Robert Johnson palaa Roostersiin

6+2

"139 touchdownia heittänyt pelinrakentaja Indiansista Roostersiin.


Robert Johnson palaa Roostersiin

Kaksinkertainen Suomen mestari, pelinrakentaja Robert Johnson palaa Helsingin Roostersiin. Jokaisella neljällä Vaahteraliigakaudellaan Vaahteramaljassa pelannut Johnson edusti viime kaudella ykkösdivisioonan hopeajoukkuetta Kouvolan Indiansia.

- Robertin paluu on meille todella suuri asia. Kaikki muistamme hienot kaudet 2008 ja 2009 Robertin johdolla, ja vähän heikommin menneen kauden jälkeen uskon, että tällä saadaan vauhtia koko organisaatioomme ja kaikkien motivaatio kohdalleen, toteaa Roostersin hyökkäyksen koordinaattorina jatkava Atte Kniivilä.

Johnson voitti Suomen mestaruuden 2007 ja 2010 Porvoon Butchersin paidassa. 2008 ja 2009 hän oli Vaahteramaljan häviävänä osapuolena Roostersissa.

Neljän Vaahteraliigakautensa aikana Johnson on heittänyt yhteensä 139 touchdownia ja runsaat 12 000 jaardia. Parhaalla kaudellaan 2008 Johnson heitti 58 touchdownia.

Roosters sijoittui viime kauden Vaahteraliigassa seitsemänneksi.


http://www.sajl.fi/-/artikkeliarkisto/?num=27555"


Hehhehhee... Roosters halusi Robertista eroon kun tämä ei noudattanut sovittuja sopimussääntöjä, haukkui Robertin paskaksi ja päästi Rojon Butchersiin. Nyt kun alkaa olemaan Roosterssilla vetelät housuissa niin kuka tahansa pallon heittelijä kelpaa. Tämä tarkoittaa samalla Sandhulle komennusta juomapullojen täyttäjäksi.

Nyt kun Rojo siirtyy Roostersiin, tulemme todennäköisesti näkemään episodin, jolla liitosta haetaan Norosen suosiollisella avustuksella EU-status Rojolle, jota aikaisemmin ei ole saatu. Kosta Texasin spread-systeemi on Robertin lempilmuodostelma, tämän jälkeen tuodaan keväällä joukkueeseen 2xWR ja 1xRB, joten Sandhun seuraksi penkille pääsee niin Jussila, Lievonen ja muutama muukin kehityskelpoinen kotimainen rissu, sillä joukkueessa on riittävästi kokemusta rissuosastolla.

Roosters taas näyttää parasta osaamistaan, eli miten ensin haalitaan nuoria pelaajia joukkueista lämmittämään tähdille penkkiä.

37

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+17

      1-divarissa nähtiin jo päättyneellä kaudella kaverin todellinen taso, joka ei kaikella kunnioituksella päätä huimannut. Juuri kun Sandhua saatiin vähän ajettua sisään Vaahteran vauhtiin, tehdään tällainen siirto.

      Mikä on se konkreettinen hyvä asia, jonka Rojo tuo tullessaan (poislukien se, että talvella on treeneissä amerikkaa puhuva QB)? Kaveri on jo kerran saanut kenkää sopimusrikkomusten takia ja nyt kannetaan kultatuolissa takaisin suitsutusten kera.

      Sandhulle jaksamisia penkin päähän...

    • 14+4

      No eiköhän Sandu ala etsimään toista joukkuetta.
      Jos TAFT pelaa ens kaudella vaahterassa, niin sieltähän voisi löytyä sopiva koti.

    • 97js86

      Sandhun kehitys pysähtyy kuin seinään jos jää Roostersiin. Ja aivan turhaa peruastella, että kokeneen QB:n takaa pääse kasvamaan ja kehittymään koska se on täyttä tuubaa. Avaavan pelinrakentajan asemaan päässyt QB kehittyy pelaajana vain ja ainoastaan pelaamalla. Aikanaa Janne Lehtinen teki ainoan oikean ratkaisun lähteissään Wolvoihin pelaavaksi pelinrakentajaksi. Toivottavasti Sandhu uskaltaa tehdä samoin.

    • 2+1

      taas sekopäät vauhdissa, peluttetaan suomi QB:ta ollaan surkeita jne. Otetaan jenkki QB niin taas ollaan paskoja , päättäkää nyt onko mikään oikein.

      • 12+10

        No eikös tuossa aiemmin ollut eulle perustelua tarpeeksi vai pitäisikö sun riisua ne puna-valkoiset kukon muotoiset lasit pois päästä. Penkillä istumalla ei kehity ja Sandhun on paras katsella itselleen uusi seura missä pelata. Sixtareissa voisi olla tuleva paikka kunhan noustaan vaahteraan. Anomus on sisällä jo ja tammikuussa näkee kuka sen paikan todellisuudessa saa, TAFT sitä meinaan ei tule saamaan, se on fakta.


      • osan ottaja
        12+10 kirjoitti:

        No eikös tuossa aiemmin ollut eulle perustelua tarpeeksi vai pitäisikö sun riisua ne puna-valkoiset kukon muotoiset lasit pois päästä. Penkillä istumalla ei kehity ja Sandhun on paras katsella itselleen uusi seura missä pelata. Sixtareissa voisi olla tuleva paikka kunhan noustaan vaahteraan. Anomus on sisällä jo ja tammikuussa näkee kuka sen paikan todellisuudessa saa, TAFT sitä meinaan ei tule saamaan, se on fakta.

        Sikstarit liigaan, ho ho ho hoo! Näyttöjähän joukkueella on... ööh.. minkä verran ja mistä? Juttujen mukaan kovasta juopottelusta, taitaa sekin olla vaan ns. äijäilyä.

        Mutta itse aiheeseen: R.Johnson tullee heittämään kovat yaardit ensi kesänä, varsinkin jos Roostersin rissuosasto pysyy kasassa. Sandhun parempi taas pakata reppunsa ja löytää joukkue jossa saa heittää palloa muuallakin kuin treeneissä.


      • 9+3
        osan ottaja kirjoitti:

        Sikstarit liigaan, ho ho ho hoo! Näyttöjähän joukkueella on... ööh.. minkä verran ja mistä? Juttujen mukaan kovasta juopottelusta, taitaa sekin olla vaan ns. äijäilyä.

        Mutta itse aiheeseen: R.Johnson tullee heittämään kovat yaardit ensi kesänä, varsinkin jos Roostersin rissuosasto pysyy kasassa. Sandhun parempi taas pakata reppunsa ja löytää joukkue jossa saa heittää palloa muuallakin kuin treeneissä.

        Meillä ECGssä on tilaa kun ensi kaudella pelataan ykkösessä. Salovalta on sen verran hyvä että siirtyy kakkospelinrakentajaksi Roosterssiin.


      • TAFT
        12+10 kirjoitti:

        No eikös tuossa aiemmin ollut eulle perustelua tarpeeksi vai pitäisikö sun riisua ne puna-valkoiset kukon muotoiset lasit pois päästä. Penkillä istumalla ei kehity ja Sandhun on paras katsella itselleen uusi seura missä pelata. Sixtareissa voisi olla tuleva paikka kunhan noustaan vaahteraan. Anomus on sisällä jo ja tammikuussa näkee kuka sen paikan todellisuudessa saa, TAFT sitä meinaan ei tule saamaan, se on fakta.

        LÄÄKKEET


      • 30
        9+3 kirjoitti:

        Meillä ECGssä on tilaa kun ensi kaudella pelataan ykkösessä. Salovalta on sen verran hyvä että siirtyy kakkospelinrakentajaksi Roosterssiin.

        ecg porvoon ''farmijoukkue'' ^^


      • Launo

        Pakko kysyä sinulta 2 1 miten paljon Sandhu kehittyy, jos ei pääse pelaamaan Suomen mittapuun mukaan kovimpia mahdollisia pelejä?

        En usko mitenkään, että Roosters olisi hankkinut Johnsonin istumaan penkinpäähän.

        Roberthan on tunnettu fiksuista soppareista, kaudelle 2008 porvoolaiset tarjosivat euromääräistä sopparia, muuta kaveri otti ja hyväksyi dollarisopimuksen, joka euroissa oli huomattavan paljon pienempi. Fiksu kaveri?


      • 19+5
        12+10 kirjoitti:

        No eikös tuossa aiemmin ollut eulle perustelua tarpeeksi vai pitäisikö sun riisua ne puna-valkoiset kukon muotoiset lasit pois päästä. Penkillä istumalla ei kehity ja Sandhun on paras katsella itselleen uusi seura missä pelata. Sixtareissa voisi olla tuleva paikka kunhan noustaan vaahteraan. Anomus on sisällä jo ja tammikuussa näkee kuka sen paikan todellisuudessa saa, TAFT sitä meinaan ei tule saamaan, se on fakta.

        Joo, sixtarit on tosi hyvä paikka kehitttyä... Ainakin jos haluaa ottaa keittoa. Jenkkifudiksen kanssa sillä jengillä ei ookaan sitte paljon mitään tekemistä.


    • gjkgjklyliy

      HAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!11111111111

      KYLLÄPÄS NYT ROOSTERIEN SIVUIOLLA HEHKUTELLAAN ROBRTT JONSSONIA JA UUUUTTTIIIISOOIDAAANNN JOTAIN. MELKEEN KOKO KAUDELLA EI MITÄÄN UUTISOITNIA KUN TULEE PATAAN MATSEISSA JA NYT SITTEN UUTISOIDAAN ETTÄ KUINKA HIENOAON ETTÄ TUHLAAJA POIKA TULEE TAKASIN KOTIIN HHHHHHHHHEEEEHHHHHH!!!!!!


      http://www.roosters.fi/2011/09/robert-johnson-palaa-roostersiin/


      VOI vittu MITYÄ TOUHOA. vitun VELLIPERSEET. UUTISOITI ON KUN NEUVOTSOTLIITOSSA AIKANANSA ETTÄ UUTISTOIDAAN VAAN NE EDUKKAAT ASIA TÄSTÄ OLEN AIKASEMMINKIN MAININNU. VARMAAN SE PÄIVI KARELIN TEKEE NOI UUTISET PERINTEISESSÄ ROOSTERSHENGESÄ...vittu MITÄ paskaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 4+2

        AAAHHAHHAAAA!! Vituttaako kun paras Suomessa koskaan pelannu pelinrakentaja meni taas Roostersiin? Vituttaako? Helvetin hyvä ku vituttaa, se on kyllä hienoa!!


      • dfbdgndgn
        4+2 kirjoitti:

        AAAHHAHHAAAA!! Vituttaako kun paras Suomessa koskaan pelannu pelinrakentaja meni taas Roostersiin? Vituttaako? Helvetin hyvä ku vituttaa, se on kyllä hienoa!!

        EIVITUTA........IHAN HYVÄ VAAN ETTÄ ROOSTERI HAUKKAA TAAS paskaa ISOSTI


      • 3+2
        dfbdgndgn kirjoitti:

        EIVITUTA........IHAN HYVÄ VAAN ETTÄ ROOSTERI HAUKKAA TAAS paskaa ISOSTI

        HAHHAAA!! Parhaan Suomessa pelanneen kuupan palkkaaminen onkin tosi paska juttu!! Kyllä nyt Roosters-vihaajaa vituttaa. Ja se on aina hieno asia!!


      • 18+19
        3+2 kirjoitti:

        HAHHAAA!! Parhaan Suomessa pelanneen kuupan palkkaaminen onkin tosi paska juttu!! Kyllä nyt Roosters-vihaajaa vituttaa. Ja se on aina hieno asia!!

        No, Robertilla on lehtolapsi Porvoossa, niin eiköhän se kohta saa sen kansalaisuuden ja sitten on MJ:lla kovatasoinen QB.


    • 5+14

      Aivan, just... Ja kuka nuori pelaaja siellä on lämmittäny penkkiä? Pistä urpo vaan nimiä kehiin!! Taitaa Roosters-vihaajia vituttaa kun tuli noin kova pelinrakentaja jengiin. Hah, vituttaako urpo?!

      • lgkgho

        Katsotaan ensin talven ryypiskelyt ja sen jälkeen Robert on sel jälkeen Ro (.) pert


    • jussi17

      tää ois niin paljon siistimpä jos ihmiset kirjottelis omilla nimillään täällä

      • xvcncn

        SÄHÄN VOI SEN TRATIDION ALOTTAA JA PISTÄÄ JUISSI OMAN NIMES TOHON VAI ONKO TOI 17 SUYN SUKUNIMI??!!


    • Espoon ritarikunta

      hheheh. Nyt ruusttellit haukkas kakkaa isosti.
      Ekaks Santtu vaihtaa seuraa, ja sen jälkeen kauden kynnyksellä Rojolle selviää että on korvaamaton ja haluaa lisää DOLLAREITA. No Pätsy totee että pätäkkää ei tipu ja katsos tuossa viivan päällä on sun ruksisi. Rojoa vituttaa koiraslinnun kujertelu ja sanoo, pidä hiusvärisi ja tekee sopparin unkariin.

    • dushand

      Eihän Sandhun pitänyt alun perin tänäkään vuonna pelata noin paljoa jenkkiukuuopana takana, eli oma oli valinta.

    • iso kasa.

      Hahahahahahahaahaahha. Ei RoJo osaa enää pelata. tän todisti ensi vuosi porvoossa sitte italiassa ja lopuks viel inkkareissa. Ei oo enää ns. eliitti pelaaja vaahterassa.

    • 19+11

      joo kyllä saa melkoisen nousun viime kaudesta tehdä, että tarttis muiden liigaseurojen alkaa scoutata sitä entiseen malliin. On ollut todella kova, sairaan kova, mutta siitä on jo vuosia ja RoJo ei ole enää entisen veroinen. Toki edelleen kelpo liigamies mutta ei sateentekijä

      • 9+1

        Johnsonin henkilökohtaiset tilastot ovat Italian kaudelta erinomaiset: heittäen 2344 jaardia ja 29 TD:tä (26 jaardia/ottelu) ja juosten 484 jaardia sekä 12 TD:tä (54). Keskimäärin Johnson liikutti pelivälinettä eteenpäin 314 jaardia/ottelu.

        Edellisellä Suomen kaudellaan 2010 Johnson heitti 2204 jaardia ja 22 TD:tä runkosarjassa ja juoksi itse 413 jaardia. (ja voitti mestaruuden)

        www.kouvolaindians.com


      • 17
        9+1 kirjoitti:

        Johnsonin henkilökohtaiset tilastot ovat Italian kaudelta erinomaiset: heittäen 2344 jaardia ja 29 TD:tä (26 jaardia/ottelu) ja juosten 484 jaardia sekä 12 TD:tä (54). Keskimäärin Johnson liikutti pelivälinettä eteenpäin 314 jaardia/ottelu.

        Edellisellä Suomen kaudellaan 2010 Johnson heitti 2204 jaardia ja 22 TD:tä runkosarjassa ja juoksi itse 413 jaardia. (ja voitti mestaruuden)

        www.kouvolaindians.com

        Niinniin, mutta.... Näitkö sä sen kentällä divarissa viime kaudella?


      • tsädäää
        9+1 kirjoitti:

        Johnsonin henkilökohtaiset tilastot ovat Italian kaudelta erinomaiset: heittäen 2344 jaardia ja 29 TD:tä (26 jaardia/ottelu) ja juosten 484 jaardia sekä 12 TD:tä (54). Keskimäärin Johnson liikutti pelivälinettä eteenpäin 314 jaardia/ottelu.

        Edellisellä Suomen kaudellaan 2010 Johnson heitti 2204 jaardia ja 22 TD:tä runkosarjassa ja juoksi itse 413 jaardia. (ja voitti mestaruuden)

        www.kouvolaindians.com

        miks jätit ne intterit pois? kerro koko totuus...


      • INT-machine
        tsädäää kirjoitti:

        miks jätit ne intterit pois? kerro koko totuus...

        15 intterii ja yks peli oli ns. Total Meltdown Wolvoja vastaan missä niitä tuli 5...


      • 17+7
        17 kirjoitti:

        Niinniin, mutta.... Näitkö sä sen kentällä divarissa viime kaudella?

        Eli kaveri tuli suurin piirtein suoraan koneesta outoon hyökkäykseen ja heitti silti vastustajat nurin. Tosi heikkoa. Mikä teitä oikein vaivaa?


      • 10+18
        tsädäää kirjoitti:

        miks jätit ne intterit pois? kerro koko totuus...

        Tossa Indiansin uutisessa ei niitä mainittu. Saa käyttää aivoja.


      • 10+4
        INT-machine kirjoitti:

        15 intterii ja yks peli oli ns. Total Meltdown Wolvoja vastaan missä niitä tuli 5...

        No, mestaruus nyt tuli kuitenkin, joten vittuako mä tässä sun kanssa jankkaamaan. Jos sulle ei mestaruus kelpaa, niin ihan fine mun puolesta.


      • 11+8
        10+4 kirjoitti:

        No, mestaruus nyt tuli kuitenkin, joten vittuako mä tässä sun kanssa jankkaamaan. Jos sulle ei mestaruus kelpaa, niin ihan fine mun puolesta.

        Mikä mestaruus, Indiansseille vai? Eikös Inkkarit jäänyt sarjassa selkeästi kakkoseksi? Ykkösen finaalissa 2 intteriä ja yks säkki.


      • 12+3
        11+8 kirjoitti:

        Mikä mestaruus, Indiansseille vai? Eikös Inkkarit jäänyt sarjassa selkeästi kakkoseksi? Ykkösen finaalissa 2 intteriä ja yks säkki.

        Öö... Porvoossa? Sieltä noi tilastot oli. Enkä usko, että Rojo on heittäny divarissa yhtään interiä Wolvoja vastaan. Syyn jopa sinä saatat ymmärtää...


    • 767

      Ja muun joukkueen tasollahan ei ole mitään merkitystä siinä miten heitot menee perille ja miten sitä palloa kuljetellaan?

    • bogogog

      No siis jos porvoota meinaat ni muistaakseni palloja oli ottamassa kiinni: Ville Kurvinen, Iiro Luoto, Ville Palikainen, Josh Brisco ja Henri Myöhänen.. Ei tosiaan ollu mitkään huippu rissut RoJolla ku pelas porvoossa....

      • 45

        Tarkoitin Kouvolaa. Porvoon rissujen tason ymmärrän jopa minä ;).


    • 10+2

      Tätä ketjua on tosi hauska lukea just tänään, kun Robert nappas toisen viikon pelaaja -tittelinsä...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe