En ole mistään kuullut että dazu oli ulkomaalainen. Onko se?
Miksi dazu on berberiapinamies muka? Perusteellinen selvitys, kiitos.
Miksi dazua sanotaan mustaksi berberimieheksi?
7
<50
Vastaukset
- friikkejä on moneksi
Eikö se ole joku "turkmelialainen ziesel"?
- .Ratikkakuski
dazu on serkkupoikani Kyröskoskelta
- lokomo man
On vai?
Ettei ole pojan serkku konnunsuolta?
- niin?
Ihan siksi, että hän on mulatti.
Puoliksi marokkolainen ja puoliksi finski. - niin?
Vinkki: käy katsomassa nimimerkki Enrigue_Lister:in Minä-sivun kuvaa...
- MONTE3 THE JOKU
DAZU ON PITKÄ MIEHEKÄS SUOMALAINEN SOTURI.
PERKELE! Genio sanoo mua berberimieheksi, koska minä luulin joskus vuonna 2008, että silloin palstalle kirjoitellut nimimerkki Enrique_Lister on marokkolainen arabi, koska kaveri tunsi Marokon historian viimeistä piirtoa myöden ja usein puhui siitä täällä. Valokuvassaan kaveri näyttää aika tummalta. Ammatiltaan kaveri oli postinjakaja ja asui maalla.
Nyt sitten mä olen kuulemma tuo kaveri itse ja luuloni hänen marokkolaisuudestaan on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462