erottamiseksi tehty valitus oikeuskanslerille . Asialla yksityishenkilö. Olen hengessä mukana.
Leon menettelytavasta igumenin
17
387
Vastaukset
- --------
Se on kantelu ei valitus!
- Novot,
sehän se vasta koko kirkkokunnan pelastaakin! Mistä nämä pahansuovat ja ymmärtämättömät ihmiset oikein sikiävät!!!!! Ovat niin tekopyhiä, nii-in tekopyhiä että, luulevat tietävänsä kaikki oikein ja tekevänsä kaiken oikein, onnistuvat kuitenkin vain sekoittamaan asioita ja aiheuttavat kaikenlaista pahaa ihan itse.
- ----------
Tutkimattomia ovat herrojen tiet ja teot!
- Aivan
---------- kirjoitti:
Tutkimattomia ovat herrojen tiet ja teot!
Olisi ehkä erotetun pitänyt vähän "tutkia herrojen teitä ja tekoja"! Ei olisi luostarille langennut suuria menoja, ainakaan osaa niistä.
- pp
http://www.hs.fi/kotimaa/Valamon johtajan potkuista kantelu oikeuskanslerille/a1305549924713
Tässä Hs:n uutinen asiasta. Vai on ensin yritetty painostaa igumenia jäämään sairaseläkkeelle, mikähän tauti kyseessä ja sitten vasta potkut annettu kun ei
ymmärtänyt arkkipiispan yskää? Aina vaan kummalisemmalta koko juttu tuntuu. - Mikäkö tauti
"mikähän tauti kyseessä"
Oire: annetun ohjeen noudattamatta jättäminen.
Diagnoosi: dorkuus.- Titti Palanne
Totta: dorkuuspa hyvinkin. Totta kai olisi pitänyt ymmärtää paremmin ja jo ajat sitten laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa kaiken materian kasailu. Uskomatonta että joku munkki on niin kiinni materiassa että on valmis uhraamaan koko luostarin tulevaisuuden pukujen ja kaiken muun vastaavan kustannuksella. Huh huh. Ja viimeisin surkuhupaisin episodi on tämä luterilaisten rukousystävien veto. Siis haloo; Jalovaaralle varsinkaan ja muille heterodokseille ele kuulu pätkääkään ortodoksisen kirkon ja Valamon luostarin sisäiset asiat. Luuleko Jalovaara voivansa muuttaa org kirkon sisäistä hallintoa. Totta: tämä koko soppa on dorkaa!
- ??????????????
Titti Palanne kirjoitti:
Totta: dorkuuspa hyvinkin. Totta kai olisi pitänyt ymmärtää paremmin ja jo ajat sitten laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa kaiken materian kasailu. Uskomatonta että joku munkki on niin kiinni materiassa että on valmis uhraamaan koko luostarin tulevaisuuden pukujen ja kaiken muun vastaavan kustannuksella. Huh huh. Ja viimeisin surkuhupaisin episodi on tämä luterilaisten rukousystävien veto. Siis haloo; Jalovaaralle varsinkaan ja muille heterodokseille ele kuulu pätkääkään ortodoksisen kirkon ja Valamon luostarin sisäiset asiat. Luuleko Jalovaara voivansa muuttaa org kirkon sisäistä hallintoa. Totta: tämä koko soppa on dorkaa!
Diaknooseista puheen ollen: dementia alkaa oireilla mutta ei igumenilla, vaan toisaalla.
- Kantelu välttämätön!
Titti Palanne kirjoitti:
Totta: dorkuuspa hyvinkin. Totta kai olisi pitänyt ymmärtää paremmin ja jo ajat sitten laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa kaiken materian kasailu. Uskomatonta että joku munkki on niin kiinni materiassa että on valmis uhraamaan koko luostarin tulevaisuuden pukujen ja kaiken muun vastaavan kustannuksella. Huh huh. Ja viimeisin surkuhupaisin episodi on tämä luterilaisten rukousystävien veto. Siis haloo; Jalovaaralle varsinkaan ja muille heterodokseille ele kuulu pätkääkään ortodoksisen kirkon ja Valamon luostarin sisäiset asiat. Luuleko Jalovaara voivansa muuttaa org kirkon sisäistä hallintoa. Totta: tämä koko soppa on dorkaa!
Laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaminen on kaikkien yhteinen velvollisuus uskontokunnasta riippumatta.
Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi. - Hkyfblogg
Kantelu välttämätön! kirjoitti:
Laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaminen on kaikkien yhteinen velvollisuus uskontokunnasta riippumatta.
Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi.One more time: tämä asia ei kuulu kenellekään muulle kuin Valamon luostarille. Tämä asia ei kuulu luterilaisille eikä muille heterodokseille pätkääkään. Älkää sotkeutuko asioihin joilla teillä ei ole mitään asiaa.
- ärsyttää,
Hkyfblogg kirjoitti:
One more time: tämä asia ei kuulu kenellekään muulle kuin Valamon luostarille. Tämä asia ei kuulu luterilaisille eikä muille heterodokseille pätkääkään. Älkää sotkeutuko asioihin joilla teillä ei ole mitään asiaa.
Mikä sä oot muita määräilemään? Saa täällä keskustella ortodoksisuudesta ja se ei ole kenenkään yksityisasia.
- Vähän lisää vielä
Kantelu välttämätön! kirjoitti:
Laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaminen on kaikkien yhteinen velvollisuus uskontokunnasta riippumatta.
Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi."Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi."
Vasta sitten kun älämölön lisäksi maksavat luostarin velat. - Antaa tulla
?????????????? kirjoitti:
Diaknooseista puheen ollen: dementia alkaa oireilla mutta ei igumenilla, vaan toisaalla.
Vai dementiaa! Kuka mahtaisi olla parempi arkkipiispa kuin Leo?
- juuri niin
Vähän lisää vielä kirjoitti:
"Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi."
Vasta sitten kun älämölön lisäksi maksavat luostarin velat.Kantelussa ei ollut mitään järkeä. Suorastaan törkeää toimintaa.
- !!!!!!!!
juuri niin kirjoitti:
Kantelussa ei ollut mitään järkeä. Suorastaan törkeää toimintaa.
erottamisissa ylipäätään ei ole ollut mitään järkeä.
- Kadilo
Antaa tulla kirjoitti:
Vai dementiaa! Kuka mahtaisi olla parempi arkkipiispa kuin Leo?
Isä Veikon kirjassa kerrotaan, että papisto olisi halunnut arkkipiispaksi Ambrosiuksen, mutta Leo valittiin maallikoiden äänillä ...
- Koverskoi
Jos Herra tykkää helyistä niin varmaan Hän antaa rahatkin siihen!
Jos ei ole antanut niin sitten toiset saavat hoitaa homman. Ap. teki niinkuin pitääkin, jonkun on homma hoidettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701