Tiiän, tää on noloa. Mutta tartten täs apuu : miten voin kertoo vanhemmille mun ja tyttöystävän suhteesta (molemmat ollaa 14vee). tyttöystävä ei asu tääl mutta tää ei oo nettisuhdekkaa.. TARTTEN apua : s
En uskalla kertoa ! APUA !
19
674
Vastaukset
- Onko selvä tämä
Mitä noloo on seurustelussa. Itse alotin seurustelun kun olin 12 vuotias ja seurustelin sen saman tytön kanssa silloin 12 vuotta. Ton ikäselle on ihan normaalia jo seurustella ja jos sun vanhemmat ei sitä tajuu niin sit ne on tyhmiä.
- 14-v poika
niija, nolol tarkotin sitä etten uskalla kertoa (:
- kuur
on se varmasti jänskää, vaikka jotenkin "tutustuin muuten yhteen tyttöön jne.. nyt me seurustellaan..". vanhempas voi olla lylpeitäkin ja tosi kiinnostuneita. tai sitte kerrot vasta ku oot vähän varmempi teidän suhteesta.
- 14-v poika
danke näist (: pitää viel kattoo : D
- onko selvä tämä
Et sä sit uskalla mitään tehdä elämässä jos et uskalla kertoo vanhemmilles.
- 14-v poika
kiitos kehittävästä palautteesta :
- heähslä
no mää ainaki toin poikaystävän meille ja sitte ku se lähti niin sanoin isälle että "mää muuten seurustelen tuon tonin kans" ja äitillekki sanoin vaan että joo mää seurustelen eikä siinä mitään ihmeellistä ollu :D
- helbe90
tai sit sanot vaa "mullapa on tyttöystävä" hymy huulessa :) kyllä vanhemmat hoitavat lopun kyselyn/puhumisen :)
- 14-v poika
No tää oli viikon paras idea (: kiitos... tätä pitääpi yrittää :D
- iskä2
Teini-ikäisen isänä voin sanoa, että on mukava, jos voisit kertoa. Toisaalta vanhemmat eivät loukkaannu, vaikka et kerrokaan. Omiakin juttuja saa olla. Tsemppiä.
- qwerty
itse kerroin seurustelustani vanhemmille tähän tapaan:
istuttiin autossa, oli hiljasta ja tokasin "mä muuten seurustelen nykyään" kyllä ne vanhemmat sitten itse kyselee kaiken mitä tahtovat tietää :D - Zippadui
Itse olin äitille että "Katoitko muuten facebookista mun muuttuneen parisuhdetilanteen?" Äiti hymyillen katsoi minua ja vastasi "Kyllä katsoin kultaseni!" :) Eikä sen kummosempaa.. Tosin olin tällöin juuri 14 ja tästä on aikaa 2 vuotta.
- Terveterve :)
Kerro rohkeasti :) salailuun ei ole tarvetta,, koska itsekkin seurustelen ja kerroin silloin vasta kun olin varma suhteesta. Vanhemmat ei saisi valittaa siitä koska he eivät voi kontrolloidan tunteitasi. Saat rakastaa ketä vaan mutta vanhempasi sitä ei saisi laittaa poikki :)
- Hei auta tässä
Mitä sä pelkäät ? Pelkäätsä että ne suuttuis vai miksi sua pelottaa sen kertominen? Ois helpompi auttaa kun vähän tietäis ton pelon syitä?
- isähän miekin
Enpä tiedä miten törmäsin tälle sivustolle. Olen näet lähes neljäkymppinen kahden lapsen isä. Ohessa neuvoni:
Kerro reilusti vain törmänneesi mukavaan tyttöön ja että seurustelette. Itse toivon ja toistelen lapsillemme, että kaikesta pitää pystyä puhumaan. Ja kyllä me vielä puhummenkin. Vanhempasi todennäköisesti ilahtuvat siitä, että jaat vielä tuntojasi heidän kanssa.
Onnea suhteellenne. - hehehee
Mitään ei kannata kertoa, olet vaa ja annat muijan tulla käymään. Siinähän olkoot tajuamatta, jos ei tajua.
- medee
kerro, että sinulla on yksi kaveri netissä, johon olet vähän ihastunut, ja ei ole mitään ihmeitä muuta eikä huolenaihetta :) vanhempasi ymmärtävät
- Silloin vuonna 1998
Pikkusiskot hoiti sen kertomisen aikoinaan...
- 14-poika
Noni sain kerrottuu (: kiitti teille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514