastaan häpäiset itsesi ja petät itseäsi tekeytymällä uskovaiseksi.
Tilasi paistaa kirkkaana jokaiset uskovan silmien edessä: harvinaisen härski jumalaton mies, puhumassa hävyttömiä ja häiritsemässä kristittyjen uskonrauhaa heidän omalla keskustelupalstallaan. - jospa poistusit nyt
,m.y.eki kirjoitti:
VAINIIN!!! VAI EI JEESUS VAHVISTANUT LAKIA!!!
ETTET VAAN OLE JUMALAA JA JEESUSTA PILKKAAVA ATEISTI!!!
PIENIÄ ESIMERKKEJÄ JEESUKSENKIN ANTAMA ETTÄ LAKI ON VOIMASSA!
Johanneksen evankeliumi:
8:51 Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa.
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
1.Johanneksen kirje:
3:24 Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.
HUOM!!! "PITÄMÄÄN KAIKKI" TARKOITTAA MYÖS LAKIA:
Matteuksen evankeliumi:
28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
14:23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Roomalaiskirje:
13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
Jaakobin kirje:
2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.Kas kun tuo piru kopioi jo Paavalin kirjettä roomalsille!!!
Sama mäntti tuomitsi Paavalin juuri helveteen!!! :-))))))))))
On se uskomaton vänkylä tuo kierokalle örveltäjä. - -----------------
jospa poistusit nyt kirjoitti:
Kas kun tuo piru kopioi jo Paavalin kirjettä roomalsille!!!
Sama mäntti tuomitsi Paavalin juuri helveteen!!! :-))))))))))
On se uskomaton vänkylä tuo kierokalle örveltäjä.ootko nä aasin kusta juonunna ku oot niin järkeä vailla?
- savon ukko
alahan jo nostella kirjoitti:
Savon mäntti taas vauhdissa! :-)))))))))))))
MIksi sinä toistuvasti kirjoittelet palstalle, jonka keskustelunaiheesta et todellakaan tiedä mitään?
Ainoastaan häpäiset itsesi ja petät itseäsi tekeytymällä uskovaiseksi.
Tilasi paistaa kirkkaana jokaiset uskovan silmien edessä: harvinaisen härski jumalaton mies, puhumassa hävyttömiä ja häiritsemässä kristittyjen uskonrauhaa heidän omalla keskustelupalstallaan.Kuule hevosmies, siksi juuri kirjoittelken, että voisin täydentää tietojani.
Ai niin mikä on uskovainen? Siinä kysymys.
Minä olen Luojan luoma normaalisti elävä(mitä nyt sinua täällä' vähän ohjailen helvetin tielläsi) Rukoilen Herraltamme, joka on sinun ja minun käytettävissä aina kun haluamme rukouksi.
Älä pilkkaa ja väheksy minun Jumalayhteyksiäni. Ne ovat aidot. Ei niistä tarvii täälläleuhkia, kuin sinä, jonka Jumala yhteydet menee järsimisiisi.
Minä ole ehtinyt hävetä tähän ikään, että se alkaa tuntua suorastaan hyvältä.
Älä veikkonen puhele toisten härskeydestä. Koputtele päätäsi. Siellä ne härskimmät syyttelyt ja tuomiot ovat. Tämä ei ole sinun sielun palstasi.
Kuule mitä Mäntti sana tarkoittaa. Katso sanakirjasta tai raamatustasi jos vaikka sieltä löytyisi selitys siihen. Onko se sama kuin hullu. Muista Matt. 5:22
Ystävällisin terveisin
- Ludvg lunsberf
§ Epäilkää ja etsikää, muttä älkööt kukaan eläkö vähäjärkisyyden tuomassa itsevarmuudessa, sillä se tie vie vuoren rotkolta alas.
§ jae 4 kappale 66- jökötin
selvää puhetta Ludvikilta
- tee parannus!
Ennustuksesi tulee toteutumaan sinun kohdallasi 100%:sesti.
Nimittäin: Kun elämäsi täällä päättyy niin putoat kadotukseen kuin kivi.
Tuolla uskolla joka sinulla on, et tule pelastumaan!
- teuta
Aivan mutta , kukaan ei vielä putoa mihinkään kun luolema saavuttaa sielu lentää siihen Paratiisiin jonne jo meni katuva
roisto /ryövåri . Kun alkaa Viimeinen Tuomio sielut otetaan
sieltä ja annetaan kirkastettu ruumis , sitä tarvitaan , kummassakin paikassa , tulijärvessä että kestää kärsimyset.
ja Jumalan Valtakunnassa uudessa taivaassa , se parenpi
puoli jossa on ne ilot . - savon ukko
Vertailen vielä lahkolaisuutta kommunimin ihannointiin.
Kummassakin on esikuvat ja johtajat: Lenin/ Leastadius.
Sen jälkee polypyro/vanheimpain piiri, maallikkosaarnaajat ja johto.
Ruodussa pitää olla.
Poikkeavat: Siperiaan/Uskon koulutukseen
Valvonta kummassakin alistava ja käskevä.
Eronneet: Ammutaan/ Matkalippu helvettiin
Kumpaisessakin voi äitinsä, isänsä tai veljensä poistaa elämästään, oman etunsa vuoksi puolueessa/ lahkossa. - SUS SIUNATKOON
HELVETINHEVOSMIES!!!
ONKO KÄRRYISSÄSI VANHAN AJAN PUUPYÖRÄT JA NIISSÄ METALLISET
VANTEET YMPÄRILLÄ,SEKÄ SONTALOOTA KESKELLÄ, KUN NOIN KOVASTI
KOLISEVAT ULOSTE ROISKUU VALTOIMENAAN??? - teuta
Niin se oli Lahtelaisen paskakuskin kärry .
nimetttttltään hän taisiolla, jepulis jee- teuta
Aloituksessa on v irhe :
Vanhimmat on sanoneet että epäilykset pitää
hylätä syntinä ... Millä tavalla se voi olla tervettä ?
Kertoisko aloittaja .? - teutatess
Siinä nimessä oli : Benjami
- ap-----------------
teuta kirjoitti:
Aloituksessa on v irhe :
Vanhimmat on sanoneet että epäilykset pitää
hylätä syntinä ... Millä tavalla se voi olla tervettä ?
Kertoisko aloittaja .?toistan teutalle; epäily ok,,
myös uskonasioissa, varsinkin kun niin paljon on erilaista informaatiota saatavilla. Lehdet, kirjat, tv, internet ja eri uskonnot jne..tulvii kaikenlaista tietoa.
Epäilevää ei voi syyttää ateismista, joka sekin alue kannatta tutkia, että miksi joku ajattelee niin.
Asioiden terveellinen käsittely vahvistaa omaa uskoa. - Gapriel.
ap----------------- kirjoitti:
toistan teutalle; epäily ok,,
myös uskonasioissa, varsinkin kun niin paljon on erilaista informaatiota saatavilla. Lehdet, kirjat, tv, internet ja eri uskonnot jne..tulvii kaikenlaista tietoa.
Epäilevää ei voi syyttää ateismista, joka sekin alue kannatta tutkia, että miksi joku ajattelee niin.
Asioiden terveellinen käsittely vahvistaa omaa uskoa.Oletko ap--------------- . koskaan houmannut että noi asia ei ole uskon asioita , mitä kaupaat , itse huomasit , että ne on tietoa
noista asioista Epäilevää ei pitäisikään syyttää .
Vaan siitä jos hän ei voi Usko Jumalaa , tätä on tutkittu jo niin paljon että , että enemmällä ei väliä , sanot vielä , että miksi
joku ajattelee niin. Aasioiden terveellinen käsittely , vahvistaa
omaa uskoa , mihin ? noihin lehtiinkö , kirjoihin , tv. , nettiin ,
ja eri uskonntoihin jne. tulvii kaikenlaista tietoa , vai tietoon.
- Jeesus on tie
Et ikinä ole ollut lesta, miksi valehtelet!?
Raamattu on AINOA ohjenuora jonka rinnalla opit ja opetukset tarkistetaan.
Epäily Jumalan sanan paikkansapitävyydestä on varma tie kadotukseen.
Puhumattakaan että kieltää JUmalan sanan ja alkaa pilkkaaman tällä tavalla Jumalaa.
Toki tiedetään, että pelastava usko ei ole läheskään jokamiehen. Vain noin 10% ihmisistä tulee uskoon ja pääsee taivaaseen.
Kun ei uskoa ole, niin eihän sitä ole. Silloin on täysin mahdotonta erottaa suunnattomasta informaatiotulvasta oikeata opetusta. Jumalan sana avautuu ymmärrykseen vasta Pyhän Hengen ohjauksessa. - tehkää parannus
Ateistien juttuja nämä tällaiset ovat. Kyllähän sitä kuka hyvänsä voi kirjoittaa olevansa lestadiolainen, mutta lestadiolainen erottaa heti peseudo-lestadiolaiset. Siinä mielessä on ihan turha tekeytyä lestadiolaiseksi silloin kun ei ole lestadiolainen.
Pääosin tämä palsta on mennyt ateistien harjoittamaksi propagandaksi. Meitä lestadiolaisia ei ole enää kun pari kolme henkilöä aktiivisesti mukana. Todella rasittavaa tuo ateistien humpuuki. Miksi sellaista tyhjää propagandaa kannetaan tänne, kun ateisteilla on omatkin palstansa jossa voivat aatettaan viljellä "sielunsa pelastukseksi."
Tyhjä on tyhjää uskokaa nyt jo.
Olkaa hyvä ja poistukaa omille metsästysmaillenne jakamaan ihanteitanne keskenänne. Me emme vaihda täyteläistä onnellista Jumalan runsaasti siunaamaa elämää teidän aatteisiinne mistää hinnasta.
Pirun orjat eivät omasta uskostaan saa mitään, siksi he isäntänsä käskystä viihtyvät kuisaamassa uskovia.
Kadotus odottaa teitä heti kun elämä täällä päättyy, pohja voi pudota jo tänään, miksi jatkatte elämää valheessa, - se on erittäin vaarallista. - SU
On perin ikävää, että tuollainen helvetin hevosmies, panee koko lestadiolaisliikkeen pilalle. Hänen vuokseen se tulee olemaan lahkolaisista lahkiolaisin. Heidän lukemassaan raamatussa, sanotaa, LAHKOLAISET EI PERI TAIVASTEN VALTAKUNTAA.
VAROTAN KAIKKIA IHMISIÄ KAUTTA SUOMEN, ÄLKÄÄ KOSKAAN USKOKO LESTADIOLAISIIN MAALLIKKOSAARNAMIEHIIN, HE OVAT PIMEYDEN RUHTINAAN PALVELLUKSESSA JEESUSVIITTA PÄÄLLÄÄN.
KAIHTAKAA HEITÄ. ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LIITTYKÖ HEIHIN. MUUTEN ELÄMÄNNE ON VANGITTUNA OLOA, ILO ON MENNYT ELÄMÄSTÄNNE. JUMALA EI OLE LÄHELLÄKÄÄN. - Gapriel.
No todistaako SU. että sinulla on Jumala lähellä ja
miten lähellä , ja miten humasit sen , jos noin olisi
Minä en ole koskaan epäillyt Jumalan olemassa oloa
ja varsinkin sinä tiedät sen .
Olisiko Taas lähdetty merta edmmäs kalaan , koska sinökin opit läksyn , älä tutki toista , tutki itseäs joko sinä olet uskossa .
Ota huomioon kaikki liikeet . mistä sinä tunnistat lestaadiolaiset
ellet tunne rotuja , ja sitten voit tehdä tuomion .
Ei , ei vielä sittenkään , nyt pitää tunnistaa lahko ja määrittää se
sinunkin tulee tarkasti tutkia mikä on lahko miksi se on niin
muista Jeesuksen sanat , Ne on fariseukset sadukkekset ,
kirjanoppineet , lainoppineet , ellet sinä tiedä mikä /mitkä
ne on ET SINÄ VOI TIETÄÄ OIKEAA LAHKOA ...Siksi
sanonkin . NE EIVÄT PERI JUMALANVALTAKUNTAA .
MIKSEI ?, Siksei koska heilla ei ole oikeaa Jumalan sanaa,
eikä palvelua ... vaan he ovat YLPEITÄ , VOIVAT SAATTAA
TOISEN RASSUKAN LIRIIN , HE VOIVAT TUOMITA VÄÄRIN
sekä minkäänlaista lähimmäisen rakkautta tuntien .
Se on väärin ,paljon enemmän kuin se että on joutunut syntiin
synnin saa anteeksi , mutta jos puuttuu lähimmäisen rakkaus
sen lisä saanti on hankalampi , uskotko .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483