Kuinka paljon vanhuksia kuoli valelääkäsin käsien kautta, oma sukulainen kuoli myös lyheyen ajan sairastettuaan, kauhu hiipii, kohta mekin olemme vanhuksia ja geriatri potilaita.
Kuinka valelääkäri Laine paljastui, kuinka huomattiin ????
9
286
Vastaukset
Oli valelääkäri tai laillinen, niitä potilaita kuolee noin 1700 vuosittain. Joten kannattaa kiertää lääkärit kaukaa, ei iske pakokauhu, eihän......
- vanhana on paras
pysyä pois lääkäristä.
Juu, olen huomannu paras kiertää lääkärit kaukaa, pysyy taatusti terveempänä, harrastaa ahkerasti liikuntaa ja pitää itsensä terveenä, vain jos on kovassa kuumeessa hakee antibiotin, näin olen asian jo ajat sitten hoksannu !
- Jes !
Tämä eilen kärynnyt on ollut lekurina kuulemma Tampereen yliopistollisessa sairaalassa.
Ilta-sanomien toimittaja narautti, ihan paikan päällä,venäjällä. - .
Laiho.
- TUTKINNOT !
J U S T I I N äskettäin
UM teille teki selväksi, ettei TUTKINNOT merkitse mitään!!
Tutkinnot ja tittelit voi heittää romukoppaan, ne saa heittää pois!
Niin ilmoitti UM.
NO, tuo VALElääkäri on niin tehnyt.
MIKSI kohkaatte nyt kuitenkin?
SEHÄn on HYVÄ asia, ettei pärjää eikä menesty koulussa??
VAI mitä?? Tarkemmin miettien....
VALVIRA on toiminut oikein ja oikein säästäväisesti.
Ainakin omassa henkilökunnassaan, harvinaisen ammattitaidotonta ja ja siten, uskoisin halpaakin.
Ihan niin kuin hallitus on harmaaseen talouteen ohjeistanutkin.
Työurat lyhyeksi ja eläkkeet pieniksi pätkiksi.
Lääketieteen koulutuskin valitti, joku aika sitten, että ei ole riittävästi opetusmateriaalia.
VALVIRAN toiminnalla niitä saadaan riittävästi.
Kusenina näytti höpöttävän paljon ja painotti että hän ainakin haluaisi...
Mitä, se jäi vähän Joululahjatoiveiden puolelle.
Mutta selväksi tuli että... kyllä hän...jos ja kunhan toivottavasti.
H.- Niii...
siinä on yksi se kyseinen Kuseniina, joka on pelkkä ylioppilas!
"Niii..."
Kyllä minä kestäisin Ylioppilaan siinä kun Sorvarinkin, Kuplettilaulajan tai Seiväshyppääjän.
Mutta kyllä sitä pitäisi ainakin näytellä että tietää mistä puhuu.
Ainakin ministerinä.
H.
- Yes, box!
Kaikki hokevat kuorossa todellakin tuota, ettei koulutodistuksilla ole mitään virkaa! Että tärkeintä on olla itsevarma, teflonpintainen!
Nuo valelääkärit ovat sitä oppia toteuttaneet!
" J U S T I I N äskettäin meille tehtiin selväksi, ettei TUTKINNOT merkitse mitään!!
Tutkinnot ja tittelit voi heittää romukoppaan, pois!
Niin ilmoitettiin tuolla toisaalla.
NO, tuo VALElääkäri on niin tehnyt.
MIKSI kohkaatte nyt kuitenkin?
SEHÄN on HYVÄ asia, ettei pärjää eikä menesty koulussa??
Että on oikein läpilaiska, ei opiskele mitään, dokaa ja rypee huumeissa, on itsevarma ja hyökkäävä, pelottelee ttoiset!
Valelääkärit ovat sitä oppia noudattaneet. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473