80w aurinkopaneeli

ei kysyvä tieltä eks

pitäisi ostaa 80w paneeli lisäksi nykyiseen 80w paneelijärjestelmään kertokaa mistä niitä saa halvimmalla, ulkomailta en viitsi tilata halvin minkä itse olen bongannut on 249e 80w paneeli clas ohlsonilta http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=162539616 kaveri on ostanut tuolta ja sanoi että ei ole ollut ongelmia motonetissä taas ovat paljon kalliimpia

24

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinkoalisää.
    • jepjep1112

      85w 220,- takuu 25 v monikide

    • ei kysyvä eksy

      tiiättekö paljonko tuolla aurinkotukussa on toimituskulut ku asun täälä rovaniemellä

      • vaikka prrjantaiksi

        saat 85wattisen ilman toimituskuluja,mintako otat? Kokonaishinta 220,- 25 vuoden takuu.


      • Kari a
        vaikka prrjantaiksi kirjoitti:

        saat 85wattisen ilman toimituskuluja,mintako otat? Kokonaishinta 220,- 25 vuoden takuu.

        Tuli sitten muutama kirjoitusvirhe mutta ei voi mitään.
        Tuo paneeli 85w on monikide ja vahvarunkoinen mutta niitä on vain 2 kpl.
        Olen käymässä perjantaina Roissa ja voin ottaa mukaan
        p.0400391512.


    • neeihaluamyydä.

      Joo, en löytänyt minäkään toimituskuluja tuon paneelin kohdalta, elikkä ei kannata tilata mitään tuolta Aurinkotukusta jos ei firmalla ole halua laittaa kaikkia kuluja nähtäville, voi tulla yllätyksiä.

    • ei kysyvä eksy

      taidan hakea sen tuolta clas ohlsonilta kun hintaero on nuin pieni, tuolta tukusta tulis maksaan varmaan saman verran jos ei enemmän kun tulee toimituskulut päälle . kiitos vastauksista

    • aurinkotukuttaja

      Terve

      Kuljetushinta lasketaan ja summa kerrotaan ennen tilauksen tekemistä tilausprosessissa.

      Matkahuollolla yksi 80W paneeli tulee hintaan 12,95€.



      Rahtihintojen kertominen tuotesivulla on haastavaa. Rahdit ovat suhteessa edullisempia mitä enemmän tilaa ja jos tilaa esimerkiksi lataussäätimen ja paneelin, niin rahti on edelleen sama 12,95€ mutta säätimelle erikseen tilattuna 3€.

      Täytyy lisätä ostoskoriin "Laske rahti" -nappi. Kiitoksia vaan palautteesta ja tästä hyvästä ideasta.


      T: Eino // aurinkotukku.fi

      • yks kaks

        Vai niin,sinulla on hyvä soppari,itse kun jouduin maksamaan 12 kg;n lähetyksestä 23,-
        Onko näin?


      • Kysyn vaan
        yks kaks kirjoitti:

        Vai niin,sinulla on hyvä soppari,itse kun jouduin maksamaan 12 kg;n lähetyksestä 23,-
        Onko näin?

        Onko sillä väliä millanen soppari niillä on jos rahti on kuitenkin halvempi kun sulla?


      • silleen taas
        Kysyn vaan kirjoitti:

        Onko sillä väliä millanen soppari niillä on jos rahti on kuitenkin halvempi kun sulla?

        Ihmettelen kyllä ja kyllähän sillä on väliä.


      • helppooaonjoo

        Aurinkotukku. Kyllä ne kaikki kulut täytyy olla näkyvissä ennen mitään tilauksia tai ostopäätöstä. Siis kaikki kulut on toimituskulut rahti tavaran hinta, ja kaikki nämä täytyy olla erikseen mainittuna ja varsinkin toimituskulut, ne kun voivat olla mitä tahansa, firmasta riippuen. Rahti on se mikä se on, sitä ei lähettäjä päätä, se maksaa sen mitä maksaa, ja tavaran hinta sentään yleensä laitetaan näkyville ilman eri pyyntöä. Ei tämä nettikauppa mitään ydinfysiikan tai mc2 ymmärtämistä vaadi.


      • Kysyn vaan
        silleen taas kirjoitti:

        Ihmettelen kyllä ja kyllähän sillä on väliä.

        Mitä väliä sillä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn..


    • ei kysyvä eksy

      taidan jättää sen paneelin hankkimisen tuonne keväämmäksi mutta kiitos tarjouksista

    • Markkinat
      • Lopeta jo!

        Ei kannata funtsia. Samanlaisia kiinalaisia paneeleita saat vaan saksasta tuotuna... Jos ylipäänsä saat mitään...


    • jcmcnvncmc

      tietääkö joku kun mulla on pwm lataussäädin jossa on automaattinen akuston jännitteentunnistus 12/24v niin pitääkö paneeleit kytkeä kaksi sarjaan akuston ollessa 24v

    • VolttiJussi

      Kytke vaikka viisi paneeleit sarjaan, niin pelaa paremmin, Säädin kannattaa laittaa niin, että siihen voi lisätä paneeleita (toimii paremmin). Vaikka 150 Volttia.

    • fjfjvmvvmv

      ok

    • semmottii

      sitten tulee taas vastaan 75vdc eli kytkentöjä ei saa tehdä enää kuin ammattilainen tai ne on tarkastettava ammattilaiselle ennen käyttöönottoa tai vakuutukset ei korvaa sattuneita vahinkoja. tässä tapauksessa suurin uhka tulipalo.

      • ---

        http://www.tukes.fi/kodinsahkoturvallisuus/3_8.html


      • nimimerkki on pakoll

    • fjfjvmvvmv

      ei ole tarkoituskaan kytkeä kuin kaksi paneelia sitä vain tuumasin että jos 24v akustoon yhden paneelin jännite ei riitä kun yksi paneeli antaa vain 17v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe