Huorahtava mies poikaystävänä

Mokkilii

Olen hieman alle kolmikymppinen nainen ja seurustellut reilut puoli vuotta
muutamaa vuotta vanhemman miehen kanssa.
Kaikki on mennyt aivan mukavasti, mutta nyt kaverini on muutaman kerran
vihjannut suhteemme virallistamisesta. Se tuntuu jotenkin ennenaikaiselta
ja lopulliselta ja siksi olenkin alkanut hieman jarruttelemaan suhteessamme.

Tiesin kyllä heti suhteeseen lähtiessäni poikaystaväni maineesta ns. helppona
ja anteliaana tyyppinä naisten keskuudessa. Silloin se ei minua haitannut
paremminkin päinvastoin. Nyt en ole voinut välttyä ajatukselta miehen
lukemattomista seksisuhteista ja siitä kuinka moni nainen on pitänyt häntä
jos ei aivan panopuuna niin ainakin harjoittelu oksana. Kovin moni nainen
tuntee hänen oksansa keston, vahvuuden ja mitan.

Pelkään että joudun kaapimaan jämät pussien pohjalta ja olen haalimassa
petiini toisten naisten loppuun kaluaman luun.

Kertokaa kokemuksista kuinka paljon kumppaninne seksisuhteet
ennen teitä vaivaavat mieltä.
Asiallisia kommentteja kiitos!

68

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HGGGH?

Aikamoinen ongelma kieltämättä.

• ettäniin

Ymmärrän huolesi. Kyllähän se vaatii aikamoista luottoa, ettei mies ala suhteessanne taas janoamaan muitakin. Tai sitten voihan olla että hän on jo sitä lajia tarpeekseen saanut ja nyt tosissaan haluaa sitoutua. Niin tai näin ymmärrän että asia pohdituttaa. Toisaalta taas kun lueskelee miehen kirjoituksia vaimoehdokkaan menneisyydestä ja monista kumppaneista, saa hän vastauksiksi, että menneet on menneitä, ei niillä kannata vaivata päätään ja jos vaivaa oosoittaa se kypsymättömyyttä ja sellaista. Että niin...

• Mokkilii

Kiitos kommentistasi. Mietin ja pohdin ajan kanssa miten tässä
        toimisin.

• Tosipanimies ei jätä

Miehenä voin sanoa tämän..panomies joka on kerran päässyt pimpan makuun ei lopeta koskaan. Hän voi tosissaan yrttää sitoutua naiseen ja haluaakin. Pari vuotta menee ja sitten kun sauma tulee niin se on menoa jonka jälkeen hän ajattelee:
        "retkahdin".
        Retkahtamisen jälkeen hän tajuaa pettäneen itsensä eikä enää yritä "parannusta" vaan hyväksyy olevansa pukki vaikka tekeekin kipeää.

Jotkut jää kiinni ja jotkut ei, fiksut ei koskaan. Tiedän muutamankin "panomiehen" jotka jo päälle 50v ja ovat miehuus ikänsä järjestäneet itsensä tilanteisiin jossa tätä herkkua saa.

Rakastavat vaimoaan ja joista tulee aikanaan varaäitejä ns Kylli-tätejä jotka tekevät maailman parhaita lihapullia mutta perse on levinnyt ja ja rinnat roikkuu navan korkeudella. Normimies tyytyy tilanteesee, panomies tietää että nuorempaa herkkua on vielä saatavilla. Vaimon kanssa yhdessä kyläillään ja matkustellaan kylläkin ja mies rakastaa olla avioliitossa vaimonsa kanssa koska rakastaa häntä.

Tällaiseksi on luonto miehet rakentanut, jokainen mies kadehtii mielessään tällaista panomiestä ja nämä ovatkin kaveriporukoissa pidettyjä. En katsoisi että nainen kärsii jos ei siitä tiedä ja mies pitää vaimoaan hyvänä ja jumaloi häntä aviopuolisona. Se että mies ei saavu kotiin ja jää "reissun päälle" sekä kiinni valehtelusta on b-luokan panomies tai erimies eikä tällaisia kanna katsella.

Kunnon panomies on siis hyvä aviomies joka rakastaa vaimoaan sekä harrastaa siinä sivussa... ja on aina hyvällä tuulella.

• Yritystä mukaan

Yleensä miehet epäröivät kyseisen ongelman kanssa. Jos tyttöystävällä on ollut aikaisemmin paljonkin seksikumppaneita se pelottaa ja arveluttaa miehiä.
      Ehkä miehillä tulee pelko naisensa kyky arvioida suoritusta kun on paljon
      vertailukohtia. Saattaahan se olla kyllä tosi ettei kyseinen asia ole naiselle niin
      suuri ongelma kuin mielille.

• Mökiltä P

Ei se vehje käytöstä kulu ja eikä hän mikään huora ole jos hän ei ole saanut maksua. Jos hänen seksuaalisuutensa pelottaa sinua, niin ehkä on parempi että ette ole yhdessä.

• Mökiltä P

***** on siis prostitioitu.

• totta toinen puoli

Hyvin herkästi kyllä naisiakin huoriksi kutsutaan vaikkeivat maksua siitä
        hommasta otakkaan. Eihän se kyllä naisillakaan siinä hommassa
        peli kulu.

• Näi n se o n

Niinpä niin ,,eihän se kulu käytössä vaikka miehet monestikkin toista väittää.

• Vielä nuori

Kyllä se on niin että joka on aktiivinen seksissä nuorena on sitä
      elämänsä loppuun asti Ei sitä miksikään muutu. Pätee sekä naiseen että mieheen.

• mr.Syfilis

No toivottavasti se aktiivisuus ei kovasti laimenekkaa. Kunhan kohdistuu tästä eteenpäin ainoastaan aloittajaan.

• hemithequeen

Kyllä mua ainakin mietityttää omalla tavallaan mieheni edelliset seksikumppanit, ja kun suhteemme alussa kävi eräällä naisella pienimuotoinen lipsahdus, alkoi asia mietityttää enemmän..

Toisaalta taas mieheni murehti, kun minulla ei ole kuin neljä seksikumppania, ja häntä pelotti että rupean haluamaan vaihtelua. Hänellä kumppaneita on ollu useampia, ymmärtäähän tuon, meillä on ikäeroa kahdeksan vuotta.

Mutta jos sua epäilyttää, ja painaa asia mieltä liiaksi, kannattaa miettiä haluatko murehtia koko loppuelämäsi..

• Mokkilii

Kyllähän se on myös pohtimisen arvoinen asia , tuo mitä kirjoitit.
        Eihän sitä tosiaankaan tiedä jos vaikka itsellä alkaa myöhemmin
        menojalkaa vipattamaan kun ei aikoinaan mennyt.
        Olisikohan nyt vain viisainta ottaa aikalisä ja nautiskella muistakin
        miehistä ennenkuin vakiinnuttaa suhdettaan.
        Taitaisi olla tosiaan kaikista viisainta tehdä niin.
        Kiitos kommentistasi.

• Vanhaa kunnioittava

Vanha sananlaskukin jo väittää ettei tiikeri pääse juovistaan ,koira karvoistaan
      eikä ihminen tavoistaan.

Vanhat viisaudet yleensäkkin pitävät hyvin paikkansa.

• näin se menee

ei juovistaan vaan raidoistaan.Siis kiinalainen sananlasku sanoo: Ei tiikeri
        pääse raidoistaan ei koira karvoistaan eikä ihminen tavoistaan.

• Kaaaassuuuuaaaa

Hyvä provo taas kerran!

• kYsyn vAin

Miksi mielestäsi on provo????

• Samasta puusta

Kyllä kyseinen asia on monellekkin parille hyvinkin suuri ongelma.

Jos pariskunnan toisella osapuolella on huomattavan paljon suurempi
        määrä entisiä partnereita saattaa se aiheuttaa toisessa suurtakin
        epävarmuutta liiton onnistumisen suhteen.

Kyllä ideaali tilanne on se että kummallakin on suurinpiirtein
        sama määrä entisiä kumppaneita.

• provoooooo

Jotkut voi saada provon aikaiseksi mistä hyvänsä.

• eihän se

kivaa ole, jos petikumppaneita on monta... varsinkin jos ne on olleet yhdenillan juttuja baareista, eikä edes seurusteluyrityksiä. Kyllähän se pilaa myös miehen maineen, jos on ollut järjetön panomies. Kukapa sellaista miestä tahtoo, joka on kolunnut kaikki baarin naiset läpi.
      Voi ihmiset toki muuttua/vakavoitua ja toisissaan tahtoa yksiavioisen parisuhteen. Toivottavasti kukaan entisistä hoidoista ei ole tuttuja....

• Mokkilii

Valitettavasti on.....

• mk

Itsekkin miehenä poikamiehenä aina hoitanut naiset kun tilaisuus tuli ja ei vekiintuneenä enää tartte uittaa kaluaa joka raossa kun hommao nnähyt ja niin edelleen. Sinkkuaika on mukavaa mutta jos haluaa pysyvää suhdettä niin silloin vakiinnutaan ja miehelläsi riittävästi kokemusta ettei enää 50v tartte vaihtaa nuorempaan. Nehän ne pahimpia on kun nuorena vakiinnutaa ja sitten 40v paikkeilla alkaa mneojalkaa vipottamaan kun nuoruus on jäänyt elämäöttä ja sitten erottaan mutta miehsi on mennyt varmaan menonsa ja ei muuta kun lapsia tekemään jos niitä haluaa.

• Samat mielessä

Onko naisellasi ollut suurinpiirtein samanlainen määrä seksikumppaneita?
        Onko se ihan ok jos vaimosi on sinkkuna toiminut samoin kuin sinä,
        haittaako ne entiset panot yhtään sinua?

• Näin tänä päivänä

Näin puumanaisten aikana tuuntuu kyllä että tuo kumppanin vaihtamin on
        vaihtunut miehiltä naisille, Aika moni nainen siinä viiskymppisen tienoilla
        alkaa katselemaan huomattavasti nuorempia miehiä.
        Kaikki muuttuu sanoisin

• Kaikki muuttuu

Nykynaiset vaihtaa nuorempaan kun vanhalta puhti loppuu.

• JoLo2
        Kaikki muuttuu kirjoitti:

Nykynaiset vaihtaa nuorempaan kun vanhalta puhti loppuu.

Niinhän tuo näyttää Jeniferkin tehneen oikein "neitsytmiehen"
        saanut opetettavakseen.

• jep jep
        Näin tänä päivänä kirjoitti:

Näin puumanaisten aikana tuuntuu kyllä että tuo kumppanin vaihtamin on
        vaihtunut miehiltä naisille, Aika moni nainen siinä viiskymppisen tienoilla
        alkaa katselemaan huomattavasti nuorempia miehiä.
        Kaikki muuttuu sanoisin

Höpönlöpön.

Voivat katsella nuorempia ja naiskennellakin niiden kanssa, mutta ei vanha nainen nuorta miestä saa pidettyä, ellei satu näyttämään demi moorelta (eikä demikaan onnistunut).

• mokkilä
        jep jep kirjoitti:

Höpönlöpön.

Voivat katsella nuorempia ja naiskennellakin niiden kanssa, mutta ei vanha nainen nuorta miestä saa pidettyä, ellei satu näyttämään demi moorelta (eikä demikaan onnistunut).

Niinhän se kyllä on , ei vanha nainen nuorta miestä eikä vanha mies
        nuorta naista... jos ei ole rahaa

• MMMMMMQQQQ
        jep jep kirjoitti:

Höpönlöpön.

Kuka nyt sanookaan että pitemmäksi aikaa , nautintaan vain
        väliaikaiseen käyttöön.... väliaikaiseen....nuoria miehiä.

• jep jep

Aluperäinen kirjoittaja on provokaattori.

Harvaa naista haittaa vaikka äijä olisi edellisessä elämässään ylläpitänyt sadan naisen haaremia. Toki se voi häiritä, mutta panomies on yleensä sen verran laadukas yksilö (muutenhan sillä ei olisi sataa panoa takana), ettei pieni kolo komiassa haittaa mietään.

• jep jep jep

Unohtui mainita että suurin osa miehistä olisi erittäin tyytyväisiä, jos naiset oikeasti pitäisivät panomiehiä vasta aivan viimeisimpänä vaihtoehtoina.

Eivät pidä.

• Jepis
        jep jep jep kirjoitti:

Unohtui mainita että suurin osa miehistä olisi erittäin tyytyväisiä, jos naiset oikeasti pitäisivät panomiehiä vasta aivan viimeisimpänä vaihtoehtoina.

Eivät pidä.

Sama se on naisissa ja miehissä kovasti käytetty on loppuun kaluttua.
        Jep jep

• Ei panomiehille
        jep jep jep kirjoitti:

Eivät pidä.

Olen nainen ja minulle todellakin panomies on se viimeinen vaihtoehto. En haluaisi kaikkien kanssa vehtaillutta miestä itselleni, en todellakaan. Ehkä se on omaa pienuuttani, ehkä moraalikysymys, ehkä jokin muu, en tiedä. En ole erityisen uskonnollinen tai todellakaan muuten ahdasmielinen ja olen erittäin seksuaalinen ihminen, mutta jos tiedän miehen pyöritelleen naisia elämässään paljon, tuo mies ei ole minua varten. Pidän kunnon miehistä, en kaikkien muiden käyttämistä. Ehkä tässä on vain kyse samankaltaisista arvoista. En nimittäin itsekään ole hyppinyt sängystä toiseen ja samaa toivoisin kumppaniltani (ja onneksi sellaisen kumppanin olen löytänyt).

• normaali mies
        Ei panomiehille kirjoitti:

Olen nainen ja minulle todellakin panomies on se viimeinen vaihtoehto. En haluaisi kaikkien kanssa vehtaillutta miestä itselleni, en todellakaan. Ehkä se on omaa pienuuttani, ehkä moraalikysymys, ehkä jokin muu, en tiedä. En ole erityisen uskonnollinen tai todellakaan muuten ahdasmielinen ja olen erittäin seksuaalinen ihminen, mutta jos tiedän miehen pyöritelleen naisia elämässään paljon, tuo mies ei ole minua varten. Pidän kunnon miehistä, en kaikkien muiden käyttämistä. Ehkä tässä on vain kyse samankaltaisista arvoista. En nimittäin itsekään ole hyppinyt sängystä toiseen ja samaa toivoisin kumppaniltani (ja onneksi sellaisen kumppanin olen löytänyt).

Juu juu miehen pitää olla hemmetin hyvä sängyssä, mutta hänellä ei saa olla kuin yksi teininuoruuden kumppani. Vaaditte ihan mahdottomuuksia.

• sanon minä
        normaali mies kirjoitti:

Juu juu miehen pitää olla hemmetin hyvä sängyssä, mutta hänellä ei saa olla kuin yksi teininuoruuden kumppani. Vaaditte ihan mahdottomuuksia.

Niinhän ne vaatii miehetkin hyvä pitäisi olla sänkyhommissa mutta ei
        harjoittelukumppaneita. Mahdoton yhtälö.

• kyllä näin on
        Ei panomiehille kirjoitti:

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Jos on itsekkin elänyt kutakuinkin
        fiksusti ei todellakaan halua kaikkien käyttämää miestä viereensä.
        Ei todellakaan.

• Kaikki tavallaan
        jep jep jep kirjoitti:

Eivät pidä.

Kyllä ne kunnolliset naiset pitävät sellaista miestä toisten jätteenä.
        Samalla lailla eläneet naiset kyllä huolii semmoisenkin lopun.

• Aut

Huom haareminpitäjää ei kukaan arvosta pätkän vertaa. Se on vain miesten toiveajattelua

• Laadultaan sekundaa

Kyllä se vaan niin on, että ei miehen panojen määrällä voi mitenkään mitata hänen seksielämänsä taitoja. Useimmiten nämä ns. koneneet eivät valitettavasti ole kovinkaan kummoisia sängyssä. Aivan sama vaikka olis ollut sata naista, jos ei koskaan ole välittänyt muusta kuin omasta nautinnostaan.

Turha kehuskella panoillaan. Minä ainakin kavahdan välittömästi näitä häntä-Heikkejä. Hyvän rakastajan ominaisuuksia ei hankita vain paneskelemalla mahdollisimman monta naista.

• Käyttötarkoitukseen
        Laadultaan sekundaa kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että ei miehen panojen määrällä voi mitenkään mitata hänen seksielämänsä taitoja. Useimmiten nämä ns. koneneet eivät valitettavasti ole kovinkaan kummoisia sängyssä. Aivan sama vaikka olis ollut sata naista, jos ei koskaan ole välittänyt muusta kuin omasta nautinnostaan.

Turha kehuskella panoillaan. Minä ainakin kavahdan välittömästi näitä häntä-Heikkejä. Hyvän rakastajan ominaisuuksia ei hankita vain paneskelemalla mahdollisimman monta naista.

Suurimmaksi osaksi ovat tosiaan kakkosluokan miehiä , ei semmoista
        huolita puolisokseen. No tietysti voidaan käyttää kovaan tarpeeseen jos iskee
        oikein saantivimma.Samoin kuin miehet käyttää ilotyttöjä. Semmoiseen tarpeeseen kyllä kelpaavat.... ei muuhun...ei tosiaankaan lapsen isäksi.

• Mokkilii

Raskain mielin ja särkynein sydämin tein päätöken ja lopetin suhteen poikaystävääni. Pohdin asiaa pitkään ja tulin siihen lopputulokseen
      että asia tulisi vaivaamaan minua aina siksi tuntuikin viisaimmalta
      lopettaa suhde tässä vaiheessa.

Mies ei ymmärtänyt ollenkaan miksi tein tästä näin suuren ongelman.
      Hänen oli sitä mieltä , että jos tilanne olisi ollut päinvastainen; eli hän olisi
      melkolailla neitseellinen ja minulla olisi takana kymmeniä seksisuhteita
      ei se olisi vaikuttanut hänen mielipiteihinsä millään lailla.

Lähden kohti uutta vuotta surullisena mutta avoimin mielin.

En etsi häntä jonka kanssa voin elää vaan häntä jota ilman en voi elää,, niinkuin
      erään laulun sanoissa sanotaan.

Hyvää vuoden loppua ja kiitokset kaikille kommenteista

• villimies -79

Kyllä miehesi penis kuluu ja on kulunut käytössä löysäksi. Älä ota tuollaista lorttomiestä itsellesi.

• Mokkilii

Näin minäkin ajattelen ja siksi päädyinkin lopettamaan
        suhteen häneen.
        Mielestäni ei ns. panomies ole kovin hyvä todelliseksi kumppaniksi
        ja rakastamisen arvoiseksi ihmiseksi.

• Mustepatruuna

Olen kanssasi samaa mieltä kyllä se kuluun miehenkin kalu kuluu siinä missä
        naisenkin peli . Lisäksi mies joutuu luovuttamaan joka yhdynnässä ,tai ainakin melkein jokaisessa, spermaansa joka on sitten vähempänä sinulta.
        Vanhathan sanoo että viiskymppisellä miehellä on enää 50 latia jäljellä.
        Liekkö sitten tosi , on se varmasti.

• love you <3

Ei ne entiset seksisuhteet merkkaa mitään. Ennen naimisiinmenoa mies teetätti kaikki testit, ettei mr. kikkelin mukana tulisi mitään sairauksia tms.

Etkö ymmärrä? Mieshän haluaa juuri sinut! Ne muut olivat vain yhden illan juttuja!

Sitäpaitsi, olet parisuhteessa miehen kanssa, ja rakastat häntä, et sitä alapäätä (ainakaan ykkösasiana).

Opettele tuntemaan tämä mies miehenä ja rakkaanasi. Älä herran isä pilaa orastavaa suhdetta ajattelemalla miehen menneisyyttä!!! Toki siitä voi varmasti miehen suostumuksella keskustella avoimesti, ja puida asian läpi, jonka jälkeen menneisyyttä ei enää kaivella. Onnea!

• tyhmeliini

Tyhmä olit kun suhteen lopetit !!! Olet näköjään aika pinnallinen akka.

• ei tyhmeliini

Aika pinnallinen oli kyllä sitten myös eräs ystäväni joka jätti tyttöystävänsä
        samasta syystä. Seurustelivat useamman kuukauden ja olivat kumpikin
        todella rakastuneita toisiinsa. Sitten selvisi että tytöllä oli ollut erittäin
        paljon seksikumppaneita edellisellä paikkakunnalla missä oli asustanut.
        Mies ei päässyt siitä yli vaan alkoi jatkuva riita ja syyttely ja suhde kärsi
        ja lopuksi mies jätti kylmästi. Oli sanonut vain ettei voisi koskaan luottaa
        naiseen joka on maannut kymmenien miesten kanssa.
        Miten ihmeessä naisten pitäisi ymmärtää ja hyväkstä kyseinen
        toiminta kun ei se miehiltäkään onnistu?

• Mokkilii

Ja mikäs sinä olet minua pinnalliseksi sanomaan, joillakin on arvot ja toisilla taas ei.

• uutta valoa kohti

Kaikkea muuta kuin pinnallinen, Eikös ole parempi lopettaa suhde ennenkuin
        on pappi amenensa sanonut. On tosi raastavaa jahkailla vuosikausia ja piinata toista ihmistä ja ennekaikkea itseään ajatuksin josta alusta asti tietää
        ettei ylitse pääse.
        Kaikista pienimmin vaurion elämässään selviää juuri noin että jättää
        tommoisen taakseen ja suuntaa kohti valoisempaa tulevaisuutta.

• nainen89 ja mies 86

Kuinka monta miehelläsi on ollut?
      Meillä se tilanne että miehellä ollut n.40 ja minulla "vain" 10. Jonkun kanssa tuo 10 on paljonkin, mutta miehen luvun rinnalla tunnen itseni varsin kokemattomaksi. Olen kuitenkin yrittänyt unohtaa tämän seikan ja olen melko onnellinen hänen kanssaan. Vaikka asia joskus painaakin. Meillä on kuitenkin ikäeroa 3v ja jos olisin yhtä vanha kuin hän ja ollut aikoinani pari vuotta sinkkuna niin minullakin olisi niitä miehiä ollut. Lisäksi lohduttaudun ajatuksella, että vaikka hän on komea ja naisten mieleen ja saa naisen kun naisen niin en minä jää huonommaksi. Baarissa tulee usein miehet iskemään, joten ajattelen että minussa ei ole vikaa. Jossain vaiheessa tunsin alemmuuskompleksia kun mies on saanut niin paljon kauniita naisia. Mutta nyt tajuan että hän on ollut sinkku, jostain kai hänenkin on pitänyt seksiä hankkia. Minäkin saisin ihan yhtä lailla, mutta en halua muita kun hänet :)

• Mokkilii

No varmasti ainakin tuo määrä mikä sinunkin miehelläsi on ollut.
      Ongelma on vain siinä että minulla ei ole ollut ennen häntä
      ketään.

• valistunut

paljo kello??

• nn.

Minua huolestuttaisi enemmänkin, onko mies pitänyt naisia panoalustana? Ei kai sydämiä ole särkenyt.

• Semmoista sattuu

Ei vaan tuntuu siltä kuin mies on ollut kaikkien käytettävissä. Jokainen nainen on
        onnistunut saamaan osansa hänen spermastaan.

• Varo varo jäät ilman
        Semmoista sattuu kirjoitti:

Ei vaan tuntuu siltä kuin mies on ollut kaikkien käytettävissä. Jokainen nainen on
        onnistunut saamaan osansa hänen spermastaan.

Kyllä se on spermatynnyri jo tyhjillään tuommoisella
        joka tuuleen siemenen heittäjällä. Turha odotella kovin
        paljon enää itselleen jos mies on huseraanut kovin
        paljon jo ennen.

• PELIMIEHIÄ
        Varo varo jäät ilman kirjoitti:

Kyllä se on spermatynnyri jo tyhjillään tuommoisella
        joka tuuleen siemenen heittäjällä. Turha odotella kovin
        paljon enää itselleen jos mies on huseraanut kovin
        paljon jo ennen.

Eikä miehet siitä koskaan tule järkiinsä.Kyllä arvoja tarvii ihmisellä olla ettei kaikkien kanssa naiskennella.Monilla pelimiehillä hutsuja ympäri kylää ja pettävät ja puhuvat naisia ympäri.Parempi katsoa tarkkaan ettei tarvi katua.

• Peli ja mies
        PELIMIEHIÄ kirjoitti:

Eikä miehet siitä koskaan tule järkiinsä.Kyllä arvoja tarvii ihmisellä olla ettei kaikkien kanssa naiskennella.Monilla pelimiehillä hutsuja ympäri kylää ja pettävät ja puhuvat naisia ympäri.Parempi katsoa tarkkaan ettei tarvi katua.

Olen kanssasi kyllä täysin samaa mieltä

• Panomies vain seksin
        PELIMIEHIÄ kirjoitti:

Kyllähän tuommoisen ns.pelimiehen voi yhdenillan tarpeeseen
        käyttää..... mutta aivan omaksi ottaa ei kiitos.

• Perusasiat kuntoon

Jos miehellä on ollut todella paljon seksikumppaneita on hän todellakin
      loppuun kaluttu luu. Ei semmoista kannatte itselle vakituiseksi ottaa.
      Kyllä niitä löytyy vielä kunnon miehiäkin jotka eivät ole jokaisen naisen
      saatavilla.

• Tosiasiaa arkipäiväs

Mielenkiintoisa keskustelua mielenkiintoisesta aiheesta.
      Tosin uskoisin että miehet ovat arempia ottamaan
      puolisokseen naista joka on ollut kovin monen miehen
      kanssa.
      He varmaankin pelkäävät olevansa riittämättömiä
      seksiin sellaisen naisen kanssa jolla on paljon kokemusta
      ja samalla pystyy myös kumppaniltaan vaatimaan
      huippu suoritusta.

• Kommentoija69

On kaksi vaihtoehtoa: 1) Paljon irtoseksiä harrastanut nainen on alunperinkin seksuaalipsykologisesti enemmän tyypillisen miehen kuin tyypillisen naisen kaltainen eikä pelkkä seksin harrastaminen synnytä hänelle kovin suuria kiintymyksentunteita kumppania kohtaan eikä hänelle ole ongelma erottaa himoa ja kokonaisvaltaista ihastumista toisistaan. Tällainen nainen voi silkkaa hedonismiaan eksyä helpommin vieraisiin sänkyihin kuin tavanomainen nainen, koska tilaisuuksia on aina runsaasti. 2) Paljon irtoseksiä harrastaneella naisella on psyykkisiä ongelmia, kuten vakavia puutteita omanarvontunteessa ja hyväksytyksi tulemisen tarvetta, jota hän yrittää tyydyttää tarjoutumalla helposti seksiin. Kummankin tyyppinen nainen on riski sitoutumisen kannalta: miehen riski joutua aisankannattajaksi on kohonnut.

• Kommentoija69

"Pelkään että joudun kaapimaan jämät pussien pohjalta ja olen haalimassa
      petiini toisten naisten loppuun kaluaman luun."

Paljon irtoseksiä harrastaneen miehen ja naisen ero on vahvan avaimen ja heikon lukon ero.

Irtoseksin saaminen on naiselle maailman helpoin asia. Aivan kuka tahansa normaali nainen kykenee saamaan sänkyynsä uuden sänkykymppanin vaikka vuorokauden jokaiselle tunnille. Murskaava enemmistö naisista ei tuollaiseen ryhdy, koska naisen psyyke rakentuu niin, että hän haluaa päästä parisuhteeseen parasta mahdollista siittäjä- ja elättäjäainesta olevan miehen kanssa. Nainen, joka käyttää edes 10% saamistaan tilaisuuksista seksiin, on pahasti ongelmainen (esim. itsetuntovaurion takia epätoivoisesti hyväksyntää hakeva) tai nymfomaani. Sen sijaan miehille seksin saaminen on aina työn takana. Se, että kumppanisi on saanut helposti seksiä eri naisilta, merkitsee, että hänen ainoa eronsa keskimääräiseen mieheen on, että hän on keskimääräistä haluttavampi naisten mielestä. Kaikki seksi, jonka sinkkumiehelle tarjotaan, pelkästään parantaa hänen psyykkistä hyvinvointiaan ja terveyttään. Aniharva sinkkumies on asemassa, jossa naiset tyydyttävät kaikki hänen seksuaaliset tarpeensa niin hyvin, että lisäseksi vain huonontaisi tilannetta.

• Hieno oivallus

Hassu vertaus tuo avaimeen ja lukkoon..... no tavallaan onhan se
        niinkin.
        Lukko pysyy paikoillaan ja toimii pitkään moitteetta kun sen
        vain hyvin hoitaa ja muistaa säännöllisesti rasvata ja avain se on
        aina silloin tällöin hukassa ja saattapa hyvinkin vaikka napsahtaa
        poikki tai särmät kulua sileiksi ja vanhemmiten lakata tyystin
        toimimassta.
        Totta tosiaan onhan noita yhtäläisyyksiä kun tarkemmin ajattelee.

• Jepulistus
        Hieno oivallus kirjoitti:

Hassu vertaus tuo avaimeen ja lukkoon..... no tavallaan onhan se
        niinkin.
        Lukko pysyy paikoillaan ja toimii pitkään moitteetta kun sen
        vain hyvin hoitaa ja muistaa säännöllisesti rasvata ja avain se on
        aina silloin tällöin hukassa ja saattapa hyvinkin vaikka napsahtaa
        poikki tai särmät kulua sileiksi ja vanhemmiten lakata tyystin
        toimimassta.
        Totta tosiaan onhan noita yhtäläisyyksiä kun tarkemmin ajattelee.

Yhtäläisyyksiä tosiaan... ja paljon

• piruliini

Voi voi... kyllä seksuaalisuus on ihan jokaisessa hmisessä. Eikä kumppanien määrä ee kenestäkään huonompaa tai parempaa. Kyllä oli taas keskustelu. :(

• Eräs onnekas

Esiaviolinen seksi on syntiä ja huoruuden henki on olemassa. Hoosean kirjassa se mainitaan. Naisia taitaa olla enemmän hel vetissä kuin miehiä. Kuoleman jälkeen se selviää. Kuten sekin, että ihmisellä on sielu.

• Ketähän sielä löytyy

Uskotko tosiaan että naiset elävät siveettömämmin kuin miehet?
        Luulempa että kyllä ne on miehiä jotka harrastavat avioliiton
        ulkopuolisia suhteita ja jopa maksullista seksiä enempi kuin
        naiset. Muutoinkin miehet tekevät tässäkin yhteiskunnassa
        suurimman osa murhista ja kaikenlaisista rikoksista.

• Kommentoija69

Jos järjestetään kaikki suomalaiset heteroseksuaaliset 30-vuotiaat naiset jonoon seksikumppanien määrään mukaisesti (ensimmäisenä se, jolla on ollut eniten kumppaneita) ja samanikäiset miehet vastaavasti omaan jonoonsa, ja otetaan kummastakin jonosta keskimmäinen, niin sillä naisella on lähes varmasti ollut enemmän eri seksikumppaneita kuin sillä miehellä. Ja jos otetaan kummastakin jonosta se, jonka takana on tasan 9 kertaa enemmän porukkaa kuin edessä, niin miehellä on ollut selvästi enemmän seksikumppaneita kuin naisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe