Miten etenen, vai etenenkö ollenkaan?

toivotontapaus?

Tutustuin mieheen, kenen kanssa etenimme heti alussa hyvin nopeasti. Hän suuteli minua, vaikka olimme tunteneet ainoastaan kaksi päivää. Noin viikon tunnettuamme aloimme seurustella. Mies kuitenkin jätti jo muutaman viikon jälkeen selityksenä, että haluaa tutustua paremmin. Eron jälkeen olemme kuitenkin olleet kuten ennen. Mies nukkunut vieressäni, olemme harrastaneet seksiä ja näemme lähes joka päivä. Olen kertonut tunteistani miehelle, mutta en ehdottanut seurustelua uudestaan. Mies ei koskaan kertonut, mitä tuntee minua kohtaan. Hän myös on sanonut, ettei tahdo sitoutua ja ettei pysty seurustelemaan muutamaa viikkoa pitempään ennen kuin kyllästyy. Mutta sitten kerran hän rupesi puhumaan häämatkasta. Haluaisin siis suhteen miehen kanssa, mutta en ota selvää mitä hän haluaa. Olen kysynyt suoraan mieheltä, mutta en ole saanut suoraa vastausta. Hän myös seurustellut kolme vuotta jonkun naisen kanssa, niin miksi hän nyt kyllästyy jo muutaman viikon jälkeen? Voisiko tuo ja se ettei halua sitoutua, niin johtua jotenkin naisesta kenen kanssa oli? Ja tärkeimpänä, miten etenen? Odotanko, että mies valmis sitoutumaan? Entä jos odottaminen ei auta? Help!

4

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evgbt

Haluu sulta ainoastaan hellyyttä eli pesää. Häämatkapuheilla vedättää sua, jotta antaisit lovea sille pidempään etkä heti heivaisi sitä pihalle. Miehen kanssa ei kannata edetä nopeasti seksin saralla, jos haluaa pysyvämmän suhteen, sillä mieheltä katoaa mielenkiinto, jos saa liian nopeasti.

• kolmas mies

Eipä se auta pesän panttaaminen. Ihmiset ovat erilaisia eikä se oikeasti ole saamisesta kiinni.

Voihan olla niinkin, että pesän säännöllisen tiheä tarjoaminen pikkuhiljaa jalostaa miehestä esiin sen sitoutuvan puolen - siis jos sellaista ylipäätään on. Tämä riski on kuitenkin otettava tai sitten heitettävä pyyhe kehään.

Miksi panttaisit pesää kun kerran itsekin haluat - tilannehan olisi järjetön? Loputtomasti ei kuitenkaan kannata pelkän antamisen ja saamisen polulla jatkaa jos miehen puheet pysyvät nykyisellä tasolla.

• -

mä annan aina heti, selvä peli... yks jäi vuosiksi...toinen lähti het ;) ei voi tietää

• neljäs mies

"Eipä se auta pesän panttaaminen. Ihmiset ovat erilaisia eikä se oikeasti ole saamisesta kiinni. "

No, kyllä se on kiinni. Jos heti ollaan antamassa, kyllä silloin herää epäilys, että moneskohan mahdan olla tällä kertaa, ja pitääkö ottaa oikein jonotusnumero ?

Näistäkin asioista voisi ihan hyvin KESKUSTELLA, mutta suomalainen on tunnetusti tuppisuuta kansaa, jolta ei voi tietysti liikoja odottaa. Kaikki pitää saada nyt ja heti, kohta on jo liian myöhäistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe