tai eihän se fb ollut vaan minä, mutta sitä ei olisi tapahtunut ilman fb:tä.
Aloin siis yhden kaverin kanssa jonka kanssa oli ollut joskus säätöä, (ja johon olin aikoinani ihastunut) vaihtaa kuulumisia fb:ssa. Oli ihan viatonta alkuun. Jossain vaiheessa sovittiin tapaamisesta, johon kutsuin avokkinikin mukaan. Ja kaikki oli edelleen "viatonta". Menin yksin tapaamaan tätä ystävääni sitten, avokki ei lähtenyt mukaan. Yksi asia johti toiseen jne.
Yhteydenpito jatkui tiiviimpänä ja sitten illat menikin fb:ssa chattaillessa ja sit se olikin menoa. Ero tuli jne. Voin taata ettei tällaista olisi päässyt tapahtumaan ilman facebookia, siellä lähestyminen ja kaikki on vaan niin helppoa ja alkuun muka viatonta. Esim. puhelimella yhteydenottoihin on paljon suurempi kynnys. Fb:ssa helppo flirttailla tosia viattomasta kenenkään huomaamatta.
annoin fb:n rikkoa suhteeni
7
288
Vastaukset
- ei tajua
Tuskin se facebook niitä viestejä lähetteli. Ihan itse suhteesi rikoit. Eiköhän se ennen pitkää olisi tapahtunut tavalla tai toisella, jos moraali on tuolla tasolla. Hyvä että eksäsi pääsi sinusta eroon ajoissa.
- sellasta sattuu
Kirjoitinhan että se olin minä, ei fb. Mutta et näy ymmärtävän pointtiani.
Tarkoitan että facebookissa kaikki menee vain eri tavalla, siellä kaikki on "helppoa" ja kynnys kaikenlaiseen viestittelyyn huomattavasti matalampi.
Kyllä meidän suhde ois varmasti loppunut ennen pitkää mutta ei tällaiseen kolmiodraamaan.
Kerroin vain tämän ettei sitä facea turhaan haukuta- Tuon takia
minä en halua käyttää mitään "sosialistipalveluita"..Paljon rauhallisempi ja vakaampi olotila kun ei tarvitse yrittää ylläpitää mitään turhaa faceverkostoa,loppupeleissä täysin turhaa puuhaa,jos on oikeasti jollekkin tutulle asiaa niin sitten voi soittaa.
-facebookista eronnut-
- ei tajua
Ymmärrän ja en ymmärrä. Tarkoitatko, että pettämiselle on jotenkin parempi selitys kun facebook on siinä osallisena? Mitä tarkoitat, facebookia ei haukuta turhaan? Onhan ennen sitä ollut olemassa kaikemaailman keskustelupalstat ja messengerit. Ei se väline, vaan käyttäjä. En vaan ymmärrä, miten jokin sosiaalinen välinen voi todella vaikuttaa niiiin paljon ihmisten käyttäytymiseen. Ihan kuin järki tippuisi siinä kohtaa matkasta kokonaan ja kaikki on sallittua. Jotkut jää "koukkuun" helpommin. Siinä kohtaa kannattaisi pysähtyä ja miettiä asioita järjellä ennen kuin on liian myöhäistä.
- moukkinen tapailua
Fb:ssä vain tyhmät ja moukat laittavat tietojaan ja käyvät ihmissuhdekauppaa.
Varmasti sillä rikotaan monia perheitä, Kun se on ajanviete, sen kautta on helppo kirjoitella , ei näy toisen ilmeet ja eleet, siellä toisessa päässä voi olla vaikka minkälainen pervo, eikös sitä kautta treffeille mennyt nuosi nainen tapettukin.
Elämään jotain muuta kuin Fb. - 3+8
Luonteen heikkouttahan toi on ihan yhtä hyvin tollanen ihminen isketään ihan missä vaan hohohoo..
- NikoS
Ennen syytettiin viinaa pettämisestä, nyt jo Facebookia. Voe, voe teitä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550