Ärsyttävä lihava prunetti

Upea, laiha plondi

Olen kaunis, laiha, tyylikäs ja muotitietoinen nainen. Naapuriimme muutti uusi pariskunta ja mieheni iski heti silmänsä tuohon käkkäräpäiseen lihavaan lehmään, jonka muodot ei tahdo mahtua vaatteisiin. Mies on heti sen juttusilla kun eukko vaan vilahtaakin ulkona. Kehuu vielä mukavaksikin. Veljeni vahtaa myös sitä kuvatusta huuli pyöreänä. Kynnetkin lakkaamatta ja ilman meikkiä ulkona. Mikä teitä miehiä vaivaa, kun laiha kaunis ja muodikas nainen ei kelpaa.????

23

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijä_panomies

Minä miehenä koen kyllä tummaveriköt lihaisat naiset kiihottavampina, kuin laihat vaaleat "kuntosali" -tyypit, eli vähän tuommoiset poikamaiset muodot omaavat lesbomaiset akat.

Lämmin, rehevä, tummahiuksinen, pehmeä isotissinen nainen on paljon parempi!!!

• redfireon

Entäs me punapäät? :D

• lallukkapullukka33

Selkeästi provo. Tai sitten joku surullisen poljetun itsetunnon omaava, kenen tyytyväisyys itseä kohtaan ei perustu siihen, että olisi ihan oikeasti tyytyväinen itseensä vaan siihen, että ympärillä olevat muut naiset ovat riittävän rumia ja töykeitä. Jos ympärillä olevat ihmiset ovatkin kauniita ja mukavia, niin heti on paha mieli, sillä jos läheltä löytyy kaunis ja mukava nainen, sehän tarkoittaa samantien sitä, ettei enää kelpaa miehellensä vaan että mies on suurinpiirtein jo muuttanut asumaan sen naisen luokse.

Mikään ei ole hyvin. Jos joku on töykeä ja ruma, siitä urputetaan ja valitetaan. Jos joku on kaunis ja mukava, sekään ei passaa.

Kaikenlaisia hemmoteltuja "maailmannapoja" täälläkin valittaa ihan turhasta. Ellei tämä sitten tosiaan ollut provo.

• ¤¤¤¤Mies¤¤¤¤

En usko, että on provo. Työpaikallani on juuri tälläinen meikattu luuviulu, joka kuvittelee, että me työpaikan miehet olemme kaikki hulluna häneen.
      Pilkkaa ja ivaa niitä ihanan pehmeitä ja naisellisia naisia joita minä ainakin mieluimmin katselen.
      Peilin edessä ollaan pitkin päivää ja muotivaatteissa keekoillaan.
      Ehkäpä aloittajankin mies on kyllästynyt teennäiseen vaimoonsa ja haluaisi jotain luonnollista ja kaunista katseltavaa.

• tajuutkokana

Hehee taitaa luut vaan kolista kun kävelet aamuisin meikkitehtaalle värjättäväksi.

Se toinen nainen on varmasti miehesi mielestä mukava kun on katellut sua riittämiin.Sen sisäinen kauneus saa miehet pavomaan sitä ja sä olet vain täysin tyhjäpää.

• toinen kuvatus

Laiha kaunis ja muodikas..

Hitto, meinasi mennä kahvit näytölle. Kiitos nauruista.

• mies ilman naista

Tuu tänne niin annan sulle huomiota jota miehes ei anna. Kyllä meinaa kelpaa mulle tollanen nätti kaunis vartaloinen blondi

• Jormalainen123

Kelpaat pillunkantotelineeksi. Ne lihavat naiset otetaan vaimoiksi ja lasten äideiksi.He ovat oikeita NAISIA!

• Brunette__

Ehkä se miehesi tykkää siitä naapurin eukosta, koska se omaa kirjoitustaidon toisin kun sinä... "prunetti" hahahaha

• Onnellinen ukko

Hei aloittaja blondi. Minulla on vaimona reitevä ja rintava ruskeaverikkö. Ihanan pehmeä, ei tiedä minne kätensä ensiksi laittaisi, kun haluaisi hyväillä joka puolelta yhtä aikaa. Mieti sitä laiheliini mitä miehet oikeesti haluu?

• typpo

tommosia ne ukot just on,sikoja.rupee sä kehuun jotain teidän naapurin miestä ja jäät aina juttusille.anna tollaselle takasin.

• nainen.

No lihota 2 kiloa niin asia on sillä hoidettu.

• *Brunetti*

Jos AP on oikeasti noin pikkusieluinen ihminen, kuin antaa kirjoituksestaan ymmärtää, niin eipä ole ihme, että mies katselee muita naisia! Kannattaisi kurkata peiliin. Ylimeikattu, laiha blondi ei todellakaan ole joka miehen unelma, joten pelkän ulkokuoren varaan ei kannattaisi tuudittua.

• juppppperi

Naiset jotka ovat niin tiukkapipoisia, jotka miettivät vain linjojaan, meikkejä ja vaatteita ovat kamalempia, kuin naiset jotka ovat oma itsensä. Meikkaamaton nainen on parempi kuin meikattu nainen, koska kaikki nykyään käyttää liikaa meikkia. Ne muotihepenet ovat rumia ja naurettavia joten iskee minuun ainakin ihan tavalliset vaatteet. Ei se minua niin haittaa jos on pari liika kiloa kunhan on mukava ja onhan se kiva niitä muotoja ihailla kunhan ei siis ole monta kymmentä liika kiloa. Ja ei sellaista hikipinko nauriin mutustajaa jaksa joka ei nauti ruuasta tai vaan jumppaa.

• bosderger

Mitä ulkonäöllä tekee, jos on sisältä pelkkää roskaa??

• onnellinen mies

Harva mies haluaa vaimokseen laihaa ja ruipeloa naista. Aloittajakin on ehkä ollut suhteen alussa ihan tavallinen nainen ilman blondauksia ja rakennekynsiä. Miksi toisille naisille luonnollisuus on täysin vieras asia?
      Oma vaimoni on lihonnut lastensaannin jälkeen pieneksi pullukaksi ja on silti minulle maailman kaunein ja ihanin nainen. Ulkonäkö ei naiset ole tärkeintä elämässä.

• eiluuviulu...

Mä todellakin toivon,että nää miesten vastaukset on oikeita,eikä provoja/ pelkkää pään auontaa aloittajalle. Itse olen ollut hämilläni saamastani huomiosta miesten saralla, vaikka ylipainoa löytyy n. 10 kiloa ja ikää on jo yli 30.

Miespuolinen työkaveri (johon olen korvia myöten ihastunu) kattelee muotinäytöksiä , vain koska naiset siellä ovat niin ihania... silloin aina pohtii,että mitäpä hän ajattelee tälläsestä ei niin laihasta naisesta.

• Kiti***

Mä en ajattele. Mä olen reippaasti ylipainoinen ja erittäin onnellinen itseni kanssa ja vakiintuneessa parisuhteessa. Meikkaan kuten haluan ja viis veisaan mistään muotikuteista tai rakennekynsistä - jos kynnet sattuu kasvamaan, sitten saatan laittaa helmiäislakkaa tai jotain, mutta tekoripset ja rakennekynnet eivät tulisi ikinä kysymykseen minun kohdallani. Laitan kyllä meikkiä reilusti mutta silmiin, en ole mielestäni liian pakkeloitu. Silti tulee kehuja miehiltä siitä, että olen luonnollisen ja aidon oloinen - minut on hyvin usein pysäytetty kadulla ja minua on kehuttu todella kauniiksi. Olen aivan ihmeissäni koska en omasta mielestäni ole millään tavoin kauniimpi kuin muut naiset. Meitä on joka lähtöön enkä minä ainakaan tyypittele ketään rumaksi tai kauniiksi. Ulkonäöllä ei ole väliä, kunhan kemiat pelaa.

• Osku 1

Luonnollinen pulska kiharapää...ihanaa minäkin haluaisin löytää sellaisen.

• Upea laiha blondi al

Niimpä nyt sitten se mieheni haki eron minusta ja hurahti täysin tuohon lihakasaan. Oletteko te miehet täysin seonneet kun ei laiha ja vaalea nainen kelpaa teille??? Olen paljon edustavampi kuin tuo kuvatus ja sen nyt mieheni halusi....yök

• brune lady

Lol, mikä lisä tähän provoketjuun! Etköhän säkin jostain löydä itsellesi tasoisesi lohduttajan. Mikä sun ongelma sitten lieneekään, kun tänne kirjoittelet.

• Trish*

Ainahan uusi ihminen kiinnostaa, vaihtelu virkistää.

• monet muodot

Aloittaja taitaa olla tuo uusi lihava naapurin nainen. Älä ole milläskään, jos naapurissasi asuu joku viehättävä vaaleaverikkö. Teille on molemmille miehiä pilvin pimein, vaikka ei ehkä samoja. Erilaisuus on hyvä asia. Itse en ainakaan haluaisi, että ulos mennessäni vastassa olisi vain omia peilikuviani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe