Joe Blasco& Guerlain

JoBlaGu

Mitä mieltä olette Joe Blascon meikeistä, vaikuttavat mielestäni ihan kivoilta. Kertokaa myös mielipiteenne Guerlain- tuotteista! Kiitos :)

8

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

Joe Blascon ultrabase foundation on ainoa meikkivoide jota suostun enää käyttämään. Aivan loistava tuote. Hinta on tosin kohtuullisen suolainen, mutta kyllä se purnukka sitten kestääkin kauan.

• meikkipuuteri hyvä

Itsellä käytössä Guerlainin meikkipuuteri, josta useampi sävy, sekä luomivärin pohjustusvoide, purkki on vanha ja suositus "6kk" on mennyt ajat sitten mutta tuote toimiin, spaatelilla olen aina ottanut.

• tw't vb'qtoy

Mielestani Guerlainin meikeissa on liian vahva hajustus. En ole tuoksuuallergikko, mutta liika on liikaa.

• Meikkiaddikti

Joe Blascon ultrabasea joskus kokeilin, mutta lopputulos on aivan liian pakkelimainen! Peittää todella hyvin kaikki virheet ihosta, mutta lopputulos ei mielestäni ole kovinkaan luonnollinen, joten en sitä käytä enää. Guerlanilta olen vain käyttänyt ja käytän edelleen aurinkopuuteria, joka on loistava!

• vaaaaaleaa

Minä en ainakaan ole kauheahan tyytyväinen blascoon mutta kyllä se nyt menee...Kannattaa kastella sieni niin ei tule ihan yhtä pakkelimainen.Se on vaikeaa ottaa sopiva määrä,jos on liikaa on ihan kauhea pakkeli ja jos on liian vähän ei peitä.Vaaleinkin sävy on minulle talvisin liian keltainen joten taidan itsekin suosiolla siirtyä Lily Loloon tms. :)

• 19 30

Blascon meikkivoide on ollut päivittäisessä käytössä jo vuosia, ja välillä olen hairahtanut halvempiin, palaten tähän kuitenkin hetipian takaisin. Pientä opettelua meikkivoiteen käyttö vaatii, ettei tule pakkelimaista paksua vaikutelmaa, mutta ainakin itse saan sen hyvin levitettyä kuivallakin sienellä niin, että mm. pisamat kuultaa kauniisti läpi. Värinvalinnassa on toki oltava tarkka, että se olisi mahdollisimman lähellä ihon omaa väriä.
      Sensijaan Blascon peitevoide/korostusväri on omasta mielestäni liiankin peittävä, ja se onkin siirtynyt lähinnä luomivärin pohjustusväriksi. Ei siis jää kayttämättä, ja toimii toki valovärinä ym. mutta vaatii jo vähän huolellisempaa paneutumista meikkaamiseen, eikä kuulu arkiaamujen ohjelmaaan.
      Yksi kokeilu Blascon luomiväviä "Jazzy Grape" ja laatuun olin pettynyt. Käytössä on Inglotin luomivärit (ne, jotka saa itse palettiinsa valita nappi kerrallaan) jotka ovat runsaspigmenttisiä ja ainakin omilla luomillani pysyvät todella hyvin.
      Blascolta on tullut hankittua myös ruskea voidemainen kulmaväri/eyeliner ? joka pysyy hyvin, mutta erilaisia siveltimiäkin kokeilleena en saa sitä kauniisti levitettyä eyelineriksi, tuote tuntuu jotenkin liian kuivalta.

Vuosikymmenten aikana olen tullut siihen tulokseen, että meikit on paras valita tuote kerrallaan, eikä koko arsenaalia samasta merkistä. Kokeilemalla ne vaan löytyy, ja jos tuote sopii yhdelle, toisella se ei toimi ollenkaan jne.

• virgoeuyro

Olen aina ihmetellyt Blascon suosiota Suomessa. Ritva Norris on lanseerannut sen hyvin; missaan muualla maailmassa sita ei edes tunneta.

Minusta se on ihan liian yliarvostettua. Tosin Suomessa ei ole kovinkaan paljon valinnanvaraa vertailuun, jos vertaa maailman suurkaupunkeihin.

• montaa kokeiltu

Minut on paikallinen kosmetologi kerran meikannut Blascon meikeillä, kyllä oli kiire pestä ne pois heti kun pääsin kotiin, tuntui kuin jokin muovikelmu olis levitetty naamalle, ja niin epätodellisen näköinen - olin kuin muovinukke.

Olen hajusteherkkä mutta Guerlainin meikkipuuterit eivät mielestäni haise ja sopivat iholleni, olen saanut kehuja siitä kuinka tasaiselta iho näyttää kun olen niillä meikannut.. Eivät kiillä tai hohda vaan iho näyttää luonnollisen tasaiselta.

Ajattelin seuraavaksi kokeilla Chanelin meikkivoidetta, en ole kolmeen vuoteen nestemäisiä kokeillut, ennen Guerlainia käytin HR:n kiinteämpää Color Clone -meikkivoidetta, jota levitin purkista siveltimellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      97
      1100
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      624
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      480
    8. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    9. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      438
    Aihe