Alahuulta pärisyttämällä

isopoika

Menin kerran kirjastossa kirjoja lainatessani yhden mukavannäköisen typyn tykö ja aloin pärisyttää alahuulta sormella. Tyttö meinasi pudottaa silmät päästää ja kavahti ensin hiukan. Sitten hymyilin nätisti ynnä nauroin silmilläni kysyen: "lähtisikö kaunis neito kanssani kaupungille vähän kävelemään, kiinnostaisi tutustua sinuun." Lähti hän.

4

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdga

huhuh aika pinnallista jos kiinnostaa vaan ulkonäön takia lähteä

• Ex Pimp

Ei tuossa ulkonäöstä ollut kysymys.

Isopoika onnistui, koska hän teki jotakin kiinnostavaa. Kaikkiin naisiin tuo ei olisi purrut mutta sattui puremaan sillä hetkellä siihen naiseen. Kaikkea hulluakin voi kokeilla. Ideana on: ole kiinnostava ja ja leikillisen hauskalla tavalla poikkeava, niin naiset kiinnostuvat sinusta.

Tässä tapauksessa onnistuminen riippui naisen huumorintajusta. Itse en haluaisi kävelylle naisen kanssa, joka ei osaisi ottaa huumorilla päristyksiä. Se ei tarkoita sitä että koittaisin kaikkiin naisiin tätä kikkaa.

p.s. en suosittele kokeilemaan pieruhuumoria.

• Felix Flaksaaja

no huh huh. jätkällä kävi flaksi :D

• nainen kirjastolla

Mä en kyllä innostusi huulten päristelystä..pitäsin tyyppiä tärähtäneenä..mutta jos pyytäsi kahville hymyn kera ilman päristelyjä..;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe