Uusi-Ukki, ja "VIHAKIRJOITUKSENI". ?????????????????????????

Uusi-Ukki, se vanha.

Kyllä nyt on todettva, että Sonnimies on sanut palstan Seriffin täysin valtoihinsa. Kun minä vähän arvostelin näitä palstan "Homomiehiä", niin avakseni poistui alta aika yksikön.

Epäilen vakaasti, että palstan Seriffi lukeutuu itsekin tähän surkeaan "Homolaumaan", eihän mies voi muuten noin "Sokea"olla.

Toivonkin nyt, että palstalaiset vastaisivat kysymykseeni, onko palstan Seriffi mielestänne myöskin noita Homomiehiä. Siinähän ei mitään rikollista ole, Homothan onkin nyt nostettu meidän Heterojen tasolle tässä yhteiskunnassamme, ja tämäkin on Taivahan totuus.??????

8

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • john holmes

On sulla naavaparta sitten surkee elämä.....voi elämän kevät!

• Uusi-Ukki, ja "VIHA"

Uusi-Ukki, se oikea
      8.4.2011

Pidä tätä uhkauksena jos haluat, minä kyllä saan sinun oikean henkilöllisyytesi, ja osoitteesi selville.

Ajelen "Pösäölläni"asunnollesi ja sitten Homostelen kassasi siten, että puristan kurkkutorvestasi, että viimeinenkin henkiparkasi on sinusta lähtenyt. Joko nyt ymmärsit tarkoitukseni, sinä "Homoruuna". Kyllä näin on näreet.?????

• 21

Nyt homo-ukki lopetat vikinän palstalla ja menet. *tarttuu ukkia korvasta ja talutta saunan taakse.* Potkaisee 45:lla ukkia homoperseelle, näin antaen vauhtia puniki-luuserin poistumiselle....

• Uusi-Ukki. se vanha.

Epäilykseni tuosta Seriffin homoudesta taitaa olla oikeaan osunut, koska hän näkyy suosivan noita törkyileviä homovastauksia. Minä en koskaan voi käsittää, miksi minua 120-prosenttista Heteromiestä voidaan homoksi haukkua.

Lopettakaa hyvät miehet tuo ilmanaikuinen homohaukkumisenne, siihen minä olen taatusti syytön, kyllä näin on näreet.

• Tuskinpa tällä palstalla on ollut sheriffiä sen jälkeen, kun kaikkia poliittisia ja vähän muitakin palstoja valvoneen 008:n (tai jotain sinne päin) nimi poistui yläreunasta. Eli poistopyynnöt menevät Suomi24:n ylläpidolle, joka taas on ruotsalaisten komennossa. En silti yhdy käsitykseen, että kaikki ruotsalaiset miehet olisivat homoja.

• kapin veli

Vaan jatkuvasti se näkyy ukilla tuo homoilu mielessä
        pyörivän.
        Nytkin piti oikein avaus asiasta väsätä.

• Näin on näreet?????
        kapin veli kirjoitti:

Vaan jatkuvasti se näkyy ukilla tuo homoilu mielessä
        pyörivän.
        Nytkin piti oikein avaus asiasta väsätä.

Ukki on perso Jompen pepulle....;)

• Tietäähän tuon
        Näin on näreet????? kirjoitti:

Ukki on perso Jompen pepulle....;)

Jompen patja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5090
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1309
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      12
      1264
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1153
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      960
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      773
    Aihe