Tumma nainen kassalla kokkolassa.

athlete athelete

Tapahtui tänään tiistaina, katselit pitkään, olet tehnyt sitä muutaman kerran aiemminkin. Vai hymyiletkö ja flirttailet aivan kaikille..
Minä en aio tehdä mitään aloitetta missään kassoilla. Käyn tosi harvoin ravintoloissa.
Olet miellyttävän näköinen nainen, jos tunnistat tai edes arvelet olevasi hän niin kirjoita minulle [email protected] , voimmehan edes vähän jutella hymyjen päälle.

18

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Olet ihana. Nähdään taas. Hyvää yötä.

      • 11

        Vieläkään ei olla nähty uudelleen.. ootko vielä töissä siellä?


    • e57ymruyj

      Hymyily kuuluu hänen työhönsä..... ._.

      • athlelete

        Sinä sivustahuutaja et tiedä mitä me tiedämme. Olitko paikalla kokemassa myös sen mistä me ei täällä kerrota? et olut, häpeä.
        Keskity niihin asioihin joista tiedät.


      • älä irvistä

        Minulle ei irvistellä!


      • KOKKOLA NAINEN
        älä irvistä kirjoitti:

        Minulle ei irvistellä!

        MINÄ SE OLEN ..mutta olen varattu.


      • ath..
        KOKKOLA NAINEN kirjoitti:

        MINÄ SE OLEN ..mutta olen varattu.

        sorry mut asia ei koske sinua... et voi todistaa olevasi. Kyseinen voisi ja helposti.


    • kerrotkos

      Kerro edes missä näit hänet. Missä ravintolassa?

      • athlelete

        Toi tapahtui kaupan kassalla. Ja yritin kertoa että en aioi tehdä aloitetta kassalla, vaan se voisi tapahtua jossain muuaalla, mutta ravintoloissakin käyn harvoin.. eli siks tuossa on sähköpostiosoitekin. Aloituksessa olevan osoitteen olen poistanut.


      • CM
        athlelete kirjoitti:

        Toi tapahtui kaupan kassalla. Ja yritin kertoa että en aioi tehdä aloitetta kassalla, vaan se voisi tapahtua jossain muuaalla, mutta ravintoloissakin käyn harvoin.. eli siks tuossa on sähköpostiosoitekin. Aloituksessa olevan osoitteen olen poistanut.

        CityMarketin kassalla?


      • athelete
        CM kirjoitti:

        CityMarketin kassalla?

        Ei ollut.


    • tumma tyttö

      tottakai hyvmyilen kaikille kun olen asiakaspalvelussa töissä..kuuluu työnkuvaan olla iloinen ja hyvmyile..joten et ole mitenkään erikoinen..

      • athelete

        Sulta ei taaskaan kysytty mitään. Huomaa heti että et ole hän.


      • vaihtoehtoja löytyy

        muuten eikös ilotytöt harrasta tuota kaikille mielistelyä? Ei vaikuta kaupankäyntiin se että hymyileekö vai ei. Itse pidän enemmän sujuvasta ja osaavasta palvelusta, en ole ostamassa tai tuijottamassa hymyileviä kassatyöntekjiöitä. Potkujen pelossa neidit vetää naamalleen mitä naurettavampia hymyjä, aidot erottaa joskus seasta hyvin, ja varsinkin ne jotka ovat asiakkaasta myös kiinnostuneita. Nuoret, vielä oppimattomat naiset ovat niin innoissaan ja iloisia kun ovat siellä esillä kassoilla, kyllä se siitä tasaantuu kun aikuistuvat. Voihan kassanaisella olla jo niin kova puute seurasta että yrittää hymyillä kaikille, mutta sehän vain lasketaan taas "asiakapalvelukseksi", että eipä vaikuta. Yksilöitä kaikki tyynni, eipä tiedä edeltä mitä on ihmisen mielessä kun kasvokkain tapaa, oli se tilanne sama missä. Mutta joillakin on tarve yleistää joka hyvmy, ele, katse, sanat vain asiakaspalveluksi. Jokin traumahan tuossa täytyy olla. Kaikki eivät ole niinkuin sinä.


      • KASSATAR
        vaihtoehtoja löytyy kirjoitti:

        muuten eikös ilotytöt harrasta tuota kaikille mielistelyä? Ei vaikuta kaupankäyntiin se että hymyileekö vai ei. Itse pidän enemmän sujuvasta ja osaavasta palvelusta, en ole ostamassa tai tuijottamassa hymyileviä kassatyöntekjiöitä. Potkujen pelossa neidit vetää naamalleen mitä naurettavampia hymyjä, aidot erottaa joskus seasta hyvin, ja varsinkin ne jotka ovat asiakkaasta myös kiinnostuneita. Nuoret, vielä oppimattomat naiset ovat niin innoissaan ja iloisia kun ovat siellä esillä kassoilla, kyllä se siitä tasaantuu kun aikuistuvat. Voihan kassanaisella olla jo niin kova puute seurasta että yrittää hymyillä kaikille, mutta sehän vain lasketaan taas "asiakapalvelukseksi", että eipä vaikuta. Yksilöitä kaikki tyynni, eipä tiedä edeltä mitä on ihmisen mielessä kun kasvokkain tapaa, oli se tilanne sama missä. Mutta joillakin on tarve yleistää joka hyvmy, ele, katse, sanat vain asiakaspalveluksi. Jokin traumahan tuossa täytyy olla. Kaikki eivät ole niinkuin sinä.

        asiakaspalvelun ammattilainen..oletko ammattilainen vai vale ammattilainen kun jaksat täällä kommentoida jotain paska juttuja..antaa herra täydellisen etsiä sitä oikeaa kassa neitiä täältä jos hän niin haluaa..outoa että että herra täydellinen joutuu täältä etsiä naista.jep tosi mies ottaa naisen suoraan siitä kassalta jos hänet haluaa.


      • vaihtoehdot dot dot
        KASSATAR kirjoitti:

        asiakaspalvelun ammattilainen..oletko ammattilainen vai vale ammattilainen kun jaksat täällä kommentoida jotain paska juttuja..antaa herra täydellisen etsiä sitä oikeaa kassa neitiä täältä jos hän niin haluaa..outoa että että herra täydellinen joutuu täältä etsiä naista.jep tosi mies ottaa naisen suoraan siitä kassalta jos hänet haluaa.

        No mites sä jaksat täällä kommentoida?
        Miten kummassa musta on tullu herra täydellinen? kaikenlaisia luulotautisia sitä onkin liikeellä.
        Mähän jus tossa yritin kertoa että jokainen on yksilö ja tekee omia valintoja, että on turha yleistää jotakin yhtä tapaa, onko se jotenkin niin väärin? Jos kerran olet tyytäväinen sitten kun teen sinun tavallasi asiat, niin etkö sinä ole silloin se "täydellinen"???

        Kerroin myös millaisiin kassatyöntekijöihin olen törmännyt vuosien varrella, tekeekö se minusta muka "herra täydellisen"? ei, vaan ne ovat mielipiteitä. En tarkoittanut että "kassatar" olisi sellainen, mutta "kassatar" vetikin asian itseensä ja herneen nenään


    • VAIHTOEHTOJA EDELLEE

      JA SULTA EI KYSYTTY TAAS MITÄÄN!!

      • pöhöhö

        oletko aivan varma?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe