Asia on sellainen, mies on aina puhunut minulle sen vanhasta ystävästä, jota ei ole nähnyt moneen vuoteen. ku se asuu jossain kauempana. On kuitenki aina välillä soitellu sen kans. Mies on pyytäny sitä monesti tänne päin kyläilee muttei sit ole tullut. No nyt kuitenki viimeaikoina oli ollu senkaa puhelimitse yhteydes aika paljon ja sanoiki sit yhtenä päivänä että se kaveri on tulos nyt tänne päi hänelle töihin.
No, aattelin ihan luonnollisesti et se tietenki tulee varmaa sit meille oleskelemaan. Ja se oli mulle ihan ok. Mutta kuitenki ku se kaveri sit junal tuli ni mies veiki sen sit miehen veljelle yöksi suoraan. Ja sano mulle et jos se sit huomen tulis meille. sanoin et joo ok. No ne lähti seuraavan aamuna töihi, eikä se sit sinäkään päivänä tullu meille vaik piti tulla. noh alko sit jo tuntuu silt ettei se aio ollenkaa tuua sitä meille. Kysyin sit miehltä et mikä siin on syy ettetsä voi sitä tänne meille tuua kylään, et eiks se sun kaveriki jo ihmettele ku et pyydä sitä kotiis vaikka kutsuit ite sen tännepäin. sano et se haisee ja on epähygieeninen eikä sen tartte tänne tulla. sanoin ettei se voi pelkästään se syy olla. No päiviä meni taas, tuli vkloppu, ja juteltiin taas asiasta. kysyin etteikö tee mieli vanhan ystäväs kanssa ollenkaa ottaa muutamaa olutta ja istuu iltaa.
sano et ei. kysyin muummuassa että eikö haluu mua esim esitellä sille ollenkaa ku kyl mä ainaki haluisin nähä ku on siitä aina puhunu mulle. Ja olisha se outoa jos mullekki tulis vanha ystävä kylään enkä kutsuis sitä kotiini ollenkaa, ja viettäsin senkaa päivät jossai kylil vaa.
Mut siinä sitte puhuttii kaikenlaista, ja yhtäkkii mies sitte jossaivaihees sano et "kyllähän mä tiiän mitä se sustaki ajattelis ku se sut näkis"! ihmettelin et mitä sä tarkotat? "no mieti ny omas pääs ite". ??? "se on kännis sellanen, en jaksa sen kännijuttui". olin vähä et mitä hittoo? mies sano:"kyllähä mä tiiän ku se mulle taas kännis soittelis ja alkais puhuu et voi vittu ku mullaki ois himas tollanen huora ni perkele" ni olisko se sit kiva hä".
siis ja mul alko pääs ajatukset lentää! Et voiko olla totta? Siis ite on aina puhunu mulle siit jätkästä..sit se pyytä sen tännepäin kylään tai töihin oikeestaan, ja varmana on jo ajatellu valmiiks ettei se haluu et se näkee mua. ni ehä mä voi ku ihmetellä.. siis ku kokonaisuudessa aattelee koko systeemii.
Mun mielestä toi kaikki on mun mieheltä todella loukkaavaa käytöstä mua kohtaan! entä teistä?
Miks ylipään pyytä sitä tänne, jos jo valmiiks kuitenki tietää että se haisee, on epähygineeninen, puhuu naisia alentavasti, ja kaikkein olennaisin asia se ettei halua et tää kaverinsa tapaa mua ollenkaa! vaikka tietää et mä olisin ollu kyl halukas ottaa sen meille vastaan, ainaki kahvilla käväsee jos ei muuta. mut ei.
Ja ku mun mies kuitenki tietää et mä oon aika mustasukkanen ihminen myös, ja mua todellaki loukkaa se jos se kuuntelee koko viikon ajan aamusta iltaan jotai alapää juttui tält kaveriltansa.. ni miks ihmees sit pyytää sitä tänne ollenkaa. mikä täs koko kyläily jutus oli ees ideana? kertokaa mulle mitä tästä ajattelette?
Ei halua ystävänsä näkevän minua
5
147
Vastaukset
- AP
Eli siis se, et mä monta päivää sain ihmetellä miksei se tuo sitä kaveriansa meille ja ku oon kysyny, ni mies vaa kierrelly ja kaarrellu eikä sanonu suoraan mitää syytä vaik varsin hyvin jo ties. Ni sit jutustelun jälkeen mulle selviiki, et syy miksei ole sitä meille tuonu, olenki MINÄ. Ni kyllä mua loukkaa. Ja oikeestaan tuntuu et toi on niin naurettava syy, et voiko sekään olla siihen syynä loppujenlopuks..
Se että se kaveri alkais musta puhumaan mun omalle miehelle jonain huor_na.
Ni sellasen ihmisen kanssa on jo sit viettäny joka päivä viikon ajan jo.
Ni eikse yhtää ajattele miltä musta tuntuu?
Jos mun mies jo etukäteen tietää mitä se musta sanoisi Jos näkisi, niin kyllä varmasti on puhunu muistakin muijista jotain alentavaan sävyyn ja varmasti puhuu myös edelleen, eikö vain?
Mä juttelin tän mun miehen veljen kans, siis missä tää kaveri majailee nyt. ni kyselin ja utelin, että minkälainen jätkä se oikee on, ni sanoi että puhuu koko ajan pil_u juttuja, varsinki kännis. Ja kuulemma kehuskelee kuin hänellä on ollu maksullisii naisia...
Ni ei must tunnu kivalt et oma mies sit tollasenkaa hengailee.. Ja ihmetyttää miksi se itsekkään halus sen töihin tänne. - tammyvonne
Musta tuntuu että miehes saattaa pelätä että sen kaveri haluais sut itelleen, ja rupeis kännis ehottelee sulle kaikkee...kysy mieheltäs onko se kaveri joskus yrittäny miehes tyttöystäviä. Voi olla että miestäs vaan pelottaa että lähtisit sen kaverin matkaan, ja siks yrittää mustamaalaa sitä sulle (esim. toi hygieniajuttu) siltä varalta jos vaikka vahingossa törmäisitte kun se kuitenkin siellä päin nyt kulkee.
Toinen asia on se, että jos miehes kaveri on oikeesti tosi törkee ollu sen aiemmille tyttöystäville, niin voi olla että haluaa vaan suojella sua ettet tule loukatuksi. - AP
Joo no se on varmaa totta, että saattais alkaa ehottelee mulle kännis kaikkee ja se taas sit haittais mun miestä kuunnella sellast. mut jos on oikeesti niin vanha ja hyvä kaveri, ni kyl sille pitäis osata ja pystyä sanoo et ei voi puhuu tolleen..
Mut se ei voi pitää paikkaansa et sitä peloittais et lähtisin sen kaverin matkaan, ei sitte millään.. :) Ja sen tiiän se on ihan totta että se todellaki on epähygineeninen, sil on toisessa kädessäki joku lihasyöjäpakteeri ollu kauan, leikkauksii ollu ja mätää tulee käsivarresta, ni kyl mä sen uskonki ettei pese kävii tai mitää..
Ja mua ei kyl periaattes niinkää haittaa mitä mun miehen kaverit mulle sanois, että vaan ne mitä mies tekee,käyttäytyy tai sanoo mulle ni ne loukkaa..
Mut jos on tollanen kaveri ettei haluu niinku mua, omaa naistansa sille esitellä, ni miks sen sit ylipäätänsä haluaa sen kylään. Että siinä mielessä mun miehen käytös tässä asiassa loukkaa mua..- AP
Mulla soi vaan kysymyksiä päässä, että miks edes sit halusi sen kylään tänne päin kun kerta tiesi että se kaveri
-haisee
-on epähygeeninen
-on se käsi ongelma
-ei pese käsiä ikinä
-puhuu naisia alentavasti ja alapää juttuja lentää
-ei halua että se näkee mua
-ei halua iltaa istua sen kanssa ja olutta juoda ja rupatella
-eikä halua meille kutsua käymään sitä
-ei pysty edes töitä tekemään kunnolla, kun on se käsi.
- täti_vihreähkö
Luota hyvä tyttö nyt vain miehesi tilannearvioon, jos jankutat ja haluamalla haluat tavata tuon kaverin niin kuukauden päästä toteat että "oli se ukko kyl oikeessa, ei olis pitänyt kutsua meille".
he ovat varmaan jo lapsuuden- tai kouluajalta kavereita, miehelläsi sen jälkeen on mennyt elämä hyvin, ja on sinut löytänyt. Kaverin elämä taas on tainnut olla pelkkää syöksykierrettä: viinaa, naisia, nyt yksinäisyyttä, sairautta, köyhyyttä, työtöömyyttä.
Nainen aina etsimällä etsii vikaa itsestään, "ai et mä en kelpaa". Hyvä tyttö nyt ei ole siitä kysymys! Miehesi vanhan ystävyyden nimissä/säälistä halusi auttaa nuoruudenystäväänsä, ja on varmaan itsekin kauhistunut siitä alennustilasta missä kaveri on. Hänellä kuule saattaa olla ihan mielenterveysongelmakin, ehkä diagnoosiin asti, mätivän käden ja siivottoman ulkoasun lisäksi.
Maanvaivan tyypistä saatte jos kotiinne päästätte. Pahempi kuin jos raahaisit haisevan pultsarin siilan alta iltaa istumaan. Koska kerran tultuaan hän olisi joka ilta ovikelloa soittamassa, ja tosiaan haluaisi istua ryyppäämässä ja puhumassa ruokottomia aamuyöhön, haisten lialle ja mädälle. Mietis nyt itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560