garmin nuvi 205 T

naviEI toimi

garmin nuvi 205 T laitteeni on noin 3 vuotta vanha, mutta olen aina päivittänyt maksuttomat päivitykset. Mutta siitä huolimatta välillä tulee vääriä neuvoja osoitteisiin, joita syötän laitteeseen. Esim. tampereen seudulla.

Olin menossa lempäälän kelhoon lempäälän keskustasta, mutta navigaattori neuvoi moottoritielle!!! Huh-huh, miten päätöntä neuvomista.

Sitten välillä pitää syöttää uusi kotiosoite jopa 3 kertaa, ennen kuin laite ottaa tarkoittamani osoitteen käyttöön ja neuvoo siihen.

Onko tässä merkissä, mallissa, vikaa kun on monta kertaa neuvonut aivan väärin.
Miksi tähän ei voi luottaa?? aivan surkea laite, pitääkö heittää roskikseen??

12

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylsekohtapelaa

      Mitä ovat nuo maksuttomat päivitykset joita olet laitteeseen asentanut ? Itsellä sama laite mutta mitään maksuttomia päivityksiä en ole havainnut olevan saatavilla. No, esim Tampereen seutu on muuttunut niin paljon että sun tarvii laittaa uusin kartta, ei se sun Garmin tiedä niistä mitään. Sun vehkeen tiet ja kartat on vuosilta 2004-2006. Kattele näitä garmin kartat viestejä, niin löytyy uudempi kartta.

    • naviEI toimi

      Kiitos sinulle.

      Olen päivittänyt sivulta https://my.garmin.com/maps/chooseDeviceType.htm?
      Eli kirjautunut sinne ja ladannut sieltä maksuttomia karttapäivityksiä. Viimeksi päivitin 3 viikkoa sitten, jonka jälkeen laite ilmoitti, että nyt se on ajan tasalla, päivitetty.

      Mutta jos tuo on väärä tapa, niin "Kattele näitä garmin kartat viestejä, niin löytyy uudempi kartta" - mistä ja mikä? Lataisin heti!!

      • Onkohan uusin versio

        Katsoppa Nuvistasi mikä on siinä olevan karttaversion numero, niin nähdään onko se todella tuorein.


      • naviEI toimi
        Onkohan uusin versio kirjoitti:

        Katsoppa Nuvistasi mikä on siinä olevan karttaversion numero, niin nähdään onko se todella tuorein.

        En osannut katsoa versiota. mutta tässä on nyt uudet tiedot:

        kävin sivulla; https://my.garmin.com/mygarmin/dashboard/dashboard.htm

        ja siellä luki Taas tarjolla ohjelmistopäivitys!


        ( sitten siellä on maksullisia tarjolla, mutten niitä ole ostanut. )

        lopuksi: Ohjelmistopäivitys on valmis


        MUTTA sitten löysin vielä sivun:

        http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=931

        ja siinä luki

        WebUpdater software version 2.5.4
        as of October 6, 2011

        Download (7.50 MB)

        lähdin lataamaan,
        mutta sitten tiedotti, että garmin-laitteessasi on jo uusin ohjelmaversio.

        ohjelmistoversio 7.50

        asensin saman uudelleen.

        mutta voice finnish oli tarjolla, asensin sen. en muuta erilistä. ääni oli kai muuttunut.

        Katsoin ohjeita sivulta:
        http://static.garmin.com/shared/fi/documents/ohjeita/garmin_ohjelmistopaivitys.pdf
        eli valitsin tosiaan erillisinä vain voice finnish - olisiko pitänyt muutakin??

        Olen varma, että tämäkään ei ole nyt mikään uusi. ??
        Ja jos on, niin neuvoo varmasti jatkossakin päin persxxxxxx! On niin monta kertaa pettänyt, vaikka on juuri päivitetty sivulla https://my.garmin.com/mygarmin/dashboard/dashboard.htm


      • naviEI toimi
        naviEI toimi kirjoitti:

        En osannut katsoa versiota. mutta tässä on nyt uudet tiedot:

        kävin sivulla; https://my.garmin.com/mygarmin/dashboard/dashboard.htm

        ja siellä luki Taas tarjolla ohjelmistopäivitys!


        ( sitten siellä on maksullisia tarjolla, mutten niitä ole ostanut. )

        lopuksi: Ohjelmistopäivitys on valmis


        MUTTA sitten löysin vielä sivun:

        http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=931

        ja siinä luki

        WebUpdater software version 2.5.4
        as of October 6, 2011

        Download (7.50 MB)

        lähdin lataamaan,
        mutta sitten tiedotti, että garmin-laitteessasi on jo uusin ohjelmaversio.

        ohjelmistoversio 7.50

        asensin saman uudelleen.

        mutta voice finnish oli tarjolla, asensin sen. en muuta erilistä. ääni oli kai muuttunut.

        Katsoin ohjeita sivulta:
        http://static.garmin.com/shared/fi/documents/ohjeita/garmin_ohjelmistopaivitys.pdf
        eli valitsin tosiaan erillisinä vain voice finnish - olisiko pitänyt muutakin??

        Olen varma, että tämäkään ei ole nyt mikään uusi. ??
        Ja jos on, niin neuvoo varmasti jatkossakin päin persxxxxxx! On niin monta kertaa pettänyt, vaikka on juuri päivitetty sivulla https://my.garmin.com/mygarmin/dashboard/dashboard.htm

        Ah, nyt löytyi laitteesta nuo samat tiedot, eli software version 7.50
        eli aiemmin tässä oli jokin vanhempi kuin 7.50 - mutta petti lempäälässä.

        ääniversio 2.0 ( jonka äsken päivitin! )

        gps:n ohjelmaversio 4.10b


      • Osta päivitys
        naviEI toimi kirjoitti:

        Ah, nyt löytyi laitteesta nuo samat tiedot, eli software version 7.50
        eli aiemmin tässä oli jokin vanhempi kuin 7.50 - mutta petti lempäälässä.

        ääniversio 2.0 ( jonka äsken päivitin! )

        gps:n ohjelmaversio 4.10b

        Kuules nyt, on kahdenlaisia päivityksiä, kartta ja ohjelmapäivityksiä, Sinä olet ladannut vain ohjelmapäivityksiä jotka on ilmaisia. Karttapäivitykset ovat maksullisia, ellet ole ostanut ikuisia karttapäivitys lisenssiä jo laitetta ostaessasi. Nyt Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ostaa karttapäivitys.


    • naviEI toimi

      Siis, aha, myyjä neuvoi silloin kaupassa väärin! Eli sittenkin pitää OSTAA KARTTAPÄIVITYS. En ole ostanut vielä mitään. Mutta tämähän selittäisi kaiken väärin neuvomisen!

      Paljonko maksaa?, siis ostan samalta sivulta;
      https://my.garmin.com/mygarmin/dashboard/dashboard.htm
      Visa löytyy.

    • Uusin versio
      • naviEI toimi

        Kiitos tiedoista ja neuvoista!

        Lifetime- tyyppinen päivitys on 89 euroa ja toinen 59 euroa. Eikö näitä saa jostain muualta halvemmalla?? Tulee vain ihmeen kalliiksi tämä navigaattori.


      • Osta uusi
        naviEI toimi kirjoitti:

        Kiitos tiedoista ja neuvoista!

        Lifetime- tyyppinen päivitys on 89 euroa ja toinen 59 euroa. Eikö näitä saa jostain muualta halvemmalla?? Tulee vain ihmeen kalliiksi tämä navigaattori.

        Seuraa tarjouksia, joskus saa puoli-ilmaiseksi elinikäisiä karttapäivityksiä navigaattorin oston yhteydessä. Muistaakseni Garmin nuvi 205 T oli tällaisessa tarjouksessa, ja ikuisille karttapäivityksille hintaa vain muutama kymppi.


      • päivitystäKarttaan!
        Osta uusi kirjoitti:

        Seuraa tarjouksia, joskus saa puoli-ilmaiseksi elinikäisiä karttapäivityksiä navigaattorin oston yhteydessä. Muistaakseni Garmin nuvi 205 T oli tällaisessa tarjouksessa, ja ikuisille karttapäivityksille hintaa vain muutama kymppi.

        Moi!! mulla on sama ongelma, sama navigaattori! Mutta en halua ostaa uutta navigaattoria. Mistä noita karttapäivitystarjouksia voi seurata, elikkä saisi karttapäivityksen halvemmalla kuin kysyjän kertomat hinnat.


    • kylsesiitälähtee...

      Laita Googlen hakukenttään " garmin maps 2012 " ja paina hae nappia, koklaa myös " garmin europe maps 2012 torrent "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe