Olen juuri eronnut vaimostani. Nyt samaan kaupunkiin on muuttanut siskoni paras ystävä muutamien vuosien takaa, johon olin silloin palavasti ihastunut. Hän ei osoittanut silloin mitään tunteita minua kohtaan, vaan käyttäytyi täysin väliinpitämättömästi. Nyt mietin tosissani, että saattaisiko hän sittenkin olla ihastunut minuun? Haluaisin pyytää hänet ulos, mutta en tiedä uskallanko. Vai pitäisikö kysyä siskoltani, onko ihastukseni puhunut minusta mitään?
Vanhan ihastuksen paluu
Ihastununut...
1
270
Vastaukset
- paluupa hyvinkin
Minkä vuoksi mietit voisiko hän olla ihastunut sinuun? Onko hän antanut jotain merkkejä siihen suuntaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463