onko normaalia ilman halauksia?

läheisyyden kaipuu!!

täytyy heittää kysely tänne että onko normaalia että nainen voi elää ilman kummempaa miehen läheisyyttä ja halauksia?ite voisin halata vaikka joka päivä,,,mut vaimon mielestä se on vanhanaikaista,,olen eri mieltä ja senpä vuoksi meinaa olla päivittästä kireyttä,,en halua muuttaa itseäni koska koen että ne on normaalia,,

6

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halaa mua!!!

Me olemme erilaisia, joku tykkää olla ihan lähekkäin ja toinen on tarkka reviiristään, eikä halua lähentelyä jatkuvasti, jos koskaan.
      Minäkin olen hellyydenkipeä ja janoan haleja ja suukkoja, kotona ja kaikkialla ja ikää mulla on 40! Joten tasan ei käy aina kysyntä ja tarjonta :)
      Minusta ja sinustakin on ihan normaalia näyttää tunteensa ja halitella. Seksi ei liity tähän mitenkään, mutta halut voivat herätä kun on lähekkäin. Jos ei pääse toisen lähelle ja niiiiin kovasti tahtoisi, se on kärsimystä!
      Asioistahan voi puhua ja pitääkin, mutta tilanne ei välttämättä parane, olen sen omalla kohdallani huomannut.
      Kun nukun peittoni alla, halaan tyynyä :((

• läheisyyden kaipuu!!

Niin mitäpä tehdä kun ei puhuminen enää johda muuhun ku riitaan että taasko sinä tuota,,,,välillä mietin että olenko kummallinen mies kun tarviin naisen LÄHEISYYTTÄ ja se ei todellakaan tarvii olla seksiä,,,,,

• 11+6

Harvoin näinpäin, useinhan naiset ovat kärttämässä haleja ja läheisyyttä :)

Neuvoisin kuitenkin edelleen keskustelemaan asiasta rauhallisesti syyllistämättä toista ja kertomaan miltä tuntuu olla ilman läheisyyttä ja tosiaan saatava toinen luottamaan siihen ettet ole vain kärttämässä seksiä. Tärkeää on kysyä ja kuunnella myös toisen tuntemukset ja pyrkiä ymmärtämään niitä. Kummankin on tultava tuossa vastaan, toisen on opeteltava antamaan läheisyyttä ja toisen on opeteltava ilotsemaan siitä mitä saa. Parisuhde on melkosia kompromisseja, siitä ei päästä mihinkään :)

• levinia

Suhde ei toimi todellakaan, mikäli toinen osapuoli kaipaa hellyyttä, kosketuksia, halauksia ja suukkoja, ja toinen osapuoli taas väistelee, kieltää, murahtelee ja hymähtelee eikä KOSKAAN oma-aloitteisesti osoita hellyyttään.

Elän itse parisuhteessa jossa mies ei todellakaan kaipaa haleja ja pusuja, ja itse taas kaipaan niin että sattuu :( Olen aiheesta miehen kanssa puhunut, hän on sanonut että "ei tykkää että jatkuvasti ollaan nuohoamassa". Noh, en minäkään jatkuvasti sitä kaipaa, vaan edes kerran päivässä. Onko se liikaa vaadittu?

Sattuu, kun menet toista halaamaan/pusuttamaan ja hän vain väistää tai murahtaa tai kieltää sen sanallisesti. Voiko toista loukata enempää?

Meillä tämä aiheuttaa jatkuvaa kitkaa, minä turhaudun kun en saa hellyyttä ja mies varmaan turhautuu jos yritän häntä helliä. Mm. tämän takia suhteemme alkaa vedellä viimeisiään. En voi kuvitella sitoutuvani mieheen, jolta en saa minkäänlaista hellyyttä. Ainiin, paitsi kun seksiä tekee mieli.

• läheisyyden kaipuu

kiva nähdä etten ole ainoa joka kärsii,,,jos ny sallitaan sanonta näin,,,,täytyy kyllä sanoa ettei se liikaa ole jos kerran päivässä edes suukon sais,,,voin sanoa että on jo vuosia siitä ku vaimo oma aloitteisesti lähestyi mua,,,,elämä on,,,,jotai täytyy tehdä,,,

• Farmaseutti 455

Ripuliin on lääkkeitä apteekista ja ilman resptiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe