Seuraa baarista?

ujo_poju

Olen 18v komea sälli ja haluaisin tutustua uusin tyttöihin. Olen vain melko ujo. Tosin olen nyt intissä ja en näe kauniimpaa sukupuolta juuri muualla kun baareissa. Joten. Miten tyttöjä pitäisi lähestyä? Legendaarinen vastaus että menet vain puhumaan on turha, koska kun olen sanonut 'moi', niin seuraava lause on äärettömän vaikea keksiä. Entä kun tyttö tulee tanssimaan läheisesti tuohon etupuolelle. Laitanko käden lantiolle vai onko se liian 'hyökkääväistä'? entä kysynkö jossain vaiheessa että haluatko juotavaa? missä vaiheessa? Välttämättä en edes etsi seurustelukaveria vaan ihan rauhassa haluaisin tutustua johonkin kivaan tyttöön ja mahdollisesti kehittää suhdetta pidemmälle. Eli en missään nimessä etsi mitään 'yhden illan panoa'.

Ei mitään känni-ääliöiden mutu-vastuksia. Mieluiten vastauksia ihan tältä kauniimmalta sukupuolelta.

-kiitos

4

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen ujo

Opettele lukemaan tilanteita ja ihmisiä. Tee rohkeasti semmoinen siirto joka tuntuu sopivalta ja jos poltat näppisi niin sitten poltat. Yleensä pienetkin eleet auttavat. Kaikki lähtee aisteista: et välttämättä halua ujona heti kättelyssä huutaa musiikin yli mitään, joten katso silmiin ja hymyile siinä veivatessa tai pyydä vaikka mukaasi tiskille tai pöytään "tuu pöytään?". Kehu vaatteita, hiuksia jne, kohtele naista arvokkaana. Ei silleen vanha lady-arvokkaana vaan ennemminki aarteena :) joka on ihminen. Muista kohtuus ja aitous kuitenki. Sun pitää vaan rohkeesti jatkaa rajojes ylittämistä, sama rappu ei oo nii jyrkkä toisella kertaa. Tässähän rupee itekki innostuun..

Anna itsellesi ihan alussa vähän aikaa lukea tilannetta, epäröimään ei kuitenkaan kannata jäädä. Oma pää pitää olla. Motivaatio ja oman itsensä esille tuominen aidosti ja positiivisesti ratkaisee. Jos sulla on hyvät vibat ja näytät sen niin naiset tykkää äidistä tyttäreen.

Määkin oon ujo enkä juuri käy baareissa, mut aika usein joku vähemmän ujo naikkonen on tehny alotteen jos en ole ollut naispuolisten ystävien jne kanssa. Ei tarpeeks usein mut niin usein että jäi hyvä mieli. Muistakaa naiset että vaikka mies syystä tai toisesta kieltäytyis niin aina se arvostaa, viimeistään siinä vaiheessa ku on vanhempi ja tajuaa vähän enemmän kolhujen jälkeen. Rakastan naisia! Ja miehiä :D

• Tri Outolempi

Todellakin kokeilematta eivät ihmissuhdetaidot kehity. Rohkeesti vain avaamaan keskustelua ja terveen järjen rajoissa ihan sama mistä alkaa puhumaan. Tilanteet voi pelastaa monesti silti vaikka vahingossa möläyttäisi tilanteeseen jotain sopimatontakin. Itse ainakin nuorempana olin turhan tuppisuu ja iän vähän kertyessä voi naisille koittaa puhua mitä vaan. Joillakin naisillakin voi olla pitkät piuhat ja he eivät sen takia ymmärrä ehkä ymmärrä juttujasi.

Jos nainen ei lämpene hymyllesi ja positiiviselle asenteellesi, niin älä väsyttämään. Maailma on fiksuja naisia täynnä.

• Rensseli-setä

"Mieluiten vastauksia ihan tältä kauniimmalta sukupuolelta."

Kauniimpi sukupuoli ei anna sinulle parhaimpia vastauksia näihin kysymyksiin. Vaikea sanoa miksei, mutta niin se vain on. Toisaalta, eivät ne ns. känni-ääliötkään parhaita vastauksia anna.

• Bestman83

Näin se tosiaan on että naisilta on ihan turha kysyä vinkkejä. Kannattaa kysyä miehiltä jotka asian osaavat.

Aluksi olet ujo, se on aivan normaalia mutta siitä ujoudesta pääsee pikkuhiljaa eroon. Sun täytyy vaan mennä juttelemaan naisille, sanot aluksi vaikka vaan että moi mites sulla on ilta mennyt, kyllä se juttu siitä monesti lähtee ihan itsestäänkin ja monet naiset saattaa ruveta itsekin selittämään.

Aluksi tulet epäonnistumaan useita kertoja ja tuntuu että homma menee ihan vituiksi kun ei saa sanaa suusta mutta niin se on mullakin mennyt aluksi. Sun ikäisenä mä en saanut sanaa suusta ja jalat tärisi jos piti kauniille naisille jutella. Mitään muuta vaihtoehtoa tai "oikotietä" menestykseen ei yksinkertaisesti ole. Täytyy vain harjoitella.

Sitten kun olet saanut hieman juttua aikaiseksi naisen kanssa, kannattaa siirtyä naisen kanssa vaikka toiseen paikkaan baarissa. Sanot että mennään tonne hakemaan juotavat tms. tai mennään tanssimaan. Tällä näytät naiselle että osaat tehdä päätöksiä. Alitajuisesti nainen hakee lapsilleen isää jonka on osattava tehdä päätöksiä ja viedä asiaa eteenpäin. Juotavaa ei kuitenkaan kannata tarjota naiselle, kyllä ne itse juotavansa maksaa. Mä en oikeastaan itse koskaan tarjoa naisille juotavia.

Jos olet hyvännäköinen mies niin kuin viestissäsi kerroit niin baareissa silloin tällöin tulee naiset juttelemaan ihan itsestäänkin. Kannattaa pukeutua siististi ja erottua hieman joukosta ja keskittyä hieman oikeanlaiseen ruumiinkieleen.
      Lisäksi myös saatat saada katseita naisilta ja silloin kannattaa mennä juttelemaan, nämä katseet ovat yleensä pieniä vihjeitä naisilta että "haluaisin jutella kanssasi". Jos olet todella hyvännäköinen niin silloin nainen voi ajatella suoraan että tuota miestä mä haluan panna tänään ja silloin voit helposti viedä naisen aika nopeasti kotiin. Mutta se on sitten sinusta kiinni mitä haluat.

Ruumiinkielestä vielä sen verran että ei kannata mennä kauhean hyökkäävästi naiselle juttelemaan, eli hieman sivusta ja älä ole rintamasuunta naiseen päin aluksi kun juttelet hänelle. Vähän samaan tyyliin sivulta baaritiskillä esim. kuten James Bond juttelee naiselle kun näkee ensi kerran. Kun nainen osoittaa kiinnostusta eli rupeaa juttelemaan enemmän tai haroo hiuksiaan tai räpyttelee silmiään, voit kääntää pikkuhiljaa rintamasuuntaa häneen päin. Tämä viestii hänelle alitajuisesti että olet myös kiinnostunut hänestä. Jos nainen on selkä päin sinuun eikä ole huomannut sinua, ei silloin kannata mennä, tämä on liian hyökkäävää.

Alkoholia ei kannata juoda liikaa sillä monesti pilaat mahdollisuutesi olemalla liian humalassa. Ujouden pystyy hieman laittamaan sivuun ottamalla muutaman rohkaisujuoman alle. Kaikkein paras olisi kuitenkin olla selvinpäin mutta se on tosi vaikeaa alkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe