Faktajutut

DarkFart

Tähän ketjuun voitaisiin koota näitä niin sanottuja faktajuttuja. Siis sellaisia asioita jotka nyt vaan yksinkertaisesti on totta, niin että niistä ei voi väitellä, että ne pitää vain hyväksyä. Aloitan tässä muutamalla tällaisella faktajutulla jotka täällä on tullut keskusteluissa ilmi. Että näistä on sitten ihan turha neuvotella, kun nämä nyt on niitä sellaisia faktajuttuja, jotka vain pitää hyväksyä.

1. Nuori mies (eli 18-49-vuotias) ei saa mennä yksin baariin/yökerhoon/ravintolaan/pizzeriaan/bordelliin/bändin keikalle/lavatansseihin/kylpylään/hotelliin/hostelliin/motelliin/rodeoon/facebookiin/risteilylle/Tukholmaan/Tallinnaan/Lahteen/Pietariin

2. Kaikki ihmiset ajattelevat pahaa näistä nuorista miehistä jotka menevät yksin näihin yllä mainittuihin paikkoihin

3. Kaikki ihmiset ovat todella kiinnostuneita näistä yksinäisistä nuorista (18-49-vuotiaista) miehistä, ja käyttävät kaiken aikansa tarkkaillakseen/ihmetelläkseen/paheksuakseen/lähettäen pahoja ajatuksia ja toiveita näiden nuorten (18-49-v.) miesten suuntaan.

4. Suomi on ahdasmielinen ja p*ska militaristijunttivaltio ja suomalaiset on ahdasmielisiä, suvaitsemattomia militaristijunttipaskoja

5. Kehäkolmosen ulkopuolella ei ole älyllistä elämää, pelkästään ahdasmielisiä, suvaitsemattomia militaristijunttipaskoja

30

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss24v

En pysty allekirjoittamaan kolmea ensimmäistä ja 4. osa pitää paikkansa ja 5. en suostu kirjoittamaan koska en ole samaa mieltä.

6. Suomalaiset miehet ajattelevat itsestään liikaa pahaa

No ei se nyt ihan noin tainnu mennä, vai?

• DarkFart

Ymmärsit ketjun idean väärin!

Tänne pitää kirjoittaa vain niitä faktajuttuja, eikä tuollaisia valheita!

• PumpPump

7. Kukaan ei voi ymmärtää koska aina on ollut niin paljon kavereita.

8. Hoidontarvetta ei ole, koska jokainen mieleltään järkkynyt, ongelmainen sekä mielisairas tietää itse mikä on itselle parasta. Sekä hoidon että lääkityksen osalta.

9. Jos edes kerran pääsisi risteilylle tai saisi teiniä tai olisi edes yksi kaveri, niin elämä muuttuisi hetkessä täysin erilaiseksi, eikä mitään ongelmaa edes olisi.

10. Haista sinä ahdasmielinen idiootti kuule paska!

• DarkFart

Se on hirmu hyvä että joku ymmärtää ja että joku muukin kirjoittaa tänne näitä faktajuttuja. Hirmu hyvä!

• ...

11. Naiselle tärkeintä elämässä on tuntea sperman virtaus sisällään. Mitä tummemman miehen tuotos, sitä parempi.

12. Nainen, joka edes ajattelee seksiä, on käytetty lutka.

• PumpPump

Unohtuivat vielä edellisestä:

13. Asioiden jankuttaminen on kehittävää. Mitään se ei muuta eikä minkään tarvitsekaan muuttua. Jankuttaminen on silti hyvä.

14. Jokaisen ihmisen elämäntarina on päätetty sen perusteella, miten kotiseudulla, rippileiri-ikäisenä, armeija-aikaan yms. on mennyt. Tulevaisuus efektiivisesti on määrätty lapsuuden ja nuoruuden perusteella.

15. Mikään ostamisen arvoinen asia ei ole sen väärti, kuinka paljon se maksaa. Aina kun on joku asia minkä haluaisi, pitää ensin miettiä että se on liian kallis ja se pitää saada ainakin 80% alennuksella. Poikkeuksen tähän tekee tupakka, joka ei ole koskaan liian kallista.

16. Et sä voi ymmärtää, haista p*ska.

• MarkBear

17. Vain yksi ihminen Suomessa on oikeasti yksinäinen. Kaikilla muilla on aina ollut paljon kavereita joka paikassa, eikä siksi voi ymmärtää yksinäistä.

18. Jos on kavereita, ei voi olla mitään ongelmia elämässä.

19. Esim. väkivallasta, raiskauksesta, hyväksikäytöstä, vakavista taudeista, läheisten menettämisestä yms ei oikeasti kärsi, eikä niiden kokeneilla voi olla vaikeaa elämässään, koska vain yksinäisyys tekee elämästä vaikeaa (katso kohta 17).

• MarkBear

Unohtui:

20. Ainoa tapa nauttia elämästä ovat baarireissut ja laivaristeilyt kavereiden kanssa.

• Tässähän näitä faktoja olikin jo lueteltu, joten mitä mä tässä turhaan jaksaisin näitä samoja asioita enää uudestaan kerrata.

Harmillista tässä on vaan se, kun tällä palstalla mua ei osata koskaan ymmärtää, vaikka kaikki nämä mun väittämäni jutut ovay ihan täyttä totta ja sitten jotkut täällä vaan vitsinä näitä huumorimielessä näitä kirjoittelevat. Kaikkein eniten totta noista faktoista onkin just toi kohta nro1, vaikka olenkin joskus pizzeriassa yksin käynyt.

• DarkFart

Se on hirmu hyvä, että sinäkin ymmärrät minua, kun minua ei niin kovin moni ymmärrä, ja että myönnät että nämä faktajutut pitää paikkansa, niin se on myös hirmu hyvä, kun tämä Suomi on niin p*ska maa ja täällä on vain niitä ahdasmielisiä kusipääidiootteja ja tälläkin palstalla ei koskaan ole mitään tasokasta kirjoittelua (muuta kuin nämä faktajutut), niin se on hirmu hyvä että sinäkin olet sitä mieltä että nämä on tärkeitä nämä faktajutut ja nämä on hyvä saattaa yleiseen tietoisuuteen. Se on hirmu hyvä se!

"vaikka olenkin joskus pizzeriassa yksin käynyt."

Se on kyllä tosi ihmeellistä, jos olet joskus pizzeriassa käynyt yksin, kun kotipaikkakunnallakin aina oltiin sitä mieltä että pizzeriassa ei nuori (18-49-vuotias) mies voi koskaan yksin käydä, ja työkaveritkin ovat aina olleet sitä mieltä että pizza on liian suuri yksin syötäväksi että se pitää jakaa vähintään kahden tai kolmen kaverin kanssa, että kyllä se on tosi ihmeellistä että sinä olet pizzeriassa yksin käynyt ja varmasti sitä kovasti ihmeteltiin sitä just sitä että nuori (18-49-vuotias) mies käy yksin pizzeriassa ja aikooko se yksin syödä kokonaisen pizzan, se on tosi ihmeellistä on, ja sullakin varmaan ollut kavereita aina paljon joka paikassa, kun et voi mua ymmärtää tässä asiassa että pizzeriassa ei sovi yksin käydä ja pizza pitää jakaa kavereiden kanssa, koska se on liian suuri yksin syötäväksi vaikka kyseessä olisi sellainen normaalikokoinen pizza eikä edes mikään perhepizza, ja se olisi vaan tosi ihmeellistä jos joku yksinäinen ja nuori (18-49-vuotias) mies söisi sellaisen perhepizzan yksin kokonaan, kyllä sitä ihmeteltäisiin ja varmasti pizzanpaistaja tulisi just inhottavasti kyselemään että meinaatko jaksaa yksin syödä koko pizzan ja kyllä se on just harmillista ettei ne pizzanpaistajatkin suvaitse sitä että joskus meillä yksinäisillä nuorilla (18-49-vuotiailla) miehillä on niin iso nälkä että sellainen perhepizzakin saattaa joskus ihan kokonaisena tulla yksin syödyksi varsinkin jos laitaa osan sitä jääkaappiin ja syö myöhemmin mutta ei niillä ahdasmielisillä pizzeriatyöntekijöillä tule tietenkään sellainen mieleen vaan ne tietenkin just inhottavasti ajattelee että kyllä se pitää kerralla syödä ja mielellään vaikka niiden facebook-kavereiden kanssa. Se on tosi harmillista että sinäkään et tätä asiaa ymmärrä ja olet tuollainen ahdasmielinen k*sipää kun käyt pizzeriassakin yksin etkä voi ymmärtää sitä miten inhottavaa se on kun tekee mieli perhepizzaa eikä voi sitä käydä hakemassa eikä edes kotiin tilata kun se pizzakuski tietysti kurkkii sieltä oven raosta että onko siellä ketään muuta kotona ja se huomaa tyhjän yksiön ja minut siinä nälkäisenä ja ne varmasti koko päivän siellä pizzeriassa sitten pilkkaa minua että siellä se nyt yksin syö sitä perhepizzaa yksiössään ja se on just tosi inhottavaa että ne pizzeriatyöntekijätkin on niin ahdasmielisiä eikä kukaan koskaan voi mua ymmärtää etkä sinäkään voi mua ymmärtää. Se on tosi harmillista se.

• Kiinnosti vitusti
        DarkFart kirjoitti:

Se on hirmu hyvä, että sinäkin ymmärrät minua, kun minua ei niin kovin moni ymmärrä, ja että myönnät että nämä faktajutut pitää paikkansa, niin se on myös hirmu hyvä, kun tämä Suomi on niin p*ska maa ja täällä on vain niitä ahdasmielisiä kusipääidiootteja ja tälläkin palstalla ei koskaan ole mitään tasokasta kirjoittelua (muuta kuin nämä faktajutut), niin se on hirmu hyvä että sinäkin olet sitä mieltä että nämä on tärkeitä nämä faktajutut ja nämä on hyvä saattaa yleiseen tietoisuuteen. Se on hirmu hyvä se!

"vaikka olenkin joskus pizzeriassa yksin käynyt."

Se on kyllä tosi ihmeellistä, jos olet joskus pizzeriassa käynyt yksin, kun kotipaikkakunnallakin aina oltiin sitä mieltä että pizzeriassa ei nuori (18-49-vuotias) mies voi koskaan yksin käydä, ja työkaveritkin ovat aina olleet sitä mieltä että pizza on liian suuri yksin syötäväksi että se pitää jakaa vähintään kahden tai kolmen kaverin kanssa, että kyllä se on tosi ihmeellistä että sinä olet pizzeriassa yksin käynyt ja varmasti sitä kovasti ihmeteltiin sitä just sitä että nuori (18-49-vuotias) mies käy yksin pizzeriassa ja aikooko se yksin syödä kokonaisen pizzan, se on tosi ihmeellistä on, ja sullakin varmaan ollut kavereita aina paljon joka paikassa, kun et voi mua ymmärtää tässä asiassa että pizzeriassa ei sovi yksin käydä ja pizza pitää jakaa kavereiden kanssa, koska se on liian suuri yksin syötäväksi vaikka kyseessä olisi sellainen normaalikokoinen pizza eikä edes mikään perhepizza, ja se olisi vaan tosi ihmeellistä jos joku yksinäinen ja nuori (18-49-vuotias) mies söisi sellaisen perhepizzan yksin kokonaan, kyllä sitä ihmeteltäisiin ja varmasti pizzanpaistaja tulisi just inhottavasti kyselemään että meinaatko jaksaa yksin syödä koko pizzan ja kyllä se on just harmillista ettei ne pizzanpaistajatkin suvaitse sitä että joskus meillä yksinäisillä nuorilla (18-49-vuotiailla) miehillä on niin iso nälkä että sellainen perhepizzakin saattaa joskus ihan kokonaisena tulla yksin syödyksi varsinkin jos laitaa osan sitä jääkaappiin ja syö myöhemmin mutta ei niillä ahdasmielisillä pizzeriatyöntekijöillä tule tietenkään sellainen mieleen vaan ne tietenkin just inhottavasti ajattelee että kyllä se pitää kerralla syödä ja mielellään vaikka niiden facebook-kavereiden kanssa. Se on tosi harmillista että sinäkään et tätä asiaa ymmärrä ja olet tuollainen ahdasmielinen k*sipää kun käyt pizzeriassakin yksin etkä voi ymmärtää sitä miten inhottavaa se on kun tekee mieli perhepizzaa eikä voi sitä käydä hakemassa eikä edes kotiin tilata kun se pizzakuski tietysti kurkkii sieltä oven raosta että onko siellä ketään muuta kotona ja se huomaa tyhjän yksiön ja minut siinä nälkäisenä ja ne varmasti koko päivän siellä pizzeriassa sitten pilkkaa minua että siellä se nyt yksin syö sitä perhepizzaa yksiössään ja se on just tosi inhottavaa että ne pizzeriatyöntekijätkin on niin ahdasmielisiä eikä kukaan koskaan voi mua ymmärtää etkä sinäkään voi mua ymmärtää. Se on tosi harmillista se.

Vai niin.

• ???????????

Onko darkfear ja darkfart yks ja sama?

• DarkFart

Se on just inhottavaa, että meitä yksinäisiä ja vähän yksinkertaisiakin nuoria (18-49-vuotiaita) miehiä ei ymmärretä, vaikka faktahan on se että tässä maassa on vain yksi yksinäinen nuori mies, sillä eihän se olisi sitten yksinäinen jos niitä yksinäisiä olisi useampi. Ja se yksi ja ainoa olen tietenkin minä! Se on just inhottavaa miten heti epäillään että voisi olla joku toinenkin yksinäinen mies tässä p*skassa militaristijunttivaltiossa vaikka kaikki hyvin tietää että ei voi olla kuin yksi yksinäinen nuori (18-49-vuotias) mies tässä ahdasmielisten kusipääpaskaidioottien maassa ja tuo DarkFearkin käy yksin siellä pizzeriassa niin se on just kans tuollainen inhottava kusipääjunttipaska joka ei voi ymmärtää sitä miltä tuntuu kun ei voi yksin käydä pizzeriassa ja tilata perhepizzaa tai edes sellaista normaalikokoista pizzaa. Kyllä nyt niin näistä syytöksistä murheellisena voisin itkeä vaikka kokonaisen viikon, niin harmillisia ne syytökset ovat!

• Elviksen pippeli

Faktojen fakta:
      Vika on aina naisessa. Jos ei halua miestä niin se on naisen vika. Jos haluaa, niin sitten väärää miestä. Sekin on naisen vika. Sekin on naisen vika jos sataa. Jos nainen olisi valinnut ko miehen niin sade ei olisi masentanut miestä. Naisen vika siis.

Huoria ne on kaikki. Paitsi miehen äiti. Tämä on faktojen isoäiti.

Mies ei voi vaikuttaa omaan naismenestykseensä esim. Itseään kehittämällä tai opettelemalla uusia juttuja. Ei, naisettomaksi synnytään ja se on kohtalo jota ei voi välttää. Sanomattakin on selvää että tämä on kollektiivisesti naisten vika. Tämä jos mikä on fakta.

Tämäkin topic on jonkun atm-mikkihiiren aloittama. Faktaa tämäkin.

• etikettiopas

Voisiko muuten saada kattavan listan paikoista, jonne nuoren miehen ei sovi mennä ilman saattajaa? Kaikille palstan nuorukaisille tiedoksi.

• etikkaopas

Korkeintaan lähikauppaan voi mennä, tosin sielläkin on syytä pysytellä lähellä eineksiä. Hevi-puolella voi törmätä naisiin ja miehestä voi täten tulla ahdistelija. Myöskään herkkuhyllyille ei ole syytä mennä, se voitaisiin tulkita epäterveeksi kiinnostukseksi lapsia kohtaan. Oikeastaan olisi ehkä parempi vain tilata pizza kotiin.

• Sosiaalinen mies

Mä en ainakaan mene minnekään ilman kavereita. Parturissa ja lähikaupassakin on yleensä messissä kaveri, jonka kanssa heitetään rentoa läppää. Baarin vessaankin tulee yleensä kaveri mukaan, kustaan siinä ristiin.

• PumpPump

Kerran kävin huonekaluliikkeessä ostamassa sänkyä. Katselin yhden henkilön sänkyä ja kysyin myyjältä siitä pari asiaa. Myyjän naamalle repesi virne, ja koko kaupan kaikki asiakkaat kääntyivät katsomaan. Myyjä nauroi ensin valehtelematta ainakin minuutin (kaikkien tuijottaessa), jonka jälkeen hän hekotuksensa välistä hädintuskin puhumaan kyeten kysyi että nukunko muka yksin. Porukka supatti keskenään, ja tunsin hikikarpalot otsallani.

Päätin sitten rohkaistua ja kysyin että minkä hel*etin takia täällä kaupassa sitten on näitä yhden nukuttavia sänkyjä jos vain kahdestaan tai isommalla porukalla saa nukkua?! Myyjä repesi nauramaan uudestaan ja sanoi että juuri siksi että jos joku nuori yksinäinen mies tulee kauppaan katselemaan sänkyjä, niin juuri tällainen hauska tilanne saadaan aikaiseksi. Kyllä nolotti!

Myöhemmin illalla sitten kysyin veljeltäni että onko tosiaan totta ettei yksin saa edes nukkua. Veli katsoi minua hölmönä ja vastasi: "EI TIETENKÄÄN SAA IDIOOTTI!" Seuraavana päivänä menimme samaan liikkeeseen ostamaan kahden ihmisen sängyn. Oli siinä hienoa olla polleaa poikaa, kun myyjän naama venähti minun ollessa seurassa; en ollutkaan YKSIN! Ylpeänä veimme sängyn autolla kotiin, muistan tuon automatkan ikuisesti. Voisi jopa sanoa että se oli yhtä hyvä matka kuin laivamatka laivan baarissa hauskaa pitäen!

Illalla menimme veljen kanssa yhdessä nukkumaan. Siitä lähtien ei ole tarvinnut yksin nukkua. Vihdoinkin meidänkin perhe on normaali, kaikkien näiden vuosien jälkeen!

Monesti olen tätä tarinaa kaskuna tutuille, kylänmiehille ja kotipaikkakuntalaisille kertonut, ja aina se on hilpeyttä herättänyt. Taitavat olla vaan kateellisia ja outoja, yksin nukkuvia! Haistakoot pask*n, ahdasmieliset militaristijuntit.

True story.

• soul-veli
        PumpPump kirjoitti:

Kerran kävin huonekaluliikkeessä ostamassa sänkyä. Katselin yhden henkilön sänkyä ja kysyin myyjältä siitä pari asiaa. Myyjän naamalle repesi virne, ja koko kaupan kaikki asiakkaat kääntyivät katsomaan. Myyjä nauroi ensin valehtelematta ainakin minuutin (kaikkien tuijottaessa), jonka jälkeen hän hekotuksensa välistä hädintuskin puhumaan kyeten kysyi että nukunko muka yksin. Porukka supatti keskenään, ja tunsin hikikarpalot otsallani.

Päätin sitten rohkaistua ja kysyin että minkä hel*etin takia täällä kaupassa sitten on näitä yhden nukuttavia sänkyjä jos vain kahdestaan tai isommalla porukalla saa nukkua?! Myyjä repesi nauramaan uudestaan ja sanoi että juuri siksi että jos joku nuori yksinäinen mies tulee kauppaan katselemaan sänkyjä, niin juuri tällainen hauska tilanne saadaan aikaiseksi. Kyllä nolotti!

Myöhemmin illalla sitten kysyin veljeltäni että onko tosiaan totta ettei yksin saa edes nukkua. Veli katsoi minua hölmönä ja vastasi: "EI TIETENKÄÄN SAA IDIOOTTI!" Seuraavana päivänä menimme samaan liikkeeseen ostamaan kahden ihmisen sängyn. Oli siinä hienoa olla polleaa poikaa, kun myyjän naama venähti minun ollessa seurassa; en ollutkaan YKSIN! Ylpeänä veimme sängyn autolla kotiin, muistan tuon automatkan ikuisesti. Voisi jopa sanoa että se oli yhtä hyvä matka kuin laivamatka laivan baarissa hauskaa pitäen!

Illalla menimme veljen kanssa yhdessä nukkumaan. Siitä lähtien ei ole tarvinnut yksin nukkua. Vihdoinkin meidänkin perhe on normaali, kaikkien näiden vuosien jälkeen!

Monesti olen tätä tarinaa kaskuna tutuille, kylänmiehille ja kotipaikkakuntalaisille kertonut, ja aina se on hilpeyttä herättänyt. Taitavat olla vaan kateellisia ja outoja, yksin nukkuvia! Haistakoot pask*n, ahdasmieliset militaristijuntit.

True story.

Cool story bro

• supersosialisti
        Sosiaalinen mies kirjoitti:

Mä en ainakaan mene minnekään ilman kavereita. Parturissa ja lähikaupassakin on yleensä messissä kaveri, jonka kanssa heitetään rentoa läppää. Baarin vessaankin tulee yleensä kaveri mukaan, kustaan siinä ristiin.

Mä pyydän kaveria mukaan runkkaamaankin koska yksin tumputtaessa antaa epätoivoisen kuvan. Vedänpä joskus kaveriltakin.

Ps. vain hintit käyvät parturissa

• Sosiaalinen mies
        supersosialisti kirjoitti:

Mä pyydän kaveria mukaan runkkaamaankin koska yksin tumputtaessa antaa epätoivoisen kuvan. Vedänpä joskus kaveriltakin.

Ps. vain hintit käyvät parturissa

Hintitkään eivät mene mihinkään ilman kaveria.

• DarkFart

Vaikka kyllä mä vähän ihmettelen että jos jonkun kaverin joskus saisi niin eikö se kaverikin ihmettelisi että "olenko mä sun ainoa kaveri, eikö sulla ole ketään muuta kaveria" ja sitten pilkkaisia ja haukkuisi minua kun minä olen ihan yksin sen kaverin kanssa, kun työkaveritkin on aina sitä mieltä että eikö sulla ole ketään muita työkavereita että ollaanko me sun ainoita työkavereita? Se on vaan just niin inhottavaa kun kaveritkaan ei voi ymmärtää että ne on mun ainoita kavereita että kun kavereitten kanssa ei voi yksin olla. Se on vaan just niin harmillista se.

• FartFart

Nyt tuleekin tässä ketjussa just sellaista tekstiä, mikä on niin täyttä totta kun oikein olla ja voi! Just tällaisia kirjoituksia mä tykkään tällä palstalla nähdä, kun näissä osataan ymmärtää kaikkein parhaiten just mua ja vain mua!

• Mies kotiseudulta

Kotiseudulta kotoisin olevana suvaitsemattomana militaristijunttina voin todeta faktana sen, että me militaristijuntit emme koskaan käy missään yksin. Meitä on aina vähintään ryhmä, useasti joukkue/jaos.

Meillä on tapana käydä ruotsinlaivalla pari kertaa kuukaudessa isolla kaveriporukalla. Ei koskaan yksin. Laivalla meillä ei ole aikaa juoda viinaa tai edes katsella naisia vaan keskitymme bongaamaan yksin liikkuvia nuoria miehiä, joilta menemme isolla kaveriporukalla kyselemään: "Eikö sulla ole yhtään kaveria? Oletko sä yksin täällä?” Ja voi veljet, että me aina ihmetellään yksin liikkuvia nuoria miehiä. Eikö niillä tosiaan ole yhtään kaveria.

Tätä samaa ihmettelemistä ja kyselemistä me harrastamme tietysti myös siellä kotiseudun baareissa/yökerhoissa/ravintoloissa/pubeissa/kuppiloissa/kahviloissa/pitserioissa/nakkikiskalla/kirjastossa/pankissa/postissa/ABC:llä/kirkossa/kunnantalolla/S-Marketissa/jne.

Nyt me ollaan otettu kaveriporukan uudeksi harrastukseksi lähteä pari kertaa kuukaudessa Hesan baareihin/yökerhoihin/ravintoloihin/pubeihin/kahviloihin/jne. kyselemään yksin liikkuvilta nuorilta miehiltä: ”Eikö sulla ole yhtään kaveria? Oletko sä yksin täällä?” Ja voi veljet, että me aina ihmetellään yksin liikkuvia nuoria miehiä. Eikö niillä tosiaan ole yhtään kaveria.

Kaikkein parasta on ollut, kun me olemme tavanneet ruotsinlaivalla/Hesassa sieltä meidän kotiseudulta kotoisin olevan yksinäisen nuoren miehen. Siellä se oli yksin edelleen. Kyllä me porukalla ihmettelimme. Eikö sillä vieläkään ole kavereita tai edes sarkasmin-/huumorintajua?

• DumpDump

Hauska juttu siinä mielessä että meidän kaveriporukka tekee ihan samaa, eli siis bongaa juuri yksinäisiä nuoria miehiä! Oikeastaan meitä on suoraan sanoen monta pataljoonaa tyyppejä, joiden pääasiallinen harrastus siitä on jo tullut.

Varsinkin näin syksyllä kun on tylsää, niin monesti mennään ihan monta kertaa päivässä ympäriinsä vain etsien yksinäisiä nuoria miehiä, tarkoituksena ihmetellä niiden miesten yksinäisyyttä. Voin sanoa että tällaisella porukalla varmaan koko pääkaupunkiseudun jokainen baari, ravintola, yökerho, klubi, tanssipaikka, harrastenurkkaus, kahvila, yhteistila ja kokoontumispaikka on koluttu läpi noin kahdessa kuukaudessa.

Erityistä hupia on se, kun jostain löytyy suurempi otos näitä yksinäisiä miehiä, niin teemme joskus ihan täsmäiskuja näihin paikkoihin. Joku yksikkö ottaa toiseen ryhmittymään kännykällä yhteyttä ja kertoo, että pikaisesti on saavuttava paikalle arvostelemaan ja ihmettelemään! Osaamme jo nykyään käyttää niin sujuvaa koodikieltä, etteivät nämä yksinäiset reppanat tajua siirtyä muualle ennen kuin on liian myöhäistä. Ja voi sitä riemun määrää kun on iso kaveriporukka ihmettelmässä ja arvostelemassa!

Pari tyyppiä on jo saanut varoituksen töissäkin kun tämä bongaus on mennyt niin pitkälle, että työaikakin on alkanut kärsiä tämän aktiviteetin takia. Huhu kertoo eräästä Joonaksesta, joka sai potkut kun bongasi liian aktiivisesti. Sai kuitenkin paremman työpaikan kun ekaksi pamautti haastattelussa harrastuksekseen nuorien yksinäisten miesten aktiivisen etsimisen ja arvostelun! Kyseinen työpaikka on nyt täynnä porukkaa, joka on löytänyt tästä hienon uuden harrastuksen!

Hurjimmat tyypit ovat jo puhuneet eräänlaisen salaisen veljeskunnan perustamisesta. Tarkoituksena ei olisi ainoastaan etsiä näitä yksinäisiä miehiä, vaan pitää myös vastakin huoli siitä, että nämä yksinäiset miehet pysyvät yksinäisinä. Eräs väläytetty keino olisi, että koko Suomen kaikki psykologit, psykiatrit ja lanttumaakarit värvättäisiin aktiivisesti tuputtamaan hoitoa ja pillereitä jokaiselle yksinäisyydestään valittavalle. Samaten jokainen laivayhtiö otettaisiin haltuun, jotta saataisiin "myyriä" järjestelmään estämään yksinäisten miesten risteily. Budjetiksi on kaavailtu ensimmäiselle toimintavuodelle ainakin 22,8 miljoonaa euroa, ja liikevaihdon kasvutavoitteen on laskettu kasvavan joka vuosi noin 6,4 prosenttia.

Meillä on myös jo oma Yksinäisten Nuorten Miesten Bongaajien Veljeskunta (YNUMBVE ry.) omalla lipulla ja tunnuslaululla. Jos haluat liittyä seuraan, niin se on helppoa. Jokainen jota ei ole irroitettu Matrixista on mahdollinen agentti!

• DarkFear (uncut)

Tämä on myös niin totta kun vaan olla voi! Eipä tuolla baareissa tai missään reaalimaailmassa ihmiset ole koskaan ymmärtäväisiä meitä yksinäisiä nuoria miehiä kohtaan, vaikka tällä palstalla kaikki yrittävät aina niin mielistellä. Varmasti nämä tämän palstan ymmärtäväiset puheet ovat vain pelkkää turhaa ihmisten mielistelyä, joiden avulla yritetään sitten kannustaa myös niitä yksinäisiä nuoria miehiä käymään baareissa, kun heille selitellään, miten ihmisiä ei muka heidän yksinäisyys kiinnostaisi, vaikka todellisuudessa asia onkin just aivan toisin.

On ollut todella mukavaa lukea sun ymmärtäväisiä kirjoituksia, jossa sä osaat ymmärtää mua paremmin, etkä väitä koko ajan kivenkovaan jostain mun omista päänsisäisistä kuvitelmista, kuten nämä muut ihmiset, jotka eivät ole koskaan mua täällä ymmärtäneet.

Tällaisia tekstejä sitä lukisi mielellään täällä vaikka kaiket päivät. Heti oikein oma mieliala nousee, kun kerrankin joku on mun kanssa edes jollain tasolla samaa mieltä ja osaa mua ymmärtää.

• DumpPump

Se on hurjan hyvä kun täältä saa lukea miten on oikeassa ainakin jonkun mielestä. Hurjan hyvä että tietää että ei ole koko maailman mielestä väärin, vain suurimman osan mielestä. Ilahduttavaa ettei koko Suomi sentään ole sitä mieltä että on itse väärässä. Se on hurjan hyvä.

Minua taas kiinnostaisi lukea tekstejä missä minua kehutaan. Ihan sama onko totta vai ei. Hurjan hyvä jos joku kehuisi. Sitten voisin kehua jopa takaisin. Jos se ei olisi liian kallista. Mitä järkeä maksaa mistään mitään jos voisi vaikka varastaa? Sitten ei tarvitsisi maksaa. Se olisi hurjan hyvä varastaa. Niin ei tarvitsisi maksaa. Toisaalta sitten ei rahaakaan tarvitsisi mihinkään. Olisi silti hurjan hyvä että olisi rahaa.

Ja haista ahdasmielinen pa*ka itse pa*ka jos käyt arvostelemaan. Se on hurjan hyvä ettet arvostellut. Jos kuitenkin alat arvostelemaan niin haista pa*ka. Hurjan hyvä tosin ettet sitä vielä tehnyt.

• FartBeer
        DumpPump kirjoitti:

Se on hurjan hyvä kun täältä saa lukea miten on oikeassa ainakin jonkun mielestä. Hurjan hyvä että tietää että ei ole koko maailman mielestä väärin, vain suurimman osan mielestä. Ilahduttavaa ettei koko Suomi sentään ole sitä mieltä että on itse väärässä. Se on hurjan hyvä.

Minua taas kiinnostaisi lukea tekstejä missä minua kehutaan. Ihan sama onko totta vai ei. Hurjan hyvä jos joku kehuisi. Sitten voisin kehua jopa takaisin. Jos se ei olisi liian kallista. Mitä järkeä maksaa mistään mitään jos voisi vaikka varastaa? Sitten ei tarvitsisi maksaa. Se olisi hurjan hyvä varastaa. Niin ei tarvitsisi maksaa. Toisaalta sitten ei rahaakaan tarvitsisi mihinkään. Olisi silti hurjan hyvä että olisi rahaa.

Ja haista ahdasmielinen pa*ka itse pa*ka jos käyt arvostelemaan. Se on hurjan hyvä ettet arvostellut. Jos kuitenkin alat arvostelemaan niin haista pa*ka. Hurjan hyvä tosin ettet sitä vielä tehnyt.

Kiitos vaan sulle kun asiallisesti vastaat ja osaat mua ymmärtää ja keskustella näistä faktajutuista, joita nämä paskapäät täällä ei ymmärrä ollenkaan, ja väittää että ne ei ole faktajuttuja ollenkaan, vaan että ne on mun pään sisällä olevia juttuja, vaikka tuollaiset paskapäät saisivat kyllä haistaa pitkän paskan kun eivät yhtään osaa ymmärtää meitä nuorekkaita varhaiskeski-ikää lähestyviä miehiä ja inhottavasti vaan mielistelevät ja pilkkaavat ja levittävät valheitaan!

Tällä palstalla kun ei ole mua koskaan ymmärretty ja aina vaan sanotaan että ei nuo ole mitään faktajuttuja ollenkaan nuo faktajutut, vaikka eihän ne sitten olisi faktajuttuja jos ne jutut ei olisi faktaa! Kyllä mua oikein pistää kiukuttamaan tuollaiset paskapäät mitkä täälläkin palstalla kirjoittelee ja yrittää mun puhtoista mainettani ja viatonta olemustani mustamaalata, just niin kuin sekin yks inhottava nainen joka silloin kerran baarissa multa kysyi että "oletko yksin täällä, lähdetkö tanssimaan?" Kyllä mua niin alkoi suututtamaan kun noin painostavia kysymyksiä pitää tulla kysymään ja mua pilkkaamaan, ja tietenkin arvasi että mä olen tanssitaidoton yksinäinen luuseri ja pitää tulla oikein siitä huomauttamaan noin inhottavasti ja sanoin sille ämmälle että HAISTA SINÄ *********** ********* *!!!!* ***** !! ****! Kyllä muuten oli näkemisen arvoinen se ilme kun se inhottava paskapää-ämmä lähti siitä sitten lätkimään. Ei muuten varmana toista kertaa ala ahdistelemaan meitä nuoria yksinäisiä ja tanssitaidottomia miehiä!

• DumpPump
        FartBeer kirjoitti:

Kiitos vaan sulle kun asiallisesti vastaat ja osaat mua ymmärtää ja keskustella näistä faktajutuista, joita nämä paskapäät täällä ei ymmärrä ollenkaan, ja väittää että ne ei ole faktajuttuja ollenkaan, vaan että ne on mun pään sisällä olevia juttuja, vaikka tuollaiset paskapäät saisivat kyllä haistaa pitkän paskan kun eivät yhtään osaa ymmärtää meitä nuorekkaita varhaiskeski-ikää lähestyviä miehiä ja inhottavasti vaan mielistelevät ja pilkkaavat ja levittävät valheitaan!

Tällä palstalla kun ei ole mua koskaan ymmärretty ja aina vaan sanotaan että ei nuo ole mitään faktajuttuja ollenkaan nuo faktajutut, vaikka eihän ne sitten olisi faktajuttuja jos ne jutut ei olisi faktaa! Kyllä mua oikein pistää kiukuttamaan tuollaiset paskapäät mitkä täälläkin palstalla kirjoittelee ja yrittää mun puhtoista mainettani ja viatonta olemustani mustamaalata, just niin kuin sekin yks inhottava nainen joka silloin kerran baarissa multa kysyi että "oletko yksin täällä, lähdetkö tanssimaan?" Kyllä mua niin alkoi suututtamaan kun noin painostavia kysymyksiä pitää tulla kysymään ja mua pilkkaamaan, ja tietenkin arvasi että mä olen tanssitaidoton yksinäinen luuseri ja pitää tulla oikein siitä huomauttamaan noin inhottavasti ja sanoin sille ämmälle että HAISTA SINÄ *********** ********* *!!!!* ***** !! ****! Kyllä muuten oli näkemisen arvoinen se ilme kun se inhottava paskapää-ämmä lähti siitä sitten lätkimään. Ei muuten varmana toista kertaa ala ahdistelemaan meitä nuoria yksinäisiä ja tanssitaidottomia miehiä!

Hurjan hyvä kun jollekin muullekin on joskus käynyt noin. Tällaisia tekstejä täältä lukee mielellään. Paljon enemmän mielellään kuin sellaisia, että joku olisi joskus esim. mennyt laivaristeilylle yksin ja huomannut että se oli ihan jees. Paljon mieluummin luen tekstejä missä juuri mua ymmärretään, ja korostetaan sitä kuinka vaikeaa mitään on ikinä kenenkään tehdä. Se on hurjan hyvä.

Minuakin ihmetyttää kun nämä samat faktajutut eivät tunnu muka pätevät joihinkin toisiin ihmisiin esim. kotiseudulla. Siellä ne ahdasmieliset militaristijuntit vaan tekevät asioita ja vähät välittävät minun täällä todistamista ja toistelemista faktoista. Ihan kuin ne eivät edes huomaisi, että nämä täällä ovat aitoja faktajuttuja. Jotenkin kummallisesti ne muut vain pääsevät elämään niin, etteivät nämä jutut heitä koske. Kaikista mahdollisista maailmaan mahtuvista syistä pakosti ainoa josta tämä johtuu on se, että näillä tyypeillä on AINA OLLUT PALJON KAVEREITA JOKA PAIKASSA EIKÄ HEIDÄN OLE IKINÄ TARVINNUT TIETÄÄ MILLAISTA ELÄMÄ ON YKSINÄISELLE NUORELLE MIEHELLE.

Itse ajattelin ainakin kuolemaani saakka piikitellä näille kotiseudun mulkeroille. Jos en heitä ikinä enää tapaa, mikä olisi hyvä koska paskat housussa sitä pelkään kuollakseni joka päivä vaikka asunkin alueella missä en ole ikinä yhtään kotiseudun ahdasmielistä militaristijunttia nähnyt, niin sitten piikittelen heille mielessäni. Ja irvistelen. Se olisi heille ihan oikein. Miettisivät sitten ainakin mielessään edes sekunnin elämässään juuri ennen nukkumaanmenoa miten kamalaa ja kammottavaa joillain rippileiriä käymättömillä ja omien valintojensa takia syrjityillä hermoheikoilla maailman vähiten ahdasmielisillä ja sosiaalisissa asioissa yksinäisyydestään huolimatta koko maailman eniten valaistuneilla tyypeillä on ollut, on nyt ja tulee olemaan. Se olisi oikein se, jos edes kerran saisin heille elämässäni irvistää, vaikka he eivät edes itse sitä huomaisi.

Sitten voisin taas jankuttaa jostain muusta, niin kuin olen täällä jo lukuisia kertoja tehnyt. Kotiseutu. Militaristijuntit. Ahdasmieliset paskat. Omat valinnat & syrjintä.

Turha sanoa että lähde yksin risteilemään. IHAN SINUN AHDASMIELISEN PASKIAISEN TAKIA EN LÄHDE. ÄLÄKÄ TUPUTAKAAN NIITÄ PILLEREITÄ. SITÄ NE MUUT MUN PÄÄSSÄ LIIKKUVAT JA ILKKUVAT PIIRITANSSIA TANSSIVAT ÄÄNET KEHOTTAA!! EN TEE TEIDÄN MIELIKSI, ENKÄ VARSINKAAN OMAKSI MIELEKSENI, IHAN VAIN KOSKA SE SAATTAISI JOLLAIN TASOLLA OLLA JONKUN KOTISEUTULAISEN TAHTO!

Hurjan hyvä että sinä kuitenkin minua ymmärrät. Sinun ei (ainakaan vielä) tarvitse haistaa paskaa. Siitä huolimatta että ymmärrät minua ja on hurjan hyvä että kirjoittelet, niin en varmasti lähtisi kanssasi risteilylle vaikka ehdottaisit. Jos ehdottaisit, niin risteily olisi väärään aikaan tai liian kallis. Jos olisimme molemmat lomalla, ja risteily olisi ilmainen, niin sitten laiva olisi väärä. Jos järkkäisit kaiken alusta loppuun, laiva olisi ilmainen ja juuri se mistä olen aina hehkuttanut, niin haluaisinkin lähteä risteilemään Turusta enkä Helsingistä. Jos saisit jotenkin risteilyn puljattua Turusta lähtemään ja kaikki muutkin jutut kohdalleen, niin katoaisin vaan johonkin mitään ilmoittamatta ja tulisin viikon / kahden kuluttua valittamaan etten ikinä pääse risteilylle. Ja se juuri on ahdasmielisten kotiseudun junttien vika, eikä kenenkään muun! Haistakoon paskan!

Mutta se on hurjan hyvä kun ymmärrät ja juuri tuollaisia minun näkökantojen kanssa täysin identtisiä viestejä saa edes kerran elämässään lukea. Hurjan hyvä.

• DumpDump

Tämän viikonlopun yksinäisten miesten bongailusaldo tähän mennessä 55 kpl. Jokainen nuori, yksinäinen mies sai meidän legioonan utelut, irvailut, kyselyt ja piikittelyt osakseen. "Miten niin muka yksin? Miten se on edes mahdollista? Oletko tosissasi? HAHAAHAHAHHAA!"

Ihme etteivät nämä reppanat tajua kuinka häpeällistä on yksin olla yksin. Olisi edes joku kaveri jonka kanssa olla yksin, mutta ei! Yksin ovat yksin. Sangen kummallista. Asia on tietenkin huomattavan erilainen naisten kohdalla, joiden yksinäisyys on ihan hyväksyttävää.

Mutta ei kai niitä yksinäisiä nuoria miehiä kukaan voi ikinä tajuta kun kaikilla muilla on aina ollut paljon kavereita joka paikassa. Sitähän täällä on jo satoja kertoja tolkutettu. Ja aina se jankuttaminen on auttanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe