pitäisi ostaa 80w paneeli lisäksi nykyiseen 80w paneelijärjestelmään kertokaa mistä niitä saa halvimmalla, ulkomailta en viitsi tilata halvin minkä itse olen bongannut on 249e 80w paneeli clas ohlsonilta http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=162539616 kaveri on ostanut tuolta ja sanoi että ei ole ollut ongelmia motonetissä taas ovat paljon kalliimpia
80w aurinkopaneeli
24
820
Vastaukset
- aurinkoalisää.
Tässä yksi halpis, en tiedä saako Suomesta alle 200€
http://www.aurinkotukku.fi/aurinkopaneeli-80w.html - jepjep1112
85w 220,- takuu 25 v monikide
- ei kysyvä eksy
tiiättekö paljonko tuolla aurinkotukussa on toimituskulut ku asun täälä rovaniemellä
- vaikka prrjantaiksi
saat 85wattisen ilman toimituskuluja,mintako otat? Kokonaishinta 220,- 25 vuoden takuu.
- Kari a
vaikka prrjantaiksi kirjoitti:
saat 85wattisen ilman toimituskuluja,mintako otat? Kokonaishinta 220,- 25 vuoden takuu.
Tuli sitten muutama kirjoitusvirhe mutta ei voi mitään.
Tuo paneeli 85w on monikide ja vahvarunkoinen mutta niitä on vain 2 kpl.
Olen käymässä perjantaina Roissa ja voin ottaa mukaan
p.0400391512.
- neeihaluamyydä.
Joo, en löytänyt minäkään toimituskuluja tuon paneelin kohdalta, elikkä ei kannata tilata mitään tuolta Aurinkotukusta jos ei firmalla ole halua laittaa kaikkia kuluja nähtäville, voi tulla yllätyksiä.
- ei kysyvä eksy
taidan hakea sen tuolta clas ohlsonilta kun hintaero on nuin pieni, tuolta tukusta tulis maksaan varmaan saman verran jos ei enemmän kun tulee toimituskulut päälle . kiitos vastauksista
- aurinkotukuttaja
Terve
Kuljetushinta lasketaan ja summa kerrotaan ennen tilauksen tekemistä tilausprosessissa.
Matkahuollolla yksi 80W paneeli tulee hintaan 12,95€.
Rahtihintojen kertominen tuotesivulla on haastavaa. Rahdit ovat suhteessa edullisempia mitä enemmän tilaa ja jos tilaa esimerkiksi lataussäätimen ja paneelin, niin rahti on edelleen sama 12,95€ mutta säätimelle erikseen tilattuna 3€.
Täytyy lisätä ostoskoriin "Laske rahti" -nappi. Kiitoksia vaan palautteesta ja tästä hyvästä ideasta.
T: Eino // aurinkotukku.fi- yks kaks
Vai niin,sinulla on hyvä soppari,itse kun jouduin maksamaan 12 kg;n lähetyksestä 23,-
Onko näin? - Kysyn vaan
yks kaks kirjoitti:
Vai niin,sinulla on hyvä soppari,itse kun jouduin maksamaan 12 kg;n lähetyksestä 23,-
Onko näin?Onko sillä väliä millanen soppari niillä on jos rahti on kuitenkin halvempi kun sulla?
- silleen taas
Kysyn vaan kirjoitti:
Onko sillä väliä millanen soppari niillä on jos rahti on kuitenkin halvempi kun sulla?
Ihmettelen kyllä ja kyllähän sillä on väliä.
- helppooaonjoo
Aurinkotukku. Kyllä ne kaikki kulut täytyy olla näkyvissä ennen mitään tilauksia tai ostopäätöstä. Siis kaikki kulut on toimituskulut rahti tavaran hinta, ja kaikki nämä täytyy olla erikseen mainittuna ja varsinkin toimituskulut, ne kun voivat olla mitä tahansa, firmasta riippuen. Rahti on se mikä se on, sitä ei lähettäjä päätä, se maksaa sen mitä maksaa, ja tavaran hinta sentään yleensä laitetaan näkyville ilman eri pyyntöä. Ei tämä nettikauppa mitään ydinfysiikan tai mc2 ymmärtämistä vaadi.
- Kysyn vaan
silleen taas kirjoitti:
Ihmettelen kyllä ja kyllähän sillä on väliä.
Mitä väliä sillä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn..
- ei kysyvä eksy
taidan jättää sen paneelin hankkimisen tuonne keväämmäksi mutta kiitos tarjouksista
- Markkinat
Kannatta funtsia, että paneeli tulee pikakuljetusfirmalla Saksasta 22€ hintaan ja loput paneelit rahditta Avaloid on vakavarainen 100% turvallinen firma.
http://www.ebay.de/sch/avaloid_de/m.html?_nkw=solarmodul&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313- Lopeta jo!
Ei kannata funtsia. Samanlaisia kiinalaisia paneeleita saat vaan saksasta tuotuna... Jos ylipäänsä saat mitään...
- jcmcnvncmc
tietääkö joku kun mulla on pwm lataussäädin jossa on automaattinen akuston jännitteentunnistus 12/24v niin pitääkö paneeleit kytkeä kaksi sarjaan akuston ollessa 24v
- VolttiJussi
Kytke vaikka viisi paneeleit sarjaan, niin pelaa paremmin, Säädin kannattaa laittaa niin, että siihen voi lisätä paneeleita (toimii paremmin). Vaikka 150 Volttia.
- fjfjvmvvmv
ok
- semmottii
sitten tulee taas vastaan 75vdc eli kytkentöjä ei saa tehdä enää kuin ammattilainen tai ne on tarkastettava ammattilaiselle ennen käyttöönottoa tai vakuutukset ei korvaa sattuneita vahinkoja. tässä tapauksessa suurin uhka tulipalo.
- nimimerkki on pakoll
--- kirjoitti:
tattis korjauksesta, mistähän mulle tuo 75vdc on mieleen jäänyt 120vdc:n sijaan...
- fjfjvmvvmv
ei ole tarkoituskaan kytkeä kuin kaksi paneelia sitä vain tuumasin että jos 24v akustoon yhden paneelin jännite ei riitä kun yksi paneeli antaa vain 17v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473