Mistäs kannattaisia hankkia cruiser-fillari. Noita ei oikein suomessa taideta myydä. Ainakaan netin kautta en pahemmin löytänyt. Onkos ihmiset tilannut näitä ulkomailta. Enkä siis puhu mistään Bilteman cruisereista, vaan electran, feltin ja nirven kaltaisista
Entä chopper kokemuksia?
Cruiserit
6
195
Vastaukset
- sinkulafiksi.
Et todellakaan halua ostaa cruiseria. Ensinnäkin cruiserin ajo-asento on huono erityisesti pitkillä matkoilla. Samoin sen satula on huono pitkille matkoille. Lisäksi cruiser on yleisestikin raskas polkea.
Haluat ostaa hyvän maantiepyörän, jossa on kapea satula ja kyyry ajo-asento. Täten ilmanvastus on huomattavasti pienempi kuin cruiserissa. Tällaisella pyörällä säästät matka-ajassa vähintään 5-minuuttia ja hengästyt huomattavasti vähemmän. Tutustupa hieman pyöräilyn perusjuttuihin ennen kuin tulet kysymään tyhmiä. Apua voit kysyä esim. fillarifoorumilta jossa osataan neuvoa lähes kaikessa.- nojakki?
Entä nojapyörät? Ne voisi olla luonteeltaan sitä cruiseria lähellä, ainakin kolmipyöräisinä. Ajoasentoa ehkä voi verrata chopperiin -- vaihtoehtoja asoasennoissa on paljon. Nojapyörällä pääsee erottautumaan massasta (ehkä yksi syy valita toisen tyyppinen pyörä).
Ilmanvastus on pienempi, jos se on ollut tarkoitus ja painokaan ei ole _välttämättä_ tavallista pyörää isompi.
Omaa kokemusta noista ei ole, mutta kunhan kommentoin. - -
"Et todellakaan halua ostaa cruiseria."
Hyvää parodiaa tai ainakin toivon niin. :) - .. .. .
- kirjoitti:
"Et todellakaan halua ostaa cruiseria."
Hyvää parodiaa tai ainakin toivon niin. :)Ei se oo parodiaa. Täällä vaan tiedetään NIIN paljon paremmin.
- ei helppoa
Cruiserin voi löytää muutamasta paikasta pääkaupunkiseudulla. Yksi on Sähköpyörä Kaapelilla. Siellä on niitä muutamia nähtävänä ja kokeiltavana. Kauppias on vähän huono kauppamies, joten jos haluat ostaa, ole tiukkana...
Toinen on Pelago Bicykles, jossa on lähinnä perinteisen mallisia mutta tosi laadukkaita pyöriä.
Varma paikka on http://www.chopperdome.com/, mutta joudut itse tietämään mitä haluat.
Niin ja et sitten missään tapauksessa osta mitään alle satasen ritsaa. Siitä on ihan oikeasti vain harmia. Kunnon chopper kestää kauemmin kuin jaksat sillä ajaa.- Tuedän erään
jossa myyvät Cruisereita netissä. Tsekkaa "Pyöräkeskus.fi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473