poikaystäväni pelleilee kokoajan

uniikki,

Olen seurustellut 2 vuotta ja poikaystäväni on osoittautunut kyllä huumorintajuiseksi, ehkä vähän liiankin. Hän siis pelleilee kokoajan heittää läppää ja sanoo tyhmiä juttuja joissa ei ole päätä eikä häntää. Olen itse näin alkuhuuman jälkeen kiinnittänyt siihen kokoajan huomiota ja tuntuu että en jaksa katsella sitä kokoajan ja haluaisin joskus olla tosissaankin. Olen alkanut katsoa muita miehiä, jotka eivät pelleile kokoajan. Olen sanonut asiasta ehkä miljoona kertaa mutta tulosta ei ole tullut, mieheni on ilmeisesti vain luonteeltaan ja persoonaltaan sellainen. Itseltänikin huumoria löytyy mutta en jaksaisi ihan joka päivä pelleillä joka asiasta.
Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä?

5

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeppä näin

Tekeekö se sitä julkisesti kadullakin tai baarissa ja ystävien nähden? Ehkä sun pitää alkaa itsekkin pelleillä ja nolata poikaystäväs jotenkin julkisesti niin sitte se voi tajuta et miltä susta tuntuu. Vedä vaikka hirveet lärvit ja huutele kaikkee törkeetä ja sillen. Kerran katoin yhen ohjelman jossa muutama ystävä nolasi yhen tytön kun se aina pelleili ja käyttäytyi huonosti ja sit ne kuvas sen videolle ja näytti sille kaverille. Ehkä poikaystäväs kans sit tajuaa...

• levinia

Meilläkin mies on huumorintajuinen, ja puhuu välillä ihan aivottomankin kuuloista juttua, josta ei ota tolkkua :) Minäkin alkuun pidin hänen yltiöhuumorintajuisesta luonteestaan, mutta olen huomannut saman kuin sinäkin: ei sitä aina jaksa.

Minun mieheni ei aina ja iankaiken pelleile, esim. jos on huonolla tuulella, mutta ei siihen aina huonoa tuultakaan tarvita, etteikö osaisi olla pelleilemättä.

Mutta sitten on näitä päiviä, jolloin hän älyvapailee ihan tolkuttomasti ja minä sitten jo menetän hermoni siihen, kun toinen vain rallattelee.

Ei hän minua nolaa, eikä huutele kylillä mitään eikä näin päin pois, mutta kyllä joskus kaupassa meinaa hävettää kun hän jotain jossain ilveilee :D

Itsekin olen toki huumorintajuinen, mutta rajansa kaikella.

• sfgsaggs

Huumorintajuinen ja pelle on ihan eri asioita.

• Bless? I'ts a curse.

Oikein rupesi naurattaan kun luin, mieheni on täsmälleen samanlainen :DD Tiedän miltä susta tuntuu, se on ihan kamalaa kun mies heittää aina kaiken leikiksi, mistään vakavasta ei voi jutella etteikö hän alkaisi pelleillä.
      Vaikka olisin koko päivän hiljaa ja omissa oloissani, ei auta, tullaan suunnileen tahallaan ärsyttämään naaman eteen... Kaikki mitä mä sanon, hän vääntää jotenkin vitsiksi... Lievästi sanottuna rasittavaa elää sellasen ihmisen kanssa. Oon itsekkin alkanut tsekkailla muita miehiä, en vaan kertakaikkiaan tule tän nykyisen kanssa toimeen.

• dqheugidg

Joo totta on, välillä sitä kaipaa myös vakavaa keskustelua, ja ärsyttää ihminen, joka vetää kaiken aina ihan läskiksi. Huumori on tärkeää, mutta typerä pelleily, joka ei edes naurata, käy hermoille. Luulenkin, että tällä pelleilyllä peitetään oma mielipiteettömyys ja epävarmuus, helpompi vedellä omaa tuttua showtaan, kuin oikeasti ottaa kantaa asioihin ja joutua keskustelemaan. Näin siis myös meillä, tämän vuoksi suhde tuntuu jääneen jotenkin pinnalliseksi ja etäiseksi, vaikka yhdessä on oltu jo monta vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe