Onko tämä vanhuudenhöperyyttä ?

Hämmästyttää ja...

Anoppi lähetti meille puolillaan olevan, avatun pussin kaakaojuomajauhetta.
Ei nyt oikein ymmärretä, että miksi ne omasta kaapista siivotut tarpeettomat ruokatarpeet täytyy meille lähettää...
Olemme siis normaali perhe, rahaa ja ruokaa riittää omiksi tarpeiksi.

57

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on ongelma?

Et yhtään taustoita kysymystäsi. Tähänhän on mahdoton vastata.

Lähetti....miten? Postissa?
      Mistä tiedät, että anoppi siivosi kappejaan ja löysi juuri yhden avonaisen kaakaopussin?

Kysymys on kummallinen.
      Vanhuudenhöperyys? kuinka vanha anoppisi on?

• Hämmästyttää ja ...

Mies kävi lapsuudenkodissaan muissa merkeissä ja äitinsä oli hänen mukanaan em. kaakaopussin lähettänyt. Kaakaota meillä on täysi paketti kaapissa eli mikään puute siitä ei ollut.
      Ongelma on se, että meni nyt jotenkin ohi tämän teon tarkoitus, siksi kyselen...? Hyvää hän lie tarkoittanut, mutta jotenkin hassua puolikasta pussia kuskata matkojen päästä. Ennen hän ei ole tehnyt vastaavaa.

En siis todellakaan tiedä, mistä kaakao on peräisin; avattu pussi. OLETAN, että omasta kaapistaan on siivonnut. Ei kai sentään viitsisi muualta saatuja vajaita pusseja sentään meille lähettää... Tai, en tiedä todellakaan...

Siksi kyselen, onko tämä vanhuudenhöperyyttä vai mitä ihmettä...

Saatteko te muut tällaisia "lähetyksiä"?

Kyseinen anoppi on eläkkeellä.

Mitä kummallista kysymyksessä muuten mielestäsi on? Eiköhän täällä ole kummallisempiakin asioita kyselty.

• ei kummallista

Miksi olisi outoa?Jos ajattelee että heillä se ei kuitenkaan kulu loppuun ja teillä mahdollisesti juodaan kaakaota enemmän.Aikoinaan sain anopiltani poikiensa pieniksi jääneitä sukkia,kaveriltani juuri sain joitain käsityötarvikkeita.Kummallekin sanoin,että laitan pois,jos ei ole käyttöä.Ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä,ei varmaankaan ole lähetetty siilä mielellä,että olisitte suuressa pulassa,mutta ajatteli ehkä,että ei tarvitsisi heittää poiskaan,jos joku voisi hyödyntää.

• Tattarikivi

Kyllä hyvää tarkoitti,olen minäkin antanut,jääkaapista lohisäilykepurkin/tai vastaavaa.Kinkkupalan ja sillee...Anippisi on hyväihminen.

• ihmeellinen maailma

Oletko vähän hidas?

Kävikö mielessä että anoppilla ei välttämättä juoda kaakaota ja hän päätti lähettää sen teille miehenne mukana. Ehkä se oli ostettu vieraille tarjottavaksi, mutta ei vain ole mennyt. Miehesikin on voinut mainita että teidän muksunne ovat hulluna kaakaoon ja anoppi on päättänyt lähettää hyvä hyvyyttään pahemmin miettimättä oman pussinsa teille.

Miksi et kysy asiasta mieheltäsi? On kummallista kun et uskalla kysyä kun kerran noin paljon jaksat asialla päätäsi vaivata.

Kyllä minäkin aviomiehenä olen vanhemmilta puolittanut kahvia puolenpussia mukaan kun muistin että kotona olisi lopussa. No ei ollut, joten onko minullakin dementia :D

• ei outoa

Vanhat ihmiset on usein nuukia eikä halua heittää mitään pois.

Et kerro onko sinulla lapsia mutta jos on voisiko tilanne olla tämä: Anoppisi on huomannut puolikkaan kaakaopussin kaapissaan josta on tehnyt esim. lapsillesi kaakaota. Jos he eivät itse käytä pussia loppuun anoppisi on ajatellut pussin sisällön menevän kaupaksi teillä. Ei nyt minusta kuulosta kovinkaan oudolta. Enemmän olisin huolissani tai saisin närkästymisen aihetta jos minulle annettaisiin vaikka ikivanhoja pyyhkeitä ym. ilman kysymättä.

• PL504

Olen samaa mieltä, ja varsinkin jos äiti on niin vanha että on elänyt sota-aikoja niin se on näin.(meidän äiti teki just näin)

• lisänä rikka rokassa

"Anoppisi on huomannut puolikkaan kaakaopussin kaapissaan josta on tehnyt esim. lapsillesi kaakaota. Jos he eivät itse käytä pussia loppuun anoppisi on ajatellut pussin sisällön menevän kaupaksi teillä."

Noin minäkin ajattelen tapahtuneen. Mummu ajatteli laittaa kaakaon lapsille juotavaksi ettei suotta vanhene kaapissa piloille, päiväykset kun menee nyky tuotteissa tosi nopeasti vanhaksi. Säästöä kaikki mitä ei laiteta haaskuuseen.

Mikä sun ongelmasi oikeasti on?

• mummo minäkin

Eihän siinä ole mitään ihmeellistä, että antaa avatun kaakaopaketin vietäväksi lapsenlapsilleen,itse olen tehnyt samalla tavalla, kun en itse kaakaota juo, ja tiedän ,että tulee käytetyksi lapsiperheessä.
        Olen kokopäivä työssä, en siis täysin vanhuudenhöperö...

• niin.pä

Minusta on turhaa haaskata ruokaa, varmaan on huomannut että lapsesi käydessään pitävät kaakaosta.

Itse joisin kaakaon turhia miettimättä.

• :-D

Joillekin maailma on kyllä ihmeitä täynnä! :-D Olen vähän kade kyllä! :-D

• jk

vai niin

• So what??

Jos et käytä heitä jauhe pois.
      Kerrankos ihmiset tekevät asioita, joita toiset eivät ymmärrä.
      En ottaisi turhia huolia.

• Ei ole höperö

Todellakin on ollut aikoja vielä teidän vanhemmilla, että kaupastkaan ei oikein saatu mitään ja kaikesta oli tingittäbä, ei ollut varaa heittää mitään hukkaan. Uskon tämän myös vaikuttaneen siihen, että monesti vanheillanne on kertynyt säästöjäkin, he eivät ole roiman ostajia, eikä kulutushysterian kanssa painiskelevia rhavaikeuksien kanssa, kuten on monesti teidän kohdalla.

Ollaan jokaista viimeistä myyntipäivää tarkistmassa, vaikka hyvin monessa tuotteessa sitä merkitystä tällä asialla ei ole kovinkaan paljon.
      Esim ihotautilääkäri sanoi voiteista, että voi ne käyttää loppuun vielä merkityn päivän jälkeenkin vuoden kuluessa.

Kaikessa kannattaisi katso vähän, miten voi säästää, olisimpa vain iloinen jos saisin anopin lähetyksiä, vaikka näitä vajaitakin.
      Hän todella ajattelee teitä.
      Ei höperyyttä, vaan todellista ajattelua ja välittämistä.

• 14+2

Teetä lapsillesi isyystesti, aivan hirveää, jos perimässä olisi jotain tuollaisesta ihmisestä.

• kamalatapainen

Meillä harrastetaan lähisuvun kesken ihan samaa ihan vain siksi, että joku ostaa jotakin ja toteaa, ettei tarttekaan tuotetta ja kyselee huolisko joku muu ennen kuin heittää roskiin. Ihan tässä alkoi hävettämään olemmeko erityisen omituisia ja poikkeavia, sillä asian tekee pahemmaksi vielä se ettemme ole kukaan edes varattomia ja kaiken voisi sen perusteella nakata poiskin.

Jotenkin on selvää, ettei ruuan kanssa pelleillä ja koska maailma täyttyy muutenkin turhasta jätteestä on vaan sellainen tunne, miten on koetettava omassa elämässään tehdä parhaansa senkin ongelman suhteen.

• Ymmärrys hoi

Anoppisi on ostanut kaakaon lapsiasi varten. Kun he eivät ole tulleet käymään, lähettää anoppi kaakaon lapsille kotiin.
      Onko se niin vaikea ymmärtää?

• yksiristikaks

On.. helpompaa olisi reilusti pyytää koko perhe juomaan sitä kaakaota.. onkohan tämä kovin vaikeaa ymmärtää. Hieman on omituista minustakin tuo kaakaopussien lähettely.. ei ihan normaalijärkistä enää. Muttamutta, tämähän on aloittajan puolison ongelma. Ei aloittajan eli miniän ;)

• mielipiteeni tästä

Mielestäni on kyllä helpompaa laittaa kaakaopussin isänsä mukana lapsille kuin pyytää varta vasten koko perhe kaakaolle,jos vaikka ei asuta ihan naapurissa.Älkää nyt tehkö hyvät ihmiset kaakaopussista suurempaa ongelmaa,kuin se onkaan.Millaisiahan on oikeasti teidän suuret murheet?

• AlkuPeräinenIhmetys

Tulipa monenlaisia vastauksia.
      Lisäselvitys: perheessämme ei ole lapsia emmekä juo kaakaota.
      Siksi ihmettelimme asiaa ja kyselin kokemuksia....

• Maitokaakao

Mikä on perhe?
        Yleensä sanotaan perheeksi porukkaa, jossa on pari aikuista ja lapsi tai useampi.

Monelle vastaajalle tuotta vaikeuksia ymmärtää, mihin tarvitset vastauksen.
        Eikö sinulle tullut mieleen, että voit heittää jauheen menemään?

Harvalla on samaa kokemusta kuin perheelläsi.

• Vie kirpparille! :D

Aika ison hässäkän saat aikaan kaakaopussista. :D Voisin kysyä: onko sun kysymykses nuoruuden höperyyttä? ;D Jos sun elämän murheet on suurimmillaan avatussa kaakaopussissa, niin hengitä syvään - laske muutamaan tuhanteen - ja valmistaudu ottamaan vastaan elämän oikeita murheita. ;)

Vai yritätkö kenties saada anoppias holhouksen alle ja kerätä "todistusaineistoa" höperyydestä???

• Tipottain

Vastaajat ilman muuta olettavat, että perheeseen kuuluu enemmän kuin avio /avo-pari.

Mitäs jos anopilla olikin vihejeenä ehdottaa lapsien tekemistä ja siirtymistä kaakaon juojiksi.
      Sitä voisi ihmetellä ja pohtia yhdessä.

Et kerro mitä teillä juodaan, kun kaakao ei kelpaa. Se onkin mukava lisäselvitys seuraavassa tekstissäsi.

• kipeä äiti

Ei kannata pohtia tuon vaikeampia, hulluksihan sitä tulee. Lähetti kaakaon, käytä se tai heitä roskiin. Minunkin äiti laittaa minun mukaani mitä kummallisempia juttuja kun ei itse niistä raski hankkiutua eroon. Otan ne joko kotiini tai heitän pihassa lähtiessäni äitin omaan roskispönttöön. Järkihän siinä lähtee kun kaikkia muorin kuvioita analysoi. Niin oli käydä itsellenikin. Nyttemmin olen tunnustanut itselleni olevani aikuinen ihminen ja toisten jorinat joko otetaan huomioon tai sitten jätetään huomiotta.

• Tyhmää porukkaa! :D

Sama juttu. Äitini on joka kerta antanut kauheat ruokapussit kotiin vietäväksi ja olen siitä aina ollut kovin kiitollinen vaikka joskus tulee turhautunut olo, että eikö se nyt herran tähden luota, että meilläkin on kotona ruokaa... :D Meillä ei ole lapsia ja olemme vielä sen verran nuoria, että äiti tykkää olla avuksi.

Aloittajan ihmettely on kyllä ihan ihmettelemisen arvoista - SIIS WTF!? Jos miehen äiti on jostain syystä ostanut kaakaota eikä halua sitä sitten itse juoda niin on antanut miehellesi ja VARMASTI kysynyt häneltä, että "juotteko tätä" ja miehesi on vastannut myönteisesti. Mitä ihmeellistä on kaakaopussin lahjoittamisessa!? Jos ei kelpaa niin heitä roskiin - that's it.

• Tiedoksenne!

"Perheen muodostavat yhdessä asuvat avioliitossa tai avoliitossa olevat tai parisuhteensa rekisteröineet henkilöt ja heidän lapsensa, jompikumpi vanhemmista lapsineen sekä avio- ja avopuolisot sekä parisuhteensa rekisteröineet henkilöt, joilla ei ole lapsia.

Tavallisimmillaan perheeseen kuuluu kaksi eri sukupuolta edustavaa henkilöä sekä heidän mahdolliset jälkeläisensä eli lapset. Mikäli lapset ovat alle 18-vuotiaita, eli eivät ole täysi-ikäisiä, perhettä kutsutaan lapsiperheeksi. Jos henkilöllä on lapsia, häntä kutsutaan äidiksi tai isäksi. Äiti ja isä elävät yhdessä joko avioliitossa tai avoliitossa. Nykyisin myös kaksi samaa sukupuolta olevaa henkilöä tai yksinhuoltaja ja lapsi (tai lapset) voivat muodostaa perheen."

Idiootit.

• Sinulle tiedoksi!

Idiootti on se joka muita sellaisiksi nimittelee! Ettäs tiedät!

Opettele käytöstavat!

• Anoppi minäkin ?

Okay Minulla on yksi kilo kaakao jauhetta kaapissa kun ollaan ostettu jos lapset tulevat kylään, vaan nyt kun ovat niin isoja että ovat enimmäkseen kavereitten kanssa niin kaakaot ovat jäljellä. Itse emme juo sitä, joten paras kun heitän roskiin enkä lähetä sitä poikani mukana heille, voi muuten saada vanhuuden höperön nimen, vaikka vaan hyvää tarkoittaa. Ei oleihme etä nämä palstat ovat täynnä anopin haukkumisia kun tuollaisestakin asiasta pitää maukua ja käännellä vielä se anoppia vastaan. hyväähän hän tarkoitti, ja varmaan tietää että teillä on kaakaota mutta kun ei ole tottunut haaskaamaan. Joten ihmettelen kovasti miten nämä nykyajan miniät oikein on kasvatettu kun toisen hyvä tahtokin käännetään hulluudeksi. Hyi olkoon mitä kaikkia sitä onkaan. Yritä siinä sitten anoppina pysyä tälläisten ihmisten tahdissa, kun kaikki haukkuvat ja kun katsoo vaan otsikoita tällä palstalla niin ON VAIKEAA miniä paroilla.

• kolmas liikaa

Ei ole vanhuuden höperyyttä vaan kylällä kulkee juoru ettei teillä ole kaakaota kaapissa muuta kun tyhjä paketti näytteillä, joten anoppi ihan hyvän hyvyyttään auttoi hädässä. Vaikka oletkin tukevaa sorttia niin suo hän sinulle vähän kaakaota mielen keventämiseksi.

• Cacao

Oispa anoppi ymmärtänyt kaataa loput kaakaot roskiin .
      Ostanut tilalle kokonaisen kaakaopussin, johan olisi miniä ollut
      riemuissaan .

• M.O.T...

No ei olisi ollut. HEILLÄ EI JUODA KAAKAOTA:
        Anoppi on hullu.

• yx mummeli
        M.O.T... kirjoitti:

No ei olisi ollut. HEILLÄ EI JUODA KAAKAOTA:
        Anoppi on hullu.

Kaakaota käytetään myös kun leivotaan joten ei vaan juomista varten . Anoppi ei ole hullu mutta miniä on luulosairas kun tekee diagnooseja toisen hyvyydestä, ja vääntelee toisen hyväntahtoisuuden hullun kirjoihin. Taidat olla hyvin nuori tai sitten tullut perheestä jossa ollaan ihan vaan omillaan. Minä ainakin vien lapsilleni pullaa jos leivon, miniäni saa kaikki hajuvedet joita saan työni puolesta, kun en itse voi käyttää niitä, ja vävykin saa aina jonkun kakun kun tyttäreni ei ehdi leipomaan. Sitä sanotaan perheeksi. Mutta sinulla ei kai sellaista ole koskaan ollut, koska olet ihan kokonaan ilman tietoa miten prheet toimii. Pistä sitä kaakaota suuta kohti ja nauti mausta ja anna arvo anpillesi.

• Kierouden huippu!
        yx mummeli kirjoitti:

Kaakaota käytetään myös kun leivotaan joten ei vaan juomista varten . Anoppi ei ole hullu mutta miniä on luulosairas kun tekee diagnooseja toisen hyvyydestä, ja vääntelee toisen hyväntahtoisuuden hullun kirjoihin. Taidat olla hyvin nuori tai sitten tullut perheestä jossa ollaan ihan vaan omillaan. Minä ainakin vien lapsilleni pullaa jos leivon, miniäni saa kaikki hajuvedet joita saan työni puolesta, kun en itse voi käyttää niitä, ja vävykin saa aina jonkun kakun kun tyttäreni ei ehdi leipomaan. Sitä sanotaan perheeksi. Mutta sinulla ei kai sellaista ole koskaan ollut, koska olet ihan kokonaan ilman tietoa miten prheet toimii. Pistä sitä kaakaota suuta kohti ja nauti mausta ja anna arvo anpillesi.

Siitä nähdään kuinka katala muori anoppi on! Lähetti kaakaopussin, ja sai selville, että miniä ei osaa paistaa tiikerikakkua!

Hahhaa, miniä luulee, että anoppi on vanhuudenhöperö, mutta anoppi tietää, että miniä on tumpelo.

• jämä vävy
        yx mummeli kirjoitti:

joo vietkö puolikkaan pullan yx mummeli? kokonainen onkin ihan ihana juttu mutta vanhoja jämiä?

• rosmo

Täytyypä seuraavan kerran heittää puolikas pussillista
      uunituoreita korvapuusteja pakkaseen, ettei saada hullun mainetta
      Jos vähän jymäyttäisi miniää .Siirtäisi loput korvapuustit pienempään
      pussiin .Millaisen maineen siitä saisi ?

• ihme ja kumma

Ei mitään kummallista paitsi sinun suhtautumisesi ihmetyttää. Eikös tuo ole ihan normaalia perheen sisällä, että jollakin ei kulu kaakao niin annetaan toisen käyttöön. Ostanut ehkä lapsia varten ja kun ei itse käytä, löytyy käyttäjä teiltä. Ei kai ruokaa tarvitse heittää roskiin? Ei höperyyttä vaan harkitsevuutta. Mikä sinua siinä häiritsee?

• korkki kiinni

Sana AUTISMI pyörii mielessäni aika vahvasti, ei anopista vaan miniästä

• Lähetti 1_2

Asialle löytyi toinenkin syyllinen ?
      Anoppi lähetti kaakaon miniälle, mutta kuka vei toimituksen perille miniältä
      lupaa kysymättä ?

• Lähetti1_2

Lapset ovat siitä mukavia heille kelpaa kupillinen lämmintä kaakota
        (eivät ihmettele sormi suussa vajaata kaakaopussia)
        Juovat pikku mukista kaakaota heiluttavat jalkojaan ,rallattavat samalla
        Kaikki on hyvin ja mukavasti .

• NamiNamiKaakao

Terkut alkuperäiseltä: tämä oli täysin PROVO, ettekö tajunneet?

Olipa virkistävää lukea anoppien typeriä vastauksia, hahhaa!!! :D

Te kirjoitatte väärin, kuvittelette asioita rivien välistä ja keksitte omianne. Nyt se on todistettu!!

Tämä on koko Suomi24:n typerin palsta, missä olen koskaan vieraillut.

:D

• kiitosta Brovo

Ja vielä hyvä sellainen .Ihmiset haaskaavat hukkaan elintarveikkeita
        joita voisi kierrättää eteenpäin Onpa kysessä sitten osittain mummin luona
        puoliksi käytetty kaakaopaketti Olisi harmi heittää hukkaan hyvää kaakota
        miniän ja anopin huonojen välien vuoksi.
        Miniät ovat hyvin tarkkoja tuomisista, joten siitäkin syystä on hyvä
        viestiä tietoa eteenpäin,elintarvike kierrättämisen suhteen.
        Lämmin kaakoa maistuu hiihtoretken päätteksi ,niin pienimmille kuin
        kouluikäisille herkkusuille, mummin lähettämästä pussista, jää hyvä mieli.

• PrOvOiLuA

Te kirjoitatte väärin, kuvittelette asioita rivien välistä ja keksitte omianne. Nyt se on todistettu

Kerron sinulle mstä tunnistaa Suomi 24 kirjoitukset.
        Yhdelläkään palstalla kirjoittaneista ei ole minkään valtakunnan takuita
        kirjoitusten aitoudesta .
        Onko sinulla todistetta olevasi alkuperäinen kirjoittaja ?

Aivan, palstahan on alkuperäisen toimesta provon aloittama ?

Näin se menee provo kirjoittaa väärin keksii ja kuvittelee asioita.
        Et kuitenkaan voi mitenkään todistaa olevasi provo saati todistaa
        muutakaan väittämääsi oikeiksi.

• Marja-Leena ei LI
        PrOvOiLuA kirjoitti:

Te kirjoitatte väärin, kuvittelette asioita rivien välistä ja keksitte omianne. Nyt se on todistettu

Kerron sinulle mstä tunnistaa Suomi 24 kirjoitukset.
        Yhdelläkään palstalla kirjoittaneista ei ole minkään valtakunnan takuita
        kirjoitusten aitoudesta .
        Onko sinulla todistetta olevasi alkuperäinen kirjoittaja ?

Aivan, palstahan on alkuperäisen toimesta provon aloittama ?

Näin se menee provo kirjoittaa väärin keksii ja kuvittelee asioita.
        Et kuitenkaan voi mitenkään todistaa olevasi provo saati todistaa
        muutakaan väittämääsi oikeiksi.

Ihan niin , me kirjoitamme väärin ja ymmärrämme silti toisiamme pikku virheistä huolimatta, eikä tarvita opettajaa liioin opettamaan täällä miten pitää olla. Kun et viihdy Suomi 24 sivuilla niin miksi norkoilet täällä, valistus hommissa vai.?
        Kyllä me muutkin tiedetään että provoilu kukoistaa, mutta ihan totta, joskus on ihan oikeitakin mielipiteitä ja silloin on hyvin mukava vaihtaa niitä. Niinhän se on elämässäkin aina joku sotkemassa ja puhumassa väärin, ja toiset narsistit ovat taitavia laittamaan itsensä toisten yläpuolelle.

• Stoppaa höperö

Kaakaota ei saa haaskata provoiluun !

• mirkku m

Oli provo tai ei mutta aihe tulee aina jonkun päästä, ja siitähän voi keskustella, mutta voisihan sitä provoilla omalla kustannuksellaan eikä aina vetää anoppeja siihen sopan. Sillä taistelu miniä/anoppi on niin paljon paskamaista että ihan kyllästyttää ainainen narina. Työttömät viettävät aikaa päivät pitkät palstoilla ja ne joilla on työpaikka eivät koskaan edes katso haukku sivuja vaan käyttävät konettaan tarpeelliseen tiedon hakuun, sillä heillä ei ole aikaa eikä halua tälläisille jupinoille, Ja monelle miniälle on anoppi kullan kallis kun ensin on pitkän päivän tehnyt töitä niin anoppi on hakenut lapset tarhasta ja laittanut ruuan väsyneille työmiehille, silloin siinä on perheen tuntu kaikki puhaltavat samaan hiileen----vapaaehtoisesti. Joten kaakao miniä saa paiskata itsensä seinään.

• bitten bahakila

Älkää olko vihaisia sairaalle ihmiselle, kunhan kirjoittelee huvikseen ja leikkii kun ei ole työtäkään mitä tekisi, ja ylipainonsa kanssa taistelee ja katkerana kirjoittelee. Leikki ei olekkaan aina leikkiä, sairaus pilkistelee rivien välistä.

• Pata ja kattila

Kyllä nää ihmiset, anoppeja tai miniöitä tai ketä hyvänsä, ovat aika pipipäitä kaikki, ketkä täällä aikaansa kuluttavat...
      Huvittavaa tuo, että joku kirjoittelee täällä esim. kuten edellä: "ylipainonsa kanssa taistelee ja katkerana kirjoittelee." ja sitten vihjailee jostain sairaudesta. Itsekö on tosi terve, kun viitsii moista vaivaa nähdä! Ja miten joku tekstin pohjalta voi päätellä kenenkään painoindeksistä mitään, aika selvännäkijöitä ovat olevinansa!

Niin se vain on, että pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

Niin ja todellakin: tänne voi KUKA TAHANSA kirjoitella millä nimimerkillä aivan mitä tahansa. En edes usko, että alkuperäinen enää kehtasi näihin typeriin vastauksiin kommentoida yhtään mitään. Vaikka joku täällä asiallisesti jotain kirjoittaisi, niin AINA tulee jotain epäasiallisia vastauksia!

Eiköhän panna boikottiin koko palsta ja selvitellään sotkumme siellä perhepiirissä?!?!

Terveisin Anoppi (niin, arvatkaas vaan, olenko vai enkö?!?!)

• nami,nami,nami

Juokaa kaakaota .Aiheena oli vajaa pussillinen kaakota
      Juodaanpa se nyt loppuun Tämän jälkeen miniä voi avata oman
      täysinäisen kaakaopaketin turhia kyselemättä.

• serkun tyttö

Pata ja Kattila
      Sanoa saa juu mutta ei nimitellä ketään höperöksi jos kilttinä antaa kaakaopussin. Ja sinähän et voi tietää jos tunnen ihmisen ja tarinan vaiheet joten se siitä.
      Ihan totta että tänne voi kirjoitella kuka tahansa mutta onko pakko olla niin ilkeä.
      Ja niinhän se on että masennuskausi on usein tähän aikaan vuodesta voimakkaammillaan ihmisillä joilla on taipumusta siihen, joten silloin ei pitäisi kirjoitella asiattomia asioita omaisistaan joita myöhemmin katuu. Ja yleensäkkään jos ei toinen osapuoli saa olla mukana keskustelussa, silloinhan se jo on toisen halventamista. Mikä oikeius jollakin on sanoa hyvää tarkoittavaa ihmistä vanhuuden höperöksi, eikö se ole aika sairasta mielestäsi. Mielestäni alkuperäinen on saanut hyviä vastauksia kyselyynsä anopin höperyydestä joten ei kai se sinua pitäisi loukata mitenkään. Jos salaisena kirjoittelee ja mällää toista ihmistä niin pitää olla valmis saamaan kritiikkiä, myös samoilla edellytyksillä.Joten minusta sinun ei olisi ollenkaan tarvinnut nostaa verenpainettasi tämän asian vuoksi. Jokainen NORMAALI ihminen reagoi kun jotain toista nimitellään ja hänestä tehdään diagnosi koko kansalle, ja sitten kun antaa samalla mitalla takaisin herättääkseen ihmisen huomaamaan, niin jo on nämä puolustuspuheet käynnissä, joten vaikuttaa että sinä et ole ymmärtänyt yhtään mitään. Se joka tuntee asiat voi kommentoida, eikö vaan.

• Asiaa pohtinut

Hämmästyneelle voi sanoa lohdutukseksi, että ei ole vanhuudenhöperyyttä hämmästyä vaikka saakin kaakaopussin.
      Jos ei pussille ole käyttöä, voi sen heittää menemään ja unohtaa koko asian.

Sen sijaan voi ruveta epäilemään vanhuudenhöperyyttä, jos kaakaopussista tulee niin valtava päivittelemisen aihe, että siitä pitää kirjoittaa mielipidepalstalle.

• tuli virkeämpi olo

Tämä ketju oli hyvä juttu. Ensin oli yhtä ankea olo kuin tuolla ulkona, sitten avasin suomi24 ja huomasin vahingossa yläotsikossa tämän jutun ja erehdyin lukemaan. Juttu oli niin älytön, että alkoi naurattaa. Jos se oli provo, se sai hyvälle mielelle. Jos ei ollut provo: voisiko asiaa kysyä siltä anopilta itseltään, niin selviäsi varmaan helpoiten ;)

• metsä kaikuu

Tarkoitushan oli purkaa kiukkuaan netissä, ja kirjoittaa lapsellisella tyylillä kaakaopussista , ja vielä kysellä miksi hän niin tekee. Vaikka minustakin olisi ollut yksinkertaisempaa kysyä anopilta itseltään. Luuli kai että sai sääliä, mutta minun mieestäni tässä on anoppia sääli kun hyvän hyvyyttään laittaa poikansa mukana kaakaot ettei tule vanhaksi hänen luonaan niin tämä kirjoittaja ei käsitä niin yksinkertaista asiaa.
      Saa vaan arvata kuka tässäkin asiassa oli HÖPERÖ miniä vai anoppi. Toisilla on SUURET huolet.

• ööööööööööööl

Olisikoha aloittaja kirjoittanut noin jos kaakaon antaja olisi ollut hänen oma äitinsä. Ei varmaan, sillä anopeista oikein etsitään vikoja ja jos ei muuta löydy niin pieni kaakaopussi saattaa tuottaa tyydytystä anopin inhoamiseen

• voi kauheeta

Voi kauheeta, voi kauheeta! Ihan puolikas pussi ylimäärästä kaakaota. Sen on pakko olla vanhaa tai siinä on pakko olla...rotanmyrkkyä...ei vaan vitsi vitsinä..se on vaan homeessa tai muuten pahaa.
      Miten se anoppi nyt sellain...voi voi on ihmeellistä.

Terveisin juorukaveri

• kaikki käyttöön

Aloittaja jos tuo on ongelma niin käväise lääkärissä.. Ei ihan normaalijärkistä enää minustakaan ihmetellä ANOPIN järjen lähteneen jos saat puolikkaan pussin kaakaota-juo se. Ellet juo, pistä kiertoon! Lämmittää jonkun muun kieltä ja mieltä..

Ei minun äitinikään heitä mitään pois vaan meille tulee kaikki ylimääräinen. Vanhemmat naiset eivät laita ruokaa roskiin ikinä, ja kannattaisi meidän ottaa siitä itsekin mallia. He muistavat mitä on elää pulassa.. kun kaikkea ei saanut aina kaupasta..

• lapsien suuhun

onhan se kiva kun jotain antaa. toinen asia sit kuinka helvetin vanhaa toi on. varmaan vuosia seissyt kaapissa.

• Päivämäärä ok

Monilla Suomessa on jo lukutaito. Tiesitkö, että kaakopusseissa on viimeinen käyttöpäivä merkitty?
        Jos osaisit lukea, ei ongelmaa olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe