En uskalla kertoa ! APUA !

14-v poika

Tiiän, tää on noloa. Mutta tartten täs apuu : miten voin kertoo vanhemmille mun ja tyttöystävän suhteesta (molemmat ollaa 14vee). tyttöystävä ei asu tääl mutta tää ei oo nettisuhdekkaa.. TARTTEN apua : s

19

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko selvä tämä

Mitä noloo on seurustelussa. Itse alotin seurustelun kun olin 12 vuotias ja seurustelin sen saman tytön kanssa silloin 12 vuotta. Ton ikäselle on ihan normaalia jo seurustella ja jos sun vanhemmat ei sitä tajuu niin sit ne on tyhmiä.

• 14-v poika

niija, nolol tarkotin sitä etten uskalla kertoa (:

• kuur

on se varmasti jänskää, vaikka jotenkin "tutustuin muuten yhteen tyttöön jne.. nyt me seurustellaan..". vanhempas voi olla lylpeitäkin ja tosi kiinnostuneita. tai sitte kerrot vasta ku oot vähän varmempi teidän suhteesta.

• 14-v poika

danke näist (: pitää viel kattoo : D

• onko selvä tämä

Et sä sit uskalla mitään tehdä elämässä jos et uskalla kertoo vanhemmilles.

• 14-v poika

kiitos kehittävästä palautteesta :

• heähslä

no mää ainaki toin poikaystävän meille ja sitte ku se lähti niin sanoin isälle että "mää muuten seurustelen tuon tonin kans" ja äitillekki sanoin vaan että joo mää seurustelen eikä siinä mitään ihmeellistä ollu :D

• helbe90

tai sit sanot vaa "mullapa on tyttöystävä" hymy huulessa :) kyllä vanhemmat hoitavat lopun kyselyn/puhumisen :)

• 14-v poika

No tää oli viikon paras idea (: kiitos... tätä pitääpi yrittää :D

• iskä2

Teini-ikäisen isänä voin sanoa, että on mukava, jos voisit kertoa. Toisaalta vanhemmat eivät loukkaannu, vaikka et kerrokaan. Omiakin juttuja saa olla. Tsemppiä.

• qwerty

itse kerroin seurustelustani vanhemmille tähän tapaan:
      istuttiin autossa, oli hiljasta ja tokasin "mä muuten seurustelen nykyään" kyllä ne vanhemmat sitten itse kyselee kaiken mitä tahtovat tietää :D

• Zippadui

Itse olin äitille että "Katoitko muuten facebookista mun muuttuneen parisuhdetilanteen?" Äiti hymyillen katsoi minua ja vastasi "Kyllä katsoin kultaseni!" :) Eikä sen kummosempaa.. Tosin olin tällöin juuri 14 ja tästä on aikaa 2 vuotta.

• Terveterve :)

Kerro rohkeasti :) salailuun ei ole tarvetta,, koska itsekkin seurustelen ja kerroin silloin vasta kun olin varma suhteesta. Vanhemmat ei saisi valittaa siitä koska he eivät voi kontrolloidan tunteitasi. Saat rakastaa ketä vaan mutta vanhempasi sitä ei saisi laittaa poikki :)

• Hei auta tässä

Mitä sä pelkäät ? Pelkäätsä että ne suuttuis vai miksi sua pelottaa sen kertominen? Ois helpompi auttaa kun vähän tietäis ton pelon syitä?

• isähän miekin

Enpä tiedä miten törmäsin tälle sivustolle. Olen näet lähes neljäkymppinen kahden lapsen isä. Ohessa neuvoni:

Kerro reilusti vain törmänneesi mukavaan tyttöön ja että seurustelette. Itse toivon ja toistelen lapsillemme, että kaikesta pitää pystyä puhumaan. Ja kyllä me vielä puhummenkin. Vanhempasi todennäköisesti ilahtuvat siitä, että jaat vielä tuntojasi heidän kanssa.

Onnea suhteellenne.

• hehehee

Mitään ei kannata kertoa, olet vaa ja annat muijan tulla käymään. Siinähän olkoot tajuamatta, jos ei tajua.

• medee

kerro, että sinulla on yksi kaveri netissä, johon olet vähän ihastunut, ja ei ole mitään ihmeitä muuta eikä huolenaihetta :) vanhempasi ymmärtävät

• Silloin vuonna 1998

Pikkusiskot hoiti sen kertomisen aikoinaan...

• 14-poika

Noni sain kerrottuu (: kiitti teille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe