Haluaisin miesten mielipiteitä. Lyhyesti: Mies pyysi minua treffeille, oli todella kuumaa ja mukavaa. Hän pyysi uudelleen treffeille(päivä jäi avoimeksi). Tulin Saksasta työmatkaltani(kesti 1 vkon) ja ilmoitin Suomeen tulostani sekä kyselin kuulumisia. Mies ilmaisi ikävän ja emme edelleenkään sopineet mitään. Nyt on kulunut 10 päivää eikä mies ole ottanut yhteyttä. Olemme molemmat 26-vuotiaita enkä jaksaisi enää "pelailla". Miestä ei siis kiinnosta? Vai odottaako hän nyt minulta taas yhteydenottoa? Ei ole ujo tapaus.
Treffeistä.
Epätoivoinenko?
3
180
Vastaukset
- 457679h
Olette molemmat 26-vuotiaita, mutta silti näköjää lapsellisempia kuin esimerkiksi minä, 21-vuotias.
- jatka elämääs
Kun ei ole ujo tapaus niin ei ole kiinnostunut.
- ei voi tietää
Olisi halunnut sut heti uusille treffeille ja sänkyyn?..ei jaksanut odottaa viikkoa...? Pelimiehille sekin aika odottaa on joskus liikaa? Rankaisee sua, kun oli poissa ja vaikka muiden kanssa? Löytyi helpompi nakki?..tai sitten viestiä on tulossa, kun nykyinen hoito täytyy lempata tai sit jotain ihan muuta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462