POLIISI TUTKII, eCredit ja Hetivippi

-dodiiiii----

Iltalehti,painettu lehti,17.11.2011

Hetivippi,eCredit ja samaan yritysryhmään kuuluvat pikavippiyhtiöt toimivat laittomasti.Etelä-Suomen lääninhallitus ilmoittaa,että ko.puljuille ei ole myönnetty toimilupaa yhtiöiden hakemuksista huolimatta!!

Kuitenkin yhtiöt ovat jatkaneet toimintaansa koko ajan.

Päätekijä on 22-vuotias virolainen mies,ja mukana on ollut 4 henkilöä pyörittämässä yhtiöitä.

Älkää lainatko noilta puljuilta! Jos olette lainanneet,älkää maksako senttiäkään takaisin! Siis eCredit,hetivippi,aeris oy ja tromvelt ainakin kyseessä!!!!

128

5980

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en vippaa enää....

Joo mä luin duunissa saman jutun ruokiksella.Eiks se mennyt nii,et eteläsuomen lääninhallitus on tehny rikosilmotuksen poliisille noitten firmojen toiminnasta.Hyvä et konnat saadaan kuriin.

• 67675tu

mullapa onki nuista kaikista vipit lälläläälllääää tulee mokkkulaan jokapäivä muistutuksia ollu yli kk maksamata
      otin sillä ne vipit ku laittovat puhelimeen estot

• jaana58778

Näyttää tämän päivän iltalehdessä olevan myös juttua samasta aiheesta,kuin viestiketjun aloittaja on kirjoittanut.Siinä kerrotaan,että aeris/tromvelt=hetivippi eivät ole aikoneetkaan lainata rahaa-ainoastaan on rahastettu tarkoitushakuisesti tekstiviesteillä.

Ei liene mikään yllätys....aluehallintovirasto on jättänyt nuo firmat poliisin tutkittavaksi.

• Mitä tehdään kun kaikista firmoista on vippi ja uhkaavat luottotieto merkinnöillä.

• kusaverjula

Silloin mennään äidinkielentunnille ja opetellaan yhdys sanoja ja muita tekniikoita tulkita sopimusehtoja.

• henripoika
    • ffeeffe

mitenkähän nuo firmat perii maksamattoman laskunsa

tulee päivittäin viestä että olisitko hyvä ja maksasit
      vaikka on viesti estot että pitäs kaikki 16 alkuset viestit estää molempiin suuntiin

• 7+1

Voivat ainoastaan omatoimisesti periä, eli eivät saa lisätä muuta kuin korko 5€ muistutuslasku lisän. Eli ei tarvitse maksaa takaisin siinä pelossa että tulisi mitään merkintöjä luottotietoihin, koska laiton firma. Eikä varmaan käräjillekkään voi laittaa koska on laittomasti myöntänyt lainan.

Itse olen myös ihmetellyt miten voi tulla maksullisista numeroista viestiä, vaikka on estot päällä molempiin suuntiin. Esim. Perhelaina, Arplyn paikat ja nyt uutena Lainasto ovat lähettäneet viestejä. Pitää varmaan operaattorilta kysellä että miksi näin.

Toivottavasti tutkivat sitten kunnolla ton asian, eli sulkevat kaikki Arply Oy:n sivut. On kyllä todella kummallista että sivut voivat vieläkin olla pystyssä, ja näin kaveri saa ihmisiltä tekstarirahaa. Itselläni on Arplyn pojalle ollut jo 6kk pystyssä laskut, ja ovat viimeiset 4kk "aloittaneet oikeudellisten papereiden valmistelun", eli pelkkiä uhkauksia perän jälkeen. Onko muuten laissa määritelty mikä luokitellaan häiriköinniksi, meinaa olis kiva jos lopettaisivat s-postien ja viestien lähettelyn?

• Kova kari
        7+1 kirjoitti:

Voivat ainoastaan omatoimisesti periä, eli eivät saa lisätä muuta kuin korko 5€ muistutuslasku lisän. Eli ei tarvitse maksaa takaisin siinä pelossa että tulisi mitään merkintöjä luottotietoihin, koska laiton firma. Eikä varmaan käräjillekkään voi laittaa koska on laittomasti myöntänyt lainan.

Itse olen myös ihmetellyt miten voi tulla maksullisista numeroista viestiä, vaikka on estot päällä molempiin suuntiin. Esim. Perhelaina, Arplyn paikat ja nyt uutena Lainasto ovat lähettäneet viestejä. Pitää varmaan operaattorilta kysellä että miksi näin.

Toivottavasti tutkivat sitten kunnolla ton asian, eli sulkevat kaikki Arply Oy:n sivut. On kyllä todella kummallista että sivut voivat vieläkin olla pystyssä, ja näin kaveri saa ihmisiltä tekstarirahaa. Itselläni on Arplyn pojalle ollut jo 6kk pystyssä laskut, ja ovat viimeiset 4kk "aloittaneet oikeudellisten papereiden valmistelun", eli pelkkiä uhkauksia perän jälkeen. Onko muuten laissa määritelty mikä luokitellaan häiriköinniksi, meinaa olis kiva jos lopettaisivat s-postien ja viestien lähettelyn?

Asiaa, se on p...kamaista, kun häiritään kunnon vippaajaa, joka ei halua maksaa velkojaan!

• jkops

Noilla tuskin on lupaa periä mitään takasin tai ainakaan eivät varmaan voi perintään laittaa jos kerran on laitonta toimintaa. Toivottavasti toi huijari virosetä saa kovat rapasut ja loppuu toi toiminta!!!!!!!

• Miksei ACT

Rahoituksen huijauspaikkoja tutkita?

• dddjjjöööddd
        Miksei ACT kirjoitti:

Rahoituksen huijauspaikkoja tutkita?

AIVAN, oon kuullu että yhden kusetusfirman polvet on lähdössä

• ecredit

Joo älkää maksako kukaan tonne lainojanne!!! Se mitä ne on kusettaneet kuluttajia, niin kuluttajat kusettakaa sen verran nyt noita!

• Kova kari

Olen muuten sellainen tyyppi,että omista monta pikavippifirmaa.Nauran paskaista naurua,köyhät :))

Mikäs tässä on ollessa,kun te surkeat luuserit lahjoitatte ilmaista rahaa mulle 987 000 egee vuodessa :P

• voutin kaveri

...jotka vouti korjaa itselleen...:DDDDD...
        Tuleeko kylmät kun ovikellossi soi... buaaahhhhaha...ha..

• Pehmeä kari

Mä oon muuten sellainen kaveri, joka ei omista yhtään vippifirmaa, eikä oo ikinä ottanu yhtään pikavippiä!

Nimimerkin "pehmeä" ei kuvaa luonnetta, vaan erektiokykyä

• Karin äiti

Oot muuten Kari äitin huostassa oleva paska!! :DDD

• konn444444

Haha,

Minä tein kuluttaja-asiamiehelle valituksen tekstiviesti-rahastuksesta. He laittoivat jutun eteenpäin ja tämä tieto tuli heille täytenä yllätyksenä. 4,00e tulen saamaan takaisin tekstiviestikuluja, mutta pääasia on se, että nämä paskapuljut kaatuvat.

• konn444444

Oho,

Yllättävä käänne, lähettivät Kuluttajavirastosta mulle nuo 4,00e ja käskivät pitämään turpani kiinni.

• Tottavailegendaa

No et varmasti oo saanu mitään rahaa kuluttajavirastolta!

• eräs vaaaaan

mulla on e-credit käytössä ja hetivippi..4kk kestänyt heidän oikeusasiakirjojen valmistelu!oon odottanut perintälappua eipä oo tullut!onneks luin tän ketjun!aika sikamaista touhua..!

• lkm

Ecredit,hetivippi,aeris ja tromvelt eivät voi viedä saataviaan oikeudelliseen perintään,koska toimivat nyt laittomasti!

Pikavippiyrityksiä valvova Etelä-suomen lääninhallitus on selvitysten jälkeen HYLÄNNYT noiden yhtiöiden toimiluvan!!!!

• ERÄSVUAN TUAS

se on vissiin sitten turha maksella niitä? esim..mulla perinnässä hetivippi ja se on flexcashilla maksusuunnitelmalla menossa..HETIVIPPI VAAN VIELÄKIN TOIMINNASSA KUN KÄVIN JUURI KATTOMASSA..

• pkjs

Tänään 28.11.2011 sain ylitarkastaja Tuija Karsimukselta sähköpostiin vastauksen,koskien eCredit,Aeris,Tromwelt,ja Hetivippi-nimisten yritysten toimintaa.Siinä sanotaan näin:

"Aeris Oy:n ja Tromwelt Oy:n toiminnasta on tehty tutkintapyyntö poliisille" Eli poliisi tutkii.

"Hetivippi ja Ecredit (m-Aurora Oy ja EC Finland Oy) : Näiden yritysten osalta aluehallintovirasto on aloittanut kielto-ja uhkasakkomenettelyn.Yhtiöt saivat aluehallintovirastolta kielteisen rekisteröintipäätöksen 20.10.2011,mutta ovat siitä huolimatta jatkaneet toimintaansa"

Että näin!! Välttäkää noita kusetusfirmoja!!

• jepepepepep

kuinka moni jättänyt maksamatta hetivipille-ecreditille?? tai jollekkin muulle noista kusettajapaikoista? onko kukaan kysynyt tartteeko lainoja maksella takasin niille..

• MerjaH

Ei tarvitse/kannata maksaa mitään.. Ne ei vät tule oukeuteen ja flexcashilla voi haistattaa pitkät! Se akka mikä sielä vastailee, niin on ihan kuutamolla!

• cnpvoidfkxophnjcözv

Maksakaa laskunne pellet!

• cnpvoiidfkxophnjcözY

..kukas tässä onkaan pelle... buaaahhhhahah..ha

• rtfg

Flexcash ei vie asioita käräjille. Että jos Flexcash perii ILMAN TOIMILUPAA rahaa lainaavilta firmoilta velkoja ( ecredit,hetivippi,aeris,tromwelt) niin ei tarvitse maksaa!!

Eikös samat pellet omista perintäyhtiö Flexcashin,jotka ovat mukana vippibisneksessä.......tällainen kytkös tullaan kuulemma kieltämään jatkossa.

• juuhh

täällä voi pyöriä nekin omistajat tai niitten kätyrit jotka niin uhoaa `´maksakaa pellet! kandee varmaankin käydä kyttiksellä näyttämässä laskut et miten pitää toimia kun kerta on tutkinnassa ja on laitonta hommaa ollu!

• Kyllä vaan

ACT rahoituksen turkulaispikkupojat ovat myös mielellään täällä esillä.

• c124c

siis pitää ne laskut maksaa mutta tuo mitä poliisi tutkii on aiheettomat 5€ kulut, jos ymmärsin oikein?

• juppajuuup

siis asiahan on niin että kun niillä ei ole toimilupia edes!eli ei pelkästään 5e laskujen takia tutki!"miks ihmiset on hakenut lainoja kun tietäävät että ne lainanhaut maksaa sen 5e!

• jooohhh

voimassa olevista perintätoimistoista !ei löydy.arply, flexcashia!eli toimiivat ilman toimilupia!ja sieltä lentää ihme eräpvän siirtolappujakin!vähän väliä!tänään mies käy poliisilaitoksella kysymässä asian laitaa koska ei kusettajille tee mieli maksaa ja on saaneet sen verta verran sumeita korkomaksujakin !että ei helvetti! hetivipistäkin tulee vähän välii mailiin viestiä eri summilla 2lainaa samasta paikasta kummatkin hetivippi esim...

• jeppe45

Hyvä,laittelehan viestiä miten kävi

• v124v

soita tai meilaa sinne niin se loppuu...nyt sait juuri eräpäivän siirron automaattisesti eli uuden laskun ( päälle perintäkulut) hoh hoijv

• atrtewa

itekkein ootan vastauksia

• duppituu

:) ei ne mua häiri mut todella vittumaista ku aina sama teksti..ja eri summa..kun oon sen lainan ottanu nii siitä jo 4kk yli..miten sama lafka voi samalla nimellä myöntää kaxkin lainaa ihme systeemi...

• Timppa80

Eli flexcash.ko ei voi periä perintämaksuja velalliselta, kun ei ole voimassaoleva perintätoimisto??

• xxcxx

miten flexcash voi perii e-credittiä? ?? -hetivippiä kun on laittomasti lainoja syytäny yms..ja kun ei oo saanu lupia!

• awsezfx

niin mikä tän jutun tilanne on? kuka tietää pitääkö maksaa vai ei?

• Sipiläinen

Pääoma riittää maksuna, mutta muita kuluja ei tarvitse maksaa! Itse jättäsin maksamatta pääomankin, nehän ei voi vielä asiaa käräjille ja flexcash toimii laittomasti ja heistä onkin kirjattu jo 10 ilmoitusta! Uskon että loppuu kyseisen ns. perintäfirman toiminta kokonaan uhkasakkojen myötä.

• lkjhs

Laitonta toimintaa joo! Ecreditin,hetivipin,aeriksen ja tromweltin,kuten myös act-puljun vipit/karhut jotka tulevat laittoman flexcashin kautta,voi jättää maksamatta!!

• cxcxcc

miten tuolla laillisten perintäfirmojen sivulla on flexcash syyskuussa päivitetty?? mulla tuli tänään karhu lappuja ihme 5e laskujakin...aeris flexcash..

• brthj

Aeris on laiton firma!!

• turhautunut

Eli jos on ottanut lainaa näistä kyseisistä firmoista niin ei tarvitse maksaa takaisin? tyhmänä menin maksaa yhdestä laskusta pääoman. meiliin tulee kokoajan jtn eräpäivän siirto laskuja vaikka mitää erpäivää kuunapäivänä siirtänyt. eli kannattaa jättää maksamatta?

• Money borrow

Nopein ja varmin tapa päästä eroon näistä pikavippifirmoista on et kaikki ottaisivat lainaa niin paljon kuin vaan saa ja jättää laina maksamatta, loppu hoituukin sit ihan itsestään luonnonmukaisesti ...

• Idiootillevastaava

WoW, se oli oikeaa luomu-luuserin puhetta. Muista tarjota luomua maksuksi, kun vouti koputtelee olkapäätä.

• Money borrow

Oon tarjonnu jo ja hyvin kelpas voudille.

• turhautunut

Hetivipiltä tulee kokoajan viestejä. joutuuko näistä viesteistä mitä he lähettävät niin maksamaan, siis puhelinlaskussa?

• jotaintietoa

Jokainen vastaanotettu viesti maksaa vastaanottajalle 2-5e/kpl!

• juuhhps

miten voi olla mahdollista että maksaa ?? kun itellä prepaid ja ei saldoa noin paljoa edes..

• väärää tietoa

Vastaanotetu viestit ei maksa! !

• jotaintietoa

Jos haluat maksaa minulle kyseisten yhtiöiden aiheuttamat puhelinkulut niin ole hyvä vaan en ole mustasukkainen. Mutta älä huutele täällä asioista mistä ei ole fakta tietoa.

• jotaintietoa

Tänään olin yhteydessä operaattoriin ja sieltä selvisi että on maksanut minulle heidän perintä/oikeuteen vienti tekstiviestit 2-5ekpl.jotka lisätty minun puhelinlaskuun. Tästä johtuen laitoin asia virkavallan selvitykseen. Ei pidä huudella että ei maksa, koska poliisin mukaan useita jotka tietämättään maksaa. Myös iltalehdessä olleessa lehtijutussa poliisi käskee mennä tekee ilmotuksen jos on veloitettu.

• 12+2

Tarkistin omasta laskuerittelystä ja näyttäisi siltä, ettei minulta ole veloitettu mitään 2-5€ viestejä. Ainoastaan tuollaisia 20€ viestejä näkyy laskussa jotka ovat 15 5€ (eräpäivänsiirto 5€ viesti). Melko suolainen hinta 7 päivän eräpäivänsiirrolle. Nyt on taas eräpäivä ummessa, mutten aio maksaa vasta kuin muutaman päivän kuluttua laskun kokonaisuudessaan takaisin. Eli 100€ vippi ja 128€ takaisin.

Mutta kannattaako tuosta maksaa muuta kuin tuo 100€ ja ilmoittaa heille, että ei teillä ole toimilupaa ja olen valmis ainoastaan palauttamaan alkuperäisen pääoman? Miten tässä kannattaa edetä ja voisiko joku kirjoittaa ennakkotapauksen omalta kohdaltaan miten toimia?

• ecredit, hetivippi..

Messto Palvelut Oy on oikea firman nimi, kirjoitin vahingossa väärin viestiini...

• engel from hell
        ecredit, hetivippi.. kirjoitti:

Messto Palvelut Oy on oikea firman nimi, kirjoitin vahingossa väärin viestiini...

Asun Turussa. Missä mahtaa pitää majaansa, tiedätkö? Käyn huomenna juttelemassa kaverille tai heti, kun kämäinen toimisto tulee tietoon. En yksin tai kaksin vaan sillä tavalla, että tämä paska loppuu.

• engel from hell
        engel from hell kirjoitti:

Asun Turussa. Missä mahtaa pitää majaansa, tiedätkö? Käyn huomenna juttelemassa kaverille tai heti, kun kämäinen toimisto tulee tietoon. En yksin tai kaksin vaan sillä tavalla, että tämä paska loppuu.

Näköjään käsityöläiskadulla. Helppoa.

• ahteela

Tässä sinulle hyvä neuvo: Ryhdistäydy senkin limanuljaska. Älä lainaa, jos et poro osaa maksaa ajallaan takaisin. Oletko jo käynyt selkäranganohitusleikkauksessa vai onko persiinvelttous ja ryhdittömyys ihan perittyä?

• 22

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen tähän mennessä noudattanut täysin heidän lainaehtojaan ja maksanut eräpäivänsiirrot puhelinlaskussa. Jos joku osaa vastata asiallisesti, niin olisin kiitollinen.

• mietooo
        22 kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olen tähän mennessä noudattanut täysin heidän lainaehtojaan ja maksanut eräpäivänsiirrot puhelinlaskussa. Jos joku osaa vastata asiallisesti, niin olisin kiitollinen.

Helpoimmalla pääset, kuin maksat.. Meinaan tekstiviestejä ja s.posteja tulvii jokasuunnalta, jos et ole maksanut HEIDÄN ajattelemalla tavalla.

Juridisesti riittää kun maksat pääoman..

• velallinen1966

15 euron automaattinen eräpäiväsiirto on nyt kasvanut € 106,-, perintäkulut € 81,- - onko mitään järkeä?

• 4+4

Niinpä... Ei voi kun nauraa noitten järjettömiä kuluja, itsellä myös tuollaisia numeroita heidän laskuissa. 2viikoin välein summat nousevat parilla kympillä, naureskelen niit aina kun sähköpostiin "Pelle laskut" kansioon on tulee noitten viestejä. Taitavat oikeasti luulla että joku maksaa heille.

• Harleytero

Mullw tulee aboute 4 kirjettä ja kytmmeniä textiviestejä.. oisin tosin maksanu velkani, mut tän ketjun ku luin ja katoin vanhat puhelinlaskuni, nii enpä taija maksaa!!

Ja jos ei noi perintäviestit lopu, niin laitan omat HD(Kotirauhan palauttajat asialle jonkun kämpille!)

Sen verta alkaa jo kyllästyttää (vai miten sen nyt hienómmin sanois)

• kodkoa

Mitä sanoo poliisi tästä uusimmasta käänteestä? Käsittämätöntä, että muka laittomat puljut ovat porskuttaneet eteenpäin ainakin puoli vuotta tuosta uutisoinnista ja nyt saaneet aiheutettua tuhansia maksuhäiriömerkintöjä ihmisille??

• ecreditinpuöju

todella kohtuutonta touhua!!asiakastiedon pitäisi kaikilta poistaa messto nimisen puljun merkinnät!!eli e-credit hetivippi tromvelt..mitä paskoja nyt tohon kuuluikaan !mun lapussa oli 15.5 päivämäärä!toiv..nää ku*ipäät joutuu vastuuseen !!ne varmaan nauttii tästä tilanteesta!!

• Perintaaii

onko alkuperäinen eräpäivä 15.5?

• vituttaaaa

siis oli se merkintä tullut 15.5)))

• Joopasenjooo

Messto ja Arply niitä laittaa...

• *%//TTu %@t**ä @@aa!!%m&

Tsekkasin tämän viestiketjun eka kertaa juuri. Itselläni tapahtunut seuraavaa 01/11 ecredit lähetti viestin: voit hakea ensimmäisen 40eILMAISEN lainan vastaamalla tähän OK TILINRO. Vastasin ja tuli viesti: 40e laina myönnetty vahvista laina lähettämällä EC VAHVISTAN sopimusehdot löytyy osoittesta ecredit.fi. Tsekkasin ehdot ja totesin että tämän ilmaisen 40e lainan vahvistusviesti maksaa 5e. Vahvistin kuitenkin ja kaikki oli ok 2 päivää kunnes huomasin puheluerittelystäni ecreditin ottaneen jo ensimmäisestä lähettämästäni viestistä 20e. Vähensin sen laskusta eli maksoin vain 20e takaisin ja lähetin asiakaspalveluunsa viestin mitä kävi ilmi ja miten olin toiminut ja kehotin heitä pikimmiten viemään asian tuomioistuimen käsiteltäväksi jos ovat sitä mieltä että olen vielä jotain velkaa, korostin etten aio maksaa enempää ja muistutin kuluttajasuojalaista ettei pidä paisuttaa velottavaa summaa yhä uusilla kuluilla jos on ilmeistä ettei sitä makseta. Ecredit ei ole reilusti yli vuosi tuon jälkeen tehnyt muuta kun lähettänyt maksumuistutuksia ja viestiä "perintäkirje, aloitimme oikeusasiakirjojen valmistusta" mutta toivomaani oikeuskäsittelyä ei vaan ole yli vuoteen kuulunut ja nyt ecredit ilmoitti maksuhäiriö merkinnän minulle... Hyvä pulju! Olin yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan juuri... Jatkoa odotellessa.

• 17+7
        *%//TTu %@t**ä @@aa!!%m& kirjoitti:

Tsekkasin tämän viestiketjun eka kertaa juuri. Itselläni tapahtunut seuraavaa 01/11 ecredit lähetti viestin: voit hakea ensimmäisen 40eILMAISEN lainan vastaamalla tähän OK TILINRO. Vastasin ja tuli viesti: 40e laina myönnetty vahvista laina lähettämällä EC VAHVISTAN sopimusehdot löytyy osoittesta ecredit.fi. Tsekkasin ehdot ja totesin että tämän ilmaisen 40e lainan vahvistusviesti maksaa 5e. Vahvistin kuitenkin ja kaikki oli ok 2 päivää kunnes huomasin puheluerittelystäni ecreditin ottaneen jo ensimmäisestä lähettämästäni viestistä 20e. Vähensin sen laskusta eli maksoin vain 20e takaisin ja lähetin asiakaspalveluunsa viestin mitä kävi ilmi ja miten olin toiminut ja kehotin heitä pikimmiten viemään asian tuomioistuimen käsiteltäväksi jos ovat sitä mieltä että olen vielä jotain velkaa, korostin etten aio maksaa enempää ja muistutin kuluttajasuojalaista ettei pidä paisuttaa velottavaa summaa yhä uusilla kuluilla jos on ilmeistä ettei sitä makseta. Ecredit ei ole reilusti yli vuosi tuon jälkeen tehnyt muuta kun lähettänyt maksumuistutuksia ja viestiä "perintäkirje, aloitimme oikeusasiakirjojen valmistusta" mutta toivomaani oikeuskäsittelyä ei vaan ole yli vuoteen kuulunut ja nyt ecredit ilmoitti maksuhäiriö merkinnän minulle... Hyvä pulju! Olin yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan juuri... Jatkoa odotellessa.

Nimenomaan.. Tuo on se syy miksi itse en meinaa maksaa heille ensimmäistäkään euroa, ennenkuin palauttavat minulle puhelinlaskussa veloitetut ylimmääräiset eurot. Eli kun sen olisi pitänyt olla 5€ 5€. he laskuttivat 20€ 20€, eli 30€ ylimmääräistä. Taidan itse ruveta kohta heille lähettämään karhukirjeitä tuosta summasta, ja listä 21€ parin viikoin välein laskuun "perintäkuluja". Heiltä kun kysyin miksi puhelinlaskuni oli noussut 40€ heti heille lähetettyjen viestien jälkeen, sanoivat vain että kyllä heidän tietojen mukaan on vain 5€ laskutettu, eli valehtelivat täysin päin "näköä". Tästä on nyt vuosi kulunut ja he ovat saaneet laskut paisutettua 270€ suuruiseksi. Että tämmöistä...

• ffgjiiigxxc
        17+7 kirjoitti:

Nimenomaan.. Tuo on se syy miksi itse en meinaa maksaa heille ensimmäistäkään euroa, ennenkuin palauttavat minulle puhelinlaskussa veloitetut ylimmääräiset eurot. Eli kun sen olisi pitänyt olla 5€ 5€. he laskuttivat 20€ 20€, eli 30€ ylimmääräistä. Taidan itse ruveta kohta heille lähettämään karhukirjeitä tuosta summasta, ja listä 21€ parin viikoin välein laskuun "perintäkuluja". Heiltä kun kysyin miksi puhelinlaskuni oli noussut 40€ heti heille lähetettyjen viestien jälkeen, sanoivat vain että kyllä heidän tietojen mukaan on vain 5€ laskutettu, eli valehtelivat täysin päin "näköä". Tästä on nyt vuosi kulunut ja he ovat saaneet laskut paisutettua 270€ suuruiseksi. Että tämmöistä...

Mitenhä se poliisi tutkinta jakselee tänäpä

• yksikyrsiintynytlisä

Otin kesäkuussa 2011 Hetivipiltä lainan, jonka maksoin aikoinaan takaisin.
      Saan edelleen viestejä "ole hyvä ja maksa velkasi ajoissa", eräpäivänsiirtoviestejä, viestejä, joissa kehoitetaan ilmoittamaan sähköpostiosoite.
      Summa on noussut koko ajan. Paras on: Hyvä asiakas! Teidän laskun eräpäivä on 8.5.2012. Ole hyvä ja maksa laskusi ajoissa. Jos haluat lisää maksuaikaa, vastaa tähän viestiin hv siirto numeroon 16180. Ajoissa???
      Kohta vuosi sitten maksettu laina?? Just joo, jos ois oikeuksia periä Suomessa niin kuin lain mukaan voi tehdä, tuo lasku olisi ollut jo viime vuonna käräjillä. Aiheetonta perintää. Ja koko aikana en ole yhtään paperista laskua tai maksumuistutusta saanut, mistä näkyisi minkäänlaisia erittelyitä koroista, pääomasta, perintäkuluista jne.
      Viimeisin viesti tuli numerosta 1556116180.

• juujoojuuuh

kyrsiintynyt täällä samanlainen tapaus !! on tainnu viron tyyppi mennä sekasin!saa nähä miten tässä käy!!tollanen tyyppi voi väärentääkkin vaikka mitä!!ja menee täydestä läpi..että hän on se uhri jota huijattu...ei saakeli !!tää on saatava loppumaan!!vastuuseen toi tyyppi...mutta tuskin sitä saa edes kiinnikkään mistään!

• ?

Oootteko kuulleet viikonlopun aikana / tänään arplysta yhtään mitään???

• arplyä..

ei olla kuultu ainakaan täällä päässä ..ne miettii nyt mitä seuraavaksi vois keksiä!

• eiokuulun

Ihme kyllä nyt alkaa oleen jo useampi viikko kun viimeksi "ecreditin perintäosasto" on lähettänyt edes spostia. Luuriin viesti on viimeksi tullut kai pari kk sitten. En o kuitenkan huokassu vielä, ei yllätä mikään, liekö tyyntä uuden myrskyn edellä.

• 12+1

Pahoin pelkään että tämä on tyyntä myrskyn edellä.

Itse taidan nyt maksaa kalliit oppirahat ja hoitaa molemmat laskut Arplylle. Sen jälkeen lähden viemään asioita eteenpäin (kuluttajariitalautakunta, poliisi). Ei riitä enää usko että jostain apua tähän sotkuun heltiäisi, ovatpahan ainakin luottotietoni turvassa kun kuitit suorituksista ovat olemassa.

• ärplyä

pitää se jumaliste olla toimiva puhelinnumero lainapaikalla!..ei toi toimimailien kautta!täällä yli vuos sitten maksettu jo arplylle!..joutus penkomaan yli vuoden takaa kuitit!ja kun netin kautta maksettukkin !paskat pois!kyllä mä sanon että vaikka oot maksanut niin kyllä ne silti sun kimpussas on !poliisikaan mahda yhtikäs mitään !!

• ecredit 10e

e-credit vaan jaksaa!jos haluat viikko maksuaikaa lähetä viikko numeroon 16180 10e viesti!!hinnat laskenu!kyllä on rikollista!!

• 17+4

Jeps, samaa pas.kaa tuli tänään mun luuriin. Onko ne oikeasti niin tyhmiä, että lähettävät viestin että siirrä eräpäivää ja viestissä ei edes kerrota mistä laskusta on kyse. On se vähän hel.vetin kumma ettei viranomaiset ota niiltä noita maksullisia numeroita pois käytöstä.

• yksikyrsiintynytlisä

Tuleeko muille viestejä: ole hyvä ja lähetä osoitteesi ja sähköpostiosoitteesi numeroon xxxx? Juuri kävin tilitiedot läpi, olen lainannut 25.3 2011 50,00 euroa ja maksanut 5.4.2011 79,00 euroa takaisin. Silti karhuja tullut puhelimeen. Tiliotteessa näkyvä viite ( siis tuossa jonka olen viime vuonna maksanut) on sama kuin nyt tulevissa viesteissä: Ole hyvä ja maksa maksusi ajoissa plaa plaa. Ny on onneksi ollut hiljaista, tulevaa odotellessa...... Ja tosiaan, yhtään ainoaa paperista laskua en ole edelleenkään saanut.

• yksikyrsiintynytlisä

Ja toinen vippi 28.6 40,00, maksettu 29.7 40,00 ja lisäksi 15,00 10.8 kuluja. Tähän tuli vielä päälle noin 80 euroa siirtokuluja, jotka veloitettiin puhelinlaskussa, eli mielestäni olen hoitanut velkani tuohon sutkifirmaan kokonaan.

• yksikyrsiintynytlisä

Ja kaikista paras! Hetivippi tarjoaa 100 euron lainan erikoishintaan. 28 euron asemasta lainan kulut ovat vain 20 euroa. Lainan haku vastaamalla tähän viestiin vp 14 100. Tuli 27.5!!!!! Miten ne ny lainaa tarjoo ko vanhatki niitten mukaan maksamatta? Pellet!!!!

• Kyllä ärsyttää

Minä sain tarjouksen, jossa oli laitettu nyt 30 euroa ilman kuluja, perässä Tromvelt. Tartuin eka kerran syöttiin, koska tilanne oli huono. Kun olin laittanut viestin, sain kyllä 30 euroa, mutta 45 euron laskun. Luottosopimusta en saanut sähköpostiini, vaikka jostain olivat sähköpostiosoitteeni saaneet. Laitoin viestiä että lainan piti olla kuluton. Selvisikin että monen rivin päässä viestin alla oli, että tarjous koski vain tiettyä päivää. Eivät suostuneet sopimaan pienemmistä kuluista. Lainaa en ole maksanut vielä, kuluttaja-asiamiehelle olen jättänyt asiasta viestin.

En tiedä miten asia etenee, olen saanut yli vuoden ajan satoja viestejä kyseiseltä firmalta. Minulla on suoramarkkinointikielto, salaiset numerot ja osoitetiedot. Ja silti vaan viestiä pukkaa.

Maksan todennäköisesti lainani, mutta johonkin teen ilmoituksen jos viestit eivät lopu tähän.

• ViroVip POIS

Joo, kyl noi em firmat on tosi "kwusett-----! Hei, sinu lainasi maksu erääivä on XXXXXXXX, seuraavana päivänä : Hei, sinun lainasi makueräävä on nyt, voit siirtää erääpäävääsi. lähetä viesti TR EPS, jne. Kyl noi Virolaiset kusettaa Suomalaista, jolla on tarve pikavippiin. Ite otin "koe"-mielessä, lopputulos KATASTRSOOVI.! Tuo Tromvelt laittaa joka päivä monta SMS-viestiä, ja operaattolilta pyytämäni raportti ei kerro yhtään mitään, kertoo se lähetetyt viestit, muttei vastaan-otettujen hintoja?????
      Siis, Virolaiset kusetta!!! Jos on otettava pikavippiä, SUOSIKAA SUOMALAISIA YHTIÖITÄ, noi Virolaiset on ihan XXXXXXXXXX, Toivottavasti joku ymmärsi jo.

• VirovVip pois

Sulle: Kyllä ärsyttää, tiedoksi tämä; tulet saamaan jok päivä SMS-viestejä ko vippifirmasta, arvaas vaan mitä vastaanottaminen maksaa? Ei, et kyllä heti tule huomaamaan asiaa, mut heti huomenna kaikki paperit mukaan, ja kulutta-asiamiehelle/naiselle ja asiat kuntoon, nm: kokemusta on! NÄIN MEILLÄ SUOMESSSA paapotaan kaikkii ulkomaaisii, vaikka omat (suomalaiset), siis eräät onkin vailla; asuntoa, terv-huoltoa, ruokaa, liikkumis-välineitä!!!!! MUTTA ULKOMAAN PAKOLAISILLE ANNETAAN KAIKKI, IHAN ILMAISEKSI, IHAN TUOSTA VAAN, PRKL, PRKL On varsinainen hyvinvointivaltio???
        JA NOI PIKAVIPPIFIRMAT::(Virolaiset/Venäjä) saavat toimia ihan rauhassa, vaikka Suomen POLIISI "epäileeliikin", niin saavat oimia ihan rauhassa.
        Tuleeko mieleen mitään "suomalaista" tästä?

• VirovipPois
        VirovVip pois kirjoitti:

Sulle: Kyllä ärsyttää, tiedoksi tämä; tulet saamaan jok päivä SMS-viestejä ko vippifirmasta, arvaas vaan mitä vastaanottaminen maksaa? Ei, et kyllä heti tule huomaamaan asiaa, mut heti huomenna kaikki paperit mukaan, ja kulutta-asiamiehelle/naiselle ja asiat kuntoon, nm: kokemusta on! NÄIN MEILLÄ SUOMESSSA paapotaan kaikkii ulkomaaisii, vaikka omat (suomalaiset), siis eräät onkin vailla; asuntoa, terv-huoltoa, ruokaa, liikkumis-välineitä!!!!! MUTTA ULKOMAAN PAKOLAISILLE ANNETAAN KAIKKI, IHAN ILMAISEKSI, IHAN TUOSTA VAAN, PRKL, PRKL On varsinainen hyvinvointivaltio???
        JA NOI PIKAVIPPIFIRMAT::(Virolaiset/Venäjä) saavat toimia ihan rauhassa, vaikka Suomen POLIISI "epäileeliikin", niin saavat oimia ihan rauhassa.

Rajalle/lentokentille/satamiin niin tehokas Tulli Poliisi-valvonta, ettei Suomeen tule enään noita "---siä, tai niiden kaltaisia! Niile on jo Suomen HALLITUS kyllä jo yhden "sormen" antanut, mutta nyt olisi hyvä aika laittaa loppu tuolle "TOUHULLE"!!

• nytkylriitti
        VirovVip pois kirjoitti:

Tulee mieleen; ITä-MAAFIA SAA RULETTAA köyhiä Suomalaisia ihan miten huvittaa!!!!!! Ei tuo, et poliisi tutkii tarkoita YHTÄÄN MITÄÄN!!!!! Ei tarkoita. Poliiisilla on kyllä muutankin tekemistä, kuin tuo Viro Viron naapurien pikavippi-asiat, tää juttu on kyl laitettu mappiin ööööööööö!!!!!!! Eli, kalliisti maksamme SMS-kulut ottamamme pikavipit. No, ei kukaan siihen ole pakoittanut, mutta tilanne vaati nopeasti rahaa, ja kuinkas kävikään??? Varmaan menee luottotiedotkin noitten "slavabulaa" firmojen takia, voi P::::::E!!!

• HETIVIPPPII

TÄNÄÄN TAAS HETIVIPPI VIESTEJÄ!!E-CREDIT ERÄPÄIVÄSI 4.6 !!HUHHUH!!!VIELÄPÄ 9KPL KERRALLA!!50E LAINASUMMASTA YLI 300E!!

• 16+6

Tehkää Suomen Viestintävirastolle valitus! He ovat se taho joka voi ottaa noi numerot heiltä pois. "ITB Solutions OÜ" on se firma jolle noi numerot on vuokrattu Suomen Viestintäviraston toimesta, tuolle yritykselle pitää saada toimintakielto, koska on luovuttanut numerot laittoman firman käsiin, joka syyllistyy kotirauhan häiritsemiseen lähettämällä useita viestejä päivässä.

• nytkylriitti

hetivippi HAISEE TOSI PAHASTI!!!!!!!!
      ---tana mikä pulju, miten on pääsyllii Suomeen?????
      ihan kuin Tromvelt, viestiä pukkaa iha saa...nastee, joka päivä, useita vietejä????
      Pitääköhän niistä muka maksaakin, siis vastaan-otetuista? Mä en maksa, repikööt rahansa oikeuden kautta, NIIN PALJON P....aa syöttävät meille "heikoille, jotka sorrumme ottamaan "itämaan " pikavippejä. Ei koskaan enään, Suomessa on HYVIN toimivia Firmoja, pysykäämme niissä, ei senttiäkään enään ikinä noille puhelittomille "lypsyttäjille" EI IKINÄ ENÄÄN!!!!!

• Nina8555

Ja Poliisi ei noita TUTKI! Tälläkin hetkellä monella mopopojalla on väärä äänenvaimennin. Joten aika menee mopoja kytätessä..

Poliisi tutkii vain, jos se aiheuttaa haittaa Suomen valtiolle. Kaikkia muita saa kyllä kusettaa miten lystää.

Kertokaa nyt joku kuka on ton arplyn takana, jotta tiedän ketä haen ??

Haluan nimittäin tavata henkilökohtasesti sen tyypin!

• ei vippejä enää:(

Joku kirjotti että flexcash ei veisi oikeudelliseen perintään....iteltäni meni mutta maksoin että ei mennyt luottotiedot...kovat kulut....oli maksusopimus heidän kanssaan ja silti laittoivat eteenpäin......:( yksi erä oli pikkasen myöhässä ja olin sp ollut yhteydessä ja moneen kertaan ja lopulta laitoin kuitin kun olin maksanut koska eivät vastanneet.....ja sit meni eteenpäin kuitenkin -eli olivat laittaneet jo oik perintään vaikka muistutuslasku tuli ja eräpäivä oli myöhemmin ja sen hoidin...sit lopulta maksoin kaikki ettei jatkanut käräjille asti....asiakaspalvelu siinä firmassa o ihan pihalla......soitinkin ja sain aina eri vastauksia ja aikamoisen vihamieliseen sävyyn puhui "nuori"nainen -joku virhe siinä oli mutta en siitä sitten jaksanut enää riidellä..ja pääasia että ei mennyt luottotiedot...ja itelläni esto myös ja siitä huolimatta tromvelt lähettää jatkuvasti ilmoitusviestejä.....prepaid kun on niin pystyn seuraamaan ei maksa mitän nämä sms mitä laittavat...flexcashin maskusopimus koski toista vippiä kuin nämä tässä viestiketjussa olevat firmat ovat....joten jos heillä perintää hoitaa flexcash...???
      ei enää vippejä!!! yritän lainata ystäviltä ja sukulaisilta jos ihan pakko.....

• Tyhmä vipin ottaja

Mulla on kans eCreditistä ja Aerikseta pikavipit otettuna, ja voisiko joku nyt ihan selkokielellä kertoa, että mitä laskujen kanssa tekee? Tänään tuli juuri maksukehotusviesti puhelimeen, ja spostiinki tullut viesti, joka kuulostaa niin luotettavalta:

Mikäli olette maksaneet laskun, on tämä muistutus aiheeton.

Mikäli ette nyt maksa velkaanne, tulevat kustannukset valitettavasti nousemaan. Perintälain 10§ mukaan on velallisen korvattava perinnästä aiheutuneet kustannukset. Voitte välttyä ylimääräisiltä kustannuksilta ja ongelmilta maksamalla tämän velan kuluineen eräpäivään mennessä.

Maksamaton pikalainanne raportoidaan Suomen Asiakastieto Oy:n ylläpitämään maksuhäiriökantaan. Suomalaiset yritykset käyttävät kyseistä kantaa määrittäessään asiakkaidensa luottokelpoisuutta.

Maksuhäiriökannassa oleva merkintä vaikeuttaa esimerkiksi puhelin- tai internetliittymän avausta, asunnonvuokrausta, luottokortin myöntämistä, sekä muita luotolla tapahtuvia hankintojanne.

Laskun tiedot:

Saaja: eCredit
      Summa: 80.00
      Eräpäivä: 21.05.2012
      Viite: 5000399363
      Tilinumerot:
      Nordea: FI93 1112 3000 3819 93
      OKO: FI81 5780 4120 0289 53
      Sampo: FI66 8000 1710 1889 22

Ystävällisin terveisin,

eCredit
      PL 208
      00161 HELSINKI

• juuyuju

mulla ainaski kulut karannu käsistä ja puhelimessa viety 20e viesti

en muutaman kympin lainasta maksa lisäs yli 300e

hakekoot käräjillä laskunsa

• posliinipamppu

poliisiki voi olla 22 vuotias virotar
      !

Kiir variant koppalakki päässä

• jepjep
    • Korpi ja Laki OY

TÄMÄ asia näyttää siltä, että häitiöviestit loppuvat ainoastaan vasta silloin, kunnes jompikumpi osapuoli lepää haudassa. Joko lähettäjä tai vastaanottaja. Niin kauan nämä häiriöviestit jatkuvat.

Suomen viranomaisten toiminnasta nyt lähetetty infoa myös muualle Eurooppaan.

• TOIMIKAA

Tehkää poliisille rikosilmoitus ja tutkintapyyntö. Imoittakaa viranomaisille ja tv:lle sekä muulle medialle näistä huijareista, tää on saatava loppumaan, sekopäisiä kusettajia koko lafka!

• TOIMIKAA

Niin, ja vielä lisäksi menkää parvekkeelle huutamaan, että nää vipit on loputtava, tää on vain saatava loppumaan. Median lisäksi kannattaa vinkata asiasta Kainuun Sanomille!

• neuvokaa

mulla on e-creditistä,tromveltilta,hetivipistä pikavipit ja koko ajan tulee muistutuksia sähköpostiin.. täytyykö minun siis maksaa ne vaikka huijari firmat kyseessä?!!

ja flex chasilta tulee maksuvaatimuksia.. onko tämäkin joku huijari juttu?!?! mitä nyt teen näiden kanssa siis.. neuvoja..?

• 12+2

Sä voit ihan itse päättää maksatko niille huijareille vai et. Jos sinulta ei ole puhelilaskussa laskutettu 20€ per viesti, niin en näe mitään syytä mikset maksaisi, jollei sitten heidän pyytämät kulut ole liian isoja siihen mitä laki sanoo.

Flexcash on ihan laillinen firmau, välillä heidän pyytämät kulut ovat liian suuria, joten voit ihan itse taas päättää ja laskea että suostutko maksamaan vai et.

Eli ole hiukan oma-aloitteinen ja ota selvää ensiksi mitä nämä firmat voivat lain mukaan sinulta veloittaa ja sitten katsot mitä sun laskuissa lukee.

• bbbbbbgt

Vaihda sähköpostiosoitetta niin loppuu se rahan kerjämninen. Pikavippifirmat ovat pahempia ruinaajia kun vippaajat.

• 6+17

Sinun tarvitsee maksaa vähintäänkin ne vippisi. Todennäköisesti vähän muutakin siihen päälle. Älä edes kuvittele etteikö pitäisi, ellei sitä vahvista sinulle kirjallisesti joku kyseistä alaa tarkemmin tunteva lakimies. Kuulo- tai luulopuheisiin ei ole luottaminen. Tämän neuvonikin suhteen voit toimia haluamallasi tavalla.

• 17+15

Eihän tarvitse maksaa mitään jos ei voi käräjille viedä. =D

Paskajuttu näille firmoille.

• 101+12

Esitähän vielä se vedenpitävä peruste miksei voisi viedä käräjille.. Mikä laki ja mikä pykälä? Miten pykälää tulkitaan ja onko oikeuskäyntäntöä johon viitata? Ennen näitä en usko sinua lainkaan!

• k.äräjä

kyllä se velka pitää takas maksaa, muttei niitä kohtuuttomia kuluja. Käräjille eivät halua , koska tällä hetkellä tarpeeksi suuri osa maksaa kiltisti heidän kiskurikulut ja keikka käräjillä voi muuttaa asetelmia

• Kaksplusnolla

Voi olla niinki että iso osa maksaa jo nyt, mutta nää jotka täällä huutelee etteivät maksa, pelaa omien luottotietojensa kanssa venäläistä rulettia. Ellei luottotietoja ole, niin mitäpä riskiä siinä sitte on jättää maksamatta, mutta on se nyt aika lyhytkatseista toimintaa joka tapauksessa.

• raivotar

Jaahas... minulle tuli tänään käräjäoikeudelta haaste kyseisten firmojen vipeistä. Kylläpä nyt naurattaa!!!

• Voieimitenkävi

Kuinka paljon siihen on nyt tullut lisäkuluja? Nyt sun on pakko vastata siihen tai se menee sellaisenaan läpi ja saat lopulta maksuhäiriömerkinnän.. Se voi tosin tulla muutenkin jollet nyt maksa koko pottia ja ne ottais sen pois sieltä oikeudesta.

• dwdwdwdwdw

2 viikkoa aikaa ja pyytää tarkistaan ne kulut

ne tuskin menee läpi

• Ei ollu helppoa

Mulle tuli kerran kans haaste. Siinä oli mukana kirjallinen ohje miten ja missä ajassa pitää toimia. Mutta enhän mä osannu sitä kirjettä niille tehdä ni menin oikeusapuun ja ne autto.

• handcrr

Mitä kaikkia kuluja vaativat, ovatko uskaltaneet laittaa myös eräpäivänsiirtomaksunsa?

• Mun veikkaus

Villi arvaus että ovat! Mutta kertokaa te joilla on oikeeta tietoa!

• Morfield

Joo tota otin muutama viikko takaperin 50e lainaa hetivipiltä tekstiviestillä. vähän ajan päästä tuli viesti että laskulla hintaa 79 euroa ja sun muuta lotinaa. ja sittenkun eka eräpäivä tuli eteen nii hädissäni siirsin eräpäivää puhelimella. ja tein saman tempun vielä viikon päästä. että voisko joku joka tietää tän "firman" kuviot, vähän neuvoo että mitä pitäis teettää? maksanko laskun vai pitäiskö pistää luottotiedot peliin vai voiko tää firma olla kova käräjillä??

• no heheh

eikö tää jo kerro aika paljon???toiminnasta??jos 350.000e kotteronkin ostanut...äkkiä on voudilla tuo kottero kun jää kiinni toiminnastaan...

• kata1271471

Kannattaa ehdottomasti käyttää luotettavia firmoja jos vippiä joutuu ottamaan. Täältä ainakin löysin itse ihan hyvät paikat hakea pikavippiä: http://lainaaheti.info/

• 5+5

Itse kirjoitin täällä jo vuosia sitten ja varoittelin ihmisiä tarkistamaan puhelinlaskunsa kyseisen firman osalta. Silloin kirjoitin että heidän lähettämänsä viestit ovat maksullisia ja niistä veloitetaan puhelinlaskussa. Harmi että ihmiset vain nauroivat kirjoituksilleni ja sanoivat että ei vastaan otetuista viesteistä voi veloittaa.. Itselleni tuli aina joka kuukausi erittely puhelinlaskusta jossa näkyi kummallisia maksullisia numeroita, niistä oli aina laskutettu jotain kymmeniä centtejä, vaikka minulla oli estot kaikkiin mahdollisiin maksullisiin numeroihin, silti jostain syystä nämä heidän lähettämät viestit olivat maksullisia ja puhelin operaattori veloitti niistä.

• näinonnäreet....

Puheluun vastaaminen (ellei ole vastapuhelu) tai tekstiviestin katsominen ei aiheuta kuluja.

Homma menee näin:

1. Rekisteröidy asiakkaaksi 5 €.
        2. Vastaa viestiin ja hyväksy rekisteröinti 5 €
        3. Haet lainaa 5 €.
        4. Hyväksy laina 5 € (laina ei koskaan saavu?), tai et saanut lainaa.

20 € kiitos ja näkemiin, ja kun sama henkilö pitää 4-5 huijausfirmaa pystyssä ja nämä samat vippaajat käy ne läpi niin se on jo 100 € /huijattu.

Tästä on jo 10 vuotta puhuttu että osa toimii pelkästään tekstiviestien rahastuksilla. 10 vuodessa tekee hyvän tilin.

• 13+12
        näinonnäreet.... kirjoitti:

Puheluun vastaaminen (ellei ole vastapuhelu) tai tekstiviestin katsominen ei aiheuta kuluja.

Homma menee näin:

1. Rekisteröidy asiakkaaksi 5 €.
        2. Vastaa viestiin ja hyväksy rekisteröinti 5 €
        3. Haet lainaa 5 €.
        4. Hyväksy laina 5 € (laina ei koskaan saavu?), tai et saanut lainaa.

20 € kiitos ja näkemiin, ja kun sama henkilö pitää 4-5 huijausfirmaa pystyssä ja nämä samat vippaajat käy ne läpi niin se on jo 100 € /huijattu.

Tästä on jo 10 vuotta puhuttu että osa toimii pelkästään tekstiviestien rahastuksilla. 10 vuodessa tekee hyvän tilin.

Eli sinä olet kanssa yksi niistä joka ei tajua sitä tosi asiaa että vastaanotettu viesti voi maksaa. Netissä on monta paikkaa olemassa mitkä ovat Tietovisa sivustoja, sieltä lähetetään päivittäin/viikottain/kuukausittain automaattisesti tietovisa kysymyksia, ja nämä viestit maksavat asiakkaalle. Eli vastaanotettu viesti VOI maksaa. Ja näiden rikollisten viestien vastaanottaminen maksoi, sen takia he lähettivät niitä "Maksa lainasi" viestejä päivittäin jopa 5kpl. Mikä oli kaikkein epäilyttävintä oli se että heidän viestinsä tulivat vähän väliä eri numerosta. Eli voi hyvin olla mahdollista että yksi numero oli asetettu sellaiseksi että siitä tulevat viestit maksavat asiakkaalle.

• 30+30

Onnilaina kerää edelleen kanssa tekstareilla.. Heillä oli joskus tilanne, että eivät myöntäneet enää lainoja, mutta kuitenkin lainaa pysty hakemaan, ja toki kuluttivat sillä tavalla.

Tein heista samalla tavalla rikosilmoituksen kuin tästäkin paikasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe