mikä merkitys sillä on?
itellä on ruvennut tuntumaan siltä että pitää paastota?
onko muilla tämmöistä tunnetta?
tutkin tätä aihetta ja tässäpä näitä sivuja josta paasto tietoa löytyy.
1.
http://www.paastorengas.com/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=17
2.
http://www.netmission.fi/fi/kristillinen_elama/kristittyna_kasvaminen/lisaa_opetusta_paastosta/?id=153
3.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/810297
onko kokemuksia
5
52
Vastaukset
- vielä semmonen
juttu että pitääkö uskovien paastota samalla lailla kun rukoilla?
kuuluko paasto uskovan elämään? - täyden evankeliumin
yhdistyksen sivulta löytyi tämmönen näky/profetia/tiedonsanat
25.04.2011
Sana henk. koht. jollekin: Katso, Minä Herra olen sinun kanssasi. Älä itke lapseni. Minä pelastan sinut kaikesta. Jätä huolesi Minulle.
Morsian! Ylkä kutsuu koolle kansansa: Nouskaa ja ottakaa paikkanne, sillä kovat ajat tulevat kohta. Se malka poista omasta silmästäsi, ja paastoa, että totuus tulisi julki.
Susilauma käy keskellänne, ja riepottaa teitä ellette käänny ja tee parannusta omassa elämässänne sen sijaan, että etsitte vikoja toisissanne.
Sillä missä kaksi toisiaan solvaa, siellä musta kylki on kummallakin. Väärämielinen turmion tuo, oikeamielinen puhdistaa ja rakentaa.
Voi sitä, joka vaivaista sortaa, sen elämään vaikeudet tulevat.
Elämä häntä pakenee, sortaja yli käy.
Jumalaton ei menesty - menetys kaikessa tulee.
Mutta, joka turvaa Herraan, se pelastuu ja menestyy, riemu rinnan täyttää. Puhukaa rauhaa Jerusalemille. Kansaani, Israelia siunatkaa. - ...
...
- jt
Kyllähän paasto on oikein, koska Raamatussa kehotetaan monessa kohtaa paastoamaan ja Jeesuskin paastosi 40 päivää. Paaston hengellinen merkitys perustuu ilmeisesti siihen, että se tekee lihan heikoksi. Vesipaasto on myös terveydelle erinomaista, koska elimistö käyttää energiaksi kuolleita ja vahingoittuneita soluja ja näin elimistö puhdistuu ja jopa jotkut sairaudet voivat parantua. Eläimet ryhtyvät paastoamaan luonnostaan, kun sairastuvat. Luin joskus miehestä, joka kertoi saavansa aina flunssan pois 3 päivän vesipaastolla. Hanaveden asemasta kannattaisi käyttää puhdasta lähdevettä, mitä saa kaupasta. Olen itse paastonnut kaksi kertaa 5 vrk pelkällä vedellä, tosin suurin motiivi oli lihallinen eli laihtuminen. Suolihuuhtelut ovat haitallisia, niitä ei tarvita, koska suolisto tarvitsee tietyn bakteerikannan terveeseen toimintaan. Itse tyhjensin suoliston glaubersuolalla paaston alussa.
- jt
Kahvista vieroitin ensin itseni kofeiinittoman kahvin ja päänsärkytablettien avulla, ettei paastossa tarvitse kärsiä päänsärystä. Tämä kannattaa kovan kahvinjuojan tehdä ennen paastoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462