Tapahtui tänään tiistaina, katselit pitkään, olet tehnyt sitä muutaman kerran aiemminkin. Vai hymyiletkö ja flirttailet aivan kaikille..
Minä en aio tehdä mitään aloitetta missään kassoilla. Käyn tosi harvoin ravintoloissa.
Olet miellyttävän näköinen nainen, jos tunnistat tai edes arvelet olevasi hän niin kirjoita minulle [email protected] , voimmehan edes vähän jutella hymyjen päälle.
Tumma nainen kassalla kokkolassa.
18
342
Vastaukset
- ----
Olet ihana. Nähdään taas. Hyvää yötä.
- 11
Vieläkään ei olla nähty uudelleen.. ootko vielä töissä siellä?
- e57ymruyj
Hymyily kuuluu hänen työhönsä..... ._.
- athlelete
Sinä sivustahuutaja et tiedä mitä me tiedämme. Olitko paikalla kokemassa myös sen mistä me ei täällä kerrota? et olut, häpeä.
Keskity niihin asioihin joista tiedät. - älä irvistä
Minulle ei irvistellä!
- KOKKOLA NAINEN
älä irvistä kirjoitti:
Minulle ei irvistellä!
MINÄ SE OLEN ..mutta olen varattu.
- ath..
KOKKOLA NAINEN kirjoitti:
MINÄ SE OLEN ..mutta olen varattu.
sorry mut asia ei koske sinua... et voi todistaa olevasi. Kyseinen voisi ja helposti.
- kerrotkos
Kerro edes missä näit hänet. Missä ravintolassa?
- athlelete
Toi tapahtui kaupan kassalla. Ja yritin kertoa että en aioi tehdä aloitetta kassalla, vaan se voisi tapahtua jossain muuaalla, mutta ravintoloissakin käyn harvoin.. eli siks tuossa on sähköpostiosoitekin. Aloituksessa olevan osoitteen olen poistanut.
- CM
athlelete kirjoitti:
Toi tapahtui kaupan kassalla. Ja yritin kertoa että en aioi tehdä aloitetta kassalla, vaan se voisi tapahtua jossain muuaalla, mutta ravintoloissakin käyn harvoin.. eli siks tuossa on sähköpostiosoitekin. Aloituksessa olevan osoitteen olen poistanut.
CityMarketin kassalla?
- athelete
CM kirjoitti:
CityMarketin kassalla?
Ei ollut.
- tumma tyttö
tottakai hyvmyilen kaikille kun olen asiakaspalvelussa töissä..kuuluu työnkuvaan olla iloinen ja hyvmyile..joten et ole mitenkään erikoinen..
- athelete
Sulta ei taaskaan kysytty mitään. Huomaa heti että et ole hän.
- vaihtoehtoja löytyy
muuten eikös ilotytöt harrasta tuota kaikille mielistelyä? Ei vaikuta kaupankäyntiin se että hymyileekö vai ei. Itse pidän enemmän sujuvasta ja osaavasta palvelusta, en ole ostamassa tai tuijottamassa hymyileviä kassatyöntekjiöitä. Potkujen pelossa neidit vetää naamalleen mitä naurettavampia hymyjä, aidot erottaa joskus seasta hyvin, ja varsinkin ne jotka ovat asiakkaasta myös kiinnostuneita. Nuoret, vielä oppimattomat naiset ovat niin innoissaan ja iloisia kun ovat siellä esillä kassoilla, kyllä se siitä tasaantuu kun aikuistuvat. Voihan kassanaisella olla jo niin kova puute seurasta että yrittää hymyillä kaikille, mutta sehän vain lasketaan taas "asiakapalvelukseksi", että eipä vaikuta. Yksilöitä kaikki tyynni, eipä tiedä edeltä mitä on ihmisen mielessä kun kasvokkain tapaa, oli se tilanne sama missä. Mutta joillakin on tarve yleistää joka hyvmy, ele, katse, sanat vain asiakaspalveluksi. Jokin traumahan tuossa täytyy olla. Kaikki eivät ole niinkuin sinä.
- KASSATAR
vaihtoehtoja löytyy kirjoitti:
muuten eikös ilotytöt harrasta tuota kaikille mielistelyä? Ei vaikuta kaupankäyntiin se että hymyileekö vai ei. Itse pidän enemmän sujuvasta ja osaavasta palvelusta, en ole ostamassa tai tuijottamassa hymyileviä kassatyöntekjiöitä. Potkujen pelossa neidit vetää naamalleen mitä naurettavampia hymyjä, aidot erottaa joskus seasta hyvin, ja varsinkin ne jotka ovat asiakkaasta myös kiinnostuneita. Nuoret, vielä oppimattomat naiset ovat niin innoissaan ja iloisia kun ovat siellä esillä kassoilla, kyllä se siitä tasaantuu kun aikuistuvat. Voihan kassanaisella olla jo niin kova puute seurasta että yrittää hymyillä kaikille, mutta sehän vain lasketaan taas "asiakapalvelukseksi", että eipä vaikuta. Yksilöitä kaikki tyynni, eipä tiedä edeltä mitä on ihmisen mielessä kun kasvokkain tapaa, oli se tilanne sama missä. Mutta joillakin on tarve yleistää joka hyvmy, ele, katse, sanat vain asiakaspalveluksi. Jokin traumahan tuossa täytyy olla. Kaikki eivät ole niinkuin sinä.
asiakaspalvelun ammattilainen..oletko ammattilainen vai vale ammattilainen kun jaksat täällä kommentoida jotain paska juttuja..antaa herra täydellisen etsiä sitä oikeaa kassa neitiä täältä jos hän niin haluaa..outoa että että herra täydellinen joutuu täältä etsiä naista.jep tosi mies ottaa naisen suoraan siitä kassalta jos hänet haluaa.
- vaihtoehdot dot dot
KASSATAR kirjoitti:
asiakaspalvelun ammattilainen..oletko ammattilainen vai vale ammattilainen kun jaksat täällä kommentoida jotain paska juttuja..antaa herra täydellisen etsiä sitä oikeaa kassa neitiä täältä jos hän niin haluaa..outoa että että herra täydellinen joutuu täältä etsiä naista.jep tosi mies ottaa naisen suoraan siitä kassalta jos hänet haluaa.
No mites sä jaksat täällä kommentoida?
Miten kummassa musta on tullu herra täydellinen? kaikenlaisia luulotautisia sitä onkin liikeellä.
Mähän jus tossa yritin kertoa että jokainen on yksilö ja tekee omia valintoja, että on turha yleistää jotakin yhtä tapaa, onko se jotenkin niin väärin? Jos kerran olet tyytäväinen sitten kun teen sinun tavallasi asiat, niin etkö sinä ole silloin se "täydellinen"???
Kerroin myös millaisiin kassatyöntekijöihin olen törmännyt vuosien varrella, tekeekö se minusta muka "herra täydellisen"? ei, vaan ne ovat mielipiteitä. En tarkoittanut että "kassatar" olisi sellainen, mutta "kassatar" vetikin asian itseensä ja herneen nenään
- VAIHTOEHTOJA EDELLEE
JA SULTA EI KYSYTTY TAAS MITÄÄN!!
- pöhöhö
oletko aivan varma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504