Lauantai suunnitelmia? :)

mickey24

On siitä tovi kun täällä viimeksi käynyt, edelleen meininki sama.. :>

No mitä tasa-arvoisesti kysyn mitä porukka huomenna ja muutenkin mitä muuta elämää kuuluu?

Itsellä aika pitkä viikko takana, duunissa saanut tehdä reikä päässä. Samaa aikaa painiskelen juuri tapahtuneen eron vuoksi tunne-elämän kiperiä asioita, ollut kokoajan liikenteessä ettei tuntisi mielensä matalaksi mm. salilla ja parina edellisenä yönä, vanhan FB:n luona viihtynyt pikkasen sitä kaivattua läheisyyttä ja seksiä. Oikeastaan koskaan ollut eron jälkeen "yksin" suruajan. Just vakipanoa ollut ja tietty ne viikonloppuiset yhdenillan jutut (jos radalla ollut) yleensä kummatkin ollut:) Sanoin Alangon Ismokin:

"..Mies tahtoo puhtaan naisen kainaloonsa nukkumaan
Viattoman enkelin kannustamaan ja lohduttamaan.."

Huomenna trance-bileet ja siellä sitä kuuminta piparia leijailee.

Saatan kuullostaa ylimieliseltä mutta, nyt kun olen oikeasti sinkku niin voin omia tapojani täällä avautua, kyllähän kaipaan exääni mutta himassa märehtiä? ei kiitos.. saa muuta ajateltavaa ja miksei muutenkin tutustu uusiin ihmisiin..

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silverfire

Ero pistää kyllä pään vähän sekaisin, ei voi mitään - mutta sulla onneksi noi säätökuviot, itsellä läheisyyden kaipuu harmittaa...

Trance-bileiden ystävänä itse samaa mieltä kuumista naisista - siellä oikeasti hoteimmat kissat, mutta myös vaikeimmat iskeä - näin kuvittelisin, se kuva ainakin on ;)

Lauantai rules, kavereiden kanssa chillailua... hyviä bileitä sinne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe