Personal Trainer opiskelia Tampereelta etsii harjoitus asiakasta

hartikainne

Hei!

Olen Personal Trainer opiskelia Tampereelta.
Etsin motivoitunutta harjoitus asiakasta opiskeluani varten.
Voin tehdä sinulle henkilökohtaisen kuntoilu ohjelman ja opastaa reenauksessa tärkeissä asioissa kuten esim. ravinto ja lepo.

Hyvä mahdollisuus kiinteyttää tai laskea painoa!

18

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-M

Tervehdys!
      Etsitkö siis paikkakuntalaista Tampereelta, vai onko mahdollisuuksia kauempana itärajan tuntumassa asuvalla?Olen lukioikäinen opiskelija, ja asiaan perehtyneen tiedot ja taidot olisivat enemmän kuin eduksi koulun ohella kuntoiluun.

• Lähinnä Tampereelta etsin asiakasta tai ainakin Pirkanmaalta.

• Niin ja asiakkaan iällä 20-65 tai sukupuolella ei ole sen kummenmpaa merkitystä!
      Mitään ei joudu maksamaan! Eli nyt olis aika hyvä mahdollisuus aloittaa reenaus esim. joulun jälkeen. :)

Suunnittelen reeni ohjelman, kokeilemme liikkeet salilla ym..

• Tän hetkisellä painolla tai huonolla yleis kunnolla ei myöskään ole sen suurempaa haittaa! :) Hyvä haaste vaan...

• NNNN

Mua vois kiinnostaa. Oon ylipainoinen.. Oon kuntoillut hyvällä ja huonolla menestyksellä.. Nyt on taas tsemmi kadoksissa. Oletko ilmeisesti mies? Sali missä käyn et luultavasti pääse sinne vai käytkö itse sellasella salilla missä voi maksaa kertamaksuna?

• Terve!
        Olen mies.
        Käyn yhdellä salilla Tampereella enimmäkseen. Sinne voi maksaa kerta maksulla eikä tarvi liittyä mihinkään.

Niin toivon mukaan asut Pirkanmaalla?
        Pystytkö ottamaan muhun yhteyttä privana jotenkin niin jutellaan asiasta tarkemmin?

• p9l0

Kiinnostaa, mutta ikä "ei riitä"-..-.

• Riippuu minkä ikäinen olet? Mut paikka olis vielä vapaana!

• jellona91

Itselläkin vois olla tarvetta "pienelle" avulle esim. saliohjelman sun muiden kanssa. Kokemusta kun näistä jutuista ei ole yhtään. Ja joulun jälkeen olis tarkoitus salille suunnata.

Ja itseasiassa mietin, että onko kaksi harjoitusasiakasta jo liikaa? Kaverin kanssa kun ollaan näitä salijuttuja yhdessä aloittamassa, niin arvelisin että hänkin neuvoja ja opastusta kaipaisi. Ikää löytyy meiltä siis 20 ja 19 vuotta (pian 21 ja 20, eli ikävaatimuskin täyttyisi :D) ja tarkennukseksi sanon vielä että naisia ollaan molemmat. Ja asumme ihan Pirkanmaalla kumpikin (Nokia ja Tampere).

Ilmoittele jos onnistuu, samat tavoitteet meillä kaverin kanssa on eli varsinaisesti kahta erillistä ohjelmaa tuskin tarvitsisi alkaa suunnittelemaan tms.. :)

• Hyvä, jos kiinnostusta löytyy. Mut otatko muhun yhteyttä jotenkin privana. Niin sovitaan miten saadaan homma alulle? Juu kyllä tolla iällä salille jo pääsee. :)

• Herätys kuntoilijat!

Nyt kinkun sulatteluun...
      Tarviitko reenaus apua?

Henkilökohtainen reeni ohjelma, ruokavalio, ohjeistus, ohjelman läpi käyminen ym.
      Kaikki ilmaiseksi!!

Rohkeasti yhteys meikäläiseen!

• 19+94

17v ikää ei taida ihan riittää? :/

• NNNN

Laitoin sulle tos viestii, en tie onko tullu, mut en muista enään salasanoja jos oisit vastannut.. Onko sun maili mikä niin kirjoittaisin suoraan sinne omastani.

• Sain kyllä sulta viestiä. On mulla maili mut en sitä viitsis tähän suoraan laittaa. :)

• Rekisteröidyin nyt uudelleen, laitan viestiä. Yritän muistaa salasanani nyt :D

• Terve!
      Harjoitus asiakkaat on nyt valittu.
      Jos vielä jotain kiinnostaa trainerin opastus niin yhteys meikäläiseen.
      Mutta enää ne ei ole mitään harjoitus asiakkaita. :)

• 1620

eli maksua vastaan saa opastusta? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe