Leon menettelytavasta igumenin

xcvbznm

erottamiseksi tehty valitus oikeuskanslerille . Asialla yksityishenkilö. Olen hengessä mukana.

17

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

      Se on kantelu ei valitus!

    • Novot,

      sehän se vasta koko kirkkokunnan pelastaakin! Mistä nämä pahansuovat ja ymmärtämättömät ihmiset oikein sikiävät!!!!! Ovat niin tekopyhiä, nii-in tekopyhiä että, luulevat tietävänsä kaikki oikein ja tekevänsä kaiken oikein, onnistuvat kuitenkin vain sekoittamaan asioita ja aiheuttavat kaikenlaista pahaa ihan itse.

      • ----------

        Tutkimattomia ovat herrojen tiet ja teot!


      • Aivan
        ---------- kirjoitti:

        Tutkimattomia ovat herrojen tiet ja teot!

        Olisi ehkä erotetun pitänyt vähän "tutkia herrojen teitä ja tekoja"! Ei olisi luostarille langennut suuria menoja, ainakaan osaa niistä.


    • pp
    • Mikäkö tauti

      "mikähän tauti kyseessä"

      Oire: annetun ohjeen noudattamatta jättäminen.

      Diagnoosi: dorkuus.

      • Titti Palanne

        Totta: dorkuuspa hyvinkin. Totta kai olisi pitänyt ymmärtää paremmin ja jo ajat sitten laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa kaiken materian kasailu. Uskomatonta että joku munkki on niin kiinni materiassa että on valmis uhraamaan koko luostarin tulevaisuuden pukujen ja kaiken muun vastaavan kustannuksella. Huh huh. Ja viimeisin surkuhupaisin episodi on tämä luterilaisten rukousystävien veto. Siis haloo; Jalovaaralle varsinkaan ja muille heterodokseille ele kuulu pätkääkään ortodoksisen kirkon ja Valamon luostarin sisäiset asiat. Luuleko Jalovaara voivansa muuttaa org kirkon sisäistä hallintoa. Totta: tämä koko soppa on dorkaa!


      • ??????????????
        Titti Palanne kirjoitti:

        Totta: dorkuuspa hyvinkin. Totta kai olisi pitänyt ymmärtää paremmin ja jo ajat sitten laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa kaiken materian kasailu. Uskomatonta että joku munkki on niin kiinni materiassa että on valmis uhraamaan koko luostarin tulevaisuuden pukujen ja kaiken muun vastaavan kustannuksella. Huh huh. Ja viimeisin surkuhupaisin episodi on tämä luterilaisten rukousystävien veto. Siis haloo; Jalovaaralle varsinkaan ja muille heterodokseille ele kuulu pätkääkään ortodoksisen kirkon ja Valamon luostarin sisäiset asiat. Luuleko Jalovaara voivansa muuttaa org kirkon sisäistä hallintoa. Totta: tämä koko soppa on dorkaa!

        Diaknooseista puheen ollen: dementia alkaa oireilla mutta ei igumenilla, vaan toisaalla.


      • Kantelu välttämätön!
        Titti Palanne kirjoitti:

        Totta: dorkuuspa hyvinkin. Totta kai olisi pitänyt ymmärtää paremmin ja jo ajat sitten laittaa rahahanat kiinni ja lopettaa kaiken materian kasailu. Uskomatonta että joku munkki on niin kiinni materiassa että on valmis uhraamaan koko luostarin tulevaisuuden pukujen ja kaiken muun vastaavan kustannuksella. Huh huh. Ja viimeisin surkuhupaisin episodi on tämä luterilaisten rukousystävien veto. Siis haloo; Jalovaaralle varsinkaan ja muille heterodokseille ele kuulu pätkääkään ortodoksisen kirkon ja Valamon luostarin sisäiset asiat. Luuleko Jalovaara voivansa muuttaa org kirkon sisäistä hallintoa. Totta: tämä koko soppa on dorkaa!

        Laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaminen on kaikkien yhteinen velvollisuus uskontokunnasta riippumatta.

        Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi.


      • Hkyfblogg
        Kantelu välttämätön! kirjoitti:

        Laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaminen on kaikkien yhteinen velvollisuus uskontokunnasta riippumatta.

        Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi.

        One more time: tämä asia ei kuulu kenellekään muulle kuin Valamon luostarille. Tämä asia ei kuulu luterilaisille eikä muille heterodokseille pätkääkään. Älkää sotkeutuko asioihin joilla teillä ei ole mitään asiaa.


      • ärsyttää,
        Hkyfblogg kirjoitti:

        One more time: tämä asia ei kuulu kenellekään muulle kuin Valamon luostarille. Tämä asia ei kuulu luterilaisille eikä muille heterodokseille pätkääkään. Älkää sotkeutuko asioihin joilla teillä ei ole mitään asiaa.

        Mikä sä oot muita määräilemään? Saa täällä keskustella ortodoksisuudesta ja se ei ole kenenkään yksityisasia.


      • Vähän lisää vielä
        Kantelu välttämätön! kirjoitti:

        Laillisuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaminen on kaikkien yhteinen velvollisuus uskontokunnasta riippumatta.

        Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi.

        "Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi."

        Vasta sitten kun älämölön lisäksi maksavat luostarin velat.


      • Antaa tulla
        ?????????????? kirjoitti:

        Diaknooseista puheen ollen: dementia alkaa oireilla mutta ei igumenilla, vaan toisaalla.

        Vai dementiaa! Kuka mahtaisi olla parempi arkkipiispa kuin Leo?


      • juuri niin
        Vähän lisää vielä kirjoitti:

        "Kantelun tekijät ansaitsevat lämpimät kiitokset ja tunnustuksen rohkeasta toiminnastaan luostarin ja koko ortodoksisen kirkon hyväksi."

        Vasta sitten kun älämölön lisäksi maksavat luostarin velat.

        Kantelussa ei ollut mitään järkeä. Suorastaan törkeää toimintaa.


      • !!!!!!!!
        juuri niin kirjoitti:

        Kantelussa ei ollut mitään järkeä. Suorastaan törkeää toimintaa.

        erottamisissa ylipäätään ei ole ollut mitään järkeä.


      • Kadilo
        Antaa tulla kirjoitti:

        Vai dementiaa! Kuka mahtaisi olla parempi arkkipiispa kuin Leo?

        Isä Veikon kirjassa kerrotaan, että papisto olisi halunnut arkkipiispaksi Ambrosiuksen, mutta Leo valittiin maallikoiden äänillä ...


    • Koverskoi

      Jos Herra tykkää helyistä niin varmaan Hän antaa rahatkin siihen!
      Jos ei ole antanut niin sitten toiset saavat hoitaa homman. Ap. teki niinkuin pitääkin, jonkun on homma hoidettava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe