Ne voi työntää pyllyynsä. Itse asiassa sain vain pahemman kanuunan niistä, ihan sama ottaako niitä ennen juomista vai vasta aamulla, ei toimi.
B-vitamiinin käyttö krapulaan
13
<50
Vastaukset
Oletko sä koskaan ajatellut sun rajoja?
Ei pyllyyn voi työntää ihan mitä tahansa.- niin?
Siinäkö se vika olikin? Seuraavaksi kokeillaan suun kautta!
niin? kirjoitti:
Siinäkö se vika olikin? Seuraavaksi kokeillaan suun kautta!
Mikä into se on saada sisäänsä jotain?
Mä olen ulkoistanut kaiken.cillae kirjoitti:
Mä olen ulkoistanut kaiken.Ehkä mä olen trendikkäämpi. No, ota näistä nyt selvää.
- niin?
cillae kirjoitti:
Mä olen ulkoistanut kaiken.Sinut itsesi voisi ulkoistaa. Sotavoimien käyttöön.
cillae kirjoitti:
Ehkä mä olen trendikkäämpi. No, ota näistä nyt selvää.
Tuossahan on jotain ideaa!
Siis antaminen ilman antamista on euforia. Musta tuli siis visuaalinen intelligentti ilman vaatimattomia oppiarvoja.
(säteisnaurua)niin? kirjoitti:
Sinut itsesi voisi ulkoistaa. Sotavoimien käyttöön.
Ultimaatumi:
Näine eväinesi, viisitoista minuuttia, ja ole valmis.cillae kirjoitti:
Ultimaatumi:
Näine eväinesi, viisitoista minuuttia, ja ole valmis.Aika stressaavaa. Onneksi hankin hullun paprut.
- niin?
cillae kirjoitti:
Aika stressaavaa. Onneksi hankin hullun paprut.
Niitä hankkiessa ei varmasti ollut onkelmia?
niin? kirjoitti:
Niitä hankkiessa ei varmasti ollut onkelmia?
Ei minkäänlaista. et muuten usko, miten helppoa on revetä ruodusta.
Mä en vain ole syntynyt sellaiseen. Kovat jätkät on kovia jätkiä ja loput nysvättää netissä.
Näin se vain on.
Tärkeintä mun mielestä on vetästä tuopin verran vettä siinä nukkumaan mennessä, ehkä burana mukana ja kenties vielä ne vitamiini poreet... Nesteytys tekee hyvää.
- niin?
Niin kyllä nämä muut ehkäisykeinot tiedetään... b-vitamiiniin en vaan enää luota, vaikka sellaista juttua onkin lukenut, kuullut. Tosin onhan niitäkin erilaisia, b2, b6, b12... Mut nämä kaikki mun purkissani on lukenut ja ei ehkäise elimistön kuivumista toivotulla tavalla.
niin? kirjoitti:
Niin kyllä nämä muut ehkäisykeinot tiedetään... b-vitamiiniin en vaan enää luota, vaikka sellaista juttua onkin lukenut, kuullut. Tosin onhan niitäkin erilaisia, b2, b6, b12... Mut nämä kaikki mun purkissani on lukenut ja ei ehkäise elimistön kuivumista toivotulla tavalla.
Ei ne siihen kuivumiseen mitään autakaan. Siihen auttaa vesi. Ja suola, mutta ketäpä nappais suola... Vichy. No ei sitäkään halua juoda siinävaiheessa... Maito saattas olla hyvä...
No mutta kuhan sitä vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462