Miksi aina pitäisi "ISKEÄ"

EI IKINÄ BAARISSA!!!

Miksi ihmeessä aikuisen ihmisen pitäisi noudattaa jotain naurettavaa roolia ja heittää toisella aikuiselle joku naurettava iskulause pimeässä yökerhossa ja humalassa? :D

Ja sitten vielä pitäisi tehdä tähän ihmiseen uskottava ja hyvä vaikutus. Miksi ihmeessä iskemisestä on kehittynyt niin sairaalloista kuin se nykyään on? Nimittäin jo vähänkään vakavasti hommaan ryhtyy, on syytä jättää viina pois ja tehdä homma virkeänä päivänvalossa. Ethän sä työhaastatteluunkaan mene humalassa härskejä ehdotuksia heittelemään!!!!

Miksette voi vain alkaa juttelemaan keskellä kirkasta päivää niin kuin aikuiset ihmiset? Kyllä, vieraisiin ihmisiin voi tutustua ainakin täällä maalla 30 km Helsingistä.

Itse tutustuin näin mitä herttaisimpaan aasialaistyttöön ja pian vaihdoimme numeroita. :)

9

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+17

Suomalaiselle satunnaisen henkilön pysäyttäminen kadulla satunnaiseen keskusteluun menee pahasti vastakarvaan. Kaupungissa siis. Väkeä laukkaa jatkuvalla syötöllä vastaan ja useimmilla on ainakin teeskennelty kiire jonnekkin, kun taas maalla on paljon rauhallisempi meno ja ihmisiä tulee harvemmin vastaan => kohtaaminen on tietyllä tapaa "erikoista" ja keskusteluun ryhtyminen on luonnollisempaa.

Itse en baareista pidä, saati lähde virittelemään keskustelua naisen kanssa jolla on jokin kanalauma ympärillään, mutta "siviilissäkään" ei tunnu luonnolliselta pysäyttää satunnaista vastaantulijaa leppoisaa jutusteluun. Mitään asiaa kun ei ole eikä mikään tee kohtaamisesta erityistä niin mahdollisia keskustelunavauksia on vähän.

"Anteeksi, eikös ole kaunis ilma?"
      "Joo"
      "...ei muuta, moi"

• mjaaahmmm

Iskulauseiden heittely ei olekaan oikein fiksua. Juttelee mieluummin jotain aitoa. Isommissa kaupungeissa on kyllä normaalimpaa jutella baarissa naisille kuin keskellä päivää kadulla. Jos sulla pokka ja puhelahjat siihen riittää, niin hienoa!

• .........

Oon miettinyt samaa. Siis ihan niissä baareissakin, miksi ei voi vain aloittaa normaalia keskustelua "Mitä sulle kuuluu? Ootko paikkakuntalaisia?" tms. sen sijaan, että pitäisi heittää joku muka-hauska tai ulkoa opeteltu repliikki.

Tietysti jos tilanteessa keksii jonkun hauskan lohkaisun, niin se voi olla ihan kiva jäänmurtajakin, mutta enemmän mä arvostan normaalia keskustelua kuin jotain "Oot niin kuuma että asut varmaan helvetissä" -paskaa.

• ---------

Viimeisen sanan eli ****** piti olla páskaa ilman tuota heittomerkkiä. Ei että kyrsii nämä kukkahattutätimäiset sensuurit tälläkin palstalla. Kai nyt aikuiset ihmiset on kirosanoja ennenkin nähneet ja vaikka eivät olisikaan, niin tuskin niiden näkemiseen kuolee!

• Ei vain jaksa

Jaa, itse olen siirtymässä kaduilta sekä turuilta ja toreilta tuonne baarimaailmaan iskemään.
      Varsinaisia iskulauseita en käytä, ellei tule siinä hetkessä mieleen.

Syynä tähän on se että Suomessa naiset osaavat olla helvetin kylmiä ja välinpitämättömiä tavallisessa elämässä kun taas baarissa he ovat mm. lievästi alkoholin vaikutuksen alaisena parempaa juttuseuraa. Enkä tarkoita että ovat helpommin suostuteltavissa heti seksiin koska etsin treffiseuraa enkä yhden yön juttuja.

En koskaan aiemmin ajatellut että baarista löytyisi itselleni naista, mutta nyt on vähän pakko muuttaa suhtautumista koska ei niitä sopivia tapaa harrastuksissa yms. ja naisilla on todella todella kovat odotukset miehelle.

Olen kokeillut aloitteita aivan mahdottomasti mitä mahdottomimmissa paikoissa muttei vain natsaa Suomessa päivänvalossa. Enkö ole tarpeeksi komea vai mikä mutta jos nainen ei anna selvää signaalia lähestyä niin eipä kiinnosta.

Lisäksi miehen pitää yleensä keksiä ne puheenaiheet esimerkiksi ennen kuin pyytää kahville tai treffeille. Jokainen nainenkin voi miettiä että mitenkähän se mies iskettäisiin kadulta niin tajuaa miten typerältä se miehestä tuntuu keksiä jotain ihmejuttua ennen kuin kysyy kahville.

Baarissa voi taas mennä juttelemaan ihan seuran vuoksi ja sitä kautta sitten voi syntyä jotain jutun juurta ja edetä sitten siihen iskemiseen.

Näin se Suomessa menee koska naiset ovat niin passiiviisia muualla paitsi baarissa.

• Ei vain jaksa

Suurin osa naisista muuten ei tajua miten sattumanvaraiseksi parinvalinta menee kun käytännössä mies ei voi lähestyä naista muissa olosuhteissa tai sanotaanko että tavallisen miehen ei kannata lähestyä koska naisia kiinnostaa vain ne oikeat luritukset tai sopivan tumman sängen omaavat komistukset tavallisessa arkielämässä.

Mutta eihän naisille sillä tietysti ole väliä kun uskovat että kohtaloa ohjaa oikean luokse ja heitä iskee miehet kuitenkin aina jossain.

Miehille tilanne on paljon tutumpi ja tuskallisempi.

Pakko siis siirtyä baariin. Alkoholi auttaa myös rohkaisemaan kokeilemaan niitä oikeasti hoikkia kaunottaria eikä vain tavallisia pulskimuksia.

• 34457457

Tuo juuri pänniikin. Etenkin naisilla on yleensä tapana katsoa ihan tavallinen juttelu "iskemiseksi". Iskemisellä tarkoitan tässä lirkuttelua, joka ei ole keskustelevaa. Useimmat naiset iskevät kaikki suojat päälle samantien, kun alat juttelemaan.

Toinen juttu on tietysti itseluottamus. Vaatii paljon enemmän - ainakin mielestäni - mennä juttelemaan selvinpäin ja jossain tavallisessa paikassa, jossa ei yleensä olla niin selvästi seuranhakumentaliteetilla kuin esimerkiksi baareissa. Lisäksi ainakin naiset liikkuvat yleensä porukassa. Itse taas olen yleensä yksin liikenteessä, koska olen yksinäinen. Vaatii paljon enemmän itseluottamusta mennä juttelemaan jossain porukassa olevalle naiselle kuin yksinäiselle naiselle.

• txn

Tein tällä viikolla bussin etuosassa istuessani mielenkiintoisen huomion. Katsoin useita pysäkiltä sisääntulevia ihmisiä. Kukaan muu, mies tai nainen, ei reagoinut mitenkään havaittavasti, mutta ensimmäisten joukossa sisään tullut melko sievä tyttö paljasti tiedostamattomilla mikroilmeillään olevansa tietoinen siitä, että joku mieshenkilö katsoo häntä, ja olevansa siitä hieman häiriintynyt. Hän ei siis katsonut minua vaan luultavasti huomasi tuijotukseni vain ääreisnäön avulla.

Monilla itsensä näteiksi tietävillä kaupunkilaisilla nuorilla naisilla tämä on automaattista. Jos mies ei heti ensimmäisten parin sekunnin aikana tee vahvaa ensivaikutelmaa, tai nainen on muuten vain huonolla tuulella, niin kasvotusten mies tietenkin helposti huomaa nämä samat mikroilmeet ja lannistuu. Syntyy noidankehä, kun miehen lannistuminen johtaa siihen että iskeminen menee lopulta aivan puihin.

Merkityksensä on myös tilanteella ja avauksella. Baareissa naiset tietävät että jokainen juttelemaan tuleva mies on hyvällä todennäköisyydellä iskemässä (voivat tietysti olla vain seuraakin vailla). Siellähän he vasta kylmiä osaavat ollakin jos ei ensin lyö heidän suojiaan rikki. Se voi tapahtua esimerkiksi törkeän suoralla lähestymisellä tai sitten näpäyttämällä naista sopivasti pari kertaa.

Päiväsaikaan jossain erikoisessa tilanteessa pysäytettäessä naiset pohjimmiltaan tietävät että mies on iskemässä, joten sen peittäminen on omituista ja laskee miehen pisteitä. Se, että rehellisesti tekee iskuaikeet jollakin tavalla selväksi, otetaan yleensä hyvin vastaan. Ei pidä peittää aikomuksiaan, vaikkei niitä suoraan ääneen kertoisikaan. Joissakin ympäristöissä on teoriassa mahdollista jutella tuntemattomille muutenkin ihan vain sosiaalisuuden vuoksi, ja se on ihan hyvä tapa aloittaa juttelu. Kuitenkin heti kun siirrytään sosiaalisen kontekstin ulkopuolelle, naiselle on mielestäni sanattomasti viestittävä että kyllä, olen kiinnostunut iskemään sinut. Koska sitä ei sanota ääneen, ei ole toisaalta mitään hävettävää vaikka "pakit" tulisikin.

Jos on yksin liikkeellä päiväsaikaan niin tuskin kannattaa mennä mihinkään naisporukkaan, ellei nyt sitten ole tosi hyvässä vireessä. Siltikään moni nainen tuskin antaa iskeä itseään kadulta kavereidensa edessä.

• Aikuinen..

Se on ihan normaalia, että kaksi aikuista juttelee. Arkajalat kätkeytyvät roolin, humalan ja pimeyden taaksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe