Jos ottaa nokkiinsa itsensä kirjoittamasta viestistä, johon vastataan terävästi ja vastaa loukkaavasti kierre alkaa.
Asian voi välttää olemalla kommentoimatta, tai olla välittämättä vastauksen ikävästä sävystä ja vastaa siihen asiallisesti.
Örvelöille ei kannata vastata, jos viesti on selvää monologiaa.
Häiriköinti johtuu ittestä..
29
61
Vastaukset
- toimitus pleace kiit
Et näemmä ole seurannut riittävästi palstaamme. Minulla on oikeus kehoittaa lestadiolaisuudesta ja lestadiolaisista ylimielisesti ja halveksivasti kirjoittavaa henkilöä poistumaan. Minulla on uskovana myös oikeus kertoa mitä Jumalan sanassa sanotaan meille jokaiselle.
Kommentoimatta jättämisestä olen samaa mieltä. Nyt on vain niin hassusti, että jatkuvasti toistuvat pitkät kristinuskoa herjaavat kopiot haittaavat asiallista keskustelua todella paljon.
Asiaa parantaisi huomattavasti kun palattaisiin vanhaan toimivaan keskustelupaltamalliin, jossa OLETUSARVOISESTI vain otsikot ja nimimerkki olisivat näkyvissä, jota klikkaamalla saisi varsinaisen viesti auki luettavaksi. Tällöin häirikköviestit, ja muut sellaiset jotka eivät muuta syystä kiinnosta, voitaisiin ohittaa avaamatta.- Gapriel.
Voisi kyllä avittaa , kannattatasi kokeillä .
- Gapriel.
Gapriel. kirjoitti:
Voisi kyllä avittaa , kannattatasi kokeillä .
Avaajalle , miten niin itelle , minä en ainakaan valmistele mitään
pahaa , mutta kun huomaan että häirikkö tekee sitä , minusta
hänet on jotenkin saatava tietoiseksi , että hän tekee väärin ja
olemme sen huomanneet , jos ei kerran eniro tee mitään.
Jos hänen pääasiansa on pilkuttaa kaikki kasvavat puut ei hän
sitä tee kun ei saa pilkata usakovaisia tai Jumalaa tai Jeesusta
mieti asiaa tältä kansita , olisiko siinä jotain miettimistä. - su
Kuka sinä olet, joka luulet määrääväsi täällä, kuka saa kirjoittaa ja mitä. Määrää myös, että täällä ei ole kenelläkään oikeutta syyttää lähimmäistä synneistä ja ylimielisistä tuomioista, eli taikoamisista toisia kadotukseen.
Ei kaikki ole häirikköviestejä. On myös sellaisia viestejä jotka kertoo lestadiolaisuudenkin huonoista puolista, joita siellä varmasti on.
Palstahan ei ole lestadiolaisten oma, vaan se on vapaa kaikille.
Jumalan pilkkaa ei pidä hyväksyä. Mutta sitä käyttäen saa tehdä tuomioita, Jumala on meidän tuomarimme. Älkäämme tuomitko, ettemme tulisi itse tuomituiksi.
Todella ne viestit jotka ovat kiusalla tehtyjä toistaen, ei pidä niihin vastata, jos vastaa, ne ovat tehonneet. - mietis..
Gapriel. kirjoitti:
Avaajalle , miten niin itelle , minä en ainakaan valmistele mitään
pahaa , mutta kun huomaan että häirikkö tekee sitä , minusta
hänet on jotenkin saatava tietoiseksi , että hän tekee väärin ja
olemme sen huomanneet , jos ei kerran eniro tee mitään.
Jos hänen pääasiansa on pilkuttaa kaikki kasvavat puut ei hän
sitä tee kun ei saa pilkata usakovaisia tai Jumalaa tai Jeesusta
mieti asiaa tältä kansita , olisiko siinä jotain miettimistä.lue teuta aloitus uudelleen,,
- Gapriel.
mietis.. kirjoitti:
lue teuta aloitus uudelleen,,
Eyhän sä tunne minua joka kirjoitti Olin Gapriel.
- Exhellari86
Gapriel. kirjoitti:
Teuta, teuta... luuletko muiden olevan yhtä tyhmiä kuin sinä itse olet...
- ..@..
Exhellari86 kirjoitti:
Hywä!
- kotuus panetteluun
Exhellari86 kirjoitti:
Mikä sinä hellariluopio olet määrittelemään kuka on tyhmä? Lu-ki häiriö ei merkitse sitä, että ihminen on tyhmä. Tekstin tuottaminen ja lukeminen on vaikeampaa.
- Nyytsölän 3-rivi
Gapriel. kirjoitti:
Teu sinut tuntee kirjoituksesta, oli nimimerkki mikä tahansa ja Padasjoella jo pierun hajusta,,
- Fered.
Nyytsölän 3-rivi kirjoitti:
Teu sinut tuntee kirjoituksesta, oli nimimerkki mikä tahansa ja Padasjoella jo pierun hajusta,,
Ja sinut sanasta , en voi ymmärtää mitä tuommoiset
asiat vaikuttaa Jumalan sanaan ja Jeesuksen sanaan
pitääkai alkaa katsoo vähän vahvenpaa tekstiä. - Gapriel.
Nyytsölän 3-rivi kirjoitti:
"Ei hyvää päivää Luve itte uusiksi , ja niuhota sitten
On aivan selvä , ettei sitä vastausta ole luettukaan .
Siellä ei ole mitään eris kummallista 4 .sanaa
Tietoa Rakastaa , joka kuritusta Rakastaa
mutta järjetön se, joka nuhdetta vihaa. - matti .
mietis.. kirjoitti:
lue teuta aloitus uudelleen,,
Miksi sillä toisella on tarkoitus kirjoittaa niin että siihen ei voi vastata, eikö sitä pitäisi paremminkin miettiä ?
- v,dle3o
vastaa kysymyksiin asiallisesti:
1/KERRO MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI/JA JEESUS MÄÄRÄÄ TAPPAMAAN OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN?
2/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA ON JUMALAN TAI JA JEESUS MÄÄRÄNNYT, ETTÄ PEDOFIILI HERROILLENNE PITÄÄ ANTAA LASTEN PERSEET REVITTÄVIKSI?
3/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI JEESUS ON ANTANUT RIKOLLISILLE KATEKISMUKSEN OPPEJA NOUDATTAVILLE OIKEUDET HEIDÄN NIMISSÄ HEITÄ JA PYHÄÄ HENGEÄ PILKATEN JAKAA ANTEEKSI SYNTEJÄ MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
SELLAISTA RIPPI JA SALARIPPI isää EI RIKOLLISILLA OLE JOLLA ON JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMA OIKEUS SOVITTAA ESIM. MURHA JA PEDOFIILI RIKOKSIA RIKOLLISIA TUKIEN ETTEIVÄT JOUTUIS OIKEUTEEN VASTAAMAAN TEOISTAA.
HUOM!
LAKI ON AINA VOIMASSA, eikä vain silloin kun on ilmitulemisen vaara!!!
11 § (24.7.1998/563)
Rikoksentekijän suojeleminen
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta. - alahan nostella
Vastaa vain yhteen kysymykseen: Koskahan nämä satoja kertoja toistetut häirikkökopiot saadaan loppumaan täältä?
- ..I..
Haluan vastauksen ja ellei niitä raamatusta löydy niin olette Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhä Hengen Nimissä toimivia rikollisia, Heidän pilkkaajia!
Lupaan lopettaa kun vastaatte ja lopetatte Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä epäjumalan palvelemisen.
ok? - b.v,er.3e
SIIS SINULLA EI OLLUT VASTAUKSIA!
OLET TODISTANUT ITSESI JA LAHKOSI luciferin ja sen epäjumalien PALVELIJOIKSI! - matti.
b.v,er.3e kirjoitti:
OLET TODISTANUT ITSESI JA LAHKOSI luciferin ja sen epäjumalien PALVELIJOIKSI!Miksi orvelön pitää muunnella totuutta vastauksissa ja
kysymyksissä , tommonen asia ei mene kaaliin .
Onko sulla ikään kuin tarve vain pahentaa asioita, kuitenkin
kaikki tekee asioitansa siinä järjestyksessä kuin katsoo
niiden olevan tarpeen , minä en vasttaa enää mihinkään asiaan
koska tyhjän saa pyytämättäkin , :syy ei viitsi tulla haukutuksi
joka päivä . - :-))))))))))))))
b.v,er.3e kirjoitti:
OLET TODISTANUT ITSESI JA LAHKOSI luciferin ja sen epäjumalien PALVELIJOIKSI!Lusiveerin mies itte äänessä taas :-))))))))))))))))))))))))))))))
Alkaa mennä jo humoorin puolelle! - se on menoa se
..I.. kirjoitti:
Haluan vastauksen ja ellei niitä raamatusta löydy niin olette Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhä Hengen Nimissä toimivia rikollisia, Heidän pilkkaajia!
Lupaan lopettaa kun vastaatte ja lopetatte Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä epäjumalan palvelemisen.
ok?Kaikki vastaukset on kopiotu Raamatusta noin 500 kertaa.
Eikö sinulle sokealle mene kaaliin, ettet sinä näe mitään mitä tänne Raamatusta kopioidaan. Jos 500 kopiota ei riitä, niin 501 kopiostakaan mitään hyötyä ole.
Joka tapauksessasinä olet Jeesuksen veren maahan tallannut ja häntä harvbinaisen röyhkeällä tavalla pilkannut kadotuksen lapsi, odottamassa vain sitä hetkeä kun luukku aukeaa, (kun henki poistuu kehostasi). Piru pelkää Jeesuksen verta yli kaiken, niin hänen orjansa jehovantodistajakin!
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta,
***) ...niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. - Matti.
b.v,er.3e kirjoitti:
OLET TODISTANUT ITSESI JA LAHKOSI luciferin ja sen epäjumalien PALVELIJOIKSI!En ole sanonut ettei ole vastauksi , minä en vain viitsi sulle
mitään kertoa , se siitä. - matti.
..I.. kirjoitti:
ok?su, jos sinulla on joitakin yhteyksiä , tuohon örvelöön
kerro hänelle ettei hän ole yhtään isompi pyytämään
jopa pakottamaan vastauksia toisilta , sillä niitä on
annettu , mutta kun ne ei kelpaa , emme voi mitään
tässä,olisi ajattelemisen aihetta..
- 11111111111111
No tuota... Kumpi se teille on oikeastaan häirikkö:
-sekö joka jakaa murhaaja, pedofiilirikollisille rippi ja salarippi opeillaan rikoksista sovituksia ettei rikollinen joudu Suomen Oikeuden edustajien eteen vastaam teoistaan?
vai
-hän joka puolustaa Jumalan ja Jeesuksen sekä suomen Lakia?
Jos teitä häiritsee Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lakien ja oppien totuus niin miksi ette lopeta Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista ja miksi ette anna Suomen Laille sille kuuluvaa oikeutta????
Suomen Lain suhteen lestadiolaisuuden edustajanne on jo ottanut täydellisen eron Suomen Lain noudattamisesta mm. näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267
teuta
16.8.2011 20:05
Täällähän on aivan outja ajatuksia , ette taida tietää mitä Rippi on , ja varsinkaan sala rippi . Se on sama kuin rippi , mutta silloin ei ole mita kuin, rippi -isäja syntinen , se ei ole sen ihmeenpi , Normaalisti voi olla todistaja läsnä , joka ei
silloin ole paikalla . Menikö kaaliin.
Teillä on mahdollisuus lukea Rippi ketjua. huom.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
ertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
RIPPI JA SALARIPPI RIKOKSEN SUOJELEMIS RITUAALINA ON RIKOS:
11 § (24.7.1998/563)
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .- 222222222222
JATKOA......
JOS teuta EI JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA LÄYDÄ TUKEA RIKOKSIIN "YLLYTTÄVÄNÄ" ATEISTIPIRUNA, NIIN SUOMI24 OLIS KYLLÄ AIKA ALKAA MIETTIMÄÄN TARKOIN KUINKA PALJON TÄÄLLÄ SAA RIKOKSIIN YLLYTTÄJIÄ OLLA HOUKUTTELEMASSA UUSIA RIKOLLISIA LAUMAANSA TAI JO LAUMASSA OLEVIA KANNUTAA RIKOKSIIN????
KOKO lestadilaisuuden nimissä "ME" ilmoitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
TOINEN lestatiolainen ylijumala:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
Esimerkiksi, rippi ja salarippi rituaalinne mm. murhaajien, pedofiilien jne rikollisten suojaamiseksi ovat rikoksia!
Jumala ja Jeesus ei ole sitä rituaalia asettanut.
Sen rituaalin ovat rikolliset itse keksineet itseään, omia rikollisten suojemiseksi ettei esim. Suomen Laki saisi rikollisia oikeuteen vastaaman teoistaan. USKONVAPAUS LAKI EI OIKEUTA ASETETTUJA LAKEJA RIKKOMAAN.
11 § (24.7.1998/563)
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.
SIIS JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA OMAN SANAN OPPIEN SEKÄ SUOMEN LAIN PUOLUSTAMISET EI TIETÄÄKSENI OLE RIKOKSIA!
JOS OLET ERIMIELTÄ NIIN VOISITKO JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA HEIDÄN OMAN SANAN OPEILLA SEKÄ SUOMEN LAIN TEKSTILLÄ OSOITTAA, ETTÄ RIKON NIITÄ KIRJOITUKSILLANI?
Ellei ole "rikollista" puolustaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Lakia ja oppeja sekä Suomen Lakia, NIIN OLISKO MAHDOLLISTA, ETTÄ OLET RIKOLLISUUDEN ASIALLA?
OLEN USEIN KIRJOITTANUT, ETTÄ MINULLA EI OLE TEILLE ASIAA JA AIHETTA KIRJOITTAA JOS LOPETATTE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ KIRJOITTELUT HEITÄ PILKATEN.
EPÄJUMALAN/EPÄJUMALIEN PALVELEMINEN ON SALLITTUA JOS SEN TEKEE EPÄJUMALANSA OMASSA NIMESSÄ. RIKOLLISUUDEKSI SE MUUTTUU KUN SITÄ EPÄJUMALAA PALVELEE ESIM. JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TAPPAMALLA, RAISAAMALLA JNE RIKOKSIA TEHDEN!!
JA
JOS OLETTE KUULIAISIA SUOMEN LAILLE.
MINÄ KUNNIOITAN USKOVAPAUTTANNE MUTTA USKONVAPAUDELLA ON MYÖS VELVOLLISUUS KUNNIOITTAA VOIMASSA OLEVIA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA JA SUOMEN LAKIA. USKON VAPAUS EI ANNA OIKEUTTA RIKKOA LAKIA.
ASIAAN LIITTYVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ? - Exhellari86
222222222222 kirjoitti:
JATKOA......
JOS teuta EI JUMALAN JA JEESUKSEN OMALLA SANALLA LÄYDÄ TUKEA RIKOKSIIN "YLLYTTÄVÄNÄ" ATEISTIPIRUNA, NIIN SUOMI24 OLIS KYLLÄ AIKA ALKAA MIETTIMÄÄN TARKOIN KUINKA PALJON TÄÄLLÄ SAA RIKOKSIIN YLLYTTÄJIÄ OLLA HOUKUTTELEMASSA UUSIA RIKOLLISIA LAUMAANSA TAI JO LAUMASSA OLEVIA KANNUTAA RIKOKSIIN????
KOKO lestadilaisuuden nimissä "ME" ilmoitus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
TOINEN lestatiolainen ylijumala:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
Esimerkiksi, rippi ja salarippi rituaalinne mm. murhaajien, pedofiilien jne rikollisten suojaamiseksi ovat rikoksia!
Jumala ja Jeesus ei ole sitä rituaalia asettanut.
Sen rituaalin ovat rikolliset itse keksineet itseään, omia rikollisten suojemiseksi ettei esim. Suomen Laki saisi rikollisia oikeuteen vastaaman teoistaan. USKONVAPAUS LAKI EI OIKEUTA ASETETTUJA LAKEJA RIKKOMAAN.
11 § (24.7.1998/563)
SIIS JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA OMAN SANAN OPPIEN SEKÄ SUOMEN LAIN PUOLUSTAMISET EI TIETÄÄKSENI OLE RIKOKSIA!
JOS OLET ERIMIELTÄ NIIN VOISITKO JUMALAN JA JEESUKSEN LAIN JA HEIDÄN OMAN SANAN OPEILLA SEKÄ SUOMEN LAIN TEKSTILLÄ OSOITTAA, ETTÄ RIKON NIITÄ KIRJOITUKSILLANI?
Ellei ole "rikollista" puolustaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Lakia ja oppeja sekä Suomen Lakia, NIIN OLISKO MAHDOLLISTA, ETTÄ OLET RIKOLLISUUDEN ASIALLA?
OLEN USEIN KIRJOITTANUT, ETTÄ MINULLA EI OLE TEILLE ASIAA JA AIHETTA KIRJOITTAA JOS LOPETATTE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ KIRJOITTELUT HEITÄ PILKATEN.
EPÄJUMALAN/EPÄJUMALIEN PALVELEMINEN ON SALLITTUA JOS SEN TEKEE EPÄJUMALANSA OMASSA NIMESSÄ. RIKOLLISUUDEKSI SE MUUTTUU KUN SITÄ EPÄJUMALAA PALVELEE ESIM. JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ TAPPAMALLA, RAISAAMALLA JNE RIKOKSIA TEHDEN!!
JA
JOS OLETTE KUULIAISIA SUOMEN LAILLE.
MINÄ KUNNIOITAN USKOVAPAUTTANNE MUTTA USKONVAPAUDELLA ON MYÖS VELVOLLISUUS KUNNIOITTAA VOIMASSA OLEVIA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA JA SUOMEN LAKIA. USKON VAPAUS EI ANNA OIKEUTTA RIKKOA LAKIA.
ASIAAN LIITTYVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ?ASIAAN LIITTYVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ?
Juu, olisi:
"USKONVAPAUDELLA ON MYÖS VELVOLLISUUS KUNNIOITTAA VOIMASSA OLEVIA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA "
Missä noin lukee? - paas kahtoen luopio
Exhellari86 kirjoitti:
ASIAAN LIITTYVÄÄ KYSYTTÄVÄÄ?
Juu, olisi:
"USKONVAPAUDELLA ON MYÖS VELVOLLISUUS KUNNIOITTAA VOIMASSA OLEVIA JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA "
Missä noin lukee?Tämä vakavasti sairas häirikkö ei kunnioita Jumalan lakia, eikä Suomen lakeja. Kannattaa siis jättää huomiotta kokonaan. Täysin hengellisesti pimeä mies, eikä hänellä ole pienintäkään kykyä tajuta missä tilassa hän itse elää.
LIsäksi on huomattava että Jumala ja Jeesus yhdessä Pyhän Hengen kanssa on YKSI ja sama Jumala, joten mitään erillisiä Jumalan ja Jeesuksen lakeja Jumalalla ei ole. Tämä mielisairas pöljä puhuu siis täyttä paskaa, jo vuosia jauhanut samaa paskaa.
Jumala antoi lain Israelin kansalle Mooseksen kautta Siinain vuorella. Kun kenestäkään ihmisestä ei ollut sen täyttäjäksi, Jumala uhrasi itsensä poikansa Jeesuksen Kristuksen lihan ruumiissa, ja sovitti näin kasikkien ihmisten synnit itsensä kanssa.
Joka tämän Jumalan suorittaman sovituksen omakohtaisesti USKOO ja KASTETAAN se pelastuu, joka ei usko tähän edellä mainittuun sovintokuolemaan, eli kieltäytyy syömästä Jeesuksen ruumista ja juomasta hänen vertaan, se menee auttamatta kadotukseen, iankaikkiseen tuskaan ja vaivaan. - Exhellari86
paas kahtoen luopio kirjoitti:
Tämä vakavasti sairas häirikkö ei kunnioita Jumalan lakia, eikä Suomen lakeja. Kannattaa siis jättää huomiotta kokonaan. Täysin hengellisesti pimeä mies, eikä hänellä ole pienintäkään kykyä tajuta missä tilassa hän itse elää.
LIsäksi on huomattava että Jumala ja Jeesus yhdessä Pyhän Hengen kanssa on YKSI ja sama Jumala, joten mitään erillisiä Jumalan ja Jeesuksen lakeja Jumalalla ei ole. Tämä mielisairas pöljä puhuu siis täyttä paskaa, jo vuosia jauhanut samaa paskaa.
Jumala antoi lain Israelin kansalle Mooseksen kautta Siinain vuorella. Kun kenestäkään ihmisestä ei ollut sen täyttäjäksi, Jumala uhrasi itsensä poikansa Jeesuksen Kristuksen lihan ruumiissa, ja sovitti näin kasikkien ihmisten synnit itsensä kanssa.
Joka tämän Jumalan suorittaman sovituksen omakohtaisesti USKOO ja KASTETAAN se pelastuu, joka ei usko tähän edellä mainittuun sovintokuolemaan, eli kieltäytyy syömästä Jeesuksen ruumista ja juomasta hänen vertaan, se menee auttamatta kadotukseen, iankaikkiseen tuskaan ja vaivaan."paas kahtoen luopio"
No näenhän minä sen että tuolla valokuvaajalla on vielä vähemmän nupissa kuin sinulla, joka sentään osaat toisinaan vastata ymmärrettävästi kysymyksiin. Sinussa ei kirjoittelusi perusteella oikeastaan ole mitään muuta vakavaa vikaa kuin suuruudenhulluus. Luulet olevasi palstalle kirjoittavien sensori ja esimies.
Ei se mitään, me yritämme olla sinulle mieliksi mutta toisaalta kun ei saisi mennä mukaan sinun harhoisikaan, en oikein tiedä mitä tekisi. (En aio mennä pois palstalta, sanon valmiiksi koska tiedän mitä ehdotat.)
Mutta ihan hauska sinä loppujen lopuksi olet, semminkin kun kannoillasi haahuilee vain pari muuta harhaista, Padasjoen mieheksi tunnistettu vanha kääpä ja hiukan sinua lempeämpi luuloistaan kärsivä ressukka. Kyllä me teitä kestetään. - sevillan muurari
Exhellari86 kirjoitti:
"paas kahtoen luopio"
No näenhän minä sen että tuolla valokuvaajalla on vielä vähemmän nupissa kuin sinulla, joka sentään osaat toisinaan vastata ymmärrettävästi kysymyksiin. Sinussa ei kirjoittelusi perusteella oikeastaan ole mitään muuta vakavaa vikaa kuin suuruudenhulluus. Luulet olevasi palstalle kirjoittavien sensori ja esimies.
Ei se mitään, me yritämme olla sinulle mieliksi mutta toisaalta kun ei saisi mennä mukaan sinun harhoisikaan, en oikein tiedä mitä tekisi. (En aio mennä pois palstalta, sanon valmiiksi koska tiedän mitä ehdotat.)
Mutta ihan hauska sinä loppujen lopuksi olet, semminkin kun kannoillasi haahuilee vain pari muuta harhaista, Padasjoen mieheksi tunnistettu vanha kääpä ja hiukan sinua lempeämpi luuloistaan kärsivä ressukka. Kyllä me teitä kestetään.Joo ex -hell puhuu asiaa.. just näin.. Pois ajo remmi paukkuu,, auts..
---------paas kahtoen luopio------- jeesus pel.... yms nimim
Sinussa ei kirjoittelusi perusteella oikeastaan ole mitään muuta vakavaa vikaa kuin suuruudenhulluus. Luulet olevasi palstalle kirjoittavien sensori ja esimies.
- jessus pel,,
----------------tämä kalloon-------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111