Hei!
Olen laikäinen ja minun täytyisi tehdä tilisiirto, minulla ei ole verkkopankkitunnuksia joten mitenkä voin tehdä tilisiirron?
Toivottavasti saan asianmukaisia vastauksia, kiitos jo etukäteen!
APUA tilisiirtoon!
4
258
Vastaukset
- Helppo homma
Menet pankkiin jossa sinulla on tili ja sanot että haluat siirtää rahaa omalta tililtäsi toiselle tilille. Sitten annat pankin tädille tai sedälle sen saajan tilinumeron ja kaivat myös henkilötodistuksen esiin. Varaudu maksamaan pankista riippuen 5 - 8 euroa palvelumaksua.
Jos sinulla ei ole edes pankkitiliä niin sitten menet siihen pankkiin jossa saajalla on tili, ja sanot että haluat maksaa tälle tilille rahaa. Sitten homma jatkuu kuten yllä. - gbhj
kiitos vastauksestasi! Mutta tämäkö onnistuu vaikka olen alaikäinen? vai tarvitaanko tähän vanhemman lupa?
- Helppo homma
Kyllä onnistuu vaikka olet alaikäinen. Jos sinulla on oma pankkitili niin saat pääsääntöisesti myös itse käyttää sitä ilman vanhempien lupaa. Tosin en teidä voiko tileihin vanhemmat halutessaan tehdä jotain estoja.
Mutta jos nostat rahat automaatista tililtäsi ja sitten menet pankin konttoriin ja maksat laskun käteisellä niin 100 % varmasti onnistuu.
- laskunmaksupalvelu
Periaatteessa maksunmaksu käteisellä onnistuu kyllä missä pankkikonttorissa tahansa. Kaikkein helpoin se o varmaan tehdä r-kioskilla jolla on laskunmaksupalvelu. €/lasku.
Jos tähän laskuun liittyy jotain mysytistä, niin suosittelen tuota käteismaksua edellä kuvattuna. Jos maksaja on ns. vajaavaltainen, niin tiskillä tilitä maksettuna siitä laskusta jää jälki tiliotteelle.
Maksupalvelussa ainoastaan nostojälki automaatilta.
Sitten tietty se mitä täällä muualla on mainittu, niin annat ne rahat pienenpalvelumaksun täysi-ikäiselle kaverilla ja pyydät maksaan sen verkkopankissa.
Mutta mikä on näin mystistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463