Menin kerran kirjastossa kirjoja lainatessani yhden mukavannäköisen typyn tykö ja aloin pärisyttää alahuulta sormella. Tyttö meinasi pudottaa silmät päästää ja kavahti ensin hiukan. Sitten hymyilin nätisti ynnä nauroin silmilläni kysyen: "lähtisikö kaunis neito kanssani kaupungille vähän kävelemään, kiinnostaisi tutustua sinuun." Lähti hän.
Alahuulta pärisyttämällä
4
235
Vastaukset
- asdga
huhuh aika pinnallista jos kiinnostaa vaan ulkonäön takia lähteä
- Ex Pimp
Ei tuossa ulkonäöstä ollut kysymys.
Isopoika onnistui, koska hän teki jotakin kiinnostavaa. Kaikkiin naisiin tuo ei olisi purrut mutta sattui puremaan sillä hetkellä siihen naiseen. Kaikkea hulluakin voi kokeilla. Ideana on: ole kiinnostava ja ja leikillisen hauskalla tavalla poikkeava, niin naiset kiinnostuvat sinusta.
Tässä tapauksessa onnistuminen riippui naisen huumorintajusta. Itse en haluaisi kävelylle naisen kanssa, joka ei osaisi ottaa huumorilla päristyksiä. Se ei tarkoita sitä että koittaisin kaikkiin naisiin tätä kikkaa.
p.s. en suosittele kokeilemaan pieruhuumoria. - Felix Flaksaaja
no huh huh. jätkällä kävi flaksi :D
- nainen kirjastolla
Mä en kyllä innostusi huulten päristelystä..pitäsin tyyppiä tärähtäneenä..mutta jos pyytäsi kahville hymyn kera ilman päristelyjä..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462