Uusi maapallo,elämää siellä?

tähtisade-89

Mielenkiintoinen löytö,uskon että siellä on jotain elämää kehittynt
http://www.hs.fi/ulkomaat/Nasa löysi maapallon kaksoisolennon/a1305550735051
Antaa uuden kuvan myös uskonnoista,eli jumala luonut useita eri elinkelpoisia palloja.

11

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan selvästi

      Joo, toi on kyllä Muslimi planeetta!

    • hmm hmmm hmmm

      Kannattaa nyt nopeasti selvittää mistä tuo planeetta koostuu. Jos se on kaasua, no sitten ei ehkä kiinnosta. Jos se on kiveä muuttuu asia vielä mielenkiintoisemmaksi!

    • perkale

      sielä on meirän kaikkien kaksoisolennot.

    • 6464656667767

      Ei välttämättä läheskään kuin maapallo. Ei tiedetä vielä.

    • Wc Veera

      Jos teitä kiinnostaa blogini jossa käsitellään avaruutta ja muuta mielen kiintoista siellä on juuri artikkelikin joka käsittelee tuota planeettaa! Käy katsomassa! osoite:http://hoikennuhuomattavasti.blogspot.com/

    • Pöööörb

      Elämää!
      ??
      Suudella todennäköisyydellä on!
      Koska maa on mailmankaikkeuden mittapuun mukaan tosi nuori planeetta!
      Maan elin iän mukaa on elämää ollut universumissa miljardeja vuosia!

      Se on sitten eri asia, olisko se ihmisen laista, näin teknologia, kapitalismis pohjaista!
      Tuskimpa! koska tällä ei ole tulevaisuutta vanhaksi rodukdi!

      Enemmänkin se voisi olla merielämän kaltaista tai muurahaisten tai termiittien rotumuistisen teknologian elämää. näin se olisi kehittynyt huomattavasti ihmisrodun teknologiaa hitaammin, mutta kestävämmin ja ensisijainen toimi olisi rodun säilymine, eikä raha ja valta!

      Lisäksi avaruuteen ei ole menemistä laitteilla jotka pysyvät kunnossa vain pari vuotta tai edes parikymmentä vuotta! Oikean avaruusrodun laiteet toimii tuhansia vuosia!

      Meidän saamat singnaali sieltä on pirun vanhoja, paljo vanhempia kuin maassa oli edes dinosauruksia..

      • Angee kohtalo!!

        Entistä enemmän vaikutaa , että joku Alien rotu loi ihmisen!
        Kaivamaan kultaa ja tappelemaan keskenään,
        se loi myös uskonnot jotta he olisi jumalia!
        Näin ei olisi mitään augtoriteettiongelmaa.
        me olemme orjia! kaivamme kultaa ja kapitalismi takaa että me ei iki mailmassa päästä tähtiin!
        Me häviämme, Kulta jonka olemme kaivaneet ei häviä!


      • City-Kani

        Dinosauruksia? ha haa
        6000 vuotta sitten maassa oli jo ihmisiä
        etäisyyden määrittämine on nykyään /- 10% nyky tietämyksen mukaan.
        on tietysti näitä alternativistejä jotka vetoaa mm voyager ilmiöön.
        Mutta silloi kohde olis vieläkin lähempänä!
        myös että pimeä aina vääristää sieltä tulevaa aikaa,
        sekin todistaisi että kohde on lähempänä!

        Seti kuuntelee kohdetta intensiivisesti, eikä ainakaan vielä ole minkäänlaista radiosingnaalia tullut!
        Mitä se tarkoitaa? että ei ainakaan meidän laista teknologiaa ole siellä!
        Tosin USA voi sensuroida setin tulokset käden käänteessä!

        Mailmaan tarvittaisiin Euroopalainen seti! joka olisi avoimmempi!
        Jonka sinnaali tulostus olis mm livenä internetissä. Kaikkien tulkittavissa!

        Asiasta mennään viistoon, miksi USA ilmavoimat rahoitaa Setiä?
        ne ei toimi pyytettä!


      • City-Kani
        City-Kani kirjoitti:

        Dinosauruksia? ha haa
        6000 vuotta sitten maassa oli jo ihmisiä
        etäisyyden määrittämine on nykyään /- 10% nyky tietämyksen mukaan.
        on tietysti näitä alternativistejä jotka vetoaa mm voyager ilmiöön.
        Mutta silloi kohde olis vieläkin lähempänä!
        myös että pimeä aina vääristää sieltä tulevaa aikaa,
        sekin todistaisi että kohde on lähempänä!

        Seti kuuntelee kohdetta intensiivisesti, eikä ainakaan vielä ole minkäänlaista radiosingnaalia tullut!
        Mitä se tarkoitaa? että ei ainakaan meidän laista teknologiaa ole siellä!
        Tosin USA voi sensuroida setin tulokset käden käänteessä!

        Mailmaan tarvittaisiin Euroopalainen seti! joka olisi avoimmempi!
        Jonka sinnaali tulostus olis mm livenä internetissä. Kaikkien tulkittavissa!

        Asiasta mennään viistoon, miksi USA ilmavoimat rahoitaa Setiä?
        ne ei toimi pyytettä!

        Keskustelin muuten tossa justiinsa tollasen altenatisvin kanssa asiasta puhelimessa.
        Hän väitti että kohde voikin olla vain 600 valovuotta..
        Joten matkaaminen onnistuisi noin 10 ihmisukupolven myötä
        ja olisi varteenotettava hanke!

        Tähtirotu ajattelunkin puitteissa!
        alus pitäisi olla riittävän iso ja ihmismäärän vähintään 100 henkeä..
        Jotta tällainen yli sukupolven välinen tutkimusretki onnistuisi!


      • Angee kohtalo!!
        City-Kani kirjoitti:

        Keskustelin muuten tossa justiinsa tollasen altenatisvin kanssa asiasta puhelimessa.
        Hän väitti että kohde voikin olla vain 600 valovuotta..
        Joten matkaaminen onnistuisi noin 10 ihmisukupolven myötä
        ja olisi varteenotettava hanke!

        Tähtirotu ajattelunkin puitteissa!
        alus pitäisi olla riittävän iso ja ihmismäärän vähintään 100 henkeä..
        Jotta tällainen yli sukupolven välinen tutkimusretki onnistuisi!

        Ei tule koskaan tuollaista hanketta!
        aina on kapitalismi ja raha raha raha,,,,
        sekä entistä nopeammin hajoa teknologia!
        Joka palvelee kapitalismiä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe