Kyllä nyt on todettva, että Sonnimies on sanut palstan Seriffin täysin valtoihinsa. Kun minä vähän arvostelin näitä palstan "Homomiehiä", niin avakseni poistui alta aika yksikön.
Epäilen vakaasti, että palstan Seriffi lukeutuu itsekin tähän surkeaan "Homolaumaan", eihän mies voi muuten noin "Sokea"olla.
Toivonkin nyt, että palstalaiset vastaisivat kysymykseeni, onko palstan Seriffi mielestänne myöskin noita Homomiehiä. Siinähän ei mitään rikollista ole, Homothan onkin nyt nostettu meidän Heterojen tasolle tässä yhteiskunnassamme, ja tämäkin on Taivahan totuus.??????
Uusi-Ukki, ja "VIHAKIRJOITUKSENI". ?????????????????????????
8
144
Vastaukset
- john holmes
On sulla naavaparta sitten surkee elämä.....voi elämän kevät!
- Uusi-Ukki, ja "VIHA"
Uusi-Ukki, se oikea
8.4.2011
Pidä tätä uhkauksena jos haluat, minä kyllä saan sinun oikean henkilöllisyytesi, ja osoitteesi selville.
Ajelen "Pösäölläni"asunnollesi ja sitten Homostelen kassasi siten, että puristan kurkkutorvestasi, että viimeinenkin henkiparkasi on sinusta lähtenyt. Joko nyt ymmärsit tarkoitukseni, sinä "Homoruuna". Kyllä näin on näreet.????? - 21
Nyt homo-ukki lopetat vikinän palstalla ja menet. *tarttuu ukkia korvasta ja talutta saunan taakse.* Potkaisee 45:lla ukkia homoperseelle, näin antaen vauhtia puniki-luuserin poistumiselle....
- Uusi-Ukki. se vanha.
Epäilykseni tuosta Seriffin homoudesta taitaa olla oikeaan osunut, koska hän näkyy suosivan noita törkyileviä homovastauksia. Minä en koskaan voi käsittää, miksi minua 120-prosenttista Heteromiestä voidaan homoksi haukkua.
Lopettakaa hyvät miehet tuo ilmanaikuinen homohaukkumisenne, siihen minä olen taatusti syytön, kyllä näin on näreet.
Tuskinpa tällä palstalla on ollut sheriffiä sen jälkeen, kun kaikkia poliittisia ja vähän muitakin palstoja valvoneen 008:n (tai jotain sinne päin) nimi poistui yläreunasta. Eli poistopyynnöt menevät Suomi24:n ylläpidolle, joka taas on ruotsalaisten komennossa. En silti yhdy käsitykseen, että kaikki ruotsalaiset miehet olisivat homoja.
- kapin veli
Vaan jatkuvasti se näkyy ukilla tuo homoilu mielessä
pyörivän.
Nytkin piti oikein avaus asiasta väsätä. - Näin on näreet?????
kapin veli kirjoitti:
Vaan jatkuvasti se näkyy ukilla tuo homoilu mielessä
pyörivän.
Nytkin piti oikein avaus asiasta väsätä.Ukki on perso Jompen pepulle....;)
- Tietäähän tuon
Näin on näreet????? kirjoitti:
Ukki on perso Jompen pepulle....;)
Jompen patja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1102719Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän161718Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671606Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --101557Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015