ELÄMME AINAISESSA PROSTITUUTIOSSA

Näin se vain on!

Miehenä tiedän, että seksi ei ole koskaan ilmaista! Se maksaa vähintään vaivan vokotella nainen vällyihin, ja siihen vaaditaan vähintäänkin huoliteltu ulkoasu, eli vaatteet ja muu ulkonäöstä huolehtiminen, sekä naisten arvostetaman aseman hankkiminen yhteisössä, jotka kaikki siis maksavat miehelle jotain. Ja jos nainen on arvonsa tunteva, hyvännäköinen ja tavoiteltu, niin miehellä pitää todella olla millä mällätä, vaikkei raha vaihtaisikaan omistajaa aktin jälkeen.

Naisethan ovat oikeastaan pääsyyllisiä maailman luonnonvarojen ylikulutukseen ja kansalaisten ylivelkaantumiseen, koska naiset asettavat aina miehistä etusijalle sen, jolla on, siihen nähden jolla ei ole. Nainen ottaa lopulta aina maksun läheisyyspalveluistaan tavalla tai toisella. Yksi ottaa 200€ yöstä, toiselle riittää siihen pari siideriä, kun taas kolmas vaatii koruja, omakotitalon, mukavan auton ja säännölliset ulkomaanlomat loppuelämää vastaan.

Prostituutiohan on todellakin vain lyhyttä kauppaa, siinä missä avioliitto on loputon osamaksu-painajainen. Avioliitossa lisäksi tavara menettää arvoansa nopeasti liiton solmimisen jälkeen, mutta maksamiselle ei näy loppua. Ja jos liitossa on syntynyt lapsia, maksaminen ei tosiaankaan lopu ikinä, perintönä menee sekin mitä jää.. Pahimmassa tapauksessahan lasten äiti ottaa perinnön haltuunsa, tai vaatii vähintäänkin lapsia osallistumaan omiin kuluihinsa.

Prostituutiossa on siis kyse vain reilusta ja avoimesta kaupankäynnistä seksin suhteen, siinä missä parisuhteessa naiselle seksi on jatkuva vallan väline, jota annostellaan niukkuuden periaatteen mukaan. Ja sitä vähääkään saadakseen mies joutuu tekemään niska limassa hommia pitääkseen naisen tyytyväisenä silloinkin ajat kun nainen ei välitä olla seksuaalisessa kanssa käymisessä miehen kanssa.

Eli prostituutio täysin lailliseksi, kukkahattufeministinen akkavalta on kumottava ja miesten on saatava toteuttaa itseään haluamallaan tavalla, sekä naisille on annettava oikeus toimittaa niitä palveluita, jos niin haluavat. Kaikkihan tietävät sen, että jos ei saa toteuttaa itseään, muuttuu lopulta tosi ikäväksi ihmiseksi.

22

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksullinen

Mukavan provosoivasti avattu.

Tuskin prostituution laillistaminen sitä ongelmaa poistaisi, että avioliitossakin seksi "maksaa". Mutta avioliiton ulkopuolella - tarviiko naisen vokottelemiseen todellakin uhrata vaivaa / aikaa / rahaa? Ei minun kokemukseni mukaan. Ei kai siihen tarvita kuin molemminpuolinen kiinnostus.

Avioliittoseksin "maksullisuus" on mielestäni se varsinainen ongelma. Olisi mukavampaa naida, jos seksin ja avioliiton liitännäisenä ei kulkisi vaikkapa oikeus asua toisen omakotitalossa.

• KysynVaan-76

"Avioliittoseksin "maksullisuus" on mielestäni se varsinainen ongelma. Olisi mukavampaa naida, jos seksin ja avioliiton liitännäisenä ei kulkisi vaikkapa oikeus asua toisen omakotitalossa."

Ei minun vaimoni asu millään oikeudella minun omakotitalossani. Hän asuu yhteisessä ja yhteisellä lainalla maksetussa talossa josta hän vielä lyhentää lainaa isommalla osuudella kuin minä (hänellä minua suuremmat tulot). Mitä seksi siis minulle maksaa?

• säälittävää...

"Naisethan ovat oikeastaan pääsyyllisiä maailman luonnonvarojen ylikulutukseen ja kansalaisten ylivelkaantumiseen,"

Melko yksinkertaista sakkia te miehet olette, jos naisen p*llu on ainut asia joka on saanut teidän aivokapasiteettiinne sellaisen vauhdin, että nykyinen teknoilogiakehitys (eli luonnonvarojen tuhlaus) on mahdollistunut. Te asuisitte nykyäänkin vielä luolissa, ettekä edes peseytyisi, ilman tuota maagista p*llunhimoanne. Minkäänlaista empatiakykyä ei näytä löytyvän edes omia lapsia kohtaan, niin että heitä elättäisi, tai edes perintöään vapaaehtoisesti heille jättäisi.

Kylläpäs miehet ovat säälittävää sakkia, ja miehen elämällä yksinkertainen tarkoitus.

• Kaikki johtuu p.....

Uskot siis, että Freud on oikeassa ja sinäkin olet samoilla linjoilla täysin!

• säälittävää...
        Kaikki johtuu p..... kirjoitti:

Uskot siis, että Freud on oikeassa ja sinäkin olet samoilla linjoilla täysin!

Pakkohan se on uskoa, kun miehet itse niin kertovat. Säälittävää sakkia todellakin olette, kun p*llu on teidän elämänne ainut sisältö.

• Ei teitä voi ymmärtä
        säälittävää... kirjoitti:

Pakkohan se on uskoa, kun miehet itse niin kertovat. Säälittävää sakkia todellakin olette, kun p*llu on teidän elämänne ainut sisältö.

Älä meitä syytä taukki, vaan sitä joka on meidät luonut!!!
        Jos se ei ole jumala, niin ainoa vaihtoehto on naiset!!!

ELI TE NAISET OLETTE MEIDÄT MIEHET KASVATTANEET JA LUONEET JA NYT SITTEN HAUKUTTE OMIA LUOMUKSIANNE!!!!

Miksi te naiset olette luoneet meille miehille p*llun himon?
        Eli syyttäkää vaan itseänne!

• säälittävää...
        Ei teitä voi ymmärtä kirjoitti:

Älä meitä syytä taukki, vaan sitä joka on meidät luonut!!!
        Jos se ei ole jumala, niin ainoa vaihtoehto on naiset!!!

ELI TE NAISET OLETTE MEIDÄT MIEHET KASVATTANEET JA LUONEET JA NYT SITTEN HAUKUTTE OMIA LUOMUKSIANNE!!!!

Miksi te naiset olette luoneet meille miehille p*llun himon?
        Eli syyttäkää vaan itseänne!

Oho!
        Vai pidät sinä meitä niin jumalallisina olentoina, että uskot meidän pystyvän LUOMAAN miehille p*llunhimon, ja jopa koko miehen. Jos minä pystyisin luomaan miehiä (minä pystyn vain synnyttämään, itse luomistyö on jonkun muun heiniä), loisin heille kyllä muutakin elämänsisältöä kuin p*illu. Minä loisin heille mm. empatiakykyä, ja kyvyn rakastaa lapsiaan. Sinusta en ole varma, mutta ainakin aloittajalta ne kyvyt puuttuvat tyystin.

• Olet hukassa mies

Olet katkera naisille, olet tehnyt heistä itsellesi ongelmasi ytimen.
      Antoiko nainen sinulle pakit tai käytti hyväkseen ja nyt katkerana käännät kaiken naisten syyksi.
      Ensin syyllistät naisia että he rahan ja omaisuuden vuoksi ottaa miehiä, lopuksi käännät asian päinvastaiseksi ja kehoitat naisia prostituutioon ja miehiä jopa oikeutetusti ostamaan seksiä.
      Sinä siis toteuttaisit itseäsi mieluiten ostamalla prostituoidulta naiselta seksiä. Sekö sínusta niin ikävän ihmisen tekee kun et näin voi toteuttaa itseäsi ostamalla naista. Näin sanot mutta ajatteletko edes mitä sanot.
      Mikä oikeus se on jos nainen alentaa itsensä ja myy seksiä. Halvennat naisia!
      Jätä naiset rauhaan kun ei sinulla ole mitä heissä arvostat. Olet riidoissa vain itsesi kanssa ja kohdistat riitaisan mielialasi naisiin. Teet syyttömästä syyllisen.
      Osaatko olla edes ilman naista vaikka heitä näin aliarvioit.
      Ajattelitko sitä että ilman naista, äitiäsi, sinua ei olisi olemassakaan ja ilman naisen huolehtimista et olisi ehkä kiinni koko elämässä. Juuri nainen maksoi oman elämänsä että sinäkin saisit elämän. Nainen ei ole koskaan esine jota sinä rahan vastineeksi käytät.
      Käännä koko ajatusmaailmasi toisinpäin, miehen tilalle nainen ja naisen tilalle mies. Jos nainen ajattelee sinusta samalla tavalla kuin sinä naisesta miltä se kuulostaa. Katkeraako? ehkä sun ajatusmaailmasi siitä hieman realisoituisi.

• Oletko 2-neuvoinen?

Sinun ajatuksesi mukaan siis nainen olisi mies ja mies olisi nainen!
        Tahdot siis meidän kaikkien olevan hermafrodiittejä eli kaksineuvoisia!
        Aikas mielenkinntoinen ajatus!

• !
        Oletko 2-neuvoinen? kirjoitti:

Sinun ajatuksesi mukaan siis nainen olisi mies ja mies olisi nainen!
        Tahdot siis meidän kaikkien olevan hermafrodiittejä eli kaksineuvoisia!
        Aikas mielenkinntoinen ajatus!

Sinun tulkintasi on "mielenkiintoinen". Voisit vähän selittää, miten hänen tekstistään tollaiseen tulkintaan päädyit.

• 19

Kyllä aloittaja on ihan oikeassa, on suorastaan huvittavaa todeta kuinka paljon ja helposti naisia ympärillä pörrää kun on tarpeeksi fyffeä.

Joskin pitemmän päälle rasittavaa kun tietää naisten perimmäisen motiivin, ei se ei ole rakkaus, ainoastaan etsiä itselleen ja jälkeläisilleen turvallinen "elättäjä".

• 10 nainen

Kyllä se on äijillä sama juttu, mulla on rahaa ja mammonaa ja kyl vi:::::aa, kun ympärillä pyörii kaikenlaisia luuseri miehiä, isukeista työttömiin rahan toivossa.

• kokenutkaikennähnyt

No mikä se miehen, sinun, perimmäinen motiivi on? Etsiä itselleen mahdollisimman tyrmäävä edustusrouva, jolla saada kaverit kateelliseksi?
      "Lika barn leker bäst", jos pinnalliset tyrkkymuijat tunkevat seuraasi, millainen mahdat itse ihmisenä, sieluna, olla??
      Itsevarmuus miellyttää (nuoria) naisia vaistomaisesti, ei seteliraha. Vasta vanhemmalla iällä he alkavat osata erottaa kusipäät normaaleista ihmisistä.

• uu

Uskoakseni miehissä löytyy enemmän rahanahneita kuin naisissa, mikä tuli mielestäni todistettua aloittajan kirjoituksessa. Sääliksi käy tuollainen kyynisyys :(

• ::::

Meilläkin mies maksaa seksista. Pitämällä hetken sylissä sen jälkeen. Revi siitä.

• Todellinen äijä

"Miehenä tiedän, että seksi ei ole koskaan ilmaista!"

Sulle se voi olla-huomaa katkeruudestasi. Mää olen saanut aina sitä priimaa-enemmän kuin oon jaksanut hoidella.

• yx vaan

Aviosexi se se, vasta on kallista, kun tulee ero;D ;D ;D

• ei rahast vaan ilost

Voi sinua reppanaa, eikö kukaan nainen ole koskaan ns. iskenyt sinua? Oma-aloitteisesti halunnut olla juuri sillä hetkellä sun kanssa silleen. Jos ei niin sitten ymmärrän tuon katkerasävytteisyyden kirjoituksessasi.

• totanoinnii...

Ehkäpä onkin.
        Kysymys on vain aloittajan omasta tunne-elämän köyhyydestä, tai tunne-elämän täydellisestä puuttumisesta. Tuollaisia sitä ihminen miettii silloin, kun oman elämän ihmissuhteet halutaan pitää hyväksikäyttösuhteina, eikä vastavuoroisina ystävyys-/rakkaussuhteina.

• BLAAAAAAAAAAAAAAA

täyttä sontaaaaaaaaaaaaaa

• itseppä valitsit.

Ei meillä ainakaan noin, niinkuin AP:llä..
      Köyhinä yhteen mentiin, yhdessä ollaan töissä kuljettu, toisiamme tuettu ja yhdessä asuntolainaa maksettu.
      Mies sairastelee nykyään ja hoidan häntä töitten ohella lasten avulla.
      Ap.n maailmankuva on aika sairas, kenelläkään tutullakaan ei ole noin.
      Avioliitto on kahden kauppa ja tuollainen katkeruus ei siihen kuulu.
      Ainahan voi valita ja elää elämänsä yksinäänkin, ilman toisten panettelua ja vähättelyä.
      AP.lle vieras ajatusko?

• naiset ihania!

Juu..
        AP.llä on huono äitisuhde ja ihan selvästi on tyypillinen naistenvihaaja.
        No, noitahan aina riittää, joten jätetään kommenttinsa omaan arvoonsa. ;D
        Onneksi suurin osa meistä miehistä on normaaleja ja tyytyväisiä eukkoihinsa.
        Niinkuin nyt esim. minäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe