Personal Trainer opiskelia Tampereelta etsii harjoitus asiakasta

hartikainne

Hei!

Olen Personal Trainer opiskelia Tampereelta.
Etsin motivoitunutta harjoitus asiakasta opiskeluani varten.
Voin tehdä sinulle henkilökohtaisen kuntoilu ohjelman ja opastaa reenauksessa tärkeissä asioissa kuten esim. ravinto ja lepo.

Hyvä mahdollisuus kiinteyttää tai laskea painoa!

18

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H-M

Tervehdys!
      Etsitkö siis paikkakuntalaista Tampereelta, vai onko mahdollisuuksia kauempana itärajan tuntumassa asuvalla?Olen lukioikäinen opiskelija, ja asiaan perehtyneen tiedot ja taidot olisivat enemmän kuin eduksi koulun ohella kuntoiluun.

• Lähinnä Tampereelta etsin asiakasta tai ainakin Pirkanmaalta.

• Niin ja asiakkaan iällä 20-65 tai sukupuolella ei ole sen kummenmpaa merkitystä!
      Mitään ei joudu maksamaan! Eli nyt olis aika hyvä mahdollisuus aloittaa reenaus esim. joulun jälkeen. :)

Suunnittelen reeni ohjelman, kokeilemme liikkeet salilla ym..

• Tän hetkisellä painolla tai huonolla yleis kunnolla ei myöskään ole sen suurempaa haittaa! :) Hyvä haaste vaan...

• NNNN

Mua vois kiinnostaa. Oon ylipainoinen.. Oon kuntoillut hyvällä ja huonolla menestyksellä.. Nyt on taas tsemmi kadoksissa. Oletko ilmeisesti mies? Sali missä käyn et luultavasti pääse sinne vai käytkö itse sellasella salilla missä voi maksaa kertamaksuna?

• Terve!
        Olen mies.
        Käyn yhdellä salilla Tampereella enimmäkseen. Sinne voi maksaa kerta maksulla eikä tarvi liittyä mihinkään.

Niin toivon mukaan asut Pirkanmaalla?
        Pystytkö ottamaan muhun yhteyttä privana jotenkin niin jutellaan asiasta tarkemmin?

• p9l0

Kiinnostaa, mutta ikä "ei riitä"-..-.

• Riippuu minkä ikäinen olet? Mut paikka olis vielä vapaana!

• jellona91

Itselläkin vois olla tarvetta "pienelle" avulle esim. saliohjelman sun muiden kanssa. Kokemusta kun näistä jutuista ei ole yhtään. Ja joulun jälkeen olis tarkoitus salille suunnata.