Joukkoomme on soluttautuneena muutama ilman Jumalaa elävä henkilö, jotka esiintyvät lestadiolaisuuden asiantuntijoina, tietämättä liikkeestä ja sen toiminnasta käytännössä mitään.
Jos minä pyrkisin liikennelentäjien opettajaksi, olisin yhtä hullu kun tämän sivun "lestadius-asiantuntijat." Lukuun ottamatta muutamaa nimimerkkiä jotka tietävät mistä puhuvat.
Mistä kertoo se, että ihminen väenvängällä kielloista huolimatta pyrkii toisille opettajaksi, allalle josta ei tiedä mitään? Miksi ateisti pyrkii uskovien opettajaksi ja toiminnanohjaajaksi?
Vastaus: Piru jota he (usein tietämättään) palvelevat, pakottaa heitä ryhtymään
täysin mielettömiin toimiin.
Normaaliälyinen ihminen ei pyri opettajksi sellaiselle alalle johon hänellä ei ole koulutusta, eikä riittävää työkokemusta. Toisin sanoen ateistin pyrkimisessä uskovien opettajksi, ei ole mitään älyllistä pohjaa, vain pirun pakotus ajaa häntä
eteenpäin.
Toki melkoisesta ateistien lahjattomuudesta todistaa sekin, että väitetään tyhjän räjähtäneen, vaikka itse hyvin tiedetään, että tyhjä ei räjähdä missään olosuhteissa. Vähälahkaisuuden huppua edustaa tällaisen, jo lapsellekin läpinäkyvän, valheen nimittäminen tieteeksi. :-))))
Tietämättömien toiminta asiantuntijoina
25
116
Vastaukset
- su
Älä muuta sano. On tämä palsta, luullaan olevan lestadiolaisten asiantuntijana. Ja sitten vielä kun joku luulee olevansa opettaja miten toisten tulee elää uskossa. Tehtävä parannus, vaikka ei tiedetä mistä.
Jos joku on aivan normaali Jumalaan tunnustava ja häntä avukseen, ja suojakseen joka päivä rukoileva kauan elänyt ihminen, niin häntä joku tulee neuvomaan parannukseen, mistä. Ei hän tietääkseni ole sen syntisempi kuin uskossa pi.ua vastaan taistelevä epäopettaja, Joka ole minkaanlaista teologista koulutusta saanut, vaan väärin raamattua tulkitseva maallikkosaarnamies.
Jos ei lahjoja ole saanut lahjoa saanut Joulunakaan, koska hänen uskonsa on ne kieltänyt. Niin ei niitä "ihmisen käsittelylähjoja" voi olla vaikka kuinka olettaisi olevansa apostoli.
Ja vielä vängällä pyrkii toisten opettajaksi, vaikka lahjakkuutensa ei todista muuta osaamista kuin tuomita ja tuomita. Kun ei normaalista elämästä tyhmyyttään ei tiedä mitään. Kaikki on syntiä mikä on syönni ja vessakäynnin välillä. Paitsi vaimon jatkuva raskaana olo ja kuihtuminen.
Se tässä onkin mielenkiitoista, että lapsien hyväksikäyttö jopa hyväksytään anteeksi annolla Kova kuritus pelottelu helvetin tulijärvellä, mikä on lapselle koko elämänsä pelkona enemmän kuin Joulupukilla pelottelu tai poliisilla.
Nämä kun ovat itse lapsesta asti saaneet selkäänsä kovan kurin alla ja pelótteluilla, niin antavat kiusan kiertää. Mitähän Jumala tästäkin sanoo voi voi sääliksi käy, joka joutuu tuollaisten kouluttamattomien opettajien räsymatoksi.
Tuntuu vain siltä, että täälläkin ei yksikään tuomioitaan julistava ja helvettiin käskijä tiedä edes mistä puhuu.
Ja vielä kaikki ovat ateisteja hänen mielestää jotka ovat rukoushuoneen ulkopuolella. Se Jumala mitä ulkopuoliset rukoilevat, ei ole oikea Jumala.- tehkää parannus
savon ukon ongelma jatkuu, hän ei tiedä mistä hänen pitäisi tehdä parannusta.
Vastaus joka on kerrottu kymmeniä kertoja, on EPÄUSKOSTA! - su
tehkää parannus kirjoitti:
savon ukon ongelma jatkuu, hän ei tiedä mistä hänen pitäisi tehdä parannusta.
Vastaus joka on kerrottu kymmeniä kertoja, on EPÄUSKOSTA!Juu hevosmies, en todellakaan!
- vffvfvfvfvvfvfvfvffv
"Toki melkoisesta ateistien lahjattomuudesta todistaa sekin, että väitetään tyhjän räjähtäneen, vaikka itse hyvin tiedetään, että tyhjä ei räjähdä missään olosuhteissa."
Alkuräjähdysteoria ei suinkaan väitä, että aluksi ei ollut mitään, joka sitten olisi itsestään räjähtänyt.
Aine ja energia oli pakkaantuneena hyvin pieneen tilaan, joka sitten kvanttifysikaalisten ilmiöiden seurauksena räjähti.- mäntti mikä mäntti
Jos joku väittää että jotakin sentään oli jo ennen alkuräjähdystäkin, niin silloinhan koko ateismilta putoaa pohja pois. Alku onkin jossakin aivan toisaalla, kun siinä räjähdyksessä. Tieto panostajasta puuttuu edelleen, eihän mikään itsestään synny eikä itsestään räjähdä.
Kyllä te ateistit olette maailman naurettavimpia ihmisiä ja etevimpiä itsellenne valehtelemisessa. Valehtelun vielä käsitän mutta en sitä että itsekin uskoisi omat valheensa. :-))))))))))))) - vffvfvfvfvvfvfvfvffv
mäntti mikä mäntti kirjoitti:
Jos joku väittää että jotakin sentään oli jo ennen alkuräjähdystäkin, niin silloinhan koko ateismilta putoaa pohja pois. Alku onkin jossakin aivan toisaalla, kun siinä räjähdyksessä. Tieto panostajasta puuttuu edelleen, eihän mikään itsestään synny eikä itsestään räjähdä.
Kyllä te ateistit olette maailman naurettavimpia ihmisiä ja etevimpiä itsellenne valehtelemisessa. Valehtelun vielä käsitän mutta en sitä että itsekin uskoisi omat valheensa. :-)))))))))))))Aina on ollut olemassa ainetta ja/tai energiaa. Se on vain ollut alkuräjähdyksen hetkellä yhdessä pisteessä. Mitään mielikuvituksen tuotetta olevaa "panostajaa" ei tarvita.
- "tieteen" uhrit
vffvfvfvfvvfvfvfvffv kirjoitti:
Aina on ollut olemassa ainetta ja/tai energiaa. Se on vain ollut alkuräjähdyksen hetkellä yhdessä pisteessä. Mitään mielikuvituksen tuotetta olevaa "panostajaa" ei tarvita.
Hölynpölyä. Juuri väitit, ja ateistit väittävät samaa, että tapahtui alkuräjähdys.
Nyt tunnustit ettei mitään alkuräjähdystä olekaan, vaan maailmankaikkeus olisi ollut aina. Jos vähänkään tunnet logiikkasa niin and ja not ei voi olla yhtä aikaa, se on joko tai. :-)))))))))))
Aina ei ole ollut mitään, tämä on päivänselvä asia, maailmankaikkeus syntyi silloin kun Jumala sen loi.
Onko tuo aina muuten teidän ateistien Jumalan nimi, vai mikä?
Tosi pöljä täytyy olla joka tuollaisia satuja uskoo, oli ja ei ollut, - yhtä aikaa.
Alussa räjähti, mutta kaikki olikin jo valmiina räjähdyksen sattuessa.
Etteko te todellakaan osaa päättää miten asia on oikeasti?
Räjähdyksessä ei synny mitään millintarkasti toimivaa järjestelmää miljoonien valovuosien mittakaavassa, tuollaiset höpinät ovat täyttä hölynpölyä ja vaatii todella USKOVAISEN ateistin, uskoakseen tuolaisia satuja.
MIstähän se muuten kertoo, että yhä useampi tiedemies toteaa että maailmankaikkeus on erittäin älykkään suunnittelun tulos?
Me Jeesukseen uskovat tunnemme hyvin suunnittelijan, se on ihana etuoikeus tuntea henkilökohtaisesti tuollainen ihmisten mittoin sovittamaton suuruus.
Hallelujaa! Eikä tarvitse pöljien perässä juosta rinkiä, kuin koira häntäänsä takaa ajaessaan.
Ateisti kohtaa kammottavan todellisuuden, kun henki poistuu kehosta.
Jeesuksen omille se on iki-ihana hetki kun pääsee kotiin. :-))))))))))))) - vffvfvfvfvvfvfvfvffv
"tieteen" uhrit kirjoitti:
Hölynpölyä. Juuri väitit, ja ateistit väittävät samaa, että tapahtui alkuräjähdys.
Nyt tunnustit ettei mitään alkuräjähdystä olekaan, vaan maailmankaikkeus olisi ollut aina. Jos vähänkään tunnet logiikkasa niin and ja not ei voi olla yhtä aikaa, se on joko tai. :-)))))))))))
Aina ei ole ollut mitään, tämä on päivänselvä asia, maailmankaikkeus syntyi silloin kun Jumala sen loi.
Onko tuo aina muuten teidän ateistien Jumalan nimi, vai mikä?
Tosi pöljä täytyy olla joka tuollaisia satuja uskoo, oli ja ei ollut, - yhtä aikaa.
Alussa räjähti, mutta kaikki olikin jo valmiina räjähdyksen sattuessa.
Etteko te todellakaan osaa päättää miten asia on oikeasti?
Räjähdyksessä ei synny mitään millintarkasti toimivaa järjestelmää miljoonien valovuosien mittakaavassa, tuollaiset höpinät ovat täyttä hölynpölyä ja vaatii todella USKOVAISEN ateistin, uskoakseen tuolaisia satuja.
MIstähän se muuten kertoo, että yhä useampi tiedemies toteaa että maailmankaikkeus on erittäin älykkään suunnittelun tulos?
Me Jeesukseen uskovat tunnemme hyvin suunnittelijan, se on ihana etuoikeus tuntea henkilökohtaisesti tuollainen ihmisten mittoin sovittamaton suuruus.
Hallelujaa! Eikä tarvitse pöljien perässä juosta rinkiä, kuin koira häntäänsä takaa ajaessaan.
Ateisti kohtaa kammottavan todellisuuden, kun henki poistuu kehosta.
Jeesuksen omille se on iki-ihana hetki kun pääsee kotiin. :-)))))))))))))Luetun ymmärtäminen näyttää tuottavan sinulle suuria haasteita. Alkuräjähdys on tapahtunut tosiasia. Maailmankaikkeutta nykymuodossaan ei sen sijaan ole aina ollut olemassa, vaan aina on ollut ainetta ja/tai energiaa.
Luettelepa niitä varteenotettavia tutkijoita, jotka pitävät älykästä suunnittelua totena. Todellisuudessa heitä on hyvin vähän ja tiedeyhteisö pitää heitä höynähtäneinä. - tiedoksi vain
vffvfvfvfvvfvfvfvffv kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen näyttää tuottavan sinulle suuria haasteita. Alkuräjähdys on tapahtunut tosiasia. Maailmankaikkeutta nykymuodossaan ei sen sijaan ole aina ollut olemassa, vaan aina on ollut ainetta ja/tai energiaa.
Luettelepa niitä varteenotettavia tutkijoita, jotka pitävät älykästä suunnittelua totena. Todellisuudessa heitä on hyvin vähän ja tiedeyhteisö pitää heitä höynähtäneinä.Uskot siis aina Jumalaan? Jumala on kyllä ollut aina olemassa hänen nimensä on muuten Minä Olen Herra. Mutta aine tuli vasta silloin kun JUmala sen sanallaan loi TYHJÄSTÄ. HUOM TYHJÄSTÄ!
Minun Jumalani on oikea Jumala ja sinun aina Jumalsi on ateistien mielikuvituksissa syntynyt satuolento. TYHJÄ!
Tulee päivä jolloin tämä avautuu sinulle, se on päivä jona henki poistuu kehostasi.
Jos parannusta ei tule se on kauhun ja epätoivon päivä sinulle, ikuinen tuska ja vaiva alkaa silloin.
Alkuräjähdystä EI ole koskaan tapahtunut, kuten itsekin tuossa todistit, kysymyksessä on pelkkä ateistien keksimä satu.
Ateismi on uskonto ellet tiennyt.
Tällä ei ole mitään tekemistä luetun ymmärtämisen kanssa.
Satusedät varteenotettavia tutkijoita! :-))))))))))))))) - Exhellari86
tiedoksi vain kirjoitti:
Uskot siis aina Jumalaan? Jumala on kyllä ollut aina olemassa hänen nimensä on muuten Minä Olen Herra. Mutta aine tuli vasta silloin kun JUmala sen sanallaan loi TYHJÄSTÄ. HUOM TYHJÄSTÄ!
Minun Jumalani on oikea Jumala ja sinun aina Jumalsi on ateistien mielikuvituksissa syntynyt satuolento. TYHJÄ!
Tulee päivä jolloin tämä avautuu sinulle, se on päivä jona henki poistuu kehostasi.
Jos parannusta ei tule se on kauhun ja epätoivon päivä sinulle, ikuinen tuska ja vaiva alkaa silloin.
Alkuräjähdystä EI ole koskaan tapahtunut, kuten itsekin tuossa todistit, kysymyksessä on pelkkä ateistien keksimä satu.
Ateismi on uskonto ellet tiennyt.
Tällä ei ole mitään tekemistä luetun ymmärtämisen kanssa.
Satusedät varteenotettavia tutkijoita! :-)))))))))))))))"Mutta aine tuli vasta silloin kun JUmala sen sanallaan loi TYHJÄSTÄ. HUOM TYHJÄSTÄ!"
Tuon selityksen nimi on GDI = God Did It. Menetelmää on käytetty ammoisista ajoista asti ja se perustuu siihen, että kaikki, minlle ei vielä ole selitystä, laitetaan Jumalan (tai jumalan) piikkiin. Toinen nimi tälle selitykselle on "aukkojen jumala": tiedon mustat aukot täyttään jumalalla. Tähän liittyy ongelma: aukot pienenevät koko ajan ja jumalan tila samalla.
"Ateismi on uskonto ellet tiennyt."
Olet väärässä. Ateismi on jumaluskon puutetta. Ateismilla ei ole pyhiä kirjoja, ei riittejä eikä papistoa. Ollakseen ateisti ihmisen ei tarvitse noudattaa riittejä, ei initioitua (vrt. konfirmaatio, kaste) eikä kuulua mihinkään.
Kaikki mitä tuossa yllä jaarittelet on palstan täytettä, tyhjänpäiväistä uskonnollista jargonia ja tyhjää uhkailua. Ymmärrän, että niitä on hauska omaksi tyydytyksekseen kirjoitella ja uhota mielikuvilla kostavasta jumalasta ja helvetistä sekä hekumoida sillä miten "nuo" joutuvat helvettiin ja itse ikuiseen iloon ja nautintoon. Olenhan itsekin joskus tehnyt noin. - rääpäleelle terkut
Exhellari86 kirjoitti:
"Mutta aine tuli vasta silloin kun JUmala sen sanallaan loi TYHJÄSTÄ. HUOM TYHJÄSTÄ!"
Tuon selityksen nimi on GDI = God Did It. Menetelmää on käytetty ammoisista ajoista asti ja se perustuu siihen, että kaikki, minlle ei vielä ole selitystä, laitetaan Jumalan (tai jumalan) piikkiin. Toinen nimi tälle selitykselle on "aukkojen jumala": tiedon mustat aukot täyttään jumalalla. Tähän liittyy ongelma: aukot pienenevät koko ajan ja jumalan tila samalla.
"Ateismi on uskonto ellet tiennyt."
Olet väärässä. Ateismi on jumaluskon puutetta. Ateismilla ei ole pyhiä kirjoja, ei riittejä eikä papistoa. Ollakseen ateisti ihmisen ei tarvitse noudattaa riittejä, ei initioitua (vrt. konfirmaatio, kaste) eikä kuulua mihinkään.
Kaikki mitä tuossa yllä jaarittelet on palstan täytettä, tyhjänpäiväistä uskonnollista jargonia ja tyhjää uhkailua. Ymmärrän, että niitä on hauska omaksi tyydytyksekseen kirjoitella ja uhota mielikuvilla kostavasta jumalasta ja helvetistä sekä hekumoida sillä miten "nuo" joutuvat helvettiin ja itse ikuiseen iloon ja nautintoon. Olenhan itsekin joskus tehnyt noin.Ei todellakaan ole hauskaa seurata kadostukseen matkaavia ateisteja.
Tuhat kertaa hauskempaa on iloita yhdessä ystäviensä kanssa.
Kunhan saamme teidät ateistiressukat täältä pois häiriköimästä. - alaha laputtaa
rääpäleelle terkut kirjoitti:
Ei todellakaan ole hauskaa seurata kadostukseen matkaavia ateisteja.
Tuhat kertaa hauskempaa on iloita yhdessä ystäviensä kanssa.
Kunhan saamme teidät ateistiressukat täältä pois häiriköimästä.alaha laputtaa
- su
Täällä mänttien mäntti arvelee näin alkurähdykseen. Jumala on luonut meille niin pienet aivot, vielä pinemmät kuin apinalla, että ei me tajuta avaruuden laajuutta, siellä tahtuvia asioita.
Eikö olisi parempi kuin ajattelisimme ja sanoisimme kuin" Tuntemattomassa"Hietanen, Mitä noilla tähdillä tekee, kun ne ei anna edes valoa. Niin eiköpähän ne ole maapallomme kanssa jotenkin syntyneet. Ja bakteeriensa ja alkuaineíttensa ansiosta meidätkin tänne kehittäneet kasvuston ja elimistön sekaan.
Se omena puu, tai oliko se kranaatti omenapuu, sen täytyi olla ennen, kuin Eeva sen oksilta sen nappasi Aatamin haukattavaksi. Niin ja se käärme, sen täytyi syntyä ennen ihmistä. Se on vähän ihme, kun käärmeen kehitys on mennyt alaspäin. Se osasi silloin puhua Eevalle.
On se vain niin ihmeellinen tää luomiskertomus. Mutta ihmeeellinen on meidän Jumalammekin, kun hän sallii meitä kaiken maailman valehtelijoita täällä, kehitellä mitä ihmeeliisimpiä tarinoita toistemme kauhuksi, ihmeeksi, pelotteluksi, tai miten nyt te arvoist lestadiolaiset vaan sen haluatte ilmasta.
Tämä meidän pääpanostaja ei paljon meiltä kysele. Kun se järjestää maanjäristyksiä, tsumaneita, tulvia ja lahkolaisia, maanpäällisten kiusaksi ja varotukseksi. Hänen kanssaan kannattaa olla välilöissä, että emme sortuisi ennen aikaiseen energiamattomuuteen ilman varoitusta.
Tätä ei kannata ateistien lukea, koska he eivät osaa. Mutta lestadiolaiset, lukekaa. Te tiedätte milloin ihminen on täynnä hyvää henkeä, että milloin hän pääsee leijumaan avaruuden mustaan aukkoon.- Jeesus on tie
Nyt tämäkin asia asia selvisi. Savon ukolla on pienemmät aivot kuin apinalla.
:-)))))))))))) Enään en ihmettele ollenkaan höpötyksiäsi. Sääli ihmisparkaa!
Ihminen on täynnä hyvää henkeä silloin, kun hän tulee Jumalan sanan kautta tietoiseksi parantumattomasta pahuudestaan ja ottaa uskossa vastaan Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumalan pojan Vapahtajan.
Halveksiva ylimielinen suhteutuminen meihin Jumalan lähettiläisiin, osoittaa karulla tavalla ihmisen epäuskon.
Joh. 13:20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt. - vdfvfdvfvdfv
Se kirjoitetaan tsunami, ei "tsumani". Hassua ja huvittavaa, että jotkut vieläkin luulevat luonnonilmiöiden olevan jumalien aiheuttamia. Onkos salamointikin jumalasi vihan ilmentymä? Ei kai asuinrakennuksessasi vaan ole synnillistä ukkosenjohdatinta ohjaamassa jumalan toimia sivuun?
- f.v.er,
Niin ja osa näistä opettajista eivät ymmärrä mitä itse ovat oppineet itsestään:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - vastadius
nimim Tietämättömien toiminta asiantuntijoina
Tässä aloittaja kirjoittaa tyhmyyden tuomalla itsevarmuudella, pistäpäs konkreettiset esimerkit ja perusteke, luulen ettei lahjasi riitä.
Aijemmat näytöt siitä todistaa,, Alahan laputtaa", "Helvetti odottaa" ym henkilöön kohdisuva pilkka,
Joukkoomme on soluttautuneena muutama ilman Jumalaa elävä henkilö, jotka esiintyvät lestadiolaisuuden asiantuntijoina, tietämättä liikkeestä ja sen toiminnasta käytännössä mitään.- :-))))))))))
Sinuna en puhuisi kenekään lahjoista, mies ei osaa kotiinsa palstalta jonne ei käyttäytymisemnsä ja tietämättömyytensä vuoksi missään tapauksessa kuulu.
On rääpäleillä otsaa!!! :-))))))))))))))
- alaha laputtaa
alaha laputtaa
- Kissamies47.
Arvoisa laputtaja!
Vieläkö helvettiin johtavaa tietä ohjaavasta "lippusiimsatasi puuttuu lappuja?"
Toinen asia, josta haluan lausua oman mielipiteeni on ihmisten keksimät
"synnit"!
Jumala on antanut myös meille ihmisille ymmärryksen!
Ilman ymmärrystä ei olisi uskonnollisuutta, eikä uskoa!
Olisimme kuin eläimiä,vailla tietoa mistään meitä suuremmasta voimasta!
Tämän vuoksi ns. ihmisoppi keksittyine sääntöineen vaatii kiihkotonta
tutkailua, onko sillä Jumalansanan kanssa mitään tekemistä ,vai onko se
ainoastaan jostain muusta, ellei itse jopa paholaisesta lähtöisin?
Mielestäni Raamatun tutkiminen ja rukous, ovat hyviä keinoja totuuden
löytämisessä kyseisessä asiassa!!! Raamatussahan luvataan, että
etsikää niin te löydätte !
Raamattu varoittaa myös vääristä profeetoista, joten ei asiaa lainkaan
tutkimatta pidä jokaisen sananjulistajan ohjeita noudattaa ja heitä lähteä
suin päin seuraamaan!
Hekin ovat ainoastaan ihmisiä! EI pidä ryhtyä palvelemaan epäjumalia!
Myös tästä Raamattu varoittaa!!!
- su
"Kissamies"47
Tuo oli nerokas ilmaisu, kun kysyit arvoisalta laputtajalta, Vieläkö helvettiin ohjaavasta" lippusiimasta puuttuu lappuja"
Se oli aivan naulan kantaan sanottu tälle laputtajalle, heh heh, tuli oikein hyvä mieli. Joka kerta kun hän sanoo laputtavansa, hän on aina lähempänä helvettiään. heh heh. - Sebaot...
Nimim jeesus pel, ja Tietämättömien toiminta asiantuntijoina
-------------Joukkoomme on soluttautuneena muutama ilman Jumalaa elävä henkilö, jotka esiintyvät lestadiolaisuuden asiantuntijoina, tietämättä liikkeestä ja sen toiminnasta käytännössä mitään.------------------------
Pidä huoli omasta jumalastasi, älä puhu muiden päälle!! - Oh hoijakkaa
Auvan, tämä oli minun avaukseni, ja sinä pelle yrität lopottaa päälle.
Alappa kalppia täältä pelle!!!- Exhellari86
"Auvan, tämä oli minun avaukseni, ja sinä pelle yrität lopottaa päälle. "
Et vissiin ole tajunnut, että sen jälkeen kun olet painanut "Lähetä"-painiketta, aloituksesi muuttuu palstanpitäjän hallintaan. Jokainen saa vastata siihen tasan haluamallaan tavalla. Niin että siinä on hattuusi lappu, anteeksi lippa.
- su
Heh heh heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473