Tekee niin tai näin, se menee aina väärinpäin

tanja-anoppi!

Mikä kumma siinä on kun ei toinen miniä ole ikinä tyytyväinen?

Tyyliini kuuluu olla puuttumatta nuorten asioihin. Siitä saa kuulla ettei välitä. Mikäli puuttuisin saisin kuulla olevani joka asiaan puuttuva hirviö.

En mene kylään ilman kutsua. Lapsenlapsia muistan tasapuolisesti. En kyseenalaista miniän en poikani taitoja lastenkasvatuksessa.

Elän mieheni kanssa tasaista elämää. Käymme vielä töissä, mitä nyt itse olen ollut osa-aika eläkkeellä.
Miniä ei hyväksy sitä että matkustelemme, käymme teattereissa, konserteissa tuhlaamassa, kuten hän asian ilmaisee. . Hänen mielestään meidän pitäisi jo hellittää ja tukea enemmän rahallisesti nuortaparia ja lapsenlapsiamme.
Omasta mielestäni meillä on täysi oikeus elää ja tuhlata niin paljon kuin haluamme ja rahamme riittäävät.

Toisen miniän kanssa ei minkäänlaista ongelmaa.

Olen lueskellut näitä anopin haukkujaisia ja päätin kerran minäkin kirjoittaa tänne elämän tosiasioista.

Näinkö useimmat asian näkevät,, että siinä vaiheessa kun lapsenlapsi syntyy loppuu appivanhempien oikeus elää omaa elämää ja suunnata niin rahallinen kuin kaikki muukin apu pojan perheeseen.

4

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rilla-anoppi

Kuullostat ihan täysijärkiseltä normaalilta ja asiallisesti käyttäytyvältä isovanhemmalta . Pidä tiukka linja , laita vihkoon ylös mitä annat ja pyydä aina kuittaus päälle , jos tulee myöhemmin sanomista , että ette ole antaneet tasapuolisesti .

Ja ihan oikein , teidän rahat ja omaisuus ovat juuri teidän , kuten vapaa-ajan vietto , et salli itsekään kenenkään puuttua omaan elämiseesikään .

Röyhkeys kasvaa kasvamistaan , jos ette pistä routuun .

• lestadiolaisen miniä

Teillä on oikeus tehdä rahoillanne mitä haluatte, ei siinä ole miniällä mitään sanottavaa.
      mutta kaikilla ei ole samalla tavalla asiat.
      Itse sain lapsen enkä ole ikinä pyytänyt tai vaatinut anopilta yhtään mitään, enkä pyydä.
      Lapsen syntymän jälkeen anoppi alkoi paskan jauhamisen ja syyllistämisen, hänen tarkoituksensa oli saada lapsi itsellensä kokonaan.
      Kiristi ja uhkaili poikaansa jonka olisi pitänyt ottaa ero minusta ja lapsi pois ja viedä hänet asumaan anoppilaan...koska hänellä on enemmän kokemusta lapsista ja vain HÄN osaa hoitaa lapset.
      Lapsille hän haukkuu minua ja kiristää myös heitä lahjoilla ym.

Nyt asiat on niin että heillä ei ole meille mitään asiaa eikä me myöskään käydä heillä.

Alussa kaikki meni kyllä hyvin ja olin erittäin hyvissä väleissä anopin kanssa mutta kaikki alkoi mennä alamäkeä kun menimme kihloihin.

• Cisuli

Elä sinä anoppi vain miehesi kanssa sellaista elämää kuin haluat.
      Se ei kuulu pätkääkään minällesi.

• Elvi-anoppi

Jut noin! Itsekin olen anoppi ja haluaisinpa tosiaan nähdä sen miniän, joka tulisi jotain selittelemään rahankäytöstäni. Nostaisin seinälle.

Ruotuun tommonen miniä. Ota riittävästi etäisyyttä ja tapaa tarvittaessa vain lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe