kertokaa mulle murheenne

neiti98...

siis oon 13v ja rakastan ihmisten auttamista. oon meijän koulun ns. terapeutti tai joku semmonen, kaikki haluu multa apuu. en haluu olla mitenkään itse rakas mut totta se vaan on. kommatkaa tähän kaikki mieltänne painavat asiat nii mä voin auttaa teitä. mä autan kaikkia lapsia, teinejä ja aikuisia. mä kirjotan myös nuorten romaaneja joita ei ole vielä julkaistu.

186

1123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

Minulla on vain pray 92 ja se pitäisi saada 95 että voisin käyttää turmoil mutta minulla ei ole siihen varaa :(. En pääse claaneihin mukaan koska he vaativat että pitää omistaa turmoil. En tiedä mitä tehdä.

• neiti98...

unoha noi asiat ja ootat et sulla on varaa 95

neiti98... kirjoitti:

unoha noi asiat ja ootat et sulla on varaa 95

Mutta miten saan rahat siihen?

• neiti98...
        :( kirjoitti:

Mutta miten saan rahat siihen?

noo eti jotain töitä josta saa hyvän palkan

neiti98... kirjoitti:

NPC hahmoille töitä tekemällä saan rahat kasaan parissa vuodessa... Se on todella hidasta...

• neiti98...
        :( kirjoitti:

NPC hahmoille töitä tekemällä saan rahat kasaan parissa vuodessa... Se on todella hidasta...

nii oota pari vuotta ei se pitkä aika oo!

neiti98... kirjoitti:

nii oota pari vuotta ei se pitkä aika oo!

Parissa vuodessa parhaimmilla tyyleillä voi tienata miljardeja ja tuolla tyylillä vain ehkä 50m korkeintaan

• runeeee

no perkele osta rs cashia netistä!!!! 0,5e=1milli!!! ostin itekki eilen 800 eurolla ja nyt on 1.6 miljardhia kahisevaa pankissa ja otin 99 prayn ja sitte otin firemakingin 99 ja wc 99 ja str 99 oon vitun kova ukko ota kamuksi nimi on rs:äs puhiseva rinkeli.

• Runescape prkl
        neiti98... kirjoitti:

Vittujen vittu et tiiä tästä pelistä mitää joten ooppas hiljaa. Ei siinä mitää vitu töitä tehä

• Ihmisten auttaminen on tärkeää ja on hyvä että haluat auttaa. Mutta sinä olet vielä liian nuori toimimaan toisten murheiden kantajana. Missään tapauksessa sinun tehtäväsi ei ole auttaa "kaikkia" eikä ainakaan aikuisia.

13-vuotiaana sinulla on lupa nauttia vielä lapsuuden ja nuoruuden huolettomuudesta ja siitä, että sinun ei tarvitse osata eikä tietää miten elämän raadollisuuden kanssa pärjätään.

On hyvä että kuuntelet ja autat kavereita, mutta isojen ja raskaiden asioiden kanssa sinun tehtäväsi on hakea niihin apua aikuisilta.

Muista pitää huolta itsestäsi ja kuunnella ennenkaikkea itseäsi- olet saavuttamassa sellaisen ikävaiheen jossa tutustut itseesi ja ajatuksiisi aivan uudella tavalla. Anna itsellesi aikaa kasvaa aikuiseksi- sinulla on edessäsi hieno elämä ja paljon aikaa muiden auttamiseen. Älä kiirehdi asioiden edelle.

• neiti98...

mä en voi olla auttamatta muita kun kaikki pyytää multa apua joka asiassa!

• eihelekuinolooo

LOL :D:D:D::D:DDD:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:DD

• neiti98...

sori mut en oo nolo te ootte!

• Retumus

Nyt naurattaa

• herra neiti1222

Moi tarviin aupua oon 11v poika 140cm pitkä ja painan 87kg miten mä saan painon alas? ja sitten toiseks. Mäkin tarvisin prayn 95 että pääsisin claaneihin mutta mulla ei oo rahaa! saaks sitä rahaa jos mä myisin mun läskejä joillekkin?

kiitti jos autat

• neiti98...

ala liikkumaan mut älä muuta ruokavalioos liiku vaan enemmän päivässä käy esim. lenkillä ja lueppa noita ensimmäisi kommenttei tuolla ylhäällä nii saat vastauksen toho toiseen pulmaas!

• Zethos
        neiti98... kirjoitti:

ala liikkumaan mut älä muuta ruokavalioos liiku vaan enemmän päivässä käy esim. lenkillä ja lueppa noita ensimmäisi kommenttei tuolla ylhäällä nii saat vastauksen toho toiseen pulmaas!

Oletko tyhma? Jos kaveri vetaa vaikka viikossa 3 karkki pussia 1 pussia sipsia ja semmosta niin luuletko etta silloin ei pitaisi ruoka valioon puuttua? Tassa sulle pieni treeni minka keksin. Syot kunnolla mutta kunnon ruokaa ei mitaa mcdonalds paskaa. Sitte teet vaikka 3-4 kertaa viikossa 10-15x3 punnerrusta . 20-25x3 normaali istumaan nousuja eli vatsa lihaksia. Ja sitten 15x3 kyykkya . 15x3 selkalihasta. Ja MUISTA Lenkkeilla koska se polttaa rasvaa tehokkaasti ja ei kannata mitaa kilsan lenkkeja vaan iha kunnon... Onnea sulle!

• gagulimään

Mitä mun pitäis tehä sun mielest neiti98 ku mun kakka on vihreetä ja kovaa? Pitäskö mun syödä enemmän purilaisii?

• neiti98...

ja toiko pitäs uskoo?

• hensgu

Hei kerros mulle joku hyvä blogi aihe.. sillä en keksi mitään ja rakastan kirjottamist yli kaiken. oon kertonu blogissani VR:n junista kuinka huonoja ne ovat. ja nyt haluaisn kirjoittaa uuden, muut en keksi mitään aihetta, voisitko auttaa minua :D ?

• 84758435345345

hei... älä ota nyt nokkisii mutta eikö tommonen muitten auttaminen ja murheitten kanto oo raskasta?. mun on myös vaikee... okei nyt luin noi ylimmäiset viestit. en kyllä kertois sulle mitään. millane kuuntelijä säki oot ku homottelet toisia joka on tosi lapsellista. kusipää.

• neiti98...

mä en hauku ketään homoks se oli joku muu joka haluu pilata mun maineen!!

• ei se mitenkään raskasta oo ja mä en niinku todellakaan oo haukkunu ketään joku oikeesti haluu pilata mun maineen:(

• TRRRRRRRRRRRRRT
        neiti98... kirjoitti:

mä en hauku ketään homoks se oli joku muu joka haluu pilata mun maineen!!

ai että mikä maine? onko sulla sellanenkin? :)

• tyttö_97

ai että ku repeain tälle palstalle xD

• nätistiny

älkää viittikö olla noi ilkeit, ei toi piän tyttö mitää pahaa tarkota ja kyll määki toss iäss tahoin ja yhä edellee tahon auttaa toisia....:)

• neiti98...

mun äiti on terapeutti ja se on opettanu mut kuuntelemaan ja auttamaan muita ja se muitten auttaminen on ihanaa joten älkää hei dissatko mua!!

• nyt ei kukaan sitten voi enää varastaa mun nimimerkkiä>P

• hensgu

nii oisko sulla mulle blogi ideoit?

• kirjota vaikka niistä ihmisistä jotka on kovia dissaamaan muita ihmisiä jotka on erilsia kuin he itse ovat

• Jos ihmisiä haluat täällä suomi24:ssa auttaa niin kannattaa vilkaista esim. masennus, yksinäisyys, ujous palstat.

• no minä autan ihmisiä siellä missä haluan.

• neiti98 kirjoitti:

no minä autan ihmisiä siellä missä haluan.

Tällä palstalla olet näköjään saanut erinomaisia tuloksia auttamisellasi.

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

no minä autan ihmisiä siellä missä haluan.

Ja minä taas olen masentunut, olen ollut jo kaksi vuotta. Se on vain lievää, mutta ongelmallista silti. Se tuli siitä, kun aloin ajattelemaan, että ystäväni pitävät enemmän toisistaan, ja sen taas olen keksinyt siitä, että muilla on aina kaksin-,kolmin-jne.keskeisiä asioita, ja ystäväni kikattelevat keskenään. Olen huomauttanut heille siitä, mutta he sanoivat, että minun pitäisi puhua heidän kanssaan, mikä ei onnistu, koska en keksi hyviä puheenaiheita, ja silloin kun puhun, kukaan ei kuuntele juuri sillä hetkellä. Sitten suren sitä, että kukaan ei kuuntele minua. Ja minulla on myös suunnitelmia ja laskelmia, joita haluaisin heille kertoa, mutta ne ovat muka liian monimutkaisia, vaikka itse pidän niitä varsin jänninä. Sitten suren sitä, että kukaan ei ymmärrä minua. Sitten ystäväni sanovat, että valitan liikaa, ja sitten suren taas. Ja lisäksi kammoan terveystarkastuksia, koska painokäyrät on uudistettu, ja vanhoillakin olen melkein ylipainoinen, ja olen kuullut, että ensi vuonna pitää ottaa pikkarit pois, vaikka tähän asti olen saanut pitää T- paidankin. Ja pelkään myös, että olen muista ärsyttävä, ja että kaikki vihaisivat minua, vaikka opettajani on sanonut pitävänsä minusta. Suren myös sitä, että kaikilla muilla on paras ystävä, paitsi minulla. Sori, olen moniongelmainen, mutta olisin todella kiitollinen, jos osaisit auttaa.

• N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Ja minä taas olen masentunut, olen ollut jo kaksi vuotta. Se on vain lievää, mutta ongelmallista silti. Se tuli siitä, kun aloin ajattelemaan, että ystäväni pitävät enemmän toisistaan, ja sen taas olen keksinyt siitä, että muilla on aina kaksin-,kolmin-jne.keskeisiä asioita, ja ystäväni kikattelevat keskenään. Olen huomauttanut heille siitä, mutta he sanoivat, että minun pitäisi puhua heidän kanssaan, mikä ei onnistu, koska en keksi hyviä puheenaiheita, ja silloin kun puhun, kukaan ei kuuntele juuri sillä hetkellä. Sitten suren sitä, että kukaan ei kuuntele minua. Ja minulla on myös suunnitelmia ja laskelmia, joita haluaisin heille kertoa, mutta ne ovat muka liian monimutkaisia, vaikka itse pidän niitä varsin jänninä. Sitten suren sitä, että kukaan ei ymmärrä minua. Sitten ystäväni sanovat, että valitan liikaa, ja sitten suren taas. Ja lisäksi kammoan terveystarkastuksia, koska painokäyrät on uudistettu, ja vanhoillakin olen melkein ylipainoinen, ja olen kuullut, että ensi vuonna pitää ottaa pikkarit pois, vaikka tähän asti olen saanut pitää T- paidankin. Ja pelkään myös, että olen muista ärsyttävä, ja että kaikki vihaisivat minua, vaikka opettajani on sanonut pitävänsä minusta. Suren myös sitä, että kaikilla muilla on paras ystävä, paitsi minulla. Sori, olen moniongelmainen, mutta olisin todella kiitollinen, jos osaisit auttaa.

voisit yrittää etsiä uusia ystäviä jotka ymmärtävät sinua ja jos haluat voit puhua jollekin terapeutille masennuksestasi ja terveystarkastuksessa voit sanoa että eet voi ottaa pikkareita pois minullakin on sama ongelma kammoan yli kaiken terveystarkastuksia ja sanoin viime vuonna meidän terkkarille että en voi ottaa paitaa pois henkisten syiden takia et ole ainut jolla ei ole parasta ystävää nimittäin minullakaan ei ole.

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

voisit yrittää etsiä uusia ystäviä jotka ymmärtävät sinua ja jos haluat voit puhua jollekin terapeutille masennuksestasi ja terveystarkastuksessa voit sanoa että eet voi ottaa pikkareita pois minullakin on sama ongelma kammoan yli kaiken terveystarkastuksia ja sanoin viime vuonna meidän terkkarille että en voi ottaa paitaa pois henkisten syiden takia et ole ainut jolla ei ole parasta ystävää nimittäin minullakaan ei ole.

Kiva, että ei ole pakko. Mutta terapeutille en mene, koska eikös siinä tapauksessa pitäisi puhua vanhemmille? Ja sitä minä en ainakaan ole ajatellut tehdä. Jos puhuu opettajalle, niin ei kai se sano mitään tyyliin:" Voisit puhua tuosta terkalle.", koska puhun mielummin opettajani, kuin terkan kanssa. En oikein luota terkkaan, koska niissä terveystarkastus-lapuissahan kysellään kaikkea noloa, niin että ihan pelottaa, mutta opettajaan luotan, koska hän hymyilee paljon, ja on sanonut pitävänsä minusta. Ja kun ajattelen, välillä olen masentunut, välillä onnellinen, mutta koska en ole varma, olen masentunut, koska ihminen, joka on onnellinen, ei mieti, onko vai eikö. Ja lisäksi on melkein koko ajan sellainen olo, että jotain puuttuu, en vain tiedä, mikä. Mitä luulet, osaisiko opettaja auttaa? Vai lähettääkö vain terkalle?

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

Eikä kukaan ymmärrä minua, koska olen erilainen ja seko. Tuntuu, että olen jotain ihan muuta kuin muut, välillä se tuntuu kivalta, mutta yleensä tyhmältä, kun ei ymmärretä.

Eikä kukaan ymmärrä minua, koska olen erilainen ja seko. Tuntuu, että olen jotain ihan muuta kuin muut, välillä se tuntuu kivalta, mutta yleensä tyhmältä, kun ei ymmärretä.

yleensä opettaja käskee (ainakin meillä) mennä puhumaan koulukuraattorille, opolle tai terkalle. minullakin on sama ongelma, että mua ei yleensä ymmäretä ja oon aika erilainen ja vähän sekasin. minut on monta kertaa lähetetty koulujuraattorin luokse puhumaan asioista mutta en ole ikinä mennyt sinne, koska en halua puhua millekään kuraattorille enkä opolle (vaikka meijän opo on mulle sukua) enkä terkalle. en tosin ole masentunut mutta minulla on vähän samoja ongelmia kuin sinullakin

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

yleensä opettaja käskee (ainakin meillä) mennä puhumaan koulukuraattorille, opolle tai terkalle. minullakin on sama ongelma, että mua ei yleensä ymmäretä ja oon aika erilainen ja vähän sekasin. minut on monta kertaa lähetetty koulujuraattorin luokse puhumaan asioista mutta en ole ikinä mennyt sinne, koska en halua puhua millekään kuraattorille enkä opolle (vaikka meijän opo on mulle sukua) enkä terkalle. en tosin ole masentunut mutta minulla on vähän samoja ongelmia kuin sinullakin

Ihme! Joku ymmärtää minua! Tuli heti vähän parempi olo. Mutta mitä opettaja sitten tekee, jos sanon, että haluaisin jutella hänen kanssaan, enkä terkan? Kun se olisi vähän noloa, jos lähettäisi terkalle, ja kun on tunnilta myöhässä, niin kiva sitten selittää, että joo totanoin... Ja koulussakin sanottiin, että voi puhua opettajallekkin, ja kerran kun opettaja näki minut surullisena, niin hän sanoi, että voin kertoa, jos mieltä painaa jokin asia. Ja kun masennukseni saattoi myös ehkä lähteä siitä, kun aloin lihomaan, ja ne "kaikki inhoo mua"-ajatukset tuli ehkä vasta sen jälkeen, ja pitäisikö minun laihtua, kun tarkastuksessa olin 152.5cm ja 55kg, ja siitä on puoli vuotta, ja nyt vaaka näyttää 60kg, enkä todellakaan ole venähtänyt, sen näkee, ja liikuntakin on jäänyt välille, joten auttaisiko jos vain laihduttaisin, kun rasvaprosenttikin on jotain 27-30%, eli melkein vähän päälle 15kg läskiä. Anteeksi, jos olen rasittava, mutta on sinusta ainakin tähän saakka ollut hieman apua :-)

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

Ihme! Joku ymmärtää minua! Tuli heti vähän parempi olo. Mutta mitä opettaja sitten tekee, jos sanon, että haluaisin jutella hänen kanssaan, enkä terkan? Kun se olisi vähän noloa, jos lähettäisi terkalle, ja kun on tunnilta myöhässä, niin kiva sitten selittää, että joo totanoin... Ja koulussakin sanottiin, että voi puhua opettajallekkin, ja kerran kun opettaja näki minut surullisena, niin hän sanoi, että voin kertoa, jos mieltä painaa jokin asia. Ja kun masennukseni saattoi myös ehkä lähteä siitä, kun aloin lihomaan, ja ne "kaikki inhoo mua"-ajatukset tuli ehkä vasta sen jälkeen, ja pitäisikö minun laihtua, kun tarkastuksessa olin 152.5cm ja 55kg, ja siitä on puoli vuotta, ja nyt vaaka näyttää 60kg, enkä todellakaan ole venähtänyt, sen näkee, ja liikuntakin on jäänyt välille, joten auttaisiko jos vain laihduttaisin, kun rasvaprosenttikin on jotain 27-30%, eli melkein vähän päälle 15kg läskiä. Anteeksi, jos olen rasittava, mutta on sinusta ainakin tähän saakka ollut hieman apua :-)

• neiti98...
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

mullakin on ihan sama problem että en keksi ikinä mitään sanottavaa kaveriporukas

Suosittelen ennemmin urheilua kuin diettiä. Urheilulla on muitakin positiivisia vaikutuksia kuin läskien katoaminen ja kunnon nousu.

• N3rd g1rl 13
        mrfrasier kirjoitti:

Suosittelen ennemmin urheilua kuin diettiä. Urheilulla on muitakin positiivisia vaikutuksia kuin läskien katoaminen ja kunnon nousu.

Olenko siis mielestäsi läski? Kiitti vaan! Ja sitä paitsi, ei minulla ole aikaa liikkua, liikaa kokeita katsos, joten se on sitten se huonompi vaihto-ehto. No okei, kai se on pakko myöntää, minä olen vain saamaton rasvapallo.

• N3rd g1rl 13
        neiti98... kirjoitti:

mullakin on ihan sama problem että en keksi ikinä mitään sanottavaa kaveriporukas

Joo, se vaan on hankalaa, kun pelkääkin, että sanoo jotain tyhmää.

Olenko siis mielestäsi läski? Kiitti vaan! Ja sitä paitsi, ei minulla ole aikaa liikkua, liikaa kokeita katsos, joten se on sitten se huonompi vaihto-ehto. No okei, kai se on pakko myöntää, minä olen vain saamaton rasvapallo.

voisit yrittää liikkua vähän enemmän kuin ennen mutta en suosittele mitään laihdutuskuuria tai semmosta etkä sinä tarvitse mitään diettiä olet sopivan painoinen. voisit yrittää vaikka käydä lenkillä joka päivä ja luet sitten lenkin jälkeen kokeisiin. ole onnellinen että voit edes liikkua kunnolla toisin kuin minä. minun polvi on huonossa kunnossa enkä voi kävellä yli kilometriä minnekään. ja kyllä opettajallekin voit puhua eihän opetkaan aina lähetä terkalle/kuraattorille puhumaan. ja minä nyt tietenki ymmärrän sinua, koska minullakin on vähän samanlainen elämä. kaveriporukossa on vaikeeta puhua kun kaverit ei aina ymmärrä ja sitten minua vielä kiusataankin koulussa, sen takia kun olen vähän erilainen kuin muut ja minulla on kavereina vaan semmosia kavereita jotka on hyviä koulussa toisin kuin minä. en ole hyvä muussa aineessa kuin äikässä ja musiikissa muut aineet ovat nimittäin liian vaikeita minulle. joo tuota taisimpa tossa kertoo koko elämänkertani. sanon sinulle yhen jutun, sinä et ole LÄSKI!

• mrfrasier kirjoitti:

Tällä palstalla olet näköjään saanut erinomaisia tuloksia auttamisellasi.

mrfrasier voitko oikeesti olla kommaamatta tähän, kiitos minulla on muutakin tekemistä kuin muistutella sinulle aina tästä asiasta ja voin sanoa sinulle suoraan, että olet ärsyttävä minä olen täällä auttamassa muita ja sinä ja kaikki muut nolot tyypit tulevat vaan dissaamaan minua! olen kyllästynyt tähän jatkuvaan kiusaamiseen!

Olet liian äkkipikainen ja sanot mitä sylki suuhun tuo. En sanonut sinua läskiksi. Ja jos sinulla ei ole tarpeeksi aikaa liikuntaan, niin miksi olet koneella valittamassa meille että ei ole aikaa? Aikaa löytyy kyllä kunhan heität koneen ikkunasta ulos.

• N3rd g1rl 13
        mrfrasier kirjoitti:

Olet liian äkkipikainen ja sanot mitä sylki suuhun tuo. En sanonut sinua läskiksi. Ja jos sinulla ei ole tarpeeksi aikaa liikuntaan, niin miksi olet koneella valittamassa meille että ei ole aikaa? Aikaa löytyy kyllä kunhan heität koneen ikkunasta ulos.

Anteeksi, tuo on totta, olen äkkipikainen. Pitäisi kai olla olettamatta, että muut ajattelevat niin, miten ajattelen heidän ajattelevan. Ja sitä paitsi, jos liikkuisin, niin entä jos vanhempani epäilisivät, että laihdutan?

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

voisit yrittää liikkua vähän enemmän kuin ennen mutta en suosittele mitään laihdutuskuuria tai semmosta etkä sinä tarvitse mitään diettiä olet sopivan painoinen. voisit yrittää vaikka käydä lenkillä joka päivä ja luet sitten lenkin jälkeen kokeisiin. ole onnellinen että voit edes liikkua kunnolla toisin kuin minä. minun polvi on huonossa kunnossa enkä voi kävellä yli kilometriä minnekään. ja kyllä opettajallekin voit puhua eihän opetkaan aina lähetä terkalle/kuraattorille puhumaan. ja minä nyt tietenki ymmärrän sinua, koska minullakin on vähän samanlainen elämä. kaveriporukossa on vaikeeta puhua kun kaverit ei aina ymmärrä ja sitten minua vielä kiusataankin koulussa, sen takia kun olen vähän erilainen kuin muut ja minulla on kavereina vaan semmosia kavereita jotka on hyviä koulussa toisin kuin minä. en ole hyvä muussa aineessa kuin äikässä ja musiikissa muut aineet ovat nimittäin liian vaikeita minulle. joo tuota taisimpa tossa kertoo koko elämänkertani. sanon sinulle yhen jutun, sinä et ole LÄSKI!

Nyt on sellainen olo, että varmasti pääsen ongelmieni yli. Kiitos sinun :-). On todella mukavaa, että toimit tavallaan psykiatrina. Olen todella kiitollinen, ja no, toivon sinulle kaikkea hyvää! Nyt on hieman helpompi hymyillä.

Nyt on sellainen olo, että varmasti pääsen ongelmieni yli. Kiitos sinun :-). On todella mukavaa, että toimit tavallaan psykiatrina. Olen todella kiitollinen, ja no, toivon sinulle kaikkea hyvää! Nyt on hieman helpompi hymyillä.

oleppa hyvä on kivaa että sain sinut paremmalle tuulelle muista että voit aina kirjoittaa tänne mikäli sinulla on joku ongelma =D

Anteeksi, tuo on totta, olen äkkipikainen. Pitäisi kai olla olettamatta, että muut ajattelevat niin, miten ajattelen heidän ajattelevan. Ja sitä paitsi, jos liikkuisin, niin entä jos vanhempani epäilisivät, että laihdutan?

eivät vanhempasi epäile että laihdutat he vain ovat iloisia että liikut

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

eivät vanhempasi epäile että laihdutat he vain ovat iloisia että liikut

Ok. Taidanpa sitten aloittaa huomenna XD Ja kiitos vielä, kun autoit minua. Luulin, että maan päällä ei olekkaan ihmistä, joka ymmärtää minua :-). Toivon myös, että sinunkin ongelmasi ratkeaisivat.

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

oleppa hyvä on kivaa että sain sinut paremmalle tuulelle muista että voit aina kirjoittaa tänne mikäli sinulla on joku ongelma =D

Pidän mielessä :-)

• neiti98 kirjoitti:

mrfrasier voitko oikeesti olla kommaamatta tähän, kiitos minulla on muutakin tekemistä kuin muistutella sinulle aina tästä asiasta ja voin sanoa sinulle suoraan, että olet ärsyttävä minä olen täällä auttamassa muita ja sinä ja kaikki muut nolot tyypit tulevat vaan dissaamaan minua! olen kyllästynyt tähän jatkuvaan kiusaamiseen!

Katsoin koko keskustelun läpi, mutta en nähnyt mitään kohtaa jossa olisin sinua dissannut. Pahoittelen toki jos olet käsittäneet puheeni ärsyttävinä.

• hihihihi...
        mrfrasier kirjoitti:

Katsoin koko keskustelun läpi, mutta en nähnyt mitään kohtaa jossa olisin sinua dissannut. Pahoittelen toki jos olet käsittäneet puheeni ärsyttävinä.

Sarkasmi kylläkin luetaan tietyssä yhteydessä dissaamiseksi, käy optikolla jos et näe omia viestejäsi, jos taas et ymmärrä mitä olet kirjoittanut niin parempi ettet kirjoittele palstalle ollenkaan. Puheesi olivat ärsyttäviä ja sinä dissasit joten älä selitä.

• :D:D:D:D:D:D:D:D:D
        mrfrasier kirjoitti:

mrfrasier, siis onks jätkä oikeesti 18 ja piikittelee täällä jotain 13 vuotiasta kivan oloista tyttöä ja vieläpä ilman kunnon syytä?
        Hitto miten lapsellinen ja jälkeenjääny jätkä voi joku olla, siis sinä.
        Rakkamainen pelle, oisit pataas ansainnu ihan kunnolla ni oppisit vähän tavoille.
        Kasva aikuiseks jälkeenjääny pelle !

• Gjkffk
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Ok. Taidanpa sitten aloittaa huomenna XD Ja kiitos vielä, kun autoit minua. Luulin, että maan päällä ei olekkaan ihmistä, joka ymmärtää minua :-). Toivon myös, että sinunkin ongelmasi ratkeaisivat.

N3rd girl taas pätemässä

• terkan tyttö
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Kiva, että ei ole pakko. Mutta terapeutille en mene, koska eikös siinä tapauksessa pitäisi puhua vanhemmille? Ja sitä minä en ainakaan ole ajatellut tehdä. Jos puhuu opettajalle, niin ei kai se sano mitään tyyliin:" Voisit puhua tuosta terkalle.", koska puhun mielummin opettajani, kuin terkan kanssa. En oikein luota terkkaan, koska niissä terveystarkastus-lapuissahan kysellään kaikkea noloa, niin että ihan pelottaa, mutta opettajaan luotan, koska hän hymyilee paljon, ja on sanonut pitävänsä minusta. Ja kun ajattelen, välillä olen masentunut, välillä onnellinen, mutta koska en ole varma, olen masentunut, koska ihminen, joka on onnellinen, ei mieti, onko vai eikö. Ja lisäksi on melkein koko ajan sellainen olo, että jotain puuttuu, en vain tiedä, mikä. Mitä luulet, osaisiko opettaja auttaa? Vai lähettääkö vain terkalle?

Äitini on terkka niin voin vakuuttaa et terkkari ei oo ite tehny kyselyitä. Sitten, mitä nyt veikkasin terkkari jutusta niin oot nelosella. Jos arvaus osui oikein niin voisin sanoo et yksin ei oo mukava mutta n.5,6,7 luokalla kaveri porukat vaihtuu ja silloin koita olla aktiivisesti mukana.

• Terkan tyttö
        neiti98 kirjoitti:

Sehän on koko terkkari tarkotus et sille voi käydä kertoo murheet ilman et se kertoo äitille tai muuten.

Noo omalle äidille en sanois samoi asioita vaikka kuinka olis terkka.

• hensgu

kiiitti vinkist :D

• oleppa hyvä:)

• psygiatri.

Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.

• mä en kerjää huomioo mä vaan haluun auttaa muita!

• N3rd g1rl 13
        neiti98 kirjoitti:

mä en kerjää huomioo mä vaan haluun auttaa muita!

Sitä minäkin! "Psygiatri?" Tosta neiti98:sta on ollut ihmisille apua, joten psykiatrit muualle ruikuttamaan! Ja 98, on hienoa, että autat muita. Itsekkin harrastan sitä välillä, mutta omia ongelmia en osaa ratkoa, joten minusta on tosi kiva juttu, että joku oikeasti haluaa auttaa :-).

• neiti98...

Myönnetään, haluan vain huomiota. Olen hiukan vajaa niin keksin vastauksia yhdessä kultakalani kanssa. Olen itsekkin masentunut ja tarvitsisin psykiatria. Voisiko joku kenties auttaa? Lemmikki apinani tuli hulluksi kun kuunteli murheitani.

• N3rd g1rl 13

Myönnätkö myös, että olet varastanut oikean neiti98:n nimimerkin? Vaikutat nimittäin trollilta...

• hei sinun on turha enä esittää neiti98... koska minulla on uusi nimimerkki jota ei voi enää varastaa, sori vaan. sinä neiti98... kopio olet muuten aika nolo!

• .neiti98

Olen läski ruma huora, joka kerjää huomiota.

• N3rd g1rl 13

Kukaan ei nyt trollaa, sovitaanko niin? Ja se olet taas sinä nimimerkkivaras, trollaa muualla, täällä on tarkoitus selvittää ongelmia, ei luoda niitä lisää.

• apuaaaaa

Auta mua ku oon ihastunu yhtee muijaa ja pyysin sitä ulos nii se sano et se ei lähe mun kans mihinkää ku mun auto on sen mielest ruma :( Mitä mun pitäis tehä??

• neiti98kaveriмисс

onkohan tuo nyt ihan totta? vai yritätkö sinäkin vaan dissata neiti98?

• kkkko

et ole kauhean hyvä terapeutti.

• dddsssaaaaeeettttggg

Mitähän oikeen kuvittelet itestäs? Naurettavaa.

• mä oo meijän koulun ja suvun paras terapeutti!
      ja mitähän oikein kuvittelen itestäni? mietippä sitä dddsssaaaaeeettttggg!
      mua on turha dissata koska se on mulle jo arkipäivää! olen oppinut 7 vuoden aikana sietämään kiusaamista ja kaikkea mahdollista mikä loukkaisi mua!

• Tekisi kovasti mieli palauttaa sinut maan pinnalle haave ajatuksistasi, mutta pienen tytön itsetunnon kolautteleminen on jopa julmaa minun mittapuullani.

• N3rd g1rl 13
        mrfrasier kirjoitti:

Tekisi kovasti mieli palauttaa sinut maan pinnalle haave ajatuksistasi, mutta pienen tytön itsetunnon kolautteleminen on jopa julmaa minun mittapuullani.

Jos hän haluaa auttaa muita, niin mitä pahaa siinä muka on? Hän auttoi minuakin! Antaa hänen olla psykiatri, kun kerran haluaakin olla :-). Itsekkin leikin kotona olevani postinkantaja, kun tuon postit XD. Ja lisäksi toimin myös kotona osa-aikaisena siivoojana :-P

Jos hän haluaa auttaa muita, niin mitä pahaa siinä muka on? Hän auttoi minuakin! Antaa hänen olla psykiatri, kun kerran haluaakin olla :-). Itsekkin leikin kotona olevani postinkantaja, kun tuon postit XD. Ja lisäksi toimin myös kotona osa-aikaisena siivoojana :-P

Toki auttaminen on hyvä juttu. Itsekkin sitä teen täällä aina kun en ole kiireinen kritisoidessa muita.

Kerro lisää tästä postinkantaja jutusta?

• N3rd g1rl 13
        mrfrasier kirjoitti:

Toki auttaminen on hyvä juttu. Itsekkin sitä teen täällä aina kun en ole kiireinen kritisoidessa muita.

Kerro lisää tästä postinkantaja jutusta?

No, postinkantajana en ole vastuussa mahdollisesta roskapostista, koska minähän vain TUON postin. Kerran ärsytti, kun veljeni koulukirjat oli siellä, ajattelin, että se on pilaa. Mutta joku hänen kaverinsa olikin kuulemma vienyt veljelleni läksyt. Palkkaa en tästä työstä saa, mutta teen sitä vapaa ehtoisesti, koska toimitan vain oman perheeni postin, ja saanitsekkin postia. Ensi vuonna, kun olen 14, menen jakamaan postia laajemmalle alueelle :-). Se on minun "työni". Onko koululainenkin ura? Haluaisin katsos tietää, onko minulla muuta virkaa kuin siivooja ja postinkantaja.

• N3rd. g1rl 13
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

No, postinkantajana en ole vastuussa mahdollisesta roskapostista, koska minähän vain TUON postin. Kerran ärsytti, kun veljeni koulukirjat oli siellä, ajattelin, että se on pilaa. Mutta joku hänen kaverinsa olikin kuulemma vienyt veljelleni läksyt. Palkkaa en tästä työstä saa, mutta teen sitä vapaa ehtoisesti, koska toimitan vain oman perheeni postin, ja saanitsekkin postia. Ensi vuonna, kun olen 14, menen jakamaan postia laajemmalle alueelle :-). Se on minun "työni". Onko koululainenkin ura? Haluaisin katsos tietää, onko minulla muuta virkaa kuin siivooja ja postinkantaja.

Olen muuten homoseksuaali. Kädelle ->>>

• N3rd g1rl 13
        N3rd. g1rl 13 kirjoitti:

Olen muuten homoseksuaali. Kädelle ->>>

En ole! Minulla ei ole seksuaalista identiteettiä! Ja "girl" on tyttö, eikä tyttö voi olla homo! Älkää trollatko! Älkääkä olko rasisteja!

• N3rd g1rl 13
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

En ole! Minulla ei ole seksuaalista identiteettiä! Ja "girl" on tyttö, eikä tyttö voi olla homo! Älkää trollatko! Älkääkä olko rasisteja!

hehehe. Minulla ei ole seksuaalista identiteettiä joten olen tällä hetkellä bi. En tiedä kiinnostaisiko minua pippelit vaiko pimppeliinit.

• N3rd g1rl 13
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

hehehe. Minulla ei ole seksuaalista identiteettiä joten olen tällä hetkellä bi. En tiedä kiinnostaisiko minua pippelit vaiko pimppeliinit.

Höpö höpö! Tuo on taas trolli! Seksuaalisen identiteetin puutteella tarkoitan, että en ole kiinnostunut tytöistä, enkä pojista! Ja seksi on mielestäni vastenmielinen idea, taidanpa pysyä ikuisesti neitsyenä...

• N3rd g1rl 13
        N3rd g1rl 13 kirjoitti:

Höpö höpö! Tuo on taas trolli! Seksuaalisen identiteetin puutteella tarkoitan, että en ole kiinnostunut tytöistä, enkä pojista! Ja seksi on mielestäni vastenmielinen idea, taidanpa pysyä ikuisesti neitsyenä...

Muuten, minun ei tarvitse edes yrittää pysyä neitsyenä, sillä tulen automaattisesti aina pysymäänkin. kukaan ei nimittäin pidä minusta

• N3rd g1rl 7

noniin kukaan ei enään trollaa ok???? näytin tän mun äidille ja se sano että te ootte jotain peikkoja! Miks ootte vaa kotona koneen ääressä menkää ulos ja katsokaa aurinkoon ja sulakaa½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½ mun sulake palo ei himputti nyt sappi kiehuu ja tehdään kanakeittoa vähän raunorepopomiestä mausteeksi ja neposta ei saa unohtaa tiuhti ja viuhti joutuivat muuten pakoon mörköä ja tulivat meille, isi ampui heitä haulikolla mitä mä teen? ja mun hevonen kuoli eilen syöpään kun mun lemmikki ihmissusi puri sitä pyllyyn sen viimeset sanat oli pysähdy pentele! no mutta meen nyt moikka! LÄÄKKEET!

• :( yksin

moi minä haluaisin apua. Miten saisin kavereita? Meillä on tosi pieni koulu ja minua kiusataan ja tönitään pois. Minulla ei ole melkein ketään kaveria. Pitäisikö minn vaihtaa koulua? tai odottaa yksi ja puoli vuotta kuin menen ylä asteelle?
      Kiltti auta minua!!

• vastauksia :) (:

moi olen 12 v tyttö ja olen se ainot joka ei ole tullut sisään murrosikään. Sitäpaitsi olen vanhin meidän luokassa niin arvaa joss nolottaa! Kiltti haluan apua, auta minua. Minua kiusataan ja ne sanovat esim. "minä olen paljon pidempi mitä sinä" tai ehkä "sinä hän olet ihan lauta pikkutissi". Sitä paitsi haluaisin itse aikustua ja tuntea itseni aikuiseksi. onko sinulla jotain ideoita miten pääsisin murrosikään nopeammin.
        Eikä vastaus ole "sinun pitää vain odottaa".

• Neuvoja
        vastauksia :) (: kirjoitti:

moi olen 12 v tyttö ja olen se ainot joka ei ole tullut sisään murrosikään. Sitäpaitsi olen vanhin meidän luokassa niin arvaa joss nolottaa! Kiltti haluan apua, auta minua. Minua kiusataan ja ne sanovat esim. "minä olen paljon pidempi mitä sinä" tai ehkä "sinä hän olet ihan lauta pikkutissi". Sitä paitsi haluaisin itse aikustua ja tuntea itseni aikuiseksi. onko sinulla jotain ideoita miten pääsisin murrosikään nopeammin.

vihje; Syö vaikkapa hevosen lantaa.

• minä vaihdoin koulua kun minua kiusattiin koulussa ja sain toisesta koulusta paljon kavereita. suosittelen että jos saat ja joku toinen kuolu on sinulla siinä lähellä niin vaihda koulua siellä sinua tuskin kiusataan. tiedän nämä asiat koska olen kokenut kaiken kiusaamisen ja syrjimisen itsekin

• vastauksia :) (: kirjoitti:

sori minä haluaisin auttaa sinua muuten kuin sanomalla että "sinun pitää vain odottaa", mutta muuta vaihtoehtoa ei ole kuin odottaminen, ystävälläni/ystävilläni on sama ogelma että heillä ei ole vielä naisellisia muotoja ja se ärsyttää heitä mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin odottaminen. jios sinua kiusataan, älä välitä siitä ole vain omaitsesi

• ne1ti98
        vastauksia :) (: kirjoitti:

Hei sinun kannattaisi syödä norsun papanoita!

• vastauksia:)(:
        neiti98 kirjoitti:

minä vaihdoin koulua kun minua kiusattiin koulussa ja sain toisesta koulusta paljon kavereita. suosittelen että jos saat ja joku toinen kuolu on sinulla siinä lähellä niin vaihda koulua siellä sinua tuskin kiusataan. tiedän nämä asiat koska olen kokenut kaiken kiusaamisen ja syrjimisen itsekin

voi kiitos että vastasit sillä nytt mä ainakin tiedän että en ole yksin probleemasta vaikka en olisi halunut vastauksen;"sinun pitää vain odottaa".

• dogtor.

Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.--------------------->Siis PSYGIATRIN APUA!!!

• no onko pakko kommentoida? ja en todellakaan havittele mitään huomioo tai mutakaan sellasta. voin olla vähän erilainen, mutta ei siitä tarttee välittää, jokainen on oma ittesä, ja se on tyhmää, jos toiset vaan kiusaa sitä joka on erilainen, vaikka mulle se on periaatteessa jo arkipäivää. ihmisten pitää oppia olemaan omia ittejänsä! ei kaikki voi olla samanlaisia kuin joku toinen on, vaikka kovasti haluaisikin. ei sun tähän oo pakko kommentoida mitään jos aijot vaan dissata mua! katotaanko, millon sä tarviit terapeuttia/psykiatria? voin olla silloin sun terapeutti/psykiatri. että revippä siitä=P

• rsnooooobs23424

Voitko auttaa mua tarvin 95 prayerin että pääsisin hyvään claaniin jossa tienaisin rahaa mutta minulla on vain 82 prayer??? 95 prayer maksaisi 80m mut mulla on vaan 9m.
      MITÄ MÄ TEEN???

• taisin unohtaa kirjoittaa, että en mielelläni auta missää PELI jutuissa, koska en itse pelaa mitään pelejä! ja voin sanoa sinulle rsnooooobs23424, että lue nuo ensimmäiset kommentit.

• neiti98 kirjoitti:

taisin unohtaa kirjoittaa, että en mielelläni auta missää PELI jutuissa, koska en itse pelaa mitään pelejä! ja voin sanoa sinulle rsnooooobs23424, että lue nuo ensimmäiset kommentit.

Sori näistä peli juttujen aloittamisesta nimimerkillä ":(", mutta en voinut vastustaa kiusausta pienelle ilkivallalle. Ja ensimmäisistä kommenteista ei ole paljoa apua mutta ei siitä sinua voi syyttää kun et ole peliä ikinä pelannut.

• neiti98kaveri♥
        mrfrasier kirjoitti:

Sori näistä peli juttujen aloittamisesta nimimerkillä ":(", mutta en voinut vastustaa kiusausta pienelle ilkivallalle. Ja ensimmäisistä kommenteista ei ole paljoa apua mutta ei siitä sinua voi syyttää kun et ole peliä ikinä pelannut.

"Tekisi kovasti mieli palauttaa sinut maan pinnalle haave ajatuksistasi, mutta pienen tytön itsetunnon kolautteleminen on jopa julmaa minun mittapuullani."
        mitä, mitä?! jaa, että ihan julmaa vasta tossa vaiheessa, mitäs tää sit oli? oisit kyllä voinu ihan omalla nimimerkilläs kirjottaa ton jutun, mutta EI! tekisi mieli tulla vetään sua turpaan, mutta enpä taija olla niin ilkeä, vaikka neiti98 onkin kaverini. hyvä ihminen vai mikä vittu ikinä oletkaan, palaa takaisin maan pinnalle, prkl! saatana ystävääni neiti98 haukutaa, kiusataan ja sitä jopa hakataan sen takia, kun se haluu auttaa muita ja pukeutuu "mauttomasti" kaikilla on omat mieltymyksensä. on kurjaa nähdä neiti98 surullisena ja allapäin ja silmä mustana ja kaikkee muuta, koulussa! ettekö te hyvät ihmiset voi ymmärtää, että kaikki eivät voi olla samanlaisia, kuin te?! kaikilla on oma tyylinsä, omat mieltymyksensa ym.

• neiti98kaveri♥ kirjoitti:

"Tekisi kovasti mieli palauttaa sinut maan pinnalle haave ajatuksistasi, mutta pienen tytön itsetunnon kolautteleminen on jopa julmaa minun mittapuullani."
        mitä, mitä?! jaa, että ihan julmaa vasta tossa vaiheessa, mitäs tää sit oli? oisit kyllä voinu ihan omalla nimimerkilläs kirjottaa ton jutun, mutta EI! tekisi mieli tulla vetään sua turpaan, mutta enpä taija olla niin ilkeä, vaikka neiti98 onkin kaverini. hyvä ihminen vai mikä vittu ikinä oletkaan, palaa takaisin maan pinnalle, prkl! saatana ystävääni neiti98 haukutaa, kiusataan ja sitä jopa hakataan sen takia, kun se haluu auttaa muita ja pukeutuu "mauttomasti" kaikilla on omat mieltymyksensä. on kurjaa nähdä neiti98 surullisena ja allapäin ja silmä mustana ja kaikkee muuta, koulussa! ettekö te hyvät ihmiset voi ymmärtää, että kaikki eivät voi olla samanlaisia, kuin te?! kaikilla on oma tyylinsä, omat mieltymyksensa ym.

Tulipas sieltä ytimekäs vastaus!

Tuskin häntä hakataan vaan se on jotain pientä tönimistä ja pikkulyöntejä joten liioittelit sen.

Ja mikä mieltymykseen tulee niin psykiatrin leikkiminen voi toki olla mukavaa ja kehoitan toki jatkamaan sitä mutta se että luulee olevansa suureksi avuksi aikuisille ihmisille...
        Pieni serkkutyttö tulee lohduttamaan jossain asiassa jonka hän luulee painavan mieltäsi ja heltymyksissäsi sanot että sinusta oli suuresti apua vaikka tuskin siitä mitään muuta on kuin hellyttävä tyttöli tulee vakavalla naamalla yrittämään auttamista.

Eli tiivistettynä: Hyvä vaan että yrittää auttaa mutta liiat luulot itsestään eivät ole kauhean hyvä asia.

• mrfrasier kirjoitti:

Tulipas sieltä ytimekäs vastaus!

Tuskin häntä hakataan vaan se on jotain pientä tönimistä ja pikkulyöntejä joten liioittelit sen.

Ja mikä mieltymykseen tulee niin psykiatrin leikkiminen voi toki olla mukavaa ja kehoitan toki jatkamaan sitä mutta se että luulee olevansa suureksi avuksi aikuisille ihmisille...
        Pieni serkkutyttö tulee lohduttamaan jossain asiassa jonka hän luulee painavan mieltäsi ja heltymyksissäsi sanot että sinusta oli suuresti apua vaikka tuskin siitä mitään muuta on kuin hellyttävä tyttöli tulee vakavalla naamalla yrittämään auttamista.

Eli tiivistettynä: Hyvä vaan että yrittää auttaa mutta liiat luulot itsestään eivät ole kauhean hyvä asia.

kyllä mua kuule hakataan jos et usko nii tuu kattoon mun naamaa! sä voisit kuule jo olla hiljaa! mitä mun tekemiset sua hetkauttaa?! sori kaverin puolesta se nyt vähän hermostu ku se yrittää aina puolustaa mua mut ei se onnistu. ja mun kaveri sanoo aina suoraan kaiken. ja tiivistttynä toi sen teksti tarkottaa "painu vittuun!"

• Mr Frasier
        neiti98 kirjoitti:

kyllä mua kuule hakataan jos et usko nii tuu kattoon mun naamaa! sä voisit kuule jo olla hiljaa! mitä mun tekemiset sua hetkauttaa?! sori kaverin puolesta se nyt vähän hermostu ku se yrittää aina puolustaa mua mut ei se onnistu. ja mun kaveri sanoo aina suoraan kaiken. ja tiivistttynä toi sen teksti tarkottaa "painu vittuun!"

Joo sen huomasin lukemalla rivien välistä.

Jos et halua että hakataan niin ala harrastamaan kamppailulajia... Tai yksinkertaisesti muuta pois. Ja poliisi puuttuu pian asiaan jos menet näyttää naamaa ja valitat pahoinpitelystä joten siitä on turha marista meille koska voit tehdä paljonkin asialle.

Ja minua vastaan on turha yrittää puolustella koska saatan puhua suoraan ja kipeästi mutta harmiton olen silti.

• Ystävän neuvo
        neiti98 kirjoitti:

Suosittelen rehellisesti jättämään tämän keskustelun. Kaikki vain trollaavat sinua, mikäli et itse ole trolli. Tämä on aivan rehellinen vinkki.

• f

oot aika nuori ihminen auttamaan muita....sillä täällä saattaa kirjotella sua vanhemmat jotka on kokenu enemmän ku sää ja joilla on jo semmosia isompia ja paljon pahempia ongelmia joista sää et tiiä yhtään mitään ja sillon sulla on kyllä vaikia auttaa....jos jollaki on jotain ongelmia joiden kanssa ei voi elää niin kannattee mennä semmoselle joka oikiasti osaa auttaa ja tietää mistä puhuu

• Kaikki valittavat mulle tosta samasta asiasta, että oon liian "nuori"! Oon auttanu monia aikuisiakin, monissa ongelmissa! Osaan auttaa kaikkia ihmisiä, oli pulma mikä tahansa!

• gril-94

Hei ooks lukenu sitä mun blogii? se linkki on tos vähä ylenpänä :D

• ne1ti98

en ole, minua ei valitettavasti kiinnosta tämmöinen sáissé olen pahoillani. Hyviä illanjatkoja sinullekkin!

• gril-94
        ne1ti98 kirjoitti:

en ole, minua ei valitettavasti kiinnosta tämmöinen sáissé olen pahoillani. Hyviä illanjatkoja sinullekkin!

sori mä en puhunu sulle! :D haha

• jsut
        ne1ti98 kirjoitti:

pedofiili!

• kkkko

vittu sä oot yks floppi pentu iha oikeesti. :D tiesitkö (varmasti tiedät kun tiedät kaiken muunkin) että terapeutti ei saisi ikinä menettää hermojaan potilaisiinsa? :)

ja mitä tyhmää itsetyydyttämisessä on, tulet sitä itsekkin harrastamaan jossain vaiheessa.

• hyvästi.

Eihän täällä nuoret pyöri, pedofiilit vain.

• nolo oot

oot aika huono kuuntelija! aikaisemmin joku kysyi miten saa lauhdutettua ja sinä vastasit että liiku enemmän mutta älä muuta ruokavaliota.. ruokavalio on laihdutuksen avain, jos syö hirveästi kaloripitoisia ruokia niin ei se liikunta siinä paljoakaan auta!

• NUORET 13 vuotiaat EIVÄT saa muuttaa ruoka tottumuksiaan, koska se voi olla vaarallista ja aiheuttaa pysyviä sairauksia(esim. anemiaa yms.), jos et sitä tiennyt!

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        neiti98 kirjoitti:

NUORET 13 vuotiaat EIVÄT saa muuttaa ruoka tottumuksiaan, koska se voi olla vaarallista ja aiheuttaa pysyviä sairauksia(esim. anemiaa yms.), jos et sitä tiennyt!

no voi víttu ootko joku lääkäriki? jos jotku nuoret mussuttaa 3 pullapitkoa joka toinen tunti onko se sun mielestä terveellistä ja sen lopettaminen aiheuttaa anemiaa??? voi kakka

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

no voi víttu ootko joku lääkäriki? jos jotku nuoret mussuttaa 3 pullapitkoa joka toinen tunti onko se sun mielestä terveellistä ja sen lopettaminen aiheuttaa anemiaa??? voi kakka

no hän jota mä autoin tuskin syö mtn pullapitkoja joka toinen tunti!

• hensgu

Hei luiks mun blogii??

• minätässä

hengsu sä oot jo kysynyt sitä MONTA kertaa!!!!!

• nolo oot

kylläpä sä tiedät lauhdutuksesta paljon.. nuoret ei saa muuttaa ruokatottumuksia? jos syö joka päivä perunalastuja niin eikö tätäkään ruokatottumusta saa muuttaa? tämä just pitää muttaa.. ja lautaselle voi ottaa enemmän kasviksia ja jättää kaikki roskaruuat pois.. Tälläistä ruokavalion muutosta tarkoitin.. Suosittelisin sinulle että menet hoitoon ja sen jälkeen voit tulla auttamaan muita kun olet vanhempi.. ei kukaan 13-vuotias voi keksiä tälläistä että alkaisi ´kuuntelemaan toisten ongelmia kun tuon ikäinen ei vielä elämästä mitään tiedä

• kyllä mä kuule aika paljonkin tiiän elämästä.

• tyttö99

mua pelottaa et maailman loppu tulee nyt 2012 en haluu kuolla vielä:

• ei se maailmanloppu tuu vielä. se tulee vasta vuoteen 2100 mennessä.

• Ölömölö
        neiti98 kirjoitti:

ei se maailmanloppu tuu vielä. se tulee vasta vuoteen 2100 mennessä.

Ja millä perusteella?

• Ölömölö kirjoitti:

Ja millä perusteella?

jos lukisit uutisia nii tietäsit ja jos maailmanloppu tulis tänävuonna ois tapahtunu jo jotain outoa!

• ???!!'v
        neiti98 kirjoitti:

jos lukisit uutisia nii tietäsit ja jos maailmanloppu tulis tänävuonna ois tapahtunu jo jotain outoa!

Kertoppa neiti, miksi minua v*tuttaa?

• ???!!'v kirjoitti:

Kertoppa neiti, miksi minua v*tuttaa?

en tunne sua en oo nähny sua... en tiedä mikä sua vituttaa, mutta voin arvata... sun vitutus johtuu huonosta päivästä ;D

• brightnesssssssss
        neiti98 kirjoitti:

Täällähän tapahtuu kummia kokoajan, etkö nää? :D

• brightnesssssssss kirjoitti:

Täällähän tapahtuu kummia kokoajan, etkö nää? :D

esim mitä? en oikein oo nähny ku ei täällä päin suomee tapahu muuta ku sillalta hyppäämistä... :-/

• gfvnhjl
        neiti98 kirjoitti:

esim mitä? en oikein oo nähny ku ei täällä päin suomee tapahu muuta ku sillalta hyppäämistä... :-/

ootko varkaudesta?

• gfvnhjl kirjoitti:

ootko varkaudesta?

valitettavasti olen, mut kohta vaihan jonnekki tuppu kylään jossa ei tapahu muuta kun liukastumisia talvella :D

• ...
        neiti98 kirjoitti:

en tunne sua en oo nähny sua... en tiedä mikä sua vituttaa, mutta voin arvata... sun vitutus johtuu huonosta päivästä ;D

En yritä viisastella sulle tai mitään, mut vitutus voi johtua paljosta muustakin ku vaan huonosta päivästä.

Mun mielestä on hienoa, että haluat auttaa ihmisiä ja tuoda esiin omia näkökantojas. Ihmisen psyyke on kuitenki tosi monimutkainen ja siinä esiintyviä ongelmia voi olla aika vaikea ratkoa jos ei tiedä asioista tarpeeks ennestään.

Jos haluut auttaa ihmisiä ni tää palsta ei sovellu siihen kauheen hyvin koska jengi enimmäkseen trollailee täällä. Jos et kestä kritiikkiä ni lopeta tää palsta.

• gregeghjukiliö

Tälläsista pennuista ei kukaan pidä, jotka leikkii aikuisia vaikka tekstistäkin jo huomaa että kirjoittaja on vielä ihan täysi lapsi joka ei tiedä elämästä yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan 13vuotias natiainen.

• neiti98

sori vaan mutta minä olen meidän luokan fiksuin oppilas, ja mä tiedän elämästä aika paljon toisin kuin muut.

• >Vihainen noita
        neiti98 kirjoitti:

sori vaan mutta minä olen meidän luokan fiksuin oppilas, ja mä tiedän elämästä aika paljon toisin kuin muut.

sinä itse rakas paska voisit vaikkapa pyytää sitä kaverias tökkäämään sen puukon sun persukseen niin ei tarvii enään koneella istua!

• ana

Hienoa että joku yrittää auttaa!

• <3 löve

olen ihastunut yhteen suomi24 käyttäjään.. hän on niin avulias ja mukava..
      hänen nikkinsä on neiti98

• neiti98kaveri♥

juur näin. tämmöstä paskaa tänne taas tulee. hei c'moon tää ei oo mikää vittuilu keskustelu, onks selevä?!!

• -73

Kerrot täällä aika monelle ongelmansa esittäneelle sen *ystävän* kommentin, eli siis vaikka * ala harrastaa enemmän liikuntaa* ja *älä välitä muiden kommenteista*. Hienoahan tuo on, mutta älä viitsi esiintyä terapeuttina, koska et voi edes sanoa olevasi siinä mitenkään pätevä ilman minkäänlaista oikeaa kokemusta tai koulutusta.

Jos äitisi on terapeutti, hän on varmasti kannustanut sinua kehuillaan vaikka perehtymään alaan kuten hänkin on tehnyt. Tuskin hän meinasi, että olet jo terapeutti.

On hienoa, että yrität auttaa ihmisiä, mutta voisit vaikka olla vain ystävän tukena täällä, moni kaipaa pelkästään jo sitä.

Ja vielä, en halua masentaa sinua, tai haukkua yrityksiäsi avunantoon, on hienoa että terapeutin ura kiinnostaa sinua, mutta koitappas kasvaa vielä, käydä koulut loppuun ja alkaa sitten opiskelemaan alaa oikein kunnolla, hommata tutkinto ja avaa sitten vaikka oma vastaanottosi.

Terv. Terapeutti

• ei sääätänä ;D

OWNED :D

• ana

Hei kuka trollaa!! tuo en ollu minä joka tuon paskaviestin kirjotti!

• :D

"mun äiti on terapeutti"

"mä oo meijän koulun ja suvun paras terapeutti!"

Yks dissaa äitiään ihan huolella. Kuin paska terapeutti se sun äitis sitten voi edes olla?

• ESONHYVÄÄ

´moi. mulla on kauhee problema
      nii että mä oon 10w ja tykkään juoda paljon es. mun kaverit ja perheen jäsenet haukkuu mua Jonnes ja se ei tunnu kivalta bvaan pahoittaa minun mielen =(
      oon tosi masentunut kun kaikki sanoo vaa jonneksi vaikká käsken niitä lopetamaan haukumisen en voi lopettaa es juomista vaikka yrittäisin ja iskä sano että en saa enää pelata Habboo jos vielä yllätää minut juomasta es

pliiiiiiiiiiissssssssss auta muna =(

• ESONHYVÄÄ

PS. mulla menee es viikossa rahaa jtn 14e onks se paljo?????

• ESONHYVÄÄ

en osaa tehdä pankkitiliä ja minunmielestä muumi limu on pahaa

• Jepjep...

"mä oo meijän koulun ja suvun paras terapeutti!"

Satuitko sinä sanomaan tuossa ensimmäisessä viestissa, ettet ole yhtään itserakas? Vai luinko väärin..

• Guaranteen

Ihmisten auttaminen ja kuunteleminen on hieno juttu, mutta ne ihmisten murheiden kuunteleminen kuuluu pääasiassa sosiaalialan ammattilaisille ja sinä et ole sellainen. Olet vasta 13. Sinun ei todellakaan tarvitse kantaa muiden murheita. Se kuuluu mm. terapeutille ja psykiatrille, joilla on alan koulutus tuolla korkeammalla, kuin yläaste on.

Hienoa, että pystyt kuuntelemaan, mutta sanonpa, että kaikkien ihmisten murheiden kantaminen on raskas taakka. Vaikka äitisi on ehkä terapeutti, sinä et ole. Pelkkä kuunteleminen ja tukeminen auttaa paljon, tiedän sen kokemuksesta. Itse en jaksanut kuunnella neuvoja, halusin vain puhua. Halusin pahan olon pois, joka tapahtui vasta yläasteella. Se on vieläkin läsnä ja olen 18v. Paha olo johtui kiusaamisesta, joka alkoi 1-luokalla ja jatkui 9-luokkaan asti!

Kuule, älä kanna maailman murheita. Ne ei kuulu sinun kannettavaksesi. Jos ala kiinnostaa, mikä olisi hienoa, hae sosiaali- ja terveysalalle (samalla alalla itsekin) ja jatkat sitten ammattikorkeaan.

Terv; sosiaali- ja terveysalan opiskelija '13

• auttaja #22556459874

Murheiden kantaminen on raskasta, jos niistä ottaa taakan. Minä kuuntelen ystävieni murheet omieni päälle, muttei silti ole yhtään raskasta, koska ei mun tarkotus ole terapeuttina toimia niille. Annan vinkkejä jos he niitä multa haluavat, mutta en murhedi heidän murheita koska ei se minulle kuulu. Minäkin pidän auttamisesta ja tavallaan se koulussa kuuluu toimenkuvaan, toimin tukioppilaana ja yhtenään tullaan pyytämään apua.

• ???? Mitäteen

Hei!
      Mun murhe on tämönen vastaa kilti!
      Pidän kahdesta pojasta, toisen nimi on Olli(Nimet muutettu) ja toinen on Mauri. Itse olen 12v tyttö nimeni on Milla. Tämä Olli on minun kansani samalla luokkalla olen ollut ihastunut/rakkastunut Oliin jo 1.lk asti, olemme seurusteleet tanssinet discossa käynet kylällä ja kaikkea muuta kivaa. Nyt noin 2-3 vuota siten olen tustustunut Mauriin, hän käy tässä lähellä olevaa koulua toisessa kaupugissa ihan lähellä. Mauri on 12v niinkuin minäkin. Erään kerran tai toisenkin kerran ;) Olen nähnyt Maurin eräässä kirjaston järjestämässä yö tapahtumassa ja meillä on ollut hauskaa ja mukavaa ja tunemme toisemme hyvin, hän ei tiedä että olemme kuitenkin kolmansia serkuja. Kun minä olin menossa ystävieni kansa eräiden kirjahyllyjen taakse viemään makupusseja, niin Maurikin halussi tulla sinne ja Olli ja Ollin kaveritta myös*Emme Ollin kanssa seurustelle nyt, koska Olli ei pidä minusta enään niin paljon.* Mauri laitoi makupussinssa minun makupusini eteen, niin että meidän päät olivat viereikäin ja Olli tulli Maurin viereen. No olin tietysti ihan taivassa. Olimme totuta ja tehtävää siinä minä paljastin että pidän Maurista ja Ollista, Maurikin sanoi että pitää minusta*Olen tanssinut Maurikin kanssa discossa* Tehtävinä meillä oli paljon että minä ja Mauri pussutelaan. MUTTA yksi pieni ärstytävä pulma tässä on Mauri seurustelee, yhden samaa koulua käyvän Ellin kanssa*Elli käy samaa koulu kun minä* Mutta minusta hänellä ja Maurilla ei ole mitään yhteisstä Mauri ei ollut edes Ellin kanssa kirjastossa, vaan hän oli minun kanssani. He eivät ole milesstäni koskaan tehneet mitään muuta kun tanssineet. Elli on 5.lk. MITÄ MINÄ TEEN TÄMÄN SUHTEEN??? Mauri on nyt niin ihana ja kohta mie menne seiskalle ja Mauri kans. Olli on kvis ja lultavasti vihaa mua.

• ehkä 16weenä sit

Kasva hyvä 12wee :-)

• Zethos

Sina et todellakaan tieda fitness maailmasta yhtikas mitaan ja sitten yritat keksia muille jonkun avun. Hyva etta yritat auttaa mutta toi fitness jutut menee kylla vahan alamakeen:-\

• annnnnika

Mitä teen ku pierettää enkä viitti pierasta ku yks tyyppi tossa ihan mun vieressä?

• annnnnika

auta pliis en jaksa pidätellä

• :DD:D:D:D
        annnnnika kirjoitti:

auta pliis en jaksa pidätellä

:::::::::::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDD okeiokei, pierase äänekkäästi ja sitten syyttelet vieressä istuvaa

win

• autapliisneitiherra

mitä teen haluisin puhuu kamujen kanssa skypessä mutta koneen pitäs sulkeutuu klo 21:00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• OUUU15

SINÄ!

• 3 murhetta lisää

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10371214
      Suuret ikäluokat syövät lastensa pöydästä, nuoret sukupolvet maksavat suurempia eläkeprosentteja kuin suuret ikäluokat samassa iässä. Ei siis ole riittänyt, että ympäristö tuhotaan, nuoret pannaan maksumiehiksi joka asiassa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/1270045
      Tutkijoiden mukaan aivan lähitulevaisuudessa kyetään kehittämään biologisia aseita, jotka voidaan suunnata tiettyyn etniseen ryhmään koska aseet voidaan suunnitella toimiviksi tietyn geneettisen koodin omaavaan ihmisjoukkoon.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10529229
      Nazit olivatkin juutalaisia, jotka vapaamuurarit oli valtaansa asettaneet, tarkoituksena vähentää ihmisiä, tappaa Euroopan intelligensia, ryöstää Eurooppa ja perustaa varoilla juutalaisvaltio Palestiinaan.

• Purkkapalloa

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9838741
      Maailmassa on 5,6 miljardia ihmistä joiden tulotaso on alhaisempi mitä Meksikon keskimääräinen tulotaso. Meksikon keskipalkka on noin 250 euroa kuukaudessa. Meksikossa puolet väestöstä on köyhiä ja viidesosa absoluuttisen köyhiä. Meksiko on maailman 5. suurin öljyntuottaja ja BKT noin 550 miljardia euroa.

Suomennetusta videosta voi lukea lisää.

http://www.youtube.com/watch?v=GhOS5btEmyw

• OpenYourMindFolks
    • poju

moi oon poika 11w meillä on nais ope sillä on tosi avonainen paita usein sitteku se kumartuu nii sen rinnat näkyy ja joskus nänniä ja sitku se kumartuu nii näkyy sen alushousut ps on kyllä tosi hyvän näkäne
      kaikki meiän luokkalaiset pojat oikee kuolaa sen perää

• potari

Ja mikä oli huoli?

• asedrftgyhuj

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10582619

Ainoa oikea ja todellinen syy ympärileikkaukseen on tarkoitus vaikeuttaa lasta harrastamasta itsetyydytystä.

Kaikki mut syyt ovat vain tekosyitä.

Anna Freud on todennut, että lapsi kokee ympärileikkauksen kastraation kaltaisena uhkana, josta seuraa moninaisia psyykkisiä ongelmia, mm seksuaaliongelmia tulevissa parisuhteissa. Moni aikuinen myös häpeää rumaksi ympärileikattua penistään, eikä kehta esiintyä alasti yleisisä tiloissa, kuten uimahallien ja urheilupaikkojen pukuhuoneissa.

Ympärileikkaus on ruumiinvamman tuottamista, tarkoituksena estää lasta luonnollisesti toteuttamasta itseään. Tämän takia ympärileikkaus tule kieltää ja kiellon rikkojia tulee rangaista ankarasti.

• ...

Virke alkaa isolla.

• ...

Virke alkaa isolla alkukirjaimella.

• oma murheeni

Olet liian nuori pantavaksi.

• THEVOICEFINLAND
    • Paha murhe

http://keskustelu.suomi24.fi/node/13215969#comment-76241883

Juutalaiset yrittävät keksiä biologisen joukkotuhoaseen, joka ei tapa juutalaista, mutta muut.

Knesseti entinen jäsen Dedi Zucker sai skandaalin aikaan Israelin parlamentissa, paljastamalla, että huippusalaisessa instituutissa Israelissa tutkitaan mahdollisuutta "Kehittää joukkotuhoase jolla voidaan tuhota tiettyjä etnisiä ryhmiä"

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      170
      12945
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      154
      5458
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4810
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2798
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      121
      1969
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      112
      1715
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      366
      1638
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      108
      1538
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1481
    Aihe