Olen ollut parisuhteessa reilu 2kk & ongelma on se,että miesystäväni pelaa wow nimistä peliä.
Saattaa istua pelinsä ääressä koko päivän,niin kuin kävi toissapäivänä.
Hänellä ei taho olla aikaa minulle.
Miesystäväni lisäksi minulla on 2 koiraa,jotka on miesystäväni "huolehdittavana" sillä itse en just nyt siihen kykene.
15.08.2011 minulta meni toisesta jalasta polvilumpio pois paikaltaan & nilkka mustui,jonka syystä sain ensin koko jalkakipsin.
26.08.2011 koko jalkakipsi poistettiin & laitettiin polven alapuolelta nilkkaan asti kipsi.
Nyt 23.09.2011 kipsi sitten poistettiin kokonaan & kävely,kun ei ole mitään normaalia sen jälkeen. Eli joudun kävelemään kyynärsauvojen kanssa.
Miesystäväni tahtoo unohtaa ruokkia koirat/lenkittää/tuoda ne ennen pimeää sisälle.
Mitä pitäisi tehdä??
5
296
Vastaukset
- jk
on, koska olen kyseisen pelin leski itsekin. nalkuttaminen ei vaan tässä asiassa auta. itseäkin ärsyttää kun kaikki menot pitää suunnitella niin että hän ehtii pelaamaan tietyn jutun. ja myöas tyovuoroja pitää muutella sen takia ja se puuttuu elämään ihan liikaa. hän on sanonut että mun takia on jättänyt niin vähälle peluun mutta en ole samaa mieltä. ei kuule eikä näe mitään kun pelaa ja joskus pelaa oikeasti iltakuudesta aamukuuteen, 12 tuntiakin saattaa mennä niin että nopeesti antaa yhen pusun, käy kusella ja hakee kahvia mut ei muuta..
ahistaa ja oon yrittäny uhkailla ja valittaa ja olla myötämielinen ja ymmärtävä, mutta mikään näistä ei oo auttanu. auta armias ku tulee se lisäosa.. heihei mies ja parisuhde..
auttaa en sinänsä osaa mutta kohtalotoverien tietäminen helpottaa jo. "Olen ollut parisuhteessa reilu 2kk"
"Hänellä ei taho olla aikaa minulle"
Avioliittoa edeltää seurustelu, jona aikana osapuolet oppivat tuntemaan toistensa niin hyvät kuin pahatkin puolet. Seurusteluajana on siksi oltava pitkä, ei mikään 2 kk, mieluummin 2 vuotta. Ei ole mikään kiire naimisiin. Avioliitto on koko elämän pituinen ja silloin on kyllä aikaa tehdä yhtä ja toista.
Jos välillänne on mainitsemiasi ongelmia, en sinun sijassasi menisi kihloihin tai naimisiin kyseisen miehen kanssa. Miksi ottaa riidan siemenet mukaan jo avioliittoon menessä? Eivät ne avioliiton aikana kuitenkaan poistu, vaan pikemminkin kasvavat suuremmiksi.
Seurusteluaikana on käytävä avoimesti läpi kaikki mahdolliset asiat, eikä mitään saa jättää selvitettäväksi vasta avioliitossa. Kummallakaan ei saa olla mitään sellaisia salaisuuksia, jotka voivat yllättäen paljastua vasta avioliiton aikana ja saada sitten paljon pahaa aikaan suhteelle. Erityisesti selvitä perinpohjin kysymys lasten hankinnasta ja rahaan ja sen käyttöön liittyvät asiat.
Opi tuntemaan seurustelukumppanisi.
Ota selvää hänen taustastaa ja aikaisemmista ihmissuhteista? Mitä niille on tapahtunut ja miksi?
Tarkkaile hänen käytöstapojaan ja kielenkäyttöä.
Viettääkö hän säädyllistä elämää?
Onko hän todella kiinnostunut sinusta, vai ainoastaan seksistä (erittäin tärkeä pointti)?
Mitä muut, ulkopuoliset ihmiset ajattelevat suhteestanne? He saattavat nähdä asioita, joita et itse huomaa.
Mitä sinun ja hänen vanhemmat ja lähisukulaiset ajattelevat suhteestanne? Hyväksyvätkö he suhteenne? Avioliitto on huonolla perustalla, jos suhteet omaisten välillä rikkoutuvat.
Tässä muutamia, mielestäni tärkeitä seikkoja, jotka sinun tulisi huomioida, ennen kuin jatkat seurustelua jonkun miehen kanssa.- mitä oikein touhuat?
rakastat siis miestä joka ei huomioi sua mitenkään vaikk aolet rampa, ei lenkitä koiria, ei tee mitään sun puolesta, tuskin rakastaa sua, käyttää hyväksi, on ilkeä, pitää sua itsestään selvyytenä, sun pitää tehdä kaikki asiat vaikka olet rampa.
sanon että olet tyhmä nainen jos rakastat tollasta miestä. Mitä pelkäät. yksin jäämistkö vai? Ota ero hel..vettu ja äkkiä. - määmy
Toivottavasti luet kirjoittanut?
Keskustelunne menee tyyliin:
- Mikäli et rajoita pelaamsita eroamme, Tiina huokaisee kyllästyneenä Mikolle
- Jos sinusta ero on oikea ratkaisu, erotaan, Mikko vastaa jatkaen pelaamista.
Mihin tuossa miehen rakkaus mahtu, paitsi peliin? - joku mies
sullapa on hyvä mies kun rakastaa jotain vi..tun peliä enemmän kuin sinua. Povaan sulle rakkaudetonta suhdetta. Sääliksi käy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611