Mielenkiintoinen löytö,uskon että siellä on jotain elämää kehittynt
http://www.hs.fi/ulkomaat/Nasa löysi maapallon kaksoisolennon/a1305550735051
Antaa uuden kuvan myös uskonnoista,eli jumala luonut useita eri elinkelpoisia palloja.
Uusi maapallo,elämää siellä?
11
155
Vastaukset
- Ihan selvästi
Joo, toi on kyllä Muslimi planeetta!
- hmm hmmm hmmm
Kannattaa nyt nopeasti selvittää mistä tuo planeetta koostuu. Jos se on kaasua, no sitten ei ehkä kiinnosta. Jos se on kiveä muuttuu asia vielä mielenkiintoisemmaksi!
- perkale
sielä on meirän kaikkien kaksoisolennot.
- 6464656667767
Ei välttämättä läheskään kuin maapallo. Ei tiedetä vielä.
- Wc Veera
Jos teitä kiinnostaa blogini jossa käsitellään avaruutta ja muuta mielen kiintoista siellä on juuri artikkelikin joka käsittelee tuota planeettaa! Käy katsomassa! osoite:http://hoikennuhuomattavasti.blogspot.com/
- Pöööörb
Elämää!
??
Suudella todennäköisyydellä on!
Koska maa on mailmankaikkeuden mittapuun mukaan tosi nuori planeetta!
Maan elin iän mukaa on elämää ollut universumissa miljardeja vuosia!
Se on sitten eri asia, olisko se ihmisen laista, näin teknologia, kapitalismis pohjaista!
Tuskimpa! koska tällä ei ole tulevaisuutta vanhaksi rodukdi!
Enemmänkin se voisi olla merielämän kaltaista tai muurahaisten tai termiittien rotumuistisen teknologian elämää. näin se olisi kehittynyt huomattavasti ihmisrodun teknologiaa hitaammin, mutta kestävämmin ja ensisijainen toimi olisi rodun säilymine, eikä raha ja valta!
Lisäksi avaruuteen ei ole menemistä laitteilla jotka pysyvät kunnossa vain pari vuotta tai edes parikymmentä vuotta! Oikean avaruusrodun laiteet toimii tuhansia vuosia!
Meidän saamat singnaali sieltä on pirun vanhoja, paljo vanhempia kuin maassa oli edes dinosauruksia..- Angee kohtalo!!
Entistä enemmän vaikutaa , että joku Alien rotu loi ihmisen!
Kaivamaan kultaa ja tappelemaan keskenään,
se loi myös uskonnot jotta he olisi jumalia!
Näin ei olisi mitään augtoriteettiongelmaa.
me olemme orjia! kaivamme kultaa ja kapitalismi takaa että me ei iki mailmassa päästä tähtiin!
Me häviämme, Kulta jonka olemme kaivaneet ei häviä! - City-Kani
Dinosauruksia? ha haa
6000 vuotta sitten maassa oli jo ihmisiä
etäisyyden määrittämine on nykyään /- 10% nyky tietämyksen mukaan.
on tietysti näitä alternativistejä jotka vetoaa mm voyager ilmiöön.
Mutta silloi kohde olis vieläkin lähempänä!
myös että pimeä aina vääristää sieltä tulevaa aikaa,
sekin todistaisi että kohde on lähempänä!
Seti kuuntelee kohdetta intensiivisesti, eikä ainakaan vielä ole minkäänlaista radiosingnaalia tullut!
Mitä se tarkoitaa? että ei ainakaan meidän laista teknologiaa ole siellä!
Tosin USA voi sensuroida setin tulokset käden käänteessä!
Mailmaan tarvittaisiin Euroopalainen seti! joka olisi avoimmempi!
Jonka sinnaali tulostus olis mm livenä internetissä. Kaikkien tulkittavissa!
Asiasta mennään viistoon, miksi USA ilmavoimat rahoitaa Setiä?
ne ei toimi pyytettä! - City-Kani
City-Kani kirjoitti:
Dinosauruksia? ha haa
6000 vuotta sitten maassa oli jo ihmisiä
etäisyyden määrittämine on nykyään /- 10% nyky tietämyksen mukaan.
on tietysti näitä alternativistejä jotka vetoaa mm voyager ilmiöön.
Mutta silloi kohde olis vieläkin lähempänä!
myös että pimeä aina vääristää sieltä tulevaa aikaa,
sekin todistaisi että kohde on lähempänä!
Seti kuuntelee kohdetta intensiivisesti, eikä ainakaan vielä ole minkäänlaista radiosingnaalia tullut!
Mitä se tarkoitaa? että ei ainakaan meidän laista teknologiaa ole siellä!
Tosin USA voi sensuroida setin tulokset käden käänteessä!
Mailmaan tarvittaisiin Euroopalainen seti! joka olisi avoimmempi!
Jonka sinnaali tulostus olis mm livenä internetissä. Kaikkien tulkittavissa!
Asiasta mennään viistoon, miksi USA ilmavoimat rahoitaa Setiä?
ne ei toimi pyytettä!Keskustelin muuten tossa justiinsa tollasen altenatisvin kanssa asiasta puhelimessa.
Hän väitti että kohde voikin olla vain 600 valovuotta..
Joten matkaaminen onnistuisi noin 10 ihmisukupolven myötä
ja olisi varteenotettava hanke!
Tähtirotu ajattelunkin puitteissa!
alus pitäisi olla riittävän iso ja ihmismäärän vähintään 100 henkeä..
Jotta tällainen yli sukupolven välinen tutkimusretki onnistuisi! - Angee kohtalo!!
City-Kani kirjoitti:
Keskustelin muuten tossa justiinsa tollasen altenatisvin kanssa asiasta puhelimessa.
Hän väitti että kohde voikin olla vain 600 valovuotta..
Joten matkaaminen onnistuisi noin 10 ihmisukupolven myötä
ja olisi varteenotettava hanke!
Tähtirotu ajattelunkin puitteissa!
alus pitäisi olla riittävän iso ja ihmismäärän vähintään 100 henkeä..
Jotta tällainen yli sukupolven välinen tutkimusretki onnistuisi!Ei tule koskaan tuollaista hanketta!
aina on kapitalismi ja raha raha raha,,,,
sekä entistä nopeammin hajoa teknologia!
Joka palvelee kapitalismiä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683