Olen noin 40v nainen, eronnut jo muutama vuosi sitten. Mitään kovin kummoista suhdetta ei ole ollut eron jälkeen. Nyt olen aivan hämilläni koska olen aika paljon ihastunut itseäni 10 vuotta nuorempaan mieheen ja tunne on molemminpuolinen. Hänessä on erittäin paljon sellaisia piirteitä mitä miehessä kaipaan.
Haluaisin kuulla toisten mielipiteitä, asiallisia, voiko tällainen suhde toimia, ikäeron vuoksi.
Kiitos!
Nuorempi mies
10 vuotta!
2
115
Vastaukset
- dfsfsdgsdg
No miksei voi toimia? Jos ja kun ikäero ei ole kummallekaan ongelma ja luonteet ja kemiat sopivat yhteen, anna palaa!
On hyvin yleistä, että miehet "vaihtavat" 10-15 v itseään nuorempiin naisiin välillä lennossakin - joten ei tuossa ole mitään tavatonta. Kumpikin vapaita immeisiä ja ikä on vain numeroita paperilla :-) - 10 vuotta!
Näinhän se kai on. Ajattelen kuitenkin että jos hän haluaa jossain vaiheessa lapsia... Hänellä ei ole ja minulla on. Enkä missään tapauksessa enää halua "aloittaa alusta". Ja sitä paitsi, olen jo liian vanhakin lasten saamiseen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509