Hän viettää viikonloput pelikavereiden kanssa ja viikolla hän on töissä ja ylitöissä.
Mitä teen?
Mieheni harrastaa
6
314
Vastaukset
- hopihopi
Haet itselles kanssa harrastuksia ja menoja ja luuhit iltakaudet menossa. Anna miehen pestä pyykinsä ja tehdä ruokansa. Sitä saa mitä tilaa.
- hyvä mies
Otat paremman miehen.
- ottaa päähän
Ole tyytyväinen, ei se kuule oo hääviä, kun ukko makaa sohvalla ja vahtaa tv:tä tai tietokonetta niin illat kuin viikonloputkin, että tälläistä on meillä...
- voi voi....
ottaa päähän kirjoitti:
Ole tyytyväinen, ei se kuule oo hääviä, kun ukko makaa sohvalla ja vahtaa tv:tä tai tietokonetta niin illat kuin viikonloputkin, että tälläistä on meillä...
Niinpä, meillä tosin ukko makaa sängyssä, istuu koneella ja minä saa katsella telkkaria... Voi jee, että on kivaa. Mitähän tuota itse keksisi ? Sitten jos lenkille lähden, tuo onneton lähtee mukaan, kävellään lähimmälle penkille, johon herra istuu tupakalle, sitten jauhaa koko ajan että ei niin nopeasti jne.
Kyllä on vaihto käynyt mielessä ja usein...Ei tuo huomais vaikka lähtisin, ehkä saattaisi ihmetellä, miksei ole puhtaita astioita eikä valmista ruokaa. - Henkinen mies!
ottaa päähän kirjoitti:
Ole tyytyväinen, ei se kuule oo hääviä, kun ukko makaa sohvalla ja vahtaa tv:tä tai tietokonetta niin illat kuin viikonloputkin, että tälläistä on meillä...
Miehet ovat henkisesti laiskoja.
Eipä heitä kiinnosta konsertit,
eikä teatteri. Jopa kirjaston
käyttäjinä kuuluvat vähemmis-
töön. Miehet hakevat henkistä
sisältöä Aku-Ankasta ja teknii-
kan maailmasta.
- 948vrt
Mun mies ihan samanlainen; kaverit menee aina parisuhteen edelle. Vielä kesällä mies oli aina kavereitten kanssa jossain tai sitten ylitöissä yms. Puhui mulle välillä kuin idiootille jos kyselin missä oli tai mihin on lähdössä, suuttui ja mökötti.
Sitten alkoi minullakin mitta täyttyä ja liika kiltteys ropista pois ja aloin osoittaa mieltäni takaisin. Tein selväksi että minulle ei puhuta kuin ääliölle ja jos ei yhteistä aikaa ala löytyä niin sitten erotaan. Minulle ei riitä mikään kämppäkumppanuus.
Ilmeisesti mies huomasi että olin tosissani ja on nyt muuttunut huomaavaisemmaksi ja ehdottaa yhteisiä ajanviettoja yms. mutta kyllä kaverit ovat silti vielä vahvoilla.
Ja ihan aikuisia ollaan, yli 4-kymppisiä jo.
Olen kuitenkin vuosien ja useiden pettymysten myötä kuluttanut itseäni loppuun ja tunteeni miestäni kohtaan ovat muuttuneet. Vaikka hän onkin parantanut tapojaan niin en osaa arvostaa niitä niin kuin pitäisi. Välillä tuntuu että sama vaikka erottaisiin, miehen loukkaava käytös ja välinpitämättömyys ovat niin tuoreessa muistissa että mietityttää että onko mies nyt tosissaan kun ottaa minutkin huomioon vai onko se vain jotain pakon sanelemaa esitystä kun laitoin kovan kovaa vastaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473