Heissan!
Olen kohta 30v nainen ja olen elänyt avioliitossa reilu 2 vuotta.. mutta mieheni kanssa kihloissa jne yhdessä reilut 9 vuotta..
Hän on ensimmäinen ns. vakava ja pitkä suhde,
rakastan häntä maailman eniten ja en osaisi elää ilman häntä..
mutta pidemmän aikaa on tuntunut etttä kaipaisin suhteeseeen jotain uutta ja ihanaa.. jotain suhteen alkuhuumaa...
asiasta ollaan puhuttu, se toimii ehkä viikon tai kaksi, jolloin se taas unohtuu töiden ym arjen alle..
Nyt viime aikoina olen huomannut että muut miehet ovat alkaneet huomioimaan minua enemmän, baarissa tullut juttelemaan, töissä pientä flirttiä jne.. jota en ennen ole edes huomannut.. tämä jopa imartelee minua..
muutama viikko sitten oli naisporukassa laivalla ja päädyin muutama vuotta vanhemman miehen kanssa pieneen flirttiin. koskaan mikään ei edennyt suutelua pidemmälle.. olisi voinut jos olisin antanut siihen ns. luvan..
mies tiesi/ huomasi minun olevan varattu..
Mieheni ei tiedä ko. hairahduksesta mitään.. ja itsekään en edes kadu tekemiäni asioita... mikä sinänsä on ihmeellistä? ja vähän pelottavaakin??
Nyt jälkeenpäin olen alkanut katumaan sitä miksi en antanut asioiden mennä laivalla pidemmälle, ja millaista se olisi ollut tuon tuntemattoman miehen kanssa.. annoin miehelle numeroni, mutta yhden soittokerran jälkeen en ole kuullut miehestä mitään.. toisaalta ehkä hyväkin niin koska toisaalta pelkään sitä että jos tapaan hänet vielä joskus jossain, voi ilta päättyä yhteisen sänkyyn tms..
Nykyinen seksielämämme on ihan ok.. viime aikoina sitä on ollut enemmän kuin ennen, välillä nautin ja välillä on vähän ns. pakkopullaa..
en juurikaan aina saa orgasmia mutta näyttelen sen miehelleni...
mutta muuten muuten näytämme toisillemme aika vähän tunteita.. ei suutelua kovinkaan usein, (pikkupusuja kotiin tullessa) ei hyväilyjä muutakuin rakastellessa tms...
En tiedä mitä tehdä....
Muut miehet tuntuvat kiinnostavan tällä hetkellä enemmän.. mutta omasta miehestä eroaminen tuntuu niin tuskalliselta kaiken tämän jälkeen...
Kun tuntuu ettei enää tiedä mitä tehdä...
9
251
Vastaukset
- arvot jokaisella
Sellaistahan se on.
Onneksi ette ole tehneet lapsia, joten erokin on helpompi, jos lähdet mieron tielle.
Ihminen tekee elämässään valintoja ja aikuinen ihminen sen ymmärtää, että kaikkea ei voi saada.
Pysyvää huumaa ja himoa ei ole kenenkään kanssa, vaan se arki tulee joka suhteeseen ja vieraisiin meno kiehtoo.
Mutta se onkin se juttu, mikä pitää miettiä, että onko uskollinen kumppani parisuhteessa, vaan ikuinen huora monessa suhteessa.
Päätä itse.- 4
Olipa todella hyvin sanottu, juuri noin.
Valitettavasti noita ikuisia suhdehuoria tapaa yllättävän paljon, jotkut jopa suorastaan tunkeilevia huomionkipeydessään. - kauas pilvet karkaa
4 kirjoitti:
Olipa todella hyvin sanottu, juuri noin.
Valitettavasti noita ikuisia suhdehuoria tapaa yllättävän paljon, jotkut jopa suorastaan tunkeilevia huomionkipeydessään.Juu, samaa mieltä..
Pitäisköhän tällaisten naisten, jos haluaa kuitenkin olla siellä turvallisessa suhteessa, hommata vaikkapa se kissa sinne kainaloon ja purkaa siihen se tunteilunsa? ;))
Kummallista vääristymää, että pilataan muuten hyvä suhde jonkun sellaisen kuplan takia, jolla ei ole mitään tekemistä oikean elämän kanssa?
- tupsutus
"Rakastan häntä maailman eniten" Et rakasta. Jos rakastaisit, et tuntisi noinkin voimakasta halua pettää häntä. Etkä ainakaan katuisi ettet antanut laivalla itseäsi toiselle. Kas kun se että tuntee voimakasta halua antautua vieraalle on ihan rehellisesti sama asia kuin että tuntee voimakasta halua pettää ihmistä joka sinusta välittää ja sinuun luottaa. Rakastamalleen ihmiselle ei niin voisi tehdä.
- Cloetta...
Avioliitto on ylä- ja alamäkiä. Vierailta miehiltä saa varmasti jokainen nainen joskus enemmän tai vähemmän huomiota, mutta suurempia merkityksiä niille on turha antaa.
Sitä uutta ja ihanaa ei voi saada kuin silloin kun parisuhde on uusi ja ihana. Mutta paljon muuta voi saada tilalle. Olen ollut naimissa 30 vuotta ja siihen mahtuu koko parisuhteen kirjo ja aika pitkä elinkaari myös. Nyt vanhemmiten arvostan suunnattomasti sitä, että puoliso on pysynyt rinnalla, olipa parisuhteen tilanne mikä tahansa. Oli aikoja jolloin ero tuntui ainoalta vaihtoehdolta mutta onneksi emme eronneet sillä tälläiastä tuttuuden ja turvallisuuden tunnetta ei saa kuin monien yhdessä elettyjen ja koettujen vuosien jälkeen.
Intohimon tasokin vaihtelee. Meillä on ollut nyt viimeiset kaksi vuotta suht hiljaista sillä saralla mutta nyt näyttää taas siltä, että himo toisiamme kohtaan on taas löytynyt ja seksi on hyvää. Aina seksi on sujunut mutta nyt se on sellaista, jota kumpikin kaipasimme aprin vuoden ajan. Elämäntilanne ja myös esim. työasiat vaikuttavat myös parisuhteeseen mutta ne on vain elettävä ja kestettävä ja pyrittävä siihen, että huomenna on paremmin. Ja onhan se jossain vaiheessa elämä paremmin...minulla koko elämän ja olemisen voimavara on luja parisuhde ja kestävät tunteet sekä tieto siitä, että olemme yhdessä tuli mitä tuli.
Rakastaminen on taitolaji mutta sitä voi opetella, jos halua löytyy.- satu/todellisuus
Juuri noin.
Itselläni myös pitkä suhde ja vaikka se on sitä ylä-ja alamäkeä ollut kriiseineen, nyt on hyvä.
Toisen kädestä en ole koskaan täysin irrottanut otettani ja nyt se kantaa hedelmää..
Lapset on isoja, velka maksettu ja ollaan vielä hyvässä kunnossa oleva pari.
Seksi on parantunut iän myötä ja yhteiselo seestynyt ja viihdymme hyvin yhdessä, vaikka aina ei ole ollut niin.
Aikoinaan tuli sitä kumppaniakin vaihdettua ja sitä huumaa etsittyä, kunnes huomasin, että uutuudenviehätykset menee ja tulee, mutta turvallista kumppania ei kasva joka oksalla.
Näitä ikuista huumaa etsiviä ruttunaamoja lopulta kaljatuopin ääressä sääliä muilta hakien valitettavasti on enenemässä määrin...väärä valinta voi pilata kaiken.
Kaikki on itsestä kiinni. Mikään huuma ei kestä ikuisuutta.
- oppeliinni
jos haluat eksoottisuutta OMAN miehesi kanssa, tee itse asialle jotain ja lakkaa puhumasta! Teoistaan mies/nainen tunnetaan.
Miehesi luottaa sinuun, onhan hän käyttänyt elämästään jo kauan sinun kanssasi. Miksi haaveilet typerista huorailuista muiden kanssa.
Sinulla on nyt jotain paljon arvokkaampaa, kunnioita sita.
Vain yksinkertaisesti puhdista nuo tuhoavat holynpoly ajatukset aivoistasi ja nauti siitä mitä sinulla jo on - ei haikailemalla typeryyksien ja oman arvon alentamisen perään. - havumetsien tarzan
Moi! Ei kannata näytellä orgasmia petät vaan itteäsi,kerro miehellesi suoraan en saa orgasmia sun kans,luulis hän miettivän siinä vaiheessa mikä vikana. Ota puheeks ei ole suudeltu ja niin edelleen,mutt jos se ei auta taii no enpä kerro
- uudista suhdetta
Vaihtamalla olet pian taas samassa tilanteessa. Alkuhuuma on todellakin vain alkuhuuma, ja sen jälkeen suhdetta kantaa kestävä kiintymys, kumppanuus ja luottamus. Jatkuvaa romantiikkaa on vain saippuasarjoissa, tosielämä ei ole jatkuvaa makeaa vaan jotain parempaa. Pitkissä suhteissa on erilaisia jaksoja, ja siitä juuri tulee mielenkiintoa ja vaihtelua. Anna arjen tulla välillä ja sitten taas herättele alkuhuuma uudelleen, ja tutun kaverin kanssa se on joka kerta parempaa. Seksissäkin saa olla tylsempiä vaiheita ja sitten taas maistuu paremmalta. Voit myös itse tehdä jotain avioliittosi piristämiseksi. tai miettikää yhdessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571