Kuinka valelääkäri Laine paljastui, kuinka huomattiin ????

heräsi kysymyksiä ??

Kuinka paljon vanhuksia kuoli valelääkäsin käsien kautta, oma sukulainen kuoli myös lyheyen ajan sairastettuaan, kauhu hiipii, kohta mekin olemme vanhuksia ja geriatri potilaita.

9

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli valelääkäri tai laillinen, niitä potilaita kuolee noin 1700 vuosittain. Joten kannattaa kiertää lääkärit kaukaa, ei iske pakokauhu, eihän......

      • vanhana on paras

        pysyä pois lääkäristä.

        Juu, olen huomannu paras kiertää lääkärit kaukaa, pysyy taatusti terveempänä, harrastaa ahkerasti liikuntaa ja pitää itsensä terveenä, vain jos on kovassa kuumeessa hakee antibiotin, näin olen asian jo ajat sitten hoksannu !


    • Jes !

      Tämä eilen kärynnyt on ollut lekurina kuulemma Tampereen yliopistollisessa sairaalassa.

      Ilta-sanomien toimittaja narautti, ihan paikan päällä,venäjällä.

    • .

      Laiho.

    • TUTKINNOT !

      J U S T I I N äskettäin
      UM teille teki selväksi, ettei TUTKINNOT merkitse mitään!!

      Tutkinnot ja tittelit voi heittää romukoppaan, ne saa heittää pois!

      Niin ilmoitti UM.

      NO, tuo VALElääkäri on niin tehnyt.

      MIKSI kohkaatte nyt kuitenkin?

      SEHÄn on HYVÄ asia, ettei pärjää eikä menesty koulussa??

      VAI mitä??

    • Tarkemmin miettien....

      VALVIRA on toiminut oikein ja oikein säästäväisesti.
      Ainakin omassa henkilökunnassaan, harvinaisen ammattitaidotonta ja ja siten, uskoisin halpaakin.
      Ihan niin kuin hallitus on harmaaseen talouteen ohjeistanutkin.
      Työurat lyhyeksi ja eläkkeet pieniksi pätkiksi.
      Lääketieteen koulutuskin valitti, joku aika sitten, että ei ole riittävästi opetusmateriaalia.
      VALVIRAN toiminnalla niitä saadaan riittävästi.
      Kusenina näytti höpöttävän paljon ja painotti että hän ainakin haluaisi...
      Mitä, se jäi vähän Joululahjatoiveiden puolelle.
      Mutta selväksi tuli että... kyllä hän...jos ja kunhan toivottavasti.
      H.

    • Niii...

      siinä on yksi se kyseinen Kuseniina, joka on pelkkä ylioppilas!

      • "Niii..."

        Kyllä minä kestäisin Ylioppilaan siinä kun Sorvarinkin, Kuplettilaulajan tai Seiväshyppääjän.
        Mutta kyllä sitä pitäisi ainakin näytellä että tietää mistä puhuu.
        Ainakin ministerinä.
        H.


    • Yes, box!

      Kaikki hokevat kuorossa todellakin tuota, ettei koulutodistuksilla ole mitään virkaa! Että tärkeintä on olla itsevarma, teflonpintainen!

      Nuo valelääkärit ovat sitä oppia toteuttaneet!

      " J U S T I I N äskettäin meille tehtiin selväksi, ettei TUTKINNOT merkitse mitään!!

      Tutkinnot ja tittelit voi heittää romukoppaan, pois!

      Niin ilmoitettiin tuolla toisaalla.

      NO, tuo VALElääkäri on niin tehnyt.

      MIKSI kohkaatte nyt kuitenkin?

      SEHÄN on HYVÄ asia, ettei pärjää eikä menesty koulussa??
      Että on oikein läpilaiska, ei opiskele mitään, dokaa ja rypee huumeissa, on itsevarma ja hyökkäävä, pelottelee ttoiset!
      Valelääkärit ovat sitä oppia noudattaneet. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe