Kun lukee tämän palstan alkupään kirjoituksia voikin todeta , että useammat sen aikaiset kirjoittajat ovat kokeneet merkittävän nuorentumisen, miten muutoin voi ymmärtää,ettå tämä ruuneperikin on parissa kymmenesssä vuodessa nuorentunut 80 .sestä 70 .seksi ja kirjoitteleekin nyt 70 palstalla.
80+ palstaalla nuorentava vaikutus...
13
224
Vastaukset
- Eva Biulin
Aina kun 70 palstalle tulee uusi mummeli niin ruune laittaa nikkiin kuvan itseståån 50 vuotiaana ja sähköposti osoitteensa Ja taas tärpää.
- roosalis*.
Eikö olisi kiva kun saisimme pidettyä tämän palstan moittimisista tyhjänä.
Ruuneperikin on yksinäinen vanha mies, olisihan se mukava jos hänkin löytäisi mukavan kumppanin,
Nykyisistä kirjoitteluista saa tosin sellaisen käsityksen että on vipinää jo siihen suuntaa.
Minä ole aina yrittänyt olla hänelle samanlainen kaveri kuin kaikille toisillekin, vaikka asioista olemmekin melkein aina eri mieltä - m.v.
Niinpä niin, onhan se Ruuneperi parinkin naisen mieleen siellä 70 palstalla. Ei siinä mitään kovin kärkkäästi on kyllä ojentelemassa muita. On vaan niin ettei edes Stalin saanut venäjän armeijaa yhteen muottiin vaikka yritti.
Tarina kertoo erään kenraalin moittineen armeijan kypärää, kypäröitä oli ainoastaan yksi koko ja päitä useamman kokoisia. Stalin vastasii kenraalileen yks kantaan sen jälkeen, kun kypärä on painettu päähän ei ole ongelmaa kaikilla on saman kokoinen pää....
Ken elää se näkee, Kyllä sekin 70 palsta rauhoittuu kun veturit sieltä kaikkoaa ei jää kenen kanssa riitelee...... - roosalis
Nuorentuu, nuorentuu tämä palsta kunhan jaksamme vain jatkaa , Jatkaa tavallisista ihmisten ajatuksista ja tuntemuksista, mitäpä me enää maailman mahtimiehille mahdamme.
Pidetään hauskaa, kerrotaan vaikka vitsejä ja kaikenlaisia kommelluksi, kyllä tällä muutakin taphtuma juttuja löytyy kuin pressan vaalit ja ehdokkaat ja väyruset.
Nyt tuli minun urakkani kirjoituksista tällä iltaa valmiiksi, jatkakaa hyvät ystävtät ja ihmiset,
Kauniita unia. - m,v.
No siinä sitä on sitä ikäihmisen viisautta. Kyllä lehtien ja TV;nkin uutisoinnit riittää tavallisekke kansalaisille. Turhaa on haaskata aikaansa ja kuluttaa energiaanas asioihin joita ei voi muutta.Enempi huvittavaa on lukea naapuri palstalta, kun muuana naisihminen politkoi verissä päin ja menttää mielen rauhansa nyt tämän Berlusconen vuoksi, Tehkööt minun puolestani Berluscone mitä tykkää. Ei se kuitenkaan minun veuvoistani piittaisi.
Tulin katsomaan minkälaista täällä 80 kymppisten palstoilta löytyy. Tuli elokuun kuutamolla 80 täyteen. Tosin olen vasta 16 sen olen täyttänyt jo monta kertaa, mutta en sen vanhemmaksi tulekaan. Tämä murrosikä oli ja on vieläkin kivaa aikaa. Muistelkaapa vain.
Ihminen on niin vanha kun haluaa olla.
Hyvää joulunodotustaHeippa ylikypsä 16 v... täällä toinen 16 v utelias, joskin en vielä likikään 80, mutta hyvää alkanutta vuotta Sinulle... linkitin tuolta sinun merkinnästäsi pirttiin...
Totta tuo sanomasi... ihminen on niin vanha kun haluaa olla.
Terkkuja !!!- ullamirjami****
Joku täälä mainitsi että 70 on kohta hätää kärsimässä, kun ikää tulee ja Uutisankkurit kaikkoaa --tänne 80 linjoille.
Ei hätää Onneksi Suomessa riittää ihmisiä jos on katsonut 60 linkkiä --sieltähän niitä nuorennusleikattuja on tulossa ,
Siellähän minäkin aloittelin näitä juttujani tänne Suomi24 sivuille .
Ei mitään hätää mummu -- se kulkee lastenlastenlasten suusta . ja rauhottaa kummasti. - u.m****
Kappas vaan ---kyllä se nuarentaakin kummasti --mutta Nythän onkin karkausvuosikin --- ja minä saan taas vuoden lisää -- ensikuussa.
- ä-ly-hoi!
Mitä pirua täällä kokonaan toista palstaa mollaa? Onko jollekin mennyt katkeruutta kaaliin?
Hyvää loppiaita -- hyvä kun pääsee taas normaaliin rytmiin -- vaikka mikäs tässä eläkeläisellä on valittamista --yhtä juhlaa vaan.
- harmaantunut roosa
Tervetuloa vaan tänne sieltä nuorten palstalta ikäistensä seuraan. Älkää nyt ruuneperia mukaan vielä ottako se on nuori teidän rinnalla.
- ylikypsä***
harmaantunut roosa kirjoitti:
Tervetuloa vaan tänne sieltä nuorten palstalta ikäistensä seuraan. Älkää nyt ruuneperia mukaan vielä ottako se on nuori teidän rinnalla.
Hyvää alkanutta vuotta kaikille ikään katsomatta. Vastahan minäkin tähän palstan ikään tulin, mutta aion katsoa vielä aloittaako joku 100 vuotiaiden palsta. Vaikka en kuuttatoista vanhemmaksi tulekaan. Muistelkaapa vain miten ihanaa oli murrosiässä.
Pakko on yli-ikäisenkin vielä Kahvipirtissä joskus käydä, kun siellä on paljon tuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483